REFERENT DS. ADMINISTRACYJNYCH Żukowo oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: REFERENT DS. ADMINISTRACYJNYCH
Wynagrodzenie: 1 033,7 PLN
Zakres obowiązków: 1. Przyjmowanie rozmów telefonicznych i przekierowywanie ich do odpowiednich osób.2. Przyjmowanie i selekcjonowanie korespondencji.3. Przygotowywanie pism na komputerze. 4. Właściwa obsługa interesantów .5. Obsługa urządzeń biurowych . 6. Prowadzenie na bieżąco dokumentacji szkolnej .a) naboru młodzieży do klas pierwszych i ich ewidencja ( we współpracy z sekretarką) b) egaaminu maturalnego ,c) egzaminu potwierdzającego kwalifikacje zawodowe, d) ksiąg arkuszy uczniów.7. Prowadzenie i rozliczenie oraz przechowywanie druków ścisłego zarachowania wg. wydanych dyspozycji. 8. Przydzielanie kluczy do szafek uczniowskich9. Pieczętowanie świadectw szkolnych.10. Sprawowanie nadzoru nad aktualizacją badań wstępnych i okresowych uczniów. 11. Prowadzenie sprawozdawczości statystycznej (np. SIO) 12. Prowadzenie archiwum akt szkolnych. 13. Prowadzenie ksiąg inwentarzowych i dokonywanie numeracji sprzętu szkolnego . 14. Współpraca z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych w zakresie monitorowania przestrzegania RODO i innych przepisów Unii lub państw członkowskich o ochronie danych w szkole .
Data publikacji: 2020-05-26
Lokalizacja: Żukowo (pomorskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Żukowo, powiat: kartuski, woj: pomorskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków:
1. Przyjmowanie rozmów telefonicznych i przekierowywanie ich do odpowiednich osób.2. Przyjmowanie i selekcjonowanie korespondencji.3. Przygotowywanie pism na komputerze. 4. Właściwa obsługa interesantów .5. Obsługa urządzeń biurowych . 6. Prowadzenie na bieżąco dokumentacji szkolnej .a) naboru młodzieży do klas pierwszych i ich ewidencja ( we współpracy z sekretarką) b) egaaminu maturalnego ,c) egzaminu potwierdzającego kwalifikacje zawodowe, d) ksiąg arkuszy uczniów.7. Prowadzenie i rozliczenie oraz przechowywanie druków ścisłego zarachowania wg. wydanych dyspozycji. 8. Przydzielanie kluczy do szafek uczniowskich9. Pieczętowanie świadectw szkolnych.10. Sprawowanie nadzoru nad aktualizacją badań wstępnych i okresowych uczniów. 11. Prowadzenie sprawozdawczości statystycznej (np. SIO) 12. Prowadzenie archiwum akt szkolnych. 13. Prowadzenie ksiąg inwentarzowych i dokonywanie numeracji sprzętu szkolnego . 14. Współpraca z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych w zakresie monitorowania przestrzegania RODO i innych przepisów Unii lub państw członkowskich o ochronie danych w szkole .
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|19
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 033,7 PLN
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. ADMINISTRACYJNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Żukowo
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 22
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kartuski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2205
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: sekretarka
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 033,7 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 5
Data rozpoczęcia pracy: 15.06.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
danePracodawcy_nip: 5891509221
danePracodawcy_regon: 000194926
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kartuzach
Adres pracodawcy:
Mściwoja II 4, 83-300 Kartuzy, powiat: kartuski, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 22
Powiat pracodawcy: kartuski
danePracodawcy_kodPowiatu: 2205
Gmina pracodawcy: Kartuzy
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Kartuzy
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0934547
Ulica pracodawcy: Mściwoja II
Numer budynku pracodawcy: 4
Profil działalności pracodawcy:
Zakres prowadzonej działalności: szkolnictwo zawodowe i średnie ogólnokształcące. Współpraca z PUP od października 2004r.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kartuzach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|412001
Zawód wykonywany przez pracownika: sekretarka
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|429
Data dodania oferty pracy: 08.06.2020
Oferta pracy ważna do: 07.07.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 26.05.2020
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?698aa6bfa58094235ff6cc7ea6306ec9
Podobne oferty pracy
Zapoznanie z organizacją urzędu oraz z wewnętrzną praca wydziałuProwadzenie dziennika korespondencyjnegoPrzygotowywanie korespondencji do wysyłki i odbiór poczty z kancelarii ogólnej Koordynowanie czynności związanych z obiegiem pism przychodzących i wychodzących z wydziałuPomoc z przygotowywaniu dokumentacji oraz innych pism, wynikających z kompetencji wydziałuWdrażanie się w zagadnienia związane z zamówieniami publicznymi Prowadzenie ewidencji w zakresie udzielanych zamówień publicznych Archiwizacja dokumentów oraz wypożyczanie dokumentów z archiwum zakładowego w celach służbowych w zakresie objętym właściwością wydziału Obsługa i udzielanie informacji petentomObsługa urządzeń biurowych (ksero, komputer, fax)
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Gryfino (zachodniopomorskie)
bezpośrednia obsługa gier karcianych lub cylindrycznych
kontakt przez PUP - 2017-06-12 - Poznań (wielkopolskie)
-DOZÓR-OBCHÓD OBIEKTUOKRES ZATRUDNIENIA W PRZYPADKU PRACY NA PODSTAWIE UMOWY:Umowa zlecenie na 3 m-ce z możliwością przedłużeniaMIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:MikołówPRACA W DNIACH I GODZINACH:Pn-ndz 7-19 (system pracy równoważny)
"KALEXIM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-11-25 - Mikołów (śląskie)
Sprzedaż telefoniczna i osobista, nadzór nad sklepem
kontakt przez PUP - 2018-03-07 - Tczew (pomorskie)
sporządzanie prokołów spotkań
EUROCONSULT POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-29 - Kościan (wielkopolskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2015-12-15 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
osoby zarejestrowane do 30 roku zycia z ustalonym II profilem pomocy
kontakt przez PUP - 2016-04-21 - Bytom (śląskie)
- udzielanie informacji paszportowej,- układanie paszportów w ciągu alfabetycznym w depozycie,- faksowanie, kserowanie dokumentacji paszportowej,- wykonywanie innych czynności zleconych przez opiekuna,
kontakt przez PUP - 2017-07-18 - Wodzisław Śląski (śląskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2019-04-25 - Zabrze (śląskie)
Szycie pokrowców oraz szycie poduszek do mebli tapicerowanych
kontakt przez PUP - 2016-11-14 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
Rozliczanie pracy kierowców, pojazdów i sprzętu.
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-06-12 - Zamość (lubelskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2016-09-01 - Łasin (kujawsko-pomorskie)
przygotowywanie ofert przetargowych, prowadzenie analizy rynku usług porządkowo-czystościowych, przygotowywanie ofert handlowych, marketing w handlu i usługach
kontakt przez PUP - 2018-09-24 - Legnica (dolnośląskie)
zapoznanie się z ustawą o podatkach i obiegiem dokumentów, segregacja, opisywanie dokumentów, nauka dokumentacji i wpisów w księgach handlowych
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Łaziska (dolnośląskie)
Zgodnie z programem stażu. Oferta przeznaczona dla osób z ustalonym II profilem pomocy
kontakt przez PUP - 2017-05-22 - Bielsko-Biała (śląskie)
prowadzenie rejestru wniosków o udostępnianie informacji publicznej, rozpatrywanie wniosków o udostępnianie danych osobowych, sporządzanie protokołów z narad, inicjowanie działalności informacyjnej i współpraca ze środkami masowego przekazu
kontakt przez PUP - 2017-10-11 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Pomoc przy wykonywaniu zadań przypisanych Międzyzakładowej Organizacji Związkowej NSZZ SolidarnośćPrzygotowywanie projektów korespondencji w powierzonych sprawachWykonywanie kopii dokumentówObsługa urządzeń biurowych (fax, skaner, ksero, niszczarka, bindownica, komputer)Wykonywanie bieżących spraw administarcyjno-biurowych Wykonywanie innych zadań wynikających z funkcjonowania MOZ NSZZ SolidarnośćPomoc przy udzielaniu wypłat i przyjmowaniu wpłat Prowadznie kartotek i ewidencjiPrzygotowanie zestawień i tabelCzynności administracyjne
kontakt przez PUP - 2016-05-18 - Nowe Czarnowo (zachodniopomorskie)
POWLEKANIE ZAĆWIEKOWANEGO BRZEGU CHOLEWKI. PO 3 MIESIĘCZNYM OKRESIE PRÓBNYM - UMOWA NA CZAS NIEOKREŚLONY. GODZ. PRACY 7-15.
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWE "TRIO-SKORPION" SPÓŁKA CYWILNA ANDRZEJ MIELEWCZYK, ELŻBIETA MIELEWCZYK - 2018-07-24 - Słupsk (pomorskie)
ślusarz/mechanik
kontakt przez PUP - 2018-08-03 - Poznań (wielkopolskie)
Pracownik ogólnobudowlany
HYDROSYSTEM Sp. z o.o. - 2017-06-22 - Kraków (małopolskie)
obsługa sekretariatu; mile widziane doświadczenie w pracy biurowej
ZAKŁAD KARNY NR 1 - STRZELCE OPOLSKIE - 2016-01-12 - Strzelce Opolskie (opolskie)
Księgowanie, rozliczanie kosztów, tworzenie cenników, analiza kosztów itp.,praca w godzianch 7:00-15:00.
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Opolu - 2017-02-27 - Opole (opolskie)
prasowanie za pomocą żelazka oraz innych urządzeń do prasowania odzieży
HELKON spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka Komandytowo - Akcyjna - 2019-08-22 - Baranów (wielkopolskie)
Naprawa pojazdów mechanicznych, wulkanizacja
AUTO "RYŚ" MECHANIKA POJAZDOWA-BLACHARSTWO R.H. HALLMANN S.C. - 2019-09-26 - Sopot (pomorskie)
- Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za samodzielną całościową obsługę w zakresie kadrowo-płacowym Fakt, w tym w szczególności: Samodzielne rozliczenie wynagrodzeń pracowników, sporządzanie list płac, Sporządzanie deklaracji i formularzy związanych z rozliczaniem wynagrodzeń do ZUS, US, PFRON, Zgłaszanie i wyrejestrowanie pracowników w ZUS, Prowadzenie akt pracowników, Sporządzanie umów, aneksów, zaświadczeń oraz innych dokumentów związanych z zatrudnieniem i zwolnieniem pracowników, Przygotowywanie i rozliczanie umów cywilnoprawnych, Bieżącą aktualizację danych pracowników w systemiekadrowo-płacowym, Bieżącą obsługę spraw pracowniczych, kontakt z klientami, współreprezentowanie Klientów Biura Podatkowego podczas kontroli ZUS, PIP, US, w/w prace mają być wykonywane zgodnie z ustalonymi i wypraktykowanymi procedurami w Firmie, inne prace zlecone przez kierownika jednostki.- Pracodawca oferuje: stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, atrakcyjne wynagrodzenie, możliwość podnoszenia kwalifikacji, stabilną pracę w rozwijającej się firmie, zajęcia językowe z języka angielskiego na terenie biura, samodzielność w działaniu, przyjazna atmosfera, dobry dojazd, Firma w centrum.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto + premia. Praca na umowę o pracę na czas określony 2 lata. Kolejna umowa na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00 lub 8:00-16:00. Wymagane wykształceni średnie lub wyższe. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 3 lata na takim stanowisku (pracownika ds. kadr i płac), mile widziana osoba z dłuższym stażem, mile widziana osoba która obsługiwała większą ilość pracowników lub pracowała w biurze rachunkowym. Wymagane umiejętności: Bardzo dobrej znajomości przepisów i zagadnień z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych, podatków w szczególności ustawy UPDOP, UPDOF. Znajomości programu Excel, Word, PŁATNIK, program płacowy. Znajomość ustawy o podatku od osób fizycznych i prawnych w zakresie wynagrodzeń. Miła aparycja, doskonała organizacja pracy, zorientowania w szczegółach. Mile widziana znajomość programu FAKT. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (10:00-16:00) (Tel. 600-051-178) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. POWSTAŃCÓW 3, 41-400 Mysłowice) lub e-mail: doradca (at) zarzeczna.pl
DORADCA PODATKOWY GRAŻYNA ZARZECZNA - 2016-11-17 - Mysłowice (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-01-20 - Warszawa (mazowieckie)
Przyjmowanie i ewidencjonowanie zgłaszanych przez mieszkańców, wprowadzanie danych do programów komputerowych, redagowanie pism do mieszkańców, sprawdzanie realizacji zgłaszanych usterek, porządkowanie dokumentacji działu gospodarki zasobami mieszkaniowymi, ewidencjoncjonowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej, przygotowanie i wysyłanie korespondencji.
kontakt przez PUP - 2016-06-17 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
drobne naprawy mechaniczne, blacharstwo, detailing
kontakt przez PUP - 2020-02-21 - Sosnowiec (śląskie)
Prowadzenie sekretariatu
Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów DROMO Sp. z o.o. Ostróda - 2019-10-11 - Nowa Różanka (warmińsko-mazurskie)
Zakres obowiązków:- obsługa kadrowo - płacowa pracowników firmy- sporządzanie i wysyłanie raportów ZUS i PIT, a także deklaracji do GUS- wprowadzanie faktur VAT do systemu magazynowo – księgowego- obsługa sekretariatu- inne prace zlecone przez przełożonego Wymagania:Wykształcenie wyższe ekonomiczne, lub średnie plus praktyka w zawodzieZnajomość programu MS OfficeUmiejętność zdobywania i poszerzania wiedzy zawodowejZaangażowanie i odpowiedzialnośćOferujemy: -umowa o pracę - stabilne zatrudnienie-wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia i wiedzy-przyuczenie do wykonywanego stanowiska-miła atmosfera, zrozumienie potrzeb pracownika Osoby zainteresowane, proszone o kontakt telefoniczny nr 501 259 968, celem umówienia rozmowy rekrutacyjnej.
PISiP Insmont Edward Bąk - 2019-10-30 - Połaniec (świętokrzyskie)