REFERENT DS. ADMINISTRACYJNYCH Żukowo oferta pracy kontakt przez PUP

Stanowisko: REFERENT DS. ADMINISTRACYJNYCH

Wynagrodzenie: 1 033,7 PLN

Zakres obowiązków: 1. Przyjmowanie rozmów telefonicznych i przekierowywanie ich do odpowiednich osób.2. Przyjmowanie i selekcjonowanie korespondencji.3. Przygotowywanie pism na komputerze. 4. Właściwa obsługa interesantów .5. Obsługa urządzeń biurowych . 6. Prowadzenie na bieżąco dokumentacji szkolnej .a) naboru młodzieży do klas pierwszych i ich ewidencja ( we współpracy z sekretarką) b) egaaminu maturalnego ,c) egzaminu potwierdzającego kwalifikacje zawodowe, d) ksiąg arkuszy uczniów.7. Prowadzenie i rozliczenie oraz przechowywanie druków ścisłego zarachowania wg. wydanych dyspozycji. 8. Przydzielanie kluczy do szafek uczniowskich9. Pieczętowanie świadectw szkolnych.10. Sprawowanie nadzoru nad aktualizacją badań wstępnych i okresowych uczniów. 11. Prowadzenie sprawozdawczości statystycznej (np. SIO) 12. Prowadzenie archiwum akt szkolnych. 13. Prowadzenie ksiąg inwentarzowych i dokonywanie numeracji sprzętu szkolnego . 14. Współpraca z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych w zakresie monitorowania przestrzegania RODO i innych przepisów Unii lub państw członkowskich o ochronie danych w szkole .

Data publikacji: 2020-05-26

Lokalizacja: Żukowo (pomorskie)

Pracodawca: kontakt przez PUP

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy: Żukowo, powiat: kartuski, woj: pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań

Zakres obowiązków:
1. Przyjmowanie rozmów telefonicznych i przekierowywanie ich do odpowiednich osób.2. Przyjmowanie i selekcjonowanie korespondencji.3. Przygotowywanie pism na komputerze. 4. Właściwa obsługa interesantów .5. Obsługa urządzeń biurowych . 6. Prowadzenie na bieżąco dokumentacji szkolnej .a) naboru młodzieży do klas pierwszych i ich ewidencja ( we współpracy z sekretarką) b) egaaminu maturalnego ,c) egzaminu potwierdzającego kwalifikacje zawodowe, d) ksiąg arkuszy uczniów.7. Prowadzenie i rozliczenie oraz przechowywanie druków ścisłego zarachowania wg. wydanych dyspozycji. 8. Przydzielanie kluczy do szafek uczniowskich9. Pieczętowanie świadectw szkolnych.10. Sprawowanie nadzoru nad aktualizacją badań wstępnych i okresowych uczniów. 11. Prowadzenie sprawozdawczości statystycznej (np. SIO) 12. Prowadzenie archiwum akt szkolnych. 13. Prowadzenie ksiąg inwentarzowych i dokonywanie numeracji sprzętu szkolnego . 14. Współpraca z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych w zakresie monitorowania przestrzegania RODO i innych przepisów Unii lub państw członkowskich o ochronie danych w szkole .

Forma zatrudnienia: Nie dotyczy

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|19

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 033,7 PLN

Nazwa stanowiska: REFERENT DS. ADMINISTRACYJNYCH

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Żukowo

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 22

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kartuski

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2205

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: sekretarka

Forma zatrudnienia: Inny

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 033,7 PLN

warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 5

Data rozpoczęcia pracy: 15.06.2020

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, brak

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP

danePracodawcy_nip: 5891509221

danePracodawcy_regon: 000194926

Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kartuzach

Adres pracodawcy:
Mściwoja II 4, 83-300 Kartuzy, powiat: kartuski, woj: pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: pomorskie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 22

Powiat pracodawcy: kartuski

danePracodawcy_kodPowiatu: 2205

Gmina pracodawcy: Kartuzy

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Kartuzy

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0934547

Ulica pracodawcy: Mściwoja II

Numer budynku pracodawcy: 4

Profil działalności pracodawcy:
Zakres prowadzonej działalności: szkolnictwo zawodowe i średnie ogólnokształcące. Współpraca z PUP od października 2004r.

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kartuzach

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|412001

Zawód wykonywany przez pracownika: sekretarka

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|429

Data dodania oferty pracy: 08.06.2020

Oferta pracy ważna do: 07.07.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 26.05.2020

Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy

kodJezyka: pl

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?698aa6bfa58094235ff6cc7ea6306ec9

Podobne oferty pracy

REFERENT - 997,4 PLN

Zapoznanie z organizacją urzędu oraz z wewnętrzną praca wydziałuProwadzenie dziennika korespondencyjnegoPrzygotowywanie korespondencji do wysyłki i odbiór poczty z kancelarii ogólnej Koordynowanie czynności związanych z obiegiem pism przychodzących i wychodzących z wydziałuPomoc z przygotowywaniu dokumentacji oraz innych pism, wynikających z kompetencji wydziałuWdrażanie się w zagadnienia związane z zamówieniami publicznymi Prowadzenie ewidencji w zakresie udzielanych zamówień publicznych Archiwizacja dokumentów oraz wypożyczanie dokumentów z archiwum zakładowego w celach służbowych w zakresie objętym właściwością wydziału Obsługa i udzielanie informacji petentomObsługa urządzeń biurowych (ksero, komputer, fax)
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Gryfino (zachodniopomorskie)

KRUPIER - od 2 000 PLN

bezpośrednia obsługa gier karcianych lub cylindrycznych
kontakt przez PUP - 2017-06-12 - Poznań (wielkopolskie)

PRACOWNIK OCHRONY FIZYCZNEJ - od 2 250 PLN

-DOZÓR-OBCHÓD OBIEKTUOKRES ZATRUDNIENIA W PRZYPADKU PRACY NA PODSTAWIE UMOWY:Umowa zlecenie na 3 m-ce z możliwością przedłużeniaMIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:MikołówPRACA W DNIACH I GODZINACH:Pn-ndz 7-19 (system pracy równoważny)
"KALEXIM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-11-25 - Mikołów (śląskie)

REFERENT DS. SPRZEDAŻY - od 2 100 PLN

Sprzedaż telefoniczna i osobista, nadzór nad sklepem
kontakt przez PUP - 2018-03-07 - Tczew (pomorskie)

REFERENT - PROTOKOLANT - od 2 400 PLN

sporządzanie prokołów spotkań
EUROCONSULT POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-29 - Kościan (wielkopolskie)

REFERENT DS ROZLICZEŃ - od 1 750 PLN

zgodny
kontakt przez PUP - 2015-12-15 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)

KONSERWATOR BUDYNKÓW (12/12) - od 1 850 PLN

osoby zarejestrowane do 30 roku zycia z ustalonym II profilem pomocy
kontakt przez PUP - 2016-04-21 - Bytom (śląskie)

REFERENT - 997,4 PLN

- udzielanie informacji paszportowej,- układanie paszportów w ciągu alfabetycznym w depozycie,- faksowanie, kserowanie dokumentacji paszportowej,- wykonywanie innych czynności zleconych przez opiekuna,
kontakt przez PUP - 2017-07-18 - Wodzisław Śląski (śląskie)

REFERENT W DZIALE SPRAW PRACOWNICZO- SOCJALNYCH(STAŻ) - 1 017,4 PLN

Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2019-04-25 - Zabrze (śląskie)

SZWACZKA MASZYNOWA - od 1 850 PLN

Szycie pokrowców oraz szycie poduszek do mebli tapicerowanych
kontakt przez PUP - 2016-11-14 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)

REFERENT TECHNICZNY DS. ROZLICZEŃ - 2 250 - 2 800 PLN

Rozliczanie pracy kierowców, pojazdów i sprzętu.
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-06-12 - Zamość (lubelskie)

PRACOWNIK GOSPODARCZY - od 1 850 PLN

zgodny
kontakt przez PUP - 2016-09-01 - Łasin (kujawsko-pomorskie)

REFERENT DO S PRAW HANDLU I ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH - od 2 100 PLN

przygotowywanie ofert przetargowych, prowadzenie analizy rynku usług porządkowo-czystościowych, przygotowywanie ofert handlowych, marketing w handlu i usługach
kontakt przez PUP - 2018-09-24 - Legnica (dolnośląskie)

REFERENT BIUROWY - 997,4 PLN

zapoznanie się z ustawą o podatkach i obiegiem dokumentów, segregacja, opisywanie dokumentów, nauka dokumentacji i wpisów w księgach handlowych
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Łaziska (dolnośląskie)

REFERENT - 997,4 PLN

Zgodnie z programem stażu. Oferta przeznaczona dla osób z ustalonym II profilem pomocy
kontakt przez PUP - 2017-05-22 - Bielsko-Biała (śląskie)

INSPEKTOR - do 2 200 PLN

prowadzenie rejestru wniosków o udostępnianie informacji publicznej, rozpatrywanie wniosków o udostępnianie danych osobowych, sporządzanie protokołów z narad, inicjowanie działalności informacyjnej i współpraca ze środkami masowego przekazu
kontakt przez PUP - 2017-10-11 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

REFERENT DS. ADMINISTRACYJNO-BIUROWYCH - 997,4 PLN

Pomoc przy wykonywaniu zadań przypisanych Międzyzakładowej Organizacji Związkowej NSZZ SolidarnośćPrzygotowywanie projektów korespondencji w powierzonych sprawachWykonywanie kopii dokumentówObsługa urządzeń biurowych (fax, skaner, ksero, niszczarka, bindownica, komputer)Wykonywanie bieżących spraw administarcyjno-biurowych Wykonywanie innych zadań wynikających z funkcjonowania MOZ NSZZ SolidarnośćPomoc przy udzielaniu wypłat i przyjmowaniu wpłat Prowadznie kartotek i ewidencjiPrzygotowanie zestawień i tabelCzynności administracyjne
kontakt przez PUP - 2016-05-18 - Nowe Czarnowo (zachodniopomorskie)

OBUWNIK MONTAŻYSTA - od 2 100 PLN

POWLEKANIE ZAĆWIEKOWANEGO BRZEGU CHOLEWKI. PO 3 MIESIĘCZNYM OKRESIE PRÓBNYM - UMOWA NA CZAS NIEOKREŚLONY. GODZ. PRACY 7-15.
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWE "TRIO-SKORPION" SPÓŁKA CYWILNA ANDRZEJ MIELEWCZYK, ELŻBIETA MIELEWCZYK - 2018-07-24 - Słupsk (pomorskie)

ŚLUSARZ/MECHANIK - od 3 000 PLN

ślusarz/mechanik
kontakt przez PUP - 2018-08-03 - Poznań (wielkopolskie)

PRACOWNIK OGÓLNOBUDOWLANY (O) - do 2 500 PLN

Pracownik ogólnobudowlany
HYDROSYSTEM Sp. z o.o. - 2017-06-22 - Kraków (małopolskie)

REFERENT DS.ANALIZY KOSZTÓW - od 2 000 PLN

Księgowanie, rozliczanie kosztów, tworzenie cenników, analiza kosztów itp.,praca w godzianch 7:00-15:00.
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Opolu - 2017-02-27 - Opole (opolskie)

PRASOWACZKA - od 2 250 PLN

prasowanie za pomocą żelazka oraz innych urządzeń do prasowania odzieży
HELKON spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka Komandytowo - Akcyjna - 2019-08-22 - Baranów (wielkopolskie)

MECHANIK SAMOCHODOWY - od 4 300 PLN

Naprawa pojazdów mechanicznych, wulkanizacja
AUTO "RYŚ" MECHANIKA POJAZDOWA-BLACHARSTWO R.H. HALLMANN S.C. - 2019-09-26 - Sopot (pomorskie)

REFERENT DS. KADR I PŁAC / SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC (MYSŁOWICE) - od 2 000 PLN

- Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za samodzielną całościową obsługę w zakresie kadrowo-płacowym Fakt, w tym w szczególności: Samodzielne rozliczenie wynagrodzeń pracowników, sporządzanie list płac, Sporządzanie deklaracji i formularzy związanych z rozliczaniem wynagrodzeń do ZUS, US, PFRON, Zgłaszanie i wyrejestrowanie pracowników w ZUS, Prowadzenie akt pracowników, Sporządzanie umów, aneksów, zaświadczeń oraz innych dokumentów związanych z zatrudnieniem i zwolnieniem pracowników, Przygotowywanie i rozliczanie umów cywilnoprawnych, Bieżącą aktualizację danych pracowników w systemiekadrowo-płacowym, Bieżącą obsługę spraw pracowniczych, kontakt z klientami, współreprezentowanie Klientów Biura Podatkowego podczas kontroli ZUS, PIP, US, w/w prace mają być wykonywane zgodnie z ustalonymi i wypraktykowanymi procedurami w Firmie, inne prace zlecone przez kierownika jednostki.- Pracodawca oferuje: stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, atrakcyjne wynagrodzenie, możliwość podnoszenia kwalifikacji, stabilną pracę w rozwijającej się firmie, zajęcia językowe z języka angielskiego na terenie biura, samodzielność w działaniu, przyjazna atmosfera, dobry dojazd, Firma w centrum.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto + premia. Praca na umowę o pracę na czas określony 2 lata. Kolejna umowa na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00 lub 8:00-16:00. Wymagane wykształceni średnie lub wyższe. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 3 lata na takim stanowisku (pracownika ds. kadr i płac), mile widziana osoba z dłuższym stażem, mile widziana osoba która obsługiwała większą ilość pracowników lub pracowała w biurze rachunkowym. Wymagane umiejętności: Bardzo dobrej znajomości przepisów i zagadnień z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych, podatków w szczególności ustawy UPDOP, UPDOF. Znajomości programu Excel, Word, PŁATNIK, program płacowy. Znajomość ustawy o podatku od osób fizycznych i prawnych w zakresie wynagrodzeń. Miła aparycja, doskonała organizacja pracy, zorientowania w szczegółach. Mile widziana znajomość programu FAKT. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (10:00-16:00) (Tel. 600-051-178) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. POWSTAŃCÓW 3, 41-400 Mysłowice) lub e-mail: doradca (at) zarzeczna.pl
DORADCA PODATKOWY GRAŻYNA ZARZECZNA - 2016-11-17 - Mysłowice (śląskie)

REFERENT DS. ADMINISTRACJI - 997,4 PLN

Przyjmowanie i ewidencjonowanie zgłaszanych przez mieszkańców, wprowadzanie danych do programów komputerowych, redagowanie pism do mieszkańców, sprawdzanie realizacji zgłaszanych usterek, porządkowanie dokumentacji działu gospodarki zasobami mieszkaniowymi, ewidencjoncjonowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej, przygotowanie i wysyłanie korespondencji.
kontakt przez PUP - 2016-06-17 - Świecie (kujawsko-pomorskie)

MECHANIK - od 2 600 PLN

drobne naprawy mechaniczne, blacharstwo, detailing
kontakt przez PUP - 2020-02-21 - Sosnowiec (śląskie)

REFERENT DS. ADMINISTRACYJNO - BIUROWYCH - od 2 300 PLN

Zakres obowiązków:- obsługa kadrowo - płacowa pracowników firmy- sporządzanie i wysyłanie raportów ZUS i PIT, a także deklaracji do GUS- wprowadzanie faktur VAT do systemu magazynowo – księgowego- obsługa sekretariatu- inne prace zlecone przez przełożonego Wymagania:Wykształcenie wyższe ekonomiczne, lub średnie plus praktyka w zawodzieZnajomość programu MS OfficeUmiejętność zdobywania i poszerzania wiedzy zawodowejZaangażowanie i odpowiedzialnośćOferujemy: -umowa o pracę - stabilne zatrudnienie-wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia i wiedzy-przyuczenie do wykonywanego stanowiska-miła atmosfera, zrozumienie potrzeb pracownika Osoby zainteresowane, proszone o kontakt telefoniczny nr 501 259 968, celem umówienia rozmowy rekrutacyjnej.
PISiP Insmont Edward Bąk - 2019-10-30 - Połaniec (świętokrzyskie)