REFERENT DS. ADMINISTRACYJNYCH W ODDZIALE GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ Racibórz oferta pracy Miejski Zarząd Budynków
Stanowisko: REFERENT DS. ADMINISTRACYJNYCH W ODDZIALE GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: Szczegółowe informacje na stronie internetowej:http://www.mzbraciborz.pl/bip/index.php/menu-przedmiotowe/praca/42-konkursy-na-wolne-stanowiska-urzednicze/293-referent-ds-administracyjnych-w-oddziale-gospodarki-mieszkaniowej
Data publikacji: 2020-02-06
Lokalizacja: Racibórz (śląskie)
Pracodawca: Miejski Zarząd Budynków
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Stefana Batorego 8, 47-400 Racibórz, powiat: raciborski, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Szczegółowe informacje na stronie internetowej:http://www.mzbraciborz.pl/bip/index.php/menu-przedmiotowe/praca/42-konkursy-na-wolne-stanowiska-urzednicze/293-referent-ds-administracyjnych-w-oddziale-gospodarki-mieszkaniowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Do uzgodnienia bezpośrednio z pracodawcą
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
REFERENT DS. ADMINISTRACYJNYCH W ODDZIALE GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Racibórz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: raciborski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Racibórz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2020
Nazwa pracodawcy: Miejski Zarząd Budynków
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu
Adres pracodawcy:
Stefana Batorego 8, 47-400 Racibórz, powiat: raciborski, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wykaz wymaganych dokumentów dostępny na stronie internetowej:http://www.mzbraciborz.pl/bip/index.php/menu-przedmiotowe/praca/42-konkursy-na-wolne-stanowiska-urzednicze/293-referent-ds-administracyjnych-w-oddziale-gospodarki-mieszkaniowej
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: raciborski
Gmina pracodawcy: Racibórz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Racibórz
Adres strony pracodawcy: www.mzb.bipraciborz.pl
Ulica pracodawcy: Stefana Batorego
Numer budynku pracodawcy: 8
Profil działalności pracodawcy:
Zarządzanie nieruchomościami wykonywane na zlecenie
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Data dodania oferty pracy: 06.02.2020
Oferta pracy ważna do: 14.02.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 06.02.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 06.02.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?c4679c2c207f52e174fd4c7754a5c42a
Podobne oferty pracy
elektryk.Prace na terenie Zabrza i okolic.
kontakt przez PUP - 2018-02-16 - Zabrze (śląskie)
Stanowisko cywilne. Realizowanie zadań w zakresie obsługi sekretariatu ZK Nr 1 we Wrocławiu.Szczegółowe informacje na http://www.sw.gov.pl/praca-oferty-szukajKontakt z pracodawcą: pocztowy lub telefoniczny - 71 327 26 27.
ZAKŁAD KARNY NR 1 WE WROCŁAWIU - 2018-03-02 - Wrocław (dolnośląskie)
pomoc przy obsłudze maszyn i urządzeń do obróbki elementów meblowych
kontakt przez PUP - 2019-06-25 - Pisz (warmińsko-mazurskie)
księgowanie dokumentów oraz sprawdzanie poprawności rachunkowej dokumentów,deklaracji ,uzgadnianie sald.
BORT-WIMAR spółka jawna - 2018-11-05 - Grodków (opolskie)
kontakt z pośrednikami nieruchomości, notariuszami, urzędami, analiza dokumentacji dotyczącej nieruchomości, przygotowywanie wycen nieruchomości
kontakt przez PUP - 2019-07-26 - Lubin (dolnośląskie)
pomoc przy montażu szaf sterowniczych
GM Gernot Moitzi Personalservices e.U. - 2016-05-24 - Austria (Austria)
sprzątanie wyznaczonego rejonu w obiektach KMP, utrzymywanie czystości pomieszczeń biurowych, ciągów komunikacyjnych, pomieszczeń sanitarnych, mycie okien w zalezności od potrzeb, praca na wysokości od 0 do 3 metrów
KOMENDA MIEJSKA POLICJI W DĄBROWIE GÓRNICZEJ - 2018-07-18 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Obsługa kancelaryjno-biurowa szkoły. Prowadzenie registratury zgodnie z instrukcją kancelaryjną i jednolitym rzeczowym wykazem akt. Załatwianie spraw uczniowskich, nauczycielskich. Prowadzenie rejestrów szkolnych, wprowadzanie danych do KSDO.
Zespół Szkół nr 1 w Zbąszyniu - 2020-01-28 - Zbąszyń (wielkopolskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2016-01-04 - Zabrze (śląskie)
Prowadzenie postępowań o udzielanie zamówień publicznych, przygotowywanie dokumentacji wymaganej ustawą PZP, przygotowywanie SIWZ, projektów umów, korespondencji, sporządzanie informacji o postępowaniach przetargowych zgodnie z PZP, prowadzenie rejestru umów, koordynacja prac komisji przetargowej, udział w pracach komisji.
Szpital Dziecięcy Polanki im. M.Płażyńskiego w Gdańsku sp. z - 2017-11-14 - Gdańsk (pomorskie)
ewidencja VAT, umiejętność wprowadzania dokumentacji księgowych, obsługa rozrachunków, wyjaśnianie kont księgowych
kontakt przez PUP - 2017-05-24 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
załadunek selektywnej zbiórki na terenie powiatu wielickiego
GP-TRANS GRZEGORZ PISARSKI - 2016-12-21 - Fałkowice (małopolskie)
Zatrudnienie pracowników, wystawianie umów o pracę , skierowń na badania lekarskie , naliczanie urlopów, zakładanie i prowadzenie akt osobowych , archiwizaja dokumentów i inne konieczne sprawy kadrowe i płacowo-biurowe. Miejsce pracy: Wrocław ul. Meliorancka 14c Kontakt z pracodawca: 601-394-807 lub 71 352-78-13Oferta w sali: A
STEN STANISŁAW JAROSZUK - 2019-08-13 - Wrocław (dolnośląskie)
praca biurowa
Areszt Śledczy w Olsztynie - 2017-03-27 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
obsługa biura w zakresie prac kadrowo-płacowych
kontakt przez PUP - 2016-07-12 - Tychy (śląskie)
Wymagania: wykształcenie wyższe, mile widziane doświadczenie, znajomość przepisów ustawy Prawo Zamówień Publicznych, bardzo dobra organizacja pracy, komunikatywność, odporność na stres, umiejętność pracy w zespoleZakres obowiązków: sporządzanie ogłoszeń o udzielenie zamówień, sporządzanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia, sporządzanie informacji o wyborze najkorzystniejszej oferty, sporządzanie dokumentacji przetargowej
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W KROTOSZYNIE - 2018-01-10 - Krotoszyn (wielkopolskie)
Prace biurowe
kontakt przez PUP - 2019-05-10 - Łęczyca (łódzkie)
- zabezpieczenie w materiały do obsługi produkcji warsztatowej
1 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA - 2018-08-23 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
farbowanie brwi i rzęs; wykonywanie zabiegów pielęgnacyjnych dłoni, stóp i paznokci, zdobienie paznokci
kontakt przez PUP - 2019-05-30 - Jarosław (podkarpackie)
nadzorowanie i zlecanie realizacji zamówień, wyszukiwanie nowych klientów w internecie, opieka i kontakt z istniejącymi klientami, towrzenie ofert sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2020-08-05 - Świdnica (dolnośląskie)
obsługa klienta, obsługa dokumentów księgowych
kontakt przez PUP - 2016-05-10 - Siedlce (mazowieckie)
przyjmowanie dostaw aptecznych, sprzątanie stanowisk pracy farmaceuty, dbanie o uzupełnienie zapasów leków w ekspozycji, sprzątanie apteki.
TOMASZ DROZDOWSKI P.W. TANIE LEKI SYCÓW - 2017-08-24 - Syców (dolnośląskie)
- dokumentowanie i ewidencja operacji gospodarczych- obsługa programów MS Office i księgowych- archiwizacja dokumentów
kontakt przez PUP - 2020-07-22 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
- Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za samodzielną całościową obsługę w zakresie kadrowo-płacowym Fakt, w tym w szczególności: Samodzielne rozliczenie wynagrodzeń pracowników, sporządzanie list płac, Sporządzanie deklaracji i formularzy związanych z rozliczaniem wynagrodzeń do ZUS, US, PFRON, Zgłaszanie i wyrejestrowanie pracowników w ZUS, Prowadzenie akt pracowników, Sporządzanie umów, aneksów, zaświadczeń oraz innych dokumentów związanych z zatrudnieniem i zwolnieniem pracowników, Przygotowywanie i rozliczanie umów cywilnoprawnych, Bieżącą aktualizację danych pracowników w systemiekadrowo-płacowym, Bieżącą obsługę spraw pracowniczych, kontakt z klientami, współreprezentowanie Klientów Biura Podatkowego podczas kontroli ZUS, PIP, US, w/w prace mają być wykonywane zgodnie z ustalonymi i wypraktykowanymi procedurami w Firmie, inne prace zlecone przez kierownika jednostki.- Pracodawca oferuje: stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, atrakcyjne wynagrodzenie, możliwość podnoszenia kwalifikacji, stabilną pracę w rozwijającej się firmie, zajęcia językowe z języka angielskiego na terenie biura, samodzielność w działaniu, przyjazna atmosfera, dobry dojazd, Firma w centrum.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto + premia. Praca na umowę o pracę na czas określony 2 lata. Kolejna umowa na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00 lub 8:00-16:00. Wymagane wykształceni średnie lub wyższe. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 3 lata na takim stanowisku (pracownika ds. kadr i płac), mile widziana osoba z dłuższym stażem, mile widziana osoba która obsługiwała większą ilość pracowników lub pracowała w biurze rachunkowym. Wymagane umiejętności: Bardzo dobrej znajomości przepisów i zagadnień z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych, podatków w szczególności ustawy UPDOP, UPDOF. Znajomości programu Excel, Word, PŁATNIK, program płacowy. Znajomość ustawy o podatku od osób fizycznych i prawnych w zakresie wynagrodzeń. Miła aparycja, doskonała organizacja pracy, zorientowania w szczegółach. Mile widziana znajomość programu FAKT. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (10:00-16:00) (Tel. 600-051-178) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. POWSTAŃCÓW 3, 41-400 Mysłowice) lub e-mail: doradca (at) zarzeczna.pl
DORADCA PODATKOWY GRAŻYNA ZARZECZNA - 2016-11-17 - Mysłowice (śląskie)
- podział i praca przy obiegu dokumentacji wpływającej do wydziału - ustalanie wysokości emerytur i rent oraz badanie uprawnień do świadczeń- kompletowanie wniosków, zakładanie teczek dotyczących spraw w obigu bieżącym
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Oleśnica (dolnośląskie)
Wykonywanie prostych, powtarzalnych prac przy produkcji, przenoszenie i przewożenie surowców, materiałów do produkcji i wyrobów gotowych, sortowanie produktów i wyrobów.
MC BAUCHEMIE SP. Z O.O - 2020-11-04 - Środa Wielkopolska (wielkopolskie)
sprzedawca
kontakt przez PUP - 2018-02-01 - Poddębice (łódzkie)
Zapoznanie się z zasadami i obiegiem dokumentacji w Oddziale, rejestracja wniosków, korespondencji wpływającej do Wydziału, dołączanie wniosków, pism do akt, porządkowanie akt, przekazywanie do dalszego załatwienia, przekazywanie akt do dalszego załatwienia w systemi komputerowym, zapoznanie się z obowiązującymi przepisami z zakresu ustalania uprawnień do świadczeń z ubezpieczenia emerytalnego, rentowego, wypadkowego oraz obliczanie ich wysokości.
kontakt przez PUP - 2017-04-14 - Oleśnica (dolnośląskie)
obsługa programu księgowego OGNIK, wprowadzanie danych z faktur do programu
Biuro Rachunkowe "RACHMISTRZ" - 2017-04-24 - Nowe Grabie (mazowieckie)
Praca w systemie wielozmianowym, w bezpośrednim kontakcie z osobami pozbawionymi wolności, w tym w szczególności odbywającymi karę w ramach Systemu Dozoru Elektronicznego.Polega na:- praca w zespole terenowym systemu dozoru elektronicznego. Wykonywanie u osób objętych SDE instalacji, deinstalacji, wymiana urządzeń monitorujących oraz ich kontrola. Realizacja zlecanych wizyt na terenie podległym OISW Poznań. Praca wymagająca posiadania prawa jazdy, pracaw terenie,- utrzymanie kontaktu telefonicznego i współpracy z Centralą Monitorowania SDE oraz podmiotem Dozorującym,- sporządzaniu raportów z czynności przeprowadzonych u osób objętych SDE,- realizacja zadań służbowych zgodnie z ustalonymi i zatwierdzonymi procedurami dotyczącymi SDE,
ZAKŁAD KARNY WE WRONKACH - 2018-08-16 - Wronki (wielkopolskie)