REFERENT DS. ADMINISTRACYJNO-ORGANIZACYJNYCH Bytom oferta pracy Akademia Sztuk Teatralnych im. Stanisława Wyspaiańskiego w Krakowie Wydział Teatru Tańca w Bytomiu
Stanowisko: REFERENT DS. ADMINISTRACYJNO-ORGANIZACYJNYCH
Wynagrodzenie: od 1 600 PLN
Zakres obowiązków: realizacja zakupów do 2-3 spektakli dyplomowych (w krótkim okresie produkcji), prowadzenie magazynu kostimów i rekwizytów wraz z ewidencją wypożyczeń (1 godzina dziennie), gromadzenie dokumentacji działalności artystycznej Wydziału i przekazywanie jej do magazynu archiwalnego Uczelni, gromadzenie informacji dotyczących losów studentów i absolwentów WTT, pomoc w pisaniu wniosków grantowych i pozyskiwanie funduszy na udział spektakli studenckich w festiwalach, konkursach i innego typu wydarzeń artystycznych, sporadyczne wyjazdy na prezentację spektakli poza Wydziałem (w ramach zastępstwa pracownika promocji), pomoc w bieżących działaniach Biura Promocji i działu administracyjno-gospodarczego
Data publikacji: 2019-07-29
Lokalizacja: Bytom (śląskie)
Pracodawca: Akademia Sztuk Teatralnych im. Stanisława Wyspaiańskiego w Krakowie Wydział Teatru Tańca w Bytomiu
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: ., 41-902 Bytom, powiat: m. Bytom, woj: śląskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
realizacja zakupów do 2-3 spektakli dyplomowych (w krótkim okresie produkcji), prowadzenie magazynu kostimów i rekwizytów wraz z ewidencją wypożyczeń (1 godzina dziennie), gromadzenie dokumentacji działalności artystycznej Wydziału i przekazywanie jej do magazynu archiwalnego Uczelni, gromadzenie informacji dotyczących losów studentów i absolwentów WTT, pomoc w pisaniu wniosków grantowych i pozyskiwanie funduszy na udział spektakli studenckich w festiwalach, konkursach i innego typu wydarzeń artystycznych, sporadyczne wyjazdy na prezentację spektakli poza Wydziałem (w ramach zastępstwa pracownika promocji), pomoc w bieżących działaniach Biura Promocji i działu administracyjno-gospodarczego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. ADMINISTRACYJNO-ORGANIZACYJNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bytom
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bytom
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bytom
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe ekonomiczne lub humanistyczne, znajomość języka angielskiego na poziomie B2, samodzielność w działaniu, komunikatywność, umiejętności organizacyjne, wysoka etyka pracy i kultura osobista, dobra znajomość pakietu MS Office
Nazwa pracodawcy:
Akademia Sztuk Teatralnych im. Stanisława Wyspaiańskiego w Krakowie Wydział Teatru Tańca w Bytomiu
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bytomiu
Adres pracodawcy: 41-902 Bytom, powiat: m. Bytom, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
dokumenty aplikacyjne przesłać do 18.08.2019 r. http://www.ast.bytom.pl/referent-ds-administracyjno-organizacyjnych
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Bytom
Gmina pracodawcy: Bytom
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bytom
Profil działalności pracodawcy: Szkoły wyższe
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bytomiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Data dodania oferty pracy: 29.07.2019
Oferta pracy ważna do: 29.08.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 29.07.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 29.07.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?2daf0c29a9a7dfd09800e488119ff96e
Podobne oferty pracy
Obsługa programu COMARCH OPTIMA. Sprawdzanie rejestrów VAT z dokumentami ksiegowymi. Sprawdzanie książki PiR z dokumentem księgowym.Sprawdzanie dzienników KH. Miejsce wykonywania pracy: Stalowa Wola
"PROFIT-TAX" Sp. z o.o. - 2017-04-27 - Stalowa Wola (podkarpackie)
Wprowadzanie dok. księgowych do programu księgowego. Prowadzenie akt osobowych. Dekretacja dokumentów.
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Płock (mazowieckie)
prowadzenie dokumentacji kadrowej, obsługa procesów związanych z zatrudnianiem oraz rozwiązywaniem umów o pracę, ewidencja czasu pracy,
kontakt przez PUP - 2016-09-27 - Niechlów (dolnośląskie)
,
kontakt przez PUP - 2017-01-25 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
obsługa klienta w zakresie obsługi depozytowej i kredytowej
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Drezdenko (lubuskie)
Praca przy budowie drogi S7 Chęciny - Jędrzejów. Kontakt: Grzegorz Marek tel. 692 783 757.
"KANBUD" USŁUGI KOPARKO-ŁADOWARKĄ I REMONT.BUDOWLANE GRZEGORZ MAREK - 2017-07-04 - Jędrzejów (świętokrzyskie)
obsługa serkretariatu szkoły, inwentarza szkoły oraz inne prace administracyjne.Praca w Bielsku-Białej, w ramach umowy o pracę na okres próbny 3 m-cy z możliwością przedłużenia. Praca jednozmianowa w godzinach 7.00-15.00.
ZESPÓŁ SZKÓŁ ELEKTRONICZNYCH, ELEKTRYCZNYCH I MECHANICZNYCH - 2018-02-27 - Bielsko-Biała (śląskie)
zbrojarz
WEST-KADRA Alena Chekhouska - 2016-03-17 - Poznań (wielkopolskie)
Nabór na stanowisko urzędnicze, szczegóły znajdują się na stronie www.mzuk.plWykształcenie: wyższe (kierunek: administracja, zarządzanie lub ekonomia); znajomość ustawy KPA i innych aktów prawnych; biegła obsługa komputera i pakietu MS Office; zakres obowiązków: obsługa administracyjno-biurowa klientów giełdy; obsługa administracyjno-biurowa, pobór opłat i kontrola poboru opłat targowych; współpraca z radcą prawnym w zakresie spraw bieżących giełdy; prowadzenie innych spraw bieżących giełdy; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice, giełda samochodowa
MIEJSKI ZARZĄD USŁUG KOMUNALNYCH - 2018-02-27 - Gliwice (śląskie)
Organizowanie imprez turystycznych, prowadzenie korespondencji mailowej w językach obcych, negocjacje z dostawcami usług i świadczeń turystycznych, realizacja polityki najwyższej jakości obsługi klienta, prowadzenie rozliczeń, praca w godz.9-17
ALMATUR Opole sp. z o. o. - 2017-03-24 - Opole (opolskie)
Szycie specjalistyczne odzieży sportowej, stebnówka, overlock, dwiugła, renderka, autolap
kontakt przez PUP - 2018-08-21 - Łódź (łódzkie)
Wykonywanie prac ziemnych.
Przedsiębiorstwo Inżynieryjno - Budowlane "HAS-BUD" Sp. z o.o. - 2019-04-23 - Jasień (małopolskie)
segregowanie dokumentów, sprawdzanie pod względem formalno-rachunkowym, wprowadzanie danych do systemu finansowo-księgowego
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "BMS" SPÓŁKA JAWNA Z. BIELECKI - 2018-11-19 - Kwidzyn (pomorskie)
Zapewnienie bezpieczeństwa obiektów przed szkodnikami. Profesjonalna realizacja usług DDD na rzecz klientów firmy (usługa dezynfekcji, dezynsekcji i deratyzacji), sporządzanie dokumentacji z realizacji usługi u klienta. Dbałość o pozytywną relację oraz satysfakcję Klienta z zrealizownej usługi. MOżliwość oferowania produktów firmy Vaco, ktore mogą pomóc klientowi utrzymać bezpieczeństwo obiektów. System pracy zadaniowy, praca na okres wakacyjny na umowę zlecenie z możliwościa nawiązania stałej współpracy na podstawie umowy o pracę. Kontakt z pracodawcą tel. 71 750 73 45, 510 013 044, b.demski (at) vaco.com.pl
VACO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-01 - Wrocław (dolnośląskie)
stanowisko referenta jest stanowiskiem pracownika biurowego, główne zadania wykonywanie są przy użyciu komputera, znajomość SI ZWSI RON w zakresie wytwarzania dokumentów obrotowych niezbędnych w działalności bieżącej w służbie środków bojowych, znajomość i przestrzeganie przepisów dotyczących zasad prowadzenia ewidencji służby środków bojowych, terminowe sporządzanie dokumentów przychodowych i rozchodowych w systemach ewidencji, porównywanie ewidencji magazynowej środków bojowych raz na pół roku, prawidłowe i terminowe rozliczanie Inwentaryzacji, ustalanie różnic Inwentaryzacyjnych, segregowanie dokumentów obrotowych w służbie i archiwizowanie ich zgodnie z obowiązującymi przepisamiprava na umowę na czas określony na okres zastępstwa, praca jednozmianowaoferta dostępna w sali E
4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA - 2017-06-02 - Wrocław (dolnośląskie)
Czynności związane z przyjmowaniem i zwalnianiem pracowników, prowadzenie akt osobowych pracowników, ewidencjonowanie czasu pracy, obliczanie wynagrodzeń itp
Protection Ochrona Mienia Sp. z o.o. - 2016-09-27 - Tychy (śląskie)
Zapoznanie się zasadami pracy kancelaryjno-biurowej, archiwizacji dokumentów, redagowania pism urzędowych, realizowanie zadań sekretariatu z pomocą opiekuna stażu.Staż odbywać się będzie w dzielnicy: Bydgoszcz Wschód
kontakt przez PUP - 2017-03-13 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
-dekretacja i ewidencja w systemie finansowo-księgowym,-wystawianie not obiążeniowych,-rozliczanie kont rozrachunkowych,-ewidencja wyciągów bankowych.
Zespół Opieki Zdrowotnej Brodnica - 2019-07-15 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
Obsługa poszukujących pracy, upowszechnianie informacji, rejestracja osób bezrobotnych.
kontakt przez PUP - 2016-02-10 - Płock (mazowieckie)
pomoc w prowadzeniu działalności harytatywnej i promocji PCK a także działalności edukacyjnej (zdrowy styl życia, pierwsza pomoc) RPO dla osoby pow. 50 r. ż.
kontakt przez PUP - 2018-02-16 - Pabianice (łódzkie)
Kompleksowa obsługa administracyjno-organizacyjna szkoleń dla pielęgniarek i położnych.Prowadzenie sekretariatu firmy. Praca w godzinie od 8-14.
FUNDACJA "PRZEMIJANIE" - 2018-02-02 - Opole (opolskie)
-Ogólne prace budowlane, prace wykończeniowe
B-D Papis Przemysław - 2017-08-01 - Drawsko Pomorskie (zachodniopomorskie)
Sporządzanie: sprawozdań z działalności Zarządu, dokumentacji wewnętrznej Spółki, projektów uchwał Spółki, projektów umów cywilnoprawnych, projektów pełnomocnictw ogólnych i procesowych, projektowanie posiedzeń Zarządu Spółki
Grupa Azoty Kopalnie i Zakłady Chemiczne Siarki "SIARKOPOL" SA z siedzibą w Grzybowie - 2017-10-10 - Grzybów (świętokrzyskie)
prace biurowe pomocnicze, obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2016-02-02 - Czaplinek (zachodniopomorskie)
Budowa i serwis instalacji telekomunikacyjnych (internet)
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "Teskom" Strojek Jan - 2016-02-02 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
.
P.P.H.U.''LECHMAR''L.LAGNER - 2018-04-04 - Szydłowiec (mazowieckie)
Prowadzenie systemu obsługi sal konferencyjnych, realizacja zadań związanych z rozliczaniem faktur w zakresie zleconych dostaw, usług i robót budowlanych, prowadzenie ewidencji dokumentów.
kontakt przez PUP - 2019-05-17 - Gdynia (pomorskie)
zapoznanie sie z organizacją pracy WUP i ramach koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego,godz. pracy 7.30-15.30
kontakt przez PUP - 2017-05-26 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
- obsługa urządzeń biurowych- elektroniczne przyjmowanie sprawozdań budżetowych- obsługa sekretariatu- przygotowanie dokumentów do archiwizacji- komputerowa ewidencja i analiza budżetów
kontakt przez PUP - 2016-10-05 - Leszno (wielkopolskie)
BUDOWA TORÓW KABLOWYCH, UKŁADANIE INSTALACJI, SKŁADANIE ROZDZIELNIWYMAGANIA:WYKSZTALCENIE ZAWODOWE, DOŚWIADCZENIE W ZAWODZIE MIN 2 LATA, UPRAWNIENIA SEP E 1KV, PRAWO JAZDY KAT B
ELEKTROBAU- PROJEKTOWANIE I WYKONAWSTWO INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH MARIUSZ PIĄTKOWSKI - 2018-06-12 - Szczecin (zachodniopomorskie)