REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI Płock oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: 997,4 PLN
Zakres obowiązków: Wprowadzanie dok. księgowych do programu księgowego. Prowadzenie akt osobowych. Dekretacja dokumentów.
Data publikacji: 2016-03-17
Lokalizacja: Płock (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków:
Wprowadzanie dok. księgowych do programu księgowego. Prowadzenie akt osobowych. Dekretacja dokumentów.
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 997,4 PLN
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Płock
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Płock
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 997,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpoczęcia pracy: 18.03.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: zasadnicze zawodowe
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Płocku
Adres pracodawcy:
3 Maja 16, 09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m. Płock
Gmina pracodawcy: Płock
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Płock
Ulica pracodawcy: 3 Maja
Numer budynku pracodawcy: 16
Profil działalności pracodawcy: Doradztwo podatkowe i usługi rachunkowe
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Płocku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data dodania oferty pracy: 18.03.2016
Oferta pracy ważna do: 15.04.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 17.03.2016
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
przygotowywanie ofert zgodnie z SIWZ, rozliczanie budów, przygotowanie projektów pism związanych z budowami i projektów kosztorysów
kontakt przez PUP - 2018-08-03 - Zambrów (podlaskie)
kontrola dokumentów zakupu,segregacja dokumentacji księgowej,weryfikacja kompletności dok księgowej,kojarzenie rachunków,wystawianie faktur sprzedaży,wprowadzanie dok księgowych do ewidencji księgowej,przygotowanie zestawień, raportów
kontakt przez PUP - 2016-04-08 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
STAŻ- zapoznanie się z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przepisami przeciwpożarowymi, przygotowanie oferty sprzedaży, przyjmowanie i rejestrowanie zamówień, informowanie nabywcy o walorach sprzedawanych produktów oraz pomoc nabywcy przy wyborze produktu, sprzwdzanie towarów pod względem ilościowym i jakościowym, przygotowanie produktów do sprzedaży i ich wyeksponowanie, pakowanie towaru i przygotowanie do wysyłki, inkasowanie należności za sprzedane produkty, wyliczanie cen detalicznych, sporządzanie faktur VAT za towary, obsługa kasy fiskalnej, sporządzanie raportów kasowych, załatwianie reklamacji zakupionych towarów, dbanie o czystość i estetykę miejsca pracyKomputer - ilość godzin 5
kontakt przez PUP - 2016-02-11 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
zadania z zakresu OC i zarządzania kryzysowego orazeodezji
Urząd Gminy w Parysowie - 2017-07-27 - Parysów (mazowieckie)
ZGODNIE Z WNIOSKIEM
kontakt przez PUP - 2016-06-29 - Lutomierz (dolnośląskie)
jw.
Grupa Profas Sp. z o.o. - 2017-07-04 - Warszawa (mazowieckie)
•Organizacja kompleksowych usług spedycyjnych dla Klientów w relacjach międzynarodowych i krajowych•Praca na własnym portfelu klientów oraz aktywne pozyskiwanie nowych klientów i przewoźników•Planowanie i organizacja przewozów międzynarodowych i krajowych•Ustalanie warunków transportu•Budowanie długofalowej współpracy z przewoźnikami i klientami oraz optymalizacja kosztów spedycyjnych•Zapewnienie wysokiej jakości usług świadczonych naszym Kontrahentom
Botrans sp. z o.o. - 2016-08-08 - Kościerzyna (pomorskie)
Obsługa ineteresantów,redagowanie pism, prace biurowe
kontakt przez PUP - 2017-09-06 - Żary (lubuskie)
Kontrola procesów produkcyjnych.
LIMATHERM COMPONENTS Sp. z o.o. - 2017-07-27 - Chorzów (śląskie)
Transport pieczywa do punktów sprzedaży
PIEKARNIA WILKÓW s.c. L.Gołuch, T.Gołuch. J.Gołuch - 2016-05-04 - Wilków Drugi (mazowieckie)
- rozładunek i załadunek przesyłek - weryfikacja parametrów przesyłek - wprowadzanie danych do systemu, prace magazynowe, praca od poniedziałku do piątku w godzinach do ustalenia.
"TNT EXPRESS WORLDWIDE (POLAND)" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-29 - Wypędy (mazowieckie)
przygotowywanie ofert handlowych, koordynacja bieżących spraw ze stałymi klientami, w tym wietnamskimi lub chińskimi, zgodnie z poleceniami przełożonych
kontakt przez PUP - 2017-09-06 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
a) przyrządzanie posiłków z obowiązującym jadłospisem i zasadami technologii,b) wydawanie posiłków dla podopiecznych,c) dbanie o racjonalne zużycie produktów,d) utrzymywanie wraz z personelem kuchni i pomieszczeń pomocniczych, naczyń, urządzeń i sprzętu w czystości i porządku zgodnie z przepisami sanitarno-epidemiologicznymi
kontakt przez PUP - 2018-02-21 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
obsługa klientów
PHU "Źródełko" S.C. Zbyrowska Teresa, Zbyrowski Michał - 2016-07-21 - Pszczyna (śląskie)
- Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: pieczętowała, opisywała dokumenty, przeprowadzała kontrolę formalno-rachunkową dowodów księgowych, dekretowała dokumenty księgowe, wprowadzała dokumenty księgowe do programu FK, uzgadniała dane do sprawozdań, księgowała wyciągi bankowe, raporty kasowe. Rozliczała podatek VAT naliczony i należny- Wynagrodzenie: 2650-3180 zł/brutto (płaca zasadnicza + wysługa lat). Praca o pracę na na czas określony do 6 miesięcy, docelowo na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Praca po rozstrzygnięciu naboru od maja 2018r.- Praca: 7:30-15:30. Wymagania: wykształcenie średnie ekonomiczne ( rachunkowość, finanse, księgowość), doświadczenie zawodowe - doświadczenie zawodowe 1 rok pracy zawodowej w tym minimum 6 miesiący w pionie finansowym. Znajomość zasad księgowości i programów księgowych, znajomość klasyfikacji budżetowej, znajomość programów Word i Excel w zakresie podstawowym, umiejętność obsługi urządzeń biurowych. Umiejętności dodatkowe: doświadczenie w jednostce sektora finansów publicznych.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2018-06-14 - Katowice (śląskie)
Praca w grupie z dziećmi przedszkolnymi.
PRYMUS s.c. Krystyna Ryszkiewicz, Jerzy Bylak - 2018-01-12 - Suwałki (podlaskie)
Technik prac biurowych
kontakt przez PUP - 2016-03-09 - Koszalin (zachodniopomorskie)
prowadzenie aktywnych działań związanych z pozyskiwaniem pracowników, zatrudnianie pracowników tymczasowych, kompletowanie dokumentów do zatrudnienia, podpisywanie umów o pracę tymczasową/zlecenie, prowadzenie oraz aktualizacja rejestru kandydatów/pracowników oraz raportów - standardy obsługi pracowników i klientów obowiązujące w firmach posiadające doświadczenie w usługach dla biznesu
Sanpro Job Service Sp. z o.o. - 2016-03-29 - Tarnów (małopolskie)
Obsluga klienta - udzielanie informacji. Wydawanie oraz przyjmowanie wniosków dotyczacych organizacji prac interwencyjnych oraz refundacji.
kontakt przez PUP - 2016-02-02 - Gdynia (pomorskie)
zarządzanie personelem, organizacja dostaw towaru do sklepu
TESCO (POLSKA) Sp. z o. o. - 2017-05-09 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2017-04-04 - Olkusz (małopolskie)
Montaż sprzętu AGD
FLEXIDEA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-06 - Radomsko (łódzkie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER).Wykształcenie : średnie lub wyższe; rok doświadczenia zawodowego; znajomość procedur administracyjnych; znajomość języka angielskiego na poziomie średnim; obsługa urządzeń biurowych; znajomość programu Word,Excel; prowadzenie dokumentacji; redagowanie pism urzędowych; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2017-07-12 - Gliwice (śląskie)
Prace pomocnicze administracyjno-biurowe
kontakt przez PUP - 2017-01-13 - Stare Babice (mazowieckie)
w/g zakresu
kontakt przez PUP - 2017-06-29 - Sejny (podlaskie)
według programu
kontakt przez PUP - 2018-02-05 - Darłowo (zachodniopomorskie)
prowadzenie dokumentacji kadrowej
CW EMIR Zakład Pracy Chronionej spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-04-26 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Oferta Robót Publicznych dla osób bezrobotnych w szczególnej sytuacji na rynku pracy- ścieżka dostępu: http://www.pupgliwice.intracom.pl/bezrobotni_poszukujacy_pracy/roboty_publiczne.html i jednocześnie zakwalifikowanych bądź kwalifikujących się do II profilu pomocy. Wykształcenie min. zawodowe, ew. podstawowe; doświadczenie: mile widziane; aktualne badania sanepidowskie; um. pracy w zespole; zakres obowiązków: sprzątanie pomieszczeń szkolnych i obejścia szkoły; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2017-10-09 - Gliwice (śląskie)
Zapoznanie się ze Statutem Gminy, ustawą o samorządzie terytorialnym oraz wewnętrznym obiegiem dokumentów w tym z programem do obiegów dokumentów PROTON. Zapoznanie się z aktami prawnymi związanymi z zakresem zadań Referatu Gospodarki Przestrzennej i Inwestycji. Przygotowywanie planów i koncepcji realizacji oraz pozyskania środków pozabudżetowych na projekty inwestycyjne Gminy Barlinek. Zapoznanie się z zadami oraz warunkami niezbędnymi do złożenia wniosków o pozyskanie dofinansowania z pozabudżetowych programów i funduszy pomocowych na przedsięwzięcia realizowane przez Urząd Miejski w Barlinku. Udział w przygotowywaniu wniosków o pozyskanie dofinansowania z pozabudżetowych programów i funduszy pomocowych na projekty gminy realizowane przez Urząd Miejski w Barlinku. Zapoznanie się z zasadami i przygotowywanie odpowiedniej dokumentacji przetargowej na realizację inwestycji zgodnie z przepisami ustawy prawo zamówień publicznych. Udział w pracach komisji przetargowych na realizację inwestycji zgodnie z przepisami ustawy prawo zamówień publicznych. Nadzór nad realizacją zawartych umów. Przygotowywanie odpowiedniej dokumentacji dot. rozliczeń z wniosków o dofinansowanie oraz z realizacji projektów inwestycyjnych. Przygotowywanie informacji oraz sprawozdań z realizacji projektów inwestycyjnych. Zapoznanie się z zasadami oraz przygotowywanie archiwizacji dokumentacji.
kontakt przez PUP - 2017-12-07 - Barlinek (zachodniopomorskie)
- nadzorowanie i koordynowanie rozładunku komponentów oraz wysyłek wyrobów gotowych, - raportowanie, - zarządzanie podległym wyposażeniem , - prowadzenie rejestracji dostaw komponentów, wysyłek wyrobów, etykietowanie i wykonywanie operacji systemowych., - ciągłe doskonalenie oraz dbałość o optymalizację procesów, - praca z systemami informatycznymi, - stosowanie zasad zawartych w Księdze System Zarządzania Jakością
kontakt przez PUP - 2018-08-17 - Legnickie Pole (dolnośląskie)