REFERENT DS. ADMINISTRACYJNO-KADROWYCH Sosnowiec oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: REFERENT DS. ADMINISTRACYJNO-KADROWYCH
Wynagrodzenie: 997,4 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie dokumentacji kadrowej, ewidencja i rozliczanie czasu pracy
Data publikacji: 2017-02-01
Lokalizacja: Sosnowiec (śląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Sosnowiec, powiat: m. Sosnowiec, woj: śląskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków:
prowadzenie dokumentacji kadrowej, ewidencja i rozliczanie czasu pracy
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 997,4 PLN
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. ADMINISTRACYJNO-KADROWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Sosnowiec
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Sosnowiec
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy działów kadr
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 997,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 10
Data rozpoczęcia pracy: 15.02.2017
Data zakończenia pracy: 31.12.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
umiejętność prowadzenia dokumentacji biura, praca pod presją czasu, odporność na stres
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu
Adres pracodawcy:
Rzeźnicza 12, 41-200 Sosnowiec, powiat: m. Sosnowiec, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Sosnowiec
Gmina pracodawcy: Sosnowiec
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Sosnowiec
Ulica pracodawcy: Rzeźnicza
Numer budynku pracodawcy: 12
Profil działalności pracodawcy: Praktyka lekarska specjalistyczna
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy działów kadr
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data dodania oferty pracy: 01.02.2017
Oferta pracy ważna do: 28.02.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 01.02.2017
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
staż dla osób powyżej 30 r.ż - prowadzenie podstawowych rejestrów, obsługa korespondencji, porządkowanie akt, obsługa urządzeń biurowych, sporządzanie pism urzędowych, sporządzanie wykazów przebiegu ubezpieczeń społecznych, praca w programach Microsoft Office
kontakt przez PUP - 2018-04-13 - Otwock (mazowieckie)
obsługa sekretariatu
kontakt przez PUP - 2016-07-11 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-08-30 - Ropczyce (podkarpackie)
-obsługa pogramu do prowadzenia uproszczonej księgowości-obsługa programu płatnik-obsługa programu comarch optima-utrzymanie porządku i czystości w pomieszczeniach biura
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Rybnik (śląskie)
Referent (staż)
kontakt przez PUP - 2016-04-27 - Tychy (śląskie)
zh
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Morąg (warmińsko-mazurskie)
- wystawienie faktur sprzedaży i dokumentów magazynowych- nadzór nad gospodarką magazynową - opisywanie faktur zakupowych - prowadzenie korespondencji - obsługa interesantów Spółki
BSK Return S.A. - 2015-12-11 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
-Przyjmowanie, terminowe wprowadzenie do systemu i realizacja zamówień od klienta ( w tym również telefonicznych i elektronicznych),-Prowadzenie negocjacji z klientami odnośnie warunków realizacji zamówień, co do terminu i sposobu dostarczenia wyrobów,-Wystawianie faktur handlowych za zamówione wyroby gotowe oraz towary handlowe, bonusowe, podręczne,-Wystawianie stosownych dokumentów wysyłkowych dla klienta,-Kontakt bezpośredni z klientem w celu optymalizacji procesu sprzedaży w tym bieżące Informowanie klientów o możliwości realizacji zamówień,-Nadzór nad potwierdzaniem terminów realizacji zamówień do klienta,-Bieżące śledzenie przebiegu realizacji zleceń,-Utrzymanie bieżących kontaktów z klientami w koordynacji z Regionalnym Kierownikiem Sprzedaży-Wprowadzanie indywidualnych cenników do systemu IFS,-Sporządzanie i przechowywanie dokumentacji i zapisów informatycznych dotyczących sprzedaży,-Przestrzeganie limitów kredytu kupieckiego, informowanie odpowiedniego RKS / Dyrektora Dywizji,-Bieżące pozyskiwanie informacji rynkowych w oparciu o rozmowy z klientami i przekazywanie odpowiednim osobom,-W razie potrzeby nadzór nad procesem pakowania, a w szczególności kontrolowanie czy zrealizowane pakowanie jest zgodne z wymaganiami klienta,-Informowanie przełożonych oraz RKS o trudnościach z realizacją zamówień w oczekiwanym czasie,-Bieżące przekazywanie dokumentów między działami firmy,-Informowanie o konieczności dostarczenia próbek Klientowi do Kierownika Produktu,-Opisywanie faktur,-Przygotowywanie dokumentów w celu uzyskania świadectw pochodzenia,-Wspomaganie pracy sekcji zaopatrzenia i sekcji planowania produkcji i codzienna współpraca z Zakładem
RADPOL S.A. Człuchów - 2017-11-24 - Człuchów (pomorskie)
rozpoznanie wymagań klienta w zakresie usług z wolnej ręki -sporządzanie kalkulacji cenowych - sporządzanie ofert handlowych -monitorowanie spraw związanych z podpisaniem umowy, praca w godz. 8-16
ABC Service Sp. zo.o. - 2016-02-15 - Opole (opolskie)
praca w sklepie spożywczym z przewagą warzyw i owoców.
PH VEGA Emilia Porada - 2018-08-02 - Gdańsk (pomorskie)
Praca pielęgniarki do opieki paliatywnej i długoterminowej
TOMASZ ZAŁĘCKI NIEPUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ SILOE - 2016-02-24 - Kraków (małopolskie)
szczegółowy zakres obowiązków na stronie http://bip.jonkowo.pl
Urząd Gminy Jonkowo - 2018-05-16 - Jonkowo (warmińsko-mazurskie)
pomoc przy wdrażaniu nowego oprogramowania: skanowaniu dokumentów (FAKTUR) do nowego systemu obiegu dokumentów, pomoc przy dekretacji dokumentów oraz inne zadania w trakcie wdrażania oprogramowania.
VISLINE Sp. z o.o. - 2017-04-26 - Gdynia (pomorskie)
Kontrola i deklaracja dokumentów (zakupy, koszty) w systemie finansowo-księgowym,Księgowanie wyciągów bankowych, Uzgadnianie sald z klientami, odbiorcami i windykacja należności, Prowadzenie ewidencji środków trwałych, Sporządzanie deklaracji podatkowych (PIT, VAT, CIT),Współpraca z Urzędami Skarbowymi, ZUS,Sporządzanie bilansów sprawozdań i raportów okresowych.
ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ NIDZICA - 2016-11-18 - Nidzica (warmińsko-mazurskie)
wystawianie faktur sprzedaży (Optima), wprowadzanie i rozliczanie wyciągów bankowych, raportu kasowego; Excel, Word; CV na adres mailowy: biuro (at) jaksa.pl
Jaksa Barbara - 2018-03-22 - Piątkowisko (łódzkie)
obsługa sekretariatu
kontakt przez PUP - 2017-04-29 - Kwidzyn (pomorskie)
Powadzenie obsługi administracyjnej działu szkoleń, identyfikacja i analiza potrzeb szkoleniowych klientów, obsługa klienta zewnętrznego, organizacja szkoleń i kursów, prowadzenie wymaganej dokumentacji, współpraca z wykładowcami.
UNIA Sp. z o.o. - 2018-03-12 - Koszalin (zachodniopomorskie)
wydawanie posiłków, rozliczanie zamówień na kasie, dbałosć o czystość stanowiska pracy
kontakt przez PUP - 2016-05-25 - Wieszowa (śląskie)
Referent ds. administracyjno-biurowych (staż)
kontakt przez PUP - 2017-06-14 - Tychy (śląskie)
Pozyskiwanie klientów. Podpisywanie umów na energię i paliwo gazowe. Obsługa wewnętrznego CRM. Pracodwca zapewnia wszystkie narzędzia niezbędne do pracy czyli: komputer, telefon, samochód służbowy.
Grupa ABS Adrian Sadowski - 2016-04-20 - Częstochowa (śląskie)
Referent ds. rozliczeń finansowych. Prowadzenie operacji finansowych zgodnie z zasadami rachunkowości. Wymagane wykształcenie min. średnie kierunkowe, znajomość zasad rachunkowości, obsługa programów księgowych, prawo jazdy kat. B, min. 3 letnie doświadczenie zawodowe w księgowości. Tel. 95 755 4656 Wiesław Zbiorczyk.
ZAKŁAD WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI W SULĘCINIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-27 - Sulęcin (lubuskie)
Przygotowanie gruntu pod wysiew trawników takich jak:kopanie, grabienie, ugniatanie. Wykonywanie prac pomocniczych przy nasadzeniach drzew i krzewów wg projektu: kopanie dołow, umocowywanie roślin, podlewanie; wykonywanie zabiegów pielęgnacyjnych drzewostanu, krzewów i żywopłotów: cięcia sanitarne, korygujące, prześwietlające i formujące: dokonywanie oprysków drzew i krzewów
kontakt przez PUP - 2017-12-28 - Piotrowice (wielkopolskie)
praca z młodzieża szkolna na Orliku,zabawy i zajęcia wakacyjne z dziećmi
kontakt przez PUP - 2016-02-29 - Pieniężno (warmińsko-mazurskie)
Zakres obowiązków referenta ds. finansowych (podległość służbowa GK) 1. dekretowaniefaktur pod kątem klasyfikacji dochodów i wydatków oraz przychodów i rozchodów zgodniez Rozporządzeniem Ministra Finansów, 2. wprowadzanie kontrahentów do programubankowego, 3. wprowadzanie faktur kontrahentów do systemu bankowego z podziałem naposzczególne rachunki bankowe, rozdziały i paragrafy klasyfikacji budżetowej, 4.sporządzanie wydruków wprowadzonych danych - kontrola, nanoszenie dat księgowania, 5.przekazywanie faktur do zatwierdzenia przez głównego księgowego i dyrektora, 6.terminowe dokonywanie przelewów, 7. pobieranie wyciągów bankowych, opisywanieprzychodzących wpłat od uczestników form pozaszkolnych z podziałem na raty i odsetki,kompletowanie dokumentów, wkładanie do segregatorów z podziałem na źródłofinansowania, 8. współpraca z wicedyrektorem ds. dydaktycznych w zakresie ciągłejaktualizacji liczby prowadzonych form pozaszkolnych, liczby uczestników naposzczególnych formach pozaszkolnych, umowach próbnych i wypowiedzeniach umówprzez uczestników form pozaszkolnych, 9. prowadzenie indywidualnych kartotek dlauczestników form pozaszkolnych z zaznaczeniem daty wpłaty, naliczanie odsetek odnieterminowych wpłat, 10. rozliczanie nadpłat dokonanych przez uczestników formpozaszkolnych, 11. informowanie telefoniczne, mailowe i pocztą uczestników kursów opowstałych zaległościach, 12. wystawianie wezwań do zapłaty za zaległości w kursach,windykacja należności, 13. naliczanie i sporządzanie dla księgowej kwartalnych zestawieńnależności i zobowiązań od uczestników form pozaszkolnych z podziałem na zaległościgłówne i odsetki, 14. wystawianie na żądanie faktur na podstawie dokonanych wpłat, 15.nanoszenie dokonanych wpłat za media i wynajem od poszczególnych nabywców -kontrola dokonywanych wpłat za faktury i noty księgowe wystawione przez CKUiJK, 16.przyjmowanie wpłat gotówkowych raport kasowy kasa przyjmie, 17. prowadzenie kasyfiskalnej, 18. rozlicznie faktur gotówkowych dekretowanie faktur pod kątem klasyfikacjidochodów i wydatków oraz przychodów i rozchodów zgodnie z Rozporządzeniem MinistraFinansów z potwierdzeniem pobrań i wypłat, 19. terminowe odprowadzanie wpłatgotówkowych kasa wypłaci, 20. bieżące rozliczanie wpłat i wypłat z rachunkówbankowych, 21. opisywanie faktur gotówkowych zgodnie z formą organizacyjną, 22.prowadzenie raportów kasowych z zachowaniem dziennej chronologii, rejestrowanie wciągu dnia, w którym dokonano wpłaty lub wypłaty, 23. kompletowanie dokumentów zwpłat i wypłat gotówkowych, 24. ewidencjonowanie obrotu kasowego na koncie 101KASA odrębnie dla każdej formy organizacyjnej: 1) działalność budżetowa, 2) dochodysamorządowych jednostek budżetowych, 3) zakładowy fundusz świadczeń socjalnych(ZFŚS), 4) depozyty, 25. terminowe rozliczanie pracowników z pobranych zaliczek,bieżące informowanie gł. księgowego w tym zakresie, 26. prowadzenie druków ścisłegozarachowania, 27. prowadzenie wspólnie z wicedyrektorem ds. dydaktycznych rejestruumów z uczestnikami form pozaszkolnych, 28. wystawanie faktur VAT sprzedaży, 29.wystawanie poleceń księgowania dla gł. księgowego dotyczących obowiązku podatkowegokursantów 30. sporządzanie faktur VAT w programie Rejestr VAT Vulcan, 31.wprowadzanie danych do rejestru sprzedaży VAT na podstawie analizy wyciągówbankowych lub umów z uczestnikami kursów z ustaleniem daty powstania obowiązkupodatkowego w danym miesiącu, 32. sporządzanie cząstkowego rejestru sprzedaży VAT,33. comiesięczne uzgadnianie prowadzonego rejestru z zapisami księgowymi wprowadzonych przez jednostkę księgach rachunkowych we współpracy z głównymksięgowym, 34. Sporządzanie JPK (Jednolitego Pliku Kontrolnego), eksport do systemuE-Vat, sporządzanie wydruków. Zakres obowiązków w ramach realizacji projektu NowaPerspektywa Lepszy Start 1. sporządzanie zestawień wydatków na podstawiezrealizowanych płatności do wniosków o płatność i przekazywanie ich do koordynatorafinansowego Projektu, 2. prawidłowe prowadzenie księgowości projektu zgodnie zobowiązującą polityką rachunkowości CKUiJK, prowadzenie niezbędnej korespondencjifinansowej związanej z projektem, 3. przygotowywanie miesięcznych zapotrzebowań naśrodki, 4. opisywanie dokumentów księgowych zgodnie z wnioskiem o płatność, 5.rozliczanie wszelkich dokumentów finansowo-księgowych i umów związanych z Projektem,prawidłowe wystawianie dokumentów rozliczeniowych i ich archiwizacja, 6. zakładaniekartotek ubezpieczonych w systemie Płatnik ZUS, 7. wypełnianie druków ZUS ZZA, ZUSZUS dla ubezpieczonych, 8. przygotowywanie zestawów ZUS ZZA i ZUS i przesłanie poweryfikacji do ZUS, 9. wprowadzanie danych osobowych osób zatrudnionych na podstawieumowy o pracę w Projekcie do programu płacowego Vulcan Optivum, 10. wprowadzaniedanych osobowych zleceniobiorców w Projekcie do programu płacowego Vulcan Optivum,11. wprowadzanie umów zleceń zleceniobiorców w Projekcie do programu płacowegoVulcan Optivum, 12. sporządzanie list płac osób zatrudnionych na umowy o pracę wProjekcie, 13. sporządzanie list płac do rachunków dotyczących osób zatrudnionych napodstawie umów-zleceń w Projekcie, 14. sporządzanie poleceń księgowania dla potrzebProjektu, 15. rozliczanie rachunków, faktur i przelewów montażem finansowym, 16.sporządzanie przelewów do rachunków i faktur w bankowości internetowej 17. rozliczanieskładek ZUS i podatku wg paragrafów za dany miesiąc, 18. księgowanie dokumentówprojektu, uzgadnianie kont bilansowych i pozabilansowych projektu montażemfinansowym, sporządzenie sprawozdania RB28-EFS-NPLS za dany miesiąc, 19.uzgadnianie zobowiązań za dany miesiąc.
CENTRUM KSZTAŁCENIA USTAWICZNEGO I JĘZYKOWEGO KADR W LEGNICY - 2017-09-13 - Legnica (dolnośląskie)
Wg załączonego programu stażu.
kontakt przez PUP - 2016-03-23 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Fakturowanie, prowadzenie kasy, funkcja inspektora ochrony danych osobowych
Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej Miłoradz - 2018-07-10 - Miłoradz (pomorskie)
praca biurowa
"SPOŁEM" Powszechna Spółdzielnia Spożywców - 2018-06-22 - Gniezno (wielkopolskie)
wydawanie druków systemowych, archiwizacja dokumentów,obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2016-10-17 - Mława (mazowieckie)
-Opisywanie dokumentów, przeprowadzanie kontroli formalno-rachunkowej dowodów księgowych, dekretowanie dokumnetów księgowych, wprowadzanie dokumnetów księgowych do programu FK, wykonywanie przelewów, uzgadnianie danych do sprawozdań, księgowanie wyciągów bankowych.- Wynagrodzenie: od 2000 do 3000zł/brutto. Praca na umowę o pracę na 1 rok. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godz.: 07:30-15:30. Wymagania: wykształcenie min. średnie (rachunkowość, finanse, księgowość, ekonomiczne). Doświadczenie zawodowe przy średnim 2 lata pracy w tym 1 rok w pionie finansowym, przy wyższym 1 rok pracy w tym min. 1/2 roku w pionie finansowym. Znajomość klasyfikacji budżetowej, znajomość przepisów ustawy o rachunkowości /Dz. U. z 2016 poz.1047 z późn.zm/, ustawy o finansach publicznych /Dz. U. z 2016r. poz.1870 z późn. zm./, znajomość zasad i programów księgowych. Zanjomość Excel i Word w zakresie podstawowym, umiejętność obsługi urządzeń biurowych. Mile widziane doświadczenie w jednostce sektora finansów publicznych. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (tel.: 32-255-58-56) w godz.: 08;00-15:00 celem ustalenia spotkania z pracodawcą.
KRAJOWE BIURO WYBORCZE DELEGATURA W KATOWICACH - 2017-06-13 - Katowice (śląskie)
Sprzedaż:• Realizacja założonego planu sprzedaży• Przyjmowanie zamówień podczas kontaktów telefonicznych z klientem• Pozyskiwanie klientów• Analiza rynku oraz monitorowanie działań konkurencji• Umiejętność współpracy w zespole• Stały kontakt i opieka klienta• Samodyscyplina i zaangażowanie w realizację powierzonych zadańOd kandydatów oczekujemy• Wykształcenia Średniego lub Wyższego• Mile widziane doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klienta• Umiejętności negocjacyjnych• Umiejętności budowania biznesowych relacji• Dobrej organizacji pracyZainteresowanych proszę o przesyłanie ofert na maila: biuro (at) genoplast.plSkontaktujemy się z wybranymi ofertami.www.genoplast.pl, www.googlab.pl, www.nobelldna.pl, www.bio4u.pl
GenoPlast Biochemicals Tomasz Schroder - 2017-08-22 - Rokocin (pomorskie)