REFERENT DS. ADMINISTRACJI ZAMÓWIEŃ I PLANOWANIA WYSYŁEK DZIAŁU SPRZEDAŻY KORPORACYJNEJ Iława oferta pracy SZYNAKA-MEBLE Sp. z o.o.


Największy wybór odzieży

Stanowisko: REFERENT DS. ADMINISTRACJI ZAMÓWIEŃ I PLANOWANIA WYSYŁEK DZIAŁU SPRZEDAŻY KORPORACYJNEJ

Wynagrodzenie: do 2 900 PLN

Zakres obowiązków: - Obsługa klienta zagranicznego- Wystawianie dokumentów sprzedażowych- Administracja i realizacja zamówień klientów- Planowanie wysyłek

Data publikacji: 2020-11-16

Lokalizacja: Iława (warmińsko-mazurskie)

Pracodawca: SZYNAKA-MEBLE Sp. z o.o.

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Ostródzka 54, 14-200 Iława, powiat: iławski, woj: warmińsko-mazurskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
- Obsługa klienta zagranicznego- Wystawianie dokumentów sprzedażowych- Administracja i realizacja zamówień klientów- Planowanie wysyłek

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 900 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + premia

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1

Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1

Nazwa stanowiska:
REFERENT DS. ADMINISTRACJI ZAMÓWIEŃ I PLANOWANIA WYSYŁEK DZIAŁU SPRZEDAŻY KORPORACYJNEJ

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Iława

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 28

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: iławski

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2807

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Iława

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista do spraw sprzedaży

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 900 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 17.11.2020

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaDodatkowe_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), mechaniczne

wymagania_wymaganiaDodatkowe_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Oczekujemy:- Dobra znajomość języka angielskiego- Wykształcenia minimum średnie- Dobrej znajomości Ms Office-Excel- Komunikatywność, otwartość i umiejętnościami negocjacyjnych w kontaktach z klientemOferujemy:- Ciekawą, pełną wyzwań pracę w stabilnej, rozwijającej się firmie- Możliwość realizacji własnych pomysłów- Pracę w oparciu o umowę o pracę- Atrakcyjne wynagrodzenie powiązane z wynikami pracy- Pakiet atrakcyjnych benefitów funkcjonujących w firmie

Nazwa pracodawcy: SZYNAKA-MEBLE Sp. z o.o.

danePracodawcy_nip: 7441586760

danePracodawcy_regon: 511339065

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Iławie

Adres pracodawcy:
Ostródzka 54, 14-200 Iława, powiat: iławski, woj: warmińsko-mazurskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV wraz z nazwą stanowiska prosimy przesłać na adres: SZYNAKA MEBLE Sp. z o.o. ul. Ostródzka 54 14-200 Iława lub rekrutacja.logistic (at) szynaka.plInformujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.Jednocześnie prosimy o umieszczanie w dokumentach następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez SZYNAKA MEBLE Sp. z o.o. ul. Dworcowa 20, 14-260 Lubawa moich danych osobowych zawartych w CV i wszelkich innych złożonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych na potrzeby przeprowadzenia procesu rekrutacji. W razie chęci uczestniczenia w przyszłych rekrutacjach proszę dopisać: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych również w przyszłych rekrutacji, w tym na inne stanowiska

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 28

Powiat pracodawcy: iławski

danePracodawcy_kodPowiatu: 2807

Gmina pracodawcy: Iława

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Iława

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0964650

Adres strony pracodawcy: www.szynaka.pl

Ulica pracodawcy: Ostródzka

Numer budynku pracodawcy: 54

Profil działalności pracodawcy: produkcjaMa profil na stronie

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Iławie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|243305

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 16.11.2020

Data dodania oferty pracy: 16.11.2020

Oferta pracy ważna do: 31.12.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 16.11.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 16.11.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?23afad58802bcb9f2540e57ed788a683

Podobne oferty pracy

POMOC KUCHENNA - od 1 300 PLN

MYCIE NACZYŃ I SPRZĘTU KUCHENNEGO, PRZYGOTOWYWANIE WARZYW I OWOCÓW, OBIERANIE, KROJENIE, UTRZYMANIE PORZĄDKU
DORADZTWO BIZNESOWE ŁUKASZ KMIECIK - 2020-04-01 - Szczecin (zachodniopomorskie)

REFERENT DS OBSŁUGI SPRZEDAŻY - do 2 000 PLN

bieżąca obsługa sprzedaży
kontakt przez PUP - 2017-08-17 - Wąbrzeźno (kujawsko-pomorskie)

MECHANIK POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH - od 16 PLN

Wykonywanie napraw pojazdów samochodowych. Wymiana części i podzespołów ze szczególną starannością. Rozliczanie się z pobrnaych materiałów i częsci. Przestrzeganie przepisów BHP.
"PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNIKACJI SAMOCHODOWEJ W GRODZISKU MAZ." SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-21 - Grodzisk Mazowiecki (mazowieckie)

REFERENT DS. KADR I PŁAC - od 2 800 PLN

Naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac, prowadzenie dokumentacji kadrowej związanej z zawieraniem, kontynuacją i rozwiązaniem stosunku pracy, aktualizacja danych pracowniczych w systemie; obsługa praktyk szkolnych i studenckich; obsługa projektów z Urzędów Pracy (staże, doposażenie stanowisk pracy, prace interwencyjne, itp.)
PREVAC Sp. z o.o. - 2017-03-07 - Rogów (śląskie)

REFERENT DS. ADMINISTRACYJNYCH - 2 400 - 2 600 PLN

Wykształcenie średnie ogólne lub ekonomiczne; min. rok doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku; bardzo dobra znajomość j. angielskiego; umiejętność pracy w zespole; przygotowywanie rejestracji i wysyłki pism poleconych, faksów, poczty elektronicznej oraz ich odpowiednia ewidencja; obsługa administracyjna działu; umiejętność sprawnej organizacji pracy; rozliczanie faktur; pomoc w sprawach kadrowych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
OŚRODEK BADAWCZO-ROZWOJOWY URZĄDZEŃ MECHANICZNYCH "OBRUM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-07 - Gliwice (śląskie)

REFERENT - od 2 375 PLN

Praca w Jednostce Wojskowej 2644 Wrocław- PRZYJMOWANIE, REJESTROWANIE, PRZECHOWYWANIE ORAZ PRZEKAZYWANIE MATERIAŁÓW NIEJAWNYCH,- OBSŁUGA ELEKTRONICZNEGO SYSTEMU OBIEGU DOKUMENTÓW NIEJAWNYCH ORAZ NADZOROWANIE OBIEGU DOKUMENTÓW ,- PROWADZENIE DOKUMENTACJI NIEZBĘDNEJ W DZIAŁALNOŚCI KANCELARII TAJNEJ ORAZ KOMPLETOWANIE DOKUMENTACJI ZGODNIE Z JEDNOLITYM WYKAZEM AKT,- SPRAWOWANIE NADZORU NAD NISZCZENIEM MAKULATURY NIEJAWNEJ ORAZ PROWADZENIE NIEETATOWEJ BIBLIOTEKI NIEJAWNEJ.miejsce pracy: Wrocław, ul. Garniczna kontakt kandydatów z pracodawcą: jw2644 (at) wp.mil.plsala E
2 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2018-04-04 - Wrocław (dolnośląskie)

REFERENT DS. ROZLICZEŃ - 87 - od 1 800 PLN

rozliczanie aut służbowych na podstawie ewidencji GPS, sporządzanie bieżącej korespondencji i sprawozdań cz. transportu. Nadzór nad obiegiem środków trwałych i przedmiotów niskocennych, rozliczanie czasu pracy kierowców i operatorów.
PRWiE Eko-Wod Sp. zo.o. Świdnica - 2018-01-18 - Świdnica (dolnośląskie)

REFERENT DZIAŁU HANDLOWEGO - od 2 600 PLN

Wymagania:- doświadczenie na podobnym stanowisku pracy- wykształcenie średnie- umiejętność obsługi komputera - dyspozycyjnośćZadania:- sporządzanie dokumentacji związanej ze sprzedażą wyrobów gotowych, towarów i usług- wprowadzanie do rejestru danych nowych kontrahentów handlowych,- rejestrowanie składanych przez odbiorców zamówień, - bieżące wprowadzanie ustalonych cenników sprzedaży, - wystawianie faktur sprzedaży,- sporządzanie dokumentacji związanej z zakupami na magazyn, bieżące rejestrowanie zamówień dla dostawców.
PAŃSTWOWE PRZEDSIĘBIORSTWO ODZIEŻOWE "RAKON" W RACIBORZU - 2020-03-09 - Racibórz (śląskie)

REFERENT DS. TURYSTYKI - od 2 000 PLN

Sprzedaż wycieczek w Polsce i za granicą, sprzedaż biletów autokarowych i lotniczych, sprzedaż ubezpieczeń turystycznych.
kontakt przez PUP - 2017-02-27 - Bełchatów (łódzkie)

REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI I KADR - do 1 400 PLN

prowadzenie ksiegowości (pełna ksiegowości), spraw kadrowych, prowadzenie dokumentacji firmy
FARM-TECH Klukowski Waldemar - 2017-01-12 - Iława (warmińsko-mazurskie)

REFERENT DS.SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER).Wykształcenie : średnie ekonomiczne; doświadczenie 6-cio miesięczne; mile widziana znajomość języka angielskiego; umiejętnośc pracy w zespole; zakres obowiązków: wprowadzanie danych, księgowanie dokumentów źródłowych, klasyfikowanie kosztów, sporządzanie deklaracji podatkowych, układanie oraz numerowani dokumentów; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2017-09-12 - Gliwice (śląskie)

REFERENT DO SPRAW REJESTROWANIA DOKUMENTÓW I ROZLICZEŃ - od 1 850 PLN

Odbieranie poczty elektronicznej, pisanie pism biurowych, układanie dokumentów.
kontakt przez PUP - 2016-12-06 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)

REFERENT - od 2 400 PLN

Prowadzenie czynności kontrolnych w zakresie zgodności realizacji inwestycji z przepisami prawa budowlanego.Przygotowywanie projektów decyzji i postanowień.
kontakt przez PUP - 2018-09-26 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)

PRACOWNIK BUDOWLANY - od 2 000 PLN

Betonowanie, szalowanie płotów, murowanie ogrodzeń i fundamentów. Wymagane: doświadczenie zawodowe. Praca w terenie. Wynagrodzenie do uzgodnienia w zależności od umiejętności i kwalifikacji pracowników. TEL. 608-744-634
F.P. "Siatex" Kazimierz Szwinka - 2017-04-27 - Bolszewo (pomorskie)

REFERENT DS. SPRZEDAŻY I TRANSPORTU - od 2 600 PLN

obsługa klientów ,współpracaz odbiorcami i dostawcami, współpraca z kierowcami, wykonywanie podst. badań laboratoryjnych
ZAKŁADY PRODUKCJI KRUSZYW RUPIŃSCY SPÓŁKA JAWNA - 2020-07-09 - Bramka (warmińsko-mazurskie)

POMOCNIK STOLARZA - do 2 000 PLN

pomoc przy stolarzu,obsługa piły,szlifierek
OIKO FABRYKA MEBLI MARIAN GIERSZYŃSKI - 2017-03-13 - Nowe Miasto Lubawskie (warmińsko-mazurskie)

MŁODSZY KONSULTANT DS. OBSŁUGI KLIENTA W PORTALU TURYSTYCZNYM - od 13 PLN

OBSŁUGA KLIENTÓW BIURA PODRÓŻY, PRZYGOTOWYWANIE I SPRZEDAŻ OFERT TURYSTYCZNYCH, UDZIELANIE INFORMACJI O PRODUKTACH I PROMOCJACH, WSPARCIE SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ, BUDOWANIE RELACJI Z POTENCJALNYM I OBECNYM KLIENTEM
kontakt przez OHP - 2017-03-14 - Gdańsk (pomorskie)

REFERENT DS. ROZLICZANIA OPAKOWAŃ - od 2 000 PLN

Systematyczna, bieżąca kontrola sald opakowań zwrotnych, koordynowanie odbiorców opakowań od klientów oraz uzgadnianie asortymentu i ilości zwrotów opakowań od klientów, z uwzględnieniem aktualnego stanu sald klienta. Wpisywanie zwróconych ilości opakowań w systemie komputerowym SAP. Wystawianie dokumentów związanych z prowadzeniem dokumentacji obrotu opakowaniami tj. faktur za opakowania, not kaucyjnych, dokumentów złomowania itp., oraz ich kontrola w systemie SAP.
VAN PUR S.A. - 2017-01-26 - Zabrze (śląskie)

REFERENT ADMINISTRACYJNY DZIEKANATU (S) - 997,4 PLN

Dokumentowanie: przebiegu studiów, praktyk zawodowych: zapoznanie się z regulaminem i zarządzeniami związanymi z obsługą studentów i słuchaczy oraz z aktami prawnymi dot. kursów, szkoleń i dokumentowaniem przebiegów studiów, szkolenia w zakresie Elektronicznego Systemu Obsługi Studiów (Proakademia), prowadzenie akt osobowych studentów i słuchaczy oraz ich ewidencja w dokumentacji pisemnej oraz w bazie komputerowej zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, prowadzenie dokumentacji w zakresie praktyk dla studentów oraz słuchaczy studiów podyplomowych (współpraca z firmami, instytucjami, urzędami), bieżąca obsługa słuchaczy i studentów dot. toku studiów (przygotowywanie zaświadczeń do instytucji, przyjmowanie podań i pisemna informacja o decyzjach, rejestracja prac dyplomowych - wydawanie dokumentów do obrony, przygotowywanie pism w sprawie udostępniania danych dla studentów, wykonywanie czynności z rekrutacją: przygotowywanie druków rekrutacyjnych, wydawanie teczek rekrutacyjnych, przyjmowanie teczek rekrutacyjnych, dbałość o prawidłowe zabezpieczanie teczek rekrutacyjnych (dane osobowe), tworzenie i prowadzenie na bieżąco bazy danych kandydatów, przygotowywanie kandydatom zaświadczeń, obsługa kandydatów na studia w zakresie przedkładania do podpisu umów o świadczenie usług edukacyjnych, rejestr niniejszych umów; prowadzenie rejestrów wydawanych legitymacji i wydanych świadectw ukończenia studiów oraz prowadzenie albumu studentów i słuchaczy, wydawanie dokumentów końcowych absolwentom i słuchaczom, archiwizowanie teczek osobowych. Organizacja: toku studiów, praktyk studenckich/oraz kursów, szkoleń, udzielanie informacji w zakresie przebiegu studiów na podstawie bieżących przepisów, obsługa studentów i słuchaczy studiów podyplomowych, obsługa korespondencji, obsługa egzaminów podyplomowych, obsługa studentów i słuchaczy studiów podyplomowych w zakresie praktyk.
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Tarnów (małopolskie)

REFERENT - od 3 000 PLN

Zapewnienie wsparcia w zakresie rozwiązywania problemów dotyczących sprzętu komputerowego, wykonywanie prac serwisowych w podległych jednostkach, administracja systemami informatycznymi wykorzystywanymi w Banku.
kontakt przez PUP - 2018-07-18 - Kraków (małopolskie)

REFERENT ST(POWER) 19.2016.4 - 997,4 PLN

wykonywanieprac admin.opisywanie akt przekazywanych do archiwumkompletowanie i chronologivzczne porzadkowanie dok. rejestracyjnych podatnikówanaliza i kontrola pod względem formalnym i rachunkowym deklaracji podatkowych i zeznańzakładanier akt wymiarowychwprowadzanie danych do systemu infor.
kontakt przez PUP - 2016-02-04 - Łódź (łódzkie)

REFERENT/SPECJALISTA DS. ZAKUPÓW BEZPOŚREDNIO PRODUKCYJNYCH - od 3 000 PLN

Współpraca z dostawcami (składanie zapytań ofertowych i ich weryfikacja, negocjacje cen, ilości, terminów i warunków dostaw), bezpośrednia współpraca z działami planowania produkcji, rozwoju produktu, logistyki, jakości i obsługi dostawców (zarówno w fazie wprowadzania nowych projektów, jak i obsługi projektów seryjnych).
Bader Polska Sp. z o.o. - 2016-08-31 - Bolesławiec (dolnośląskie)

REFERENT DS. FINANSOWO-KSIĘGOWYCH - od 1 500 PLN

Księgowanie dokumentów w systemie FK (PK, noty księgowe i odsetkowe, nakazy zapłaty i pozostałe sprawy sądowe), księgowanie faktur zakupu i sprzedaży oraz ich wystawianie, rozliczanie zaliczek pracowniczych, windykacja należności i terminowe regulowanie zobowiązań, współpraca z Radcą prawnym, wyliczanie podatku od nieruchomości i sporządzanie deklaracji, kontrola dokumentów pod względem formalno-rachunkowym, rozliczenia z ZUS, rozliczenia wkładów budowlanych i mieszkaniowych, nadzór nad obiegiem dokumentów finansowych i księgowych, obsługa interesantów.
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "FELIN" - 2020-09-30 - Lublin (lubelskie)

REFERENT - 997,4 PLN

wg harmonogarmu
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Kraków (małopolskie)

REFERENT OBSŁUGI RUCHU TURYSTYCZNEGO - 997,4 PLN

Obsługa klienta, informacja dot. ofert, obsługa systemów rezerwacyjnych, prowadzenie dokumentacji, zamawianie imprez tyrystycznych, współpraca z organizatorami imprez, obsługa urządzeń biurowych, ubezpieczenia, wizowanie, prace biurowe.
kontakt przez PUP - 2018-01-22 - Wodzisław Śląski (śląskie)

REFERENT-STAŻYSTA - 997,4 PLN

- Przedszkolenie w zakresie BHP- Zapoznanie się z obowiązującym regulaminem pracy- Zapoznanie się z obiegiem dokumentacji w ARiMR oraz KPA- Obsługa sprzętu biurowego- Pomoc podczas przyjmowania wniosków w Biurze Obsługi Klienta- Pomoc w archiwizacji dokumentów zgodnie RWA- Pomoc w zakresie czynności związanych z przyjmowaniem oraz dystrybucja korespondencji
kontakt przez PUP - 2018-04-11 - Kartuzy (pomorskie)

REFERENT DS OBSŁUGI SEKRETARIATU - 997,4 PLN

przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń usterek, nadzór nad utrzymaniem porządku na nieruchomościach SM, prowadzenie księgi zasobów i umów najmu pom.gospodarczych, dokonywanie przeglądów zasobówczas pracy: pon7-16, wt-czw 7-15, pt 7-14
kontakt przez PUP - 2018-04-27 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)

REFERENT (INFORMATYK) FP - 1 017,4 PLN

Pomoc pracownikom Urzędu w zakresie obsługi systemów i urządzeń komputerowych. Zapewnienie ciagłości pracy stacji roboczych z system Windows 10. Konfiguracja sieci w systemie Windows 10. Obsługa urządzeń drukujących ( wymiana materiałów eksploatacyjnych, wyciąganie zakleszczonego papieru itp.) Instalacja oraz konfiguracja sprzętu komputerowego i oprogramowania. Przygotowanie dokumentów w pakiecie Office. Obsługa poczty elektronicznej. Wykonywanie przeglądów i konserwacji sprzętu komputerowego. Pomoc w usuwaniu drobnych awarii. Wykonywanie innych czynności i zadań wynikających z zakresu działań stanowiska informatyki i statystyki.
kontakt przez PUP - 2019-01-04 - Gdynia (pomorskie)


Wybierz powiat