REFERENT DS. ADMINISTRACJI ZAMÓWIEŃ I PLANOWANIA WYSYŁEK DZIAŁU SPRZEDAŻY KORPORACYJNEJ Iława oferta pracy SZYNAKA-MEBLE Sp. z o.o.
Stanowisko: REFERENT DS. ADMINISTRACJI ZAMÓWIEŃ I PLANOWANIA WYSYŁEK DZIAŁU SPRZEDAŻY KORPORACYJNEJ
Wynagrodzenie: do 2 900 PLN
Zakres obowiązków: - Obsługa klienta zagranicznego- Wystawianie dokumentów sprzedażowych- Administracja i realizacja zamówień klientów- Planowanie wysyłek
Data publikacji: 2020-11-16
Lokalizacja: Iława (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: SZYNAKA-MEBLE Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Ostródzka 54, 14-200 Iława, powiat: iławski, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Obsługa klienta zagranicznego- Wystawianie dokumentów sprzedażowych- Administracja i realizacja zamówień klientów- Planowanie wysyłek
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 900 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + premia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
REFERENT DS. ADMINISTRACJI ZAMÓWIEŃ I PLANOWANIA WYSYŁEK DZIAŁU SPRZEDAŻY KORPORACYJNEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Iława
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 28
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: iławski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2807
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Iława
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 900 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 17.11.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaDodatkowe_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), mechaniczne
wymagania_wymaganiaDodatkowe_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Oczekujemy:- Dobra znajomość języka angielskiego- Wykształcenia minimum średnie- Dobrej znajomości Ms Office-Excel- Komunikatywność, otwartość i umiejętnościami negocjacyjnych w kontaktach z klientemOferujemy:- Ciekawą, pełną wyzwań pracę w stabilnej, rozwijającej się firmie- Możliwość realizacji własnych pomysłów- Pracę w oparciu o umowę o pracę- Atrakcyjne wynagrodzenie powiązane z wynikami pracy- Pakiet atrakcyjnych benefitów funkcjonujących w firmie
Nazwa pracodawcy: SZYNAKA-MEBLE Sp. z o.o.
danePracodawcy_nip: 7441586760
danePracodawcy_regon: 511339065
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Iławie
Adres pracodawcy:
Ostródzka 54, 14-200 Iława, powiat: iławski, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV wraz z nazwą stanowiska prosimy przesłać na adres: SZYNAKA MEBLE Sp. z o.o. ul. Ostródzka 54 14-200 Iława lub rekrutacja.logistic (at) szynaka.plInformujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.Jednocześnie prosimy o umieszczanie w dokumentach następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez SZYNAKA MEBLE Sp. z o.o. ul. Dworcowa 20, 14-260 Lubawa moich danych osobowych zawartych w CV i wszelkich innych złożonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych na potrzeby przeprowadzenia procesu rekrutacji. W razie chęci uczestniczenia w przyszłych rekrutacjach proszę dopisać: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych również w przyszłych rekrutacji, w tym na inne stanowiska
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 28
Powiat pracodawcy: iławski
danePracodawcy_kodPowiatu: 2807
Gmina pracodawcy: Iława
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Iława
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0964650
Adres strony pracodawcy: www.szynaka.pl
Ulica pracodawcy: Ostródzka
Numer budynku pracodawcy: 54
Profil działalności pracodawcy: produkcjaMa profil na stronie
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Iławie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|243305
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 16.11.2020
Data dodania oferty pracy: 16.11.2020
Oferta pracy ważna do: 31.12.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 16.11.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 16.11.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?23afad58802bcb9f2540e57ed788a683
Podobne oferty pracy
MYCIE NACZYŃ I SPRZĘTU KUCHENNEGO, PRZYGOTOWYWANIE WARZYW I OWOCÓW, OBIERANIE, KROJENIE, UTRZYMANIE PORZĄDKU
DORADZTWO BIZNESOWE ŁUKASZ KMIECIK - 2020-04-01 - Szczecin (zachodniopomorskie)
bieżąca obsługa sprzedaży
kontakt przez PUP - 2017-08-17 - Wąbrzeźno (kujawsko-pomorskie)
Wykonywanie napraw pojazdów samochodowych. Wymiana części i podzespołów ze szczególną starannością. Rozliczanie się z pobrnaych materiałów i częsci. Przestrzeganie przepisów BHP.
"PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNIKACJI SAMOCHODOWEJ W GRODZISKU MAZ." SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-21 - Grodzisk Mazowiecki (mazowieckie)
Naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac, prowadzenie dokumentacji kadrowej związanej z zawieraniem, kontynuacją i rozwiązaniem stosunku pracy, aktualizacja danych pracowniczych w systemie; obsługa praktyk szkolnych i studenckich; obsługa projektów z Urzędów Pracy (staże, doposażenie stanowisk pracy, prace interwencyjne, itp.)
PREVAC Sp. z o.o. - 2017-03-07 - Rogów (śląskie)
Wykształcenie średnie ogólne lub ekonomiczne; min. rok doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku; bardzo dobra znajomość j. angielskiego; umiejętność pracy w zespole; przygotowywanie rejestracji i wysyłki pism poleconych, faksów, poczty elektronicznej oraz ich odpowiednia ewidencja; obsługa administracyjna działu; umiejętność sprawnej organizacji pracy; rozliczanie faktur; pomoc w sprawach kadrowych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
OŚRODEK BADAWCZO-ROZWOJOWY URZĄDZEŃ MECHANICZNYCH "OBRUM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-07 - Gliwice (śląskie)
Praca w Jednostce Wojskowej 2644 Wrocław- PRZYJMOWANIE, REJESTROWANIE, PRZECHOWYWANIE ORAZ PRZEKAZYWANIE MATERIAŁÓW NIEJAWNYCH,- OBSŁUGA ELEKTRONICZNEGO SYSTEMU OBIEGU DOKUMENTÓW NIEJAWNYCH ORAZ NADZOROWANIE OBIEGU DOKUMENTÓW ,- PROWADZENIE DOKUMENTACJI NIEZBĘDNEJ W DZIAŁALNOŚCI KANCELARII TAJNEJ ORAZ KOMPLETOWANIE DOKUMENTACJI ZGODNIE Z JEDNOLITYM WYKAZEM AKT,- SPRAWOWANIE NADZORU NAD NISZCZENIEM MAKULATURY NIEJAWNEJ ORAZ PROWADZENIE NIEETATOWEJ BIBLIOTEKI NIEJAWNEJ.miejsce pracy: Wrocław, ul. Garniczna kontakt kandydatów z pracodawcą: jw2644 (at) wp.mil.plsala E
2 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2018-04-04 - Wrocław (dolnośląskie)
rozliczanie aut służbowych na podstawie ewidencji GPS, sporządzanie bieżącej korespondencji i sprawozdań cz. transportu. Nadzór nad obiegiem środków trwałych i przedmiotów niskocennych, rozliczanie czasu pracy kierowców i operatorów.
PRWiE Eko-Wod Sp. zo.o. Świdnica - 2018-01-18 - Świdnica (dolnośląskie)
Wymagania:- doświadczenie na podobnym stanowisku pracy- wykształcenie średnie- umiejętność obsługi komputera - dyspozycyjnośćZadania:- sporządzanie dokumentacji związanej ze sprzedażą wyrobów gotowych, towarów i usług- wprowadzanie do rejestru danych nowych kontrahentów handlowych,- rejestrowanie składanych przez odbiorców zamówień, - bieżące wprowadzanie ustalonych cenników sprzedaży, - wystawianie faktur sprzedaży,- sporządzanie dokumentacji związanej z zakupami na magazyn, bieżące rejestrowanie zamówień dla dostawców.
PAŃSTWOWE PRZEDSIĘBIORSTWO ODZIEŻOWE "RAKON" W RACIBORZU - 2020-03-09 - Racibórz (śląskie)
Sprzedaż wycieczek w Polsce i za granicą, sprzedaż biletów autokarowych i lotniczych, sprzedaż ubezpieczeń turystycznych.
kontakt przez PUP - 2017-02-27 - Bełchatów (łódzkie)
prowadzenie ksiegowości (pełna ksiegowości), spraw kadrowych, prowadzenie dokumentacji firmy
FARM-TECH Klukowski Waldemar - 2017-01-12 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER).Wykształcenie : średnie ekonomiczne; doświadczenie 6-cio miesięczne; mile widziana znajomość języka angielskiego; umiejętnośc pracy w zespole; zakres obowiązków: wprowadzanie danych, księgowanie dokumentów źródłowych, klasyfikowanie kosztów, sporządzanie deklaracji podatkowych, układanie oraz numerowani dokumentów; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2017-09-12 - Gliwice (śląskie)
Odbieranie poczty elektronicznej, pisanie pism biurowych, układanie dokumentów.
kontakt przez PUP - 2016-12-06 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
-
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe KOLHAT - Witkowski Dariusz - 2019-09-04 - Wrząca Wielka (wielkopolskie)
Prowadzenie czynności kontrolnych w zakresie zgodności realizacji inwestycji z przepisami prawa budowlanego.Przygotowywanie projektów decyzji i postanowień.
kontakt przez PUP - 2018-09-26 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
Betonowanie, szalowanie płotów, murowanie ogrodzeń i fundamentów. Wymagane: doświadczenie zawodowe. Praca w terenie. Wynagrodzenie do uzgodnienia w zależności od umiejętności i kwalifikacji pracowników. TEL. 608-744-634
F.P. "Siatex" Kazimierz Szwinka - 2017-04-27 - Bolszewo (pomorskie)
obsługa klientów ,współpracaz odbiorcami i dostawcami, współpraca z kierowcami, wykonywanie podst. badań laboratoryjnych
ZAKŁADY PRODUKCJI KRUSZYW RUPIŃSCY SPÓŁKA JAWNA - 2020-07-09 - Bramka (warmińsko-mazurskie)
pomoc przy stolarzu,obsługa piły,szlifierek
OIKO FABRYKA MEBLI MARIAN GIERSZYŃSKI - 2017-03-13 - Nowe Miasto Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
OBSŁUGA KLIENTÓW BIURA PODRÓŻY, PRZYGOTOWYWANIE I SPRZEDAŻ OFERT TURYSTYCZNYCH, UDZIELANIE INFORMACJI O PRODUKTACH I PROMOCJACH, WSPARCIE SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ, BUDOWANIE RELACJI Z POTENCJALNYM I OBECNYM KLIENTEM
kontakt przez OHP - 2017-03-14 - Gdańsk (pomorskie)
Systematyczna, bieżąca kontrola sald opakowań zwrotnych, koordynowanie odbiorców opakowań od klientów oraz uzgadnianie asortymentu i ilości zwrotów opakowań od klientów, z uwzględnieniem aktualnego stanu sald klienta. Wpisywanie zwróconych ilości opakowań w systemie komputerowym SAP. Wystawianie dokumentów związanych z prowadzeniem dokumentacji obrotu opakowaniami tj. faktur za opakowania, not kaucyjnych, dokumentów złomowania itp., oraz ich kontrola w systemie SAP.
VAN PUR S.A. - 2017-01-26 - Zabrze (śląskie)
Dokumentowanie: przebiegu studiów, praktyk zawodowych: zapoznanie się z regulaminem i zarządzeniami związanymi z obsługą studentów i słuchaczy oraz z aktami prawnymi dot. kursów, szkoleń i dokumentowaniem przebiegów studiów, szkolenia w zakresie Elektronicznego Systemu Obsługi Studiów (Proakademia), prowadzenie akt osobowych studentów i słuchaczy oraz ich ewidencja w dokumentacji pisemnej oraz w bazie komputerowej zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, prowadzenie dokumentacji w zakresie praktyk dla studentów oraz słuchaczy studiów podyplomowych (współpraca z firmami, instytucjami, urzędami), bieżąca obsługa słuchaczy i studentów dot. toku studiów (przygotowywanie zaświadczeń do instytucji, przyjmowanie podań i pisemna informacja o decyzjach, rejestracja prac dyplomowych - wydawanie dokumentów do obrony, przygotowywanie pism w sprawie udostępniania danych dla studentów, wykonywanie czynności z rekrutacją: przygotowywanie druków rekrutacyjnych, wydawanie teczek rekrutacyjnych, przyjmowanie teczek rekrutacyjnych, dbałość o prawidłowe zabezpieczanie teczek rekrutacyjnych (dane osobowe), tworzenie i prowadzenie na bieżąco bazy danych kandydatów, przygotowywanie kandydatom zaświadczeń, obsługa kandydatów na studia w zakresie przedkładania do podpisu umów o świadczenie usług edukacyjnych, rejestr niniejszych umów; prowadzenie rejestrów wydawanych legitymacji i wydanych świadectw ukończenia studiów oraz prowadzenie albumu studentów i słuchaczy, wydawanie dokumentów końcowych absolwentom i słuchaczom, archiwizowanie teczek osobowych. Organizacja: toku studiów, praktyk studenckich/oraz kursów, szkoleń, udzielanie informacji w zakresie przebiegu studiów na podstawie bieżących przepisów, obsługa studentów i słuchaczy studiów podyplomowych, obsługa korespondencji, obsługa egzaminów podyplomowych, obsługa studentów i słuchaczy studiów podyplomowych w zakresie praktyk.
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Tarnów (małopolskie)
Zapewnienie wsparcia w zakresie rozwiązywania problemów dotyczących sprzętu komputerowego, wykonywanie prac serwisowych w podległych jednostkach, administracja systemami informatycznymi wykorzystywanymi w Banku.
kontakt przez PUP - 2018-07-18 - Kraków (małopolskie)
wykonywanieprac admin.opisywanie akt przekazywanych do archiwumkompletowanie i chronologivzczne porzadkowanie dok. rejestracyjnych podatnikówanaliza i kontrola pod względem formalnym i rachunkowym deklaracji podatkowych i zeznańzakładanier akt wymiarowychwprowadzanie danych do systemu infor.
kontakt przez PUP - 2016-02-04 - Łódź (łódzkie)
Współpraca z dostawcami (składanie zapytań ofertowych i ich weryfikacja, negocjacje cen, ilości, terminów i warunków dostaw), bezpośrednia współpraca z działami planowania produkcji, rozwoju produktu, logistyki, jakości i obsługi dostawców (zarówno w fazie wprowadzania nowych projektów, jak i obsługi projektów seryjnych).
Bader Polska Sp. z o.o. - 2016-08-31 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Księgowanie dokumentów w systemie FK (PK, noty księgowe i odsetkowe, nakazy zapłaty i pozostałe sprawy sądowe), księgowanie faktur zakupu i sprzedaży oraz ich wystawianie, rozliczanie zaliczek pracowniczych, windykacja należności i terminowe regulowanie zobowiązań, współpraca z Radcą prawnym, wyliczanie podatku od nieruchomości i sporządzanie deklaracji, kontrola dokumentów pod względem formalno-rachunkowym, rozliczenia z ZUS, rozliczenia wkładów budowlanych i mieszkaniowych, nadzór nad obiegiem dokumentów finansowych i księgowych, obsługa interesantów.
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "FELIN" - 2020-09-30 - Lublin (lubelskie)
wg harmonogarmu
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Kraków (małopolskie)
Obsługa klienta, informacja dot. ofert, obsługa systemów rezerwacyjnych, prowadzenie dokumentacji, zamawianie imprez tyrystycznych, współpraca z organizatorami imprez, obsługa urządzeń biurowych, ubezpieczenia, wizowanie, prace biurowe.
kontakt przez PUP - 2018-01-22 - Wodzisław Śląski (śląskie)
j.w.
Samodzielny Publiczny Zaklad Lecznictwa Otwartego Żoliborz - 2016-01-08 - Warszawa (mazowieckie)
- Przedszkolenie w zakresie BHP- Zapoznanie się z obowiązującym regulaminem pracy- Zapoznanie się z obiegiem dokumentacji w ARiMR oraz KPA- Obsługa sprzętu biurowego- Pomoc podczas przyjmowania wniosków w Biurze Obsługi Klienta- Pomoc w archiwizacji dokumentów zgodnie RWA- Pomoc w zakresie czynności związanych z przyjmowaniem oraz dystrybucja korespondencji
kontakt przez PUP - 2018-04-11 - Kartuzy (pomorskie)
przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń usterek, nadzór nad utrzymaniem porządku na nieruchomościach SM, prowadzenie księgi zasobów i umów najmu pom.gospodarczych, dokonywanie przeglądów zasobówczas pracy: pon7-16, wt-czw 7-15, pt 7-14
kontakt przez PUP - 2018-04-27 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Pomoc pracownikom Urzędu w zakresie obsługi systemów i urządzeń komputerowych. Zapewnienie ciagłości pracy stacji roboczych z system Windows 10. Konfiguracja sieci w systemie Windows 10. Obsługa urządzeń drukujących ( wymiana materiałów eksploatacyjnych, wyciąganie zakleszczonego papieru itp.) Instalacja oraz konfiguracja sprzętu komputerowego i oprogramowania. Przygotowanie dokumentów w pakiecie Office. Obsługa poczty elektronicznej. Wykonywanie przeglądów i konserwacji sprzętu komputerowego. Pomoc w usuwaniu drobnych awarii. Wykonywanie innych czynności i zadań wynikających z zakresu działań stanowiska informatyki i statystyki.
kontakt przez PUP - 2019-01-04 - Gdynia (pomorskie)