REFERENT DS. ADMINISTRACJI Lębork oferta pracy Uni- Bis Group spółka z o.o.
Stanowisko: REFERENT DS. ADMINISTRACJI
Wynagrodzenie: od 2 782 PLN
Zakres obowiązków: prace administracyjno-księgowe, obsługa sekretariatu
Data publikacji: 2019-08-05
Lokalizacja: Lębork (pomorskie)
Pracodawca: Uni- Bis Group spółka z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Osiedle Leśne 1A, 84-300 Lębork, powiat: lęborski, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prace administracyjno-księgowe, obsługa sekretariatu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 782 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. ADMINISTRACJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lębork
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: lęborski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lębork
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 782 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 05.08.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - A1 - początkujący, w piśmie - A1 - początkujący
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: podstawy księgowości
Nazwa pracodawcy: Uni- Bis Group spółka z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Lęborku
Adres pracodawcy:
Osiedle Leśne 1A, 84-300 Lębork, powiat: lęborski, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV na adres e-mail: joanna.paruzel (at) uni-bis.com
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: lęborski
Gmina pracodawcy: Lębork
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Lębork
Ulica pracodawcy: Osiedle Leśne
Numer budynku pracodawcy: 1A
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Lęborku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 05.08.2019
Oferta pracy ważna do: 04.09.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 05.08.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 05.08.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?96e118ab3694a8b27789330dc8ff3390
Podobne oferty pracy
Kontrola jakości wyrobów, wdrażanie procesów ISO
LIMATHERM COMPONENTS sp. z o.o. - 2017-01-20 - Chorzów (śląskie)
według programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-07-04 - Legnica (dolnośląskie)
Fryzjerstwo, usługi fryzjerskie
ZAKŁAD FRYZJERSKI "AGA" KAROLINA KLINKOSZ - 2017-09-04 - Bytów (pomorskie)
Sprzedaż:• Realizacja założonego planu sprzedaży• Przyjmowanie zamówień podczas kontaktów telefonicznych z klientem• Pozyskiwanie klientów• Analiza rynku oraz monitorowanie działań konkurencji• Umiejętność współpracy w zespole• Stały kontakt i opieka klienta• Samodyscyplina i zaangażowanie w realizację powierzonych zadań[Inne] : Praca w prestiżowej firmie biotechnologicznej Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę + system prowizyjny Możliwość awansu, rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji Niezbędne narzędzia pracy Atrakcyjny pakiet wynagradzaniaZainteresowanych proszę o przesyłanie ofert na maila: biuro (at) genoplast.plSkontaktujemy się z wybranymi ofertami.www.genoplast.pl, www.googlab.pl, www.nobelldna.pl, www.bio4u.pl
GenoPlast Biochemicals Tomasz Schroder - 2017-04-25 - Rokocin (pomorskie)
Wprowadzenie i opisywanie faktur zakupu. Dekretowanie dokumentów.
kontakt przez PUP - 2018-10-25 - Podlas (łódzkie)
naprawianie, regulacja, konserwacja maszyn
B-STEDT POLSKA Sp. z o.o. - 2019-07-01 - Wietrzno (zachodniopomorskie)
-obieranie korespondnecji,- przyjmoweanie korespondencji,- rozdzielanie korespodnencji.
kontakt przez PUP - 2016-03-23 - Łódź (łódzkie)
sprzątanie budynków mieszkalnych (klatek) na terenie Ścinawy, praca 3 godz. dziennie
CUT CENTRUM USŁUG TECHNICZNYCH SP. Z O.O. - 2018-04-27 - Ścinawa (dolnośląskie)
zadania z zakresu OC i zarządzania kryzysowego orazeodezji
Urząd Gminy w Parysowie - 2017-07-27 - Parysów (mazowieckie)
praca biurowa i terenowa (lustracje terenowe, inwentaryzace przyrodnicze, konserwacja infrastruktury informacyjno- edukacyjnej, utrzymanie w czystości infrastruktury, wykaszanie terenu wokół infrastruktury, notatki służbowe, sprawozdania z wykonywanej dzialalnościdi
Dolnośląski Zespół Parków Krajobrazowych we Wrocławiu - 2019-11-12 - Świdnica (dolnośląskie)
Praca w charakterze referenta, obsługa Funduszu Pracy.
kontakt przez PUP - 2015-12-07 - Żagań (lubuskie)
- obsługa spraw szkoleniowych, stażowych, praktyk zawodowych- obsługa aplikacji informatycznych- obsługa korespondencji wych. - przygotowanie dok. do arch.- sporządzanie projektów pism- zadania w zakresie sprawozdawczości- inne prace biurowe
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Łódź (łódzkie)
Prace biurowe
kontakt przez PUP - 2017-04-26 - Grójec (mazowieckie)
Praca w dziale księgowości.
Gminna Spółdzielnia "SCh" Strzyżów - 2016-12-15 - Strzyżów (podkarpackie)
prace przy budowie domów jednorodzinych w Lubinie
MOBILDOM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-25 - Lubin (dolnośląskie)
prowadzenie procesów legalizacji pobytu i pracy cudzoziemców w Polsce
Job Impulse Polska Sp. z o.o. - 2017-07-25 - Poznań (wielkopolskie)
-prawidłowe i terminowe naliczanie płac dla pracowników- prowadzenie dokumentacji płacowej-rozliczenia z ZUSem i Urzędem Skarbowym, sporządzanie sprawozdań do GUS-naliczanie i prowadzenie dokumentacji dotyczącej wypłacanych zasiłków-rozliczanie umów o dzieło i umów zlecenie -ustalenie wysokości potrąceń komorniczych, dokonywanie potrąceń -wykonywanie przelewów bankowych ( m.in. wpłaty na PFRON, ZUS, ubezpieczenie PZU)-wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach-prowadzenie spraw związanych z wykorzystaniem środków z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych -prowadzenie korespondencji z Urzędem Skarbowym, Zakładem Ubezpieczeń Społecznych oraz innymi podmiotami wynikające z zakresu obowiązków-monitorowanie zmian w przepisach prawa dotyczących zasad wynagradzania, podatków oraz zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym i zdrowotnym-sprzedaż biletów
Polkowickie Centrum Animacji - 2018-10-17 - Polkowice (dolnośląskie)
zapoznanie się z organizacją pracy, prowadzenie rejestru wydawanych decyzji i postanowień, wstępna obsługa klientów w zakresie wydawania i przyjmowania wniosków, dokumentów oraz udzielanie informacji, obsługa sprzętu biurowego, przygotowywanie dokumentów i organizacja wysyłki korespondencyjnej, przygotowywanie druków niezbędnych do pracy inspektoratu, prowadzenie inspektoratu, oferta pracy przeznaczona dla osób bezrobotnych do 30 roku życia
kontakt przez PUP - 2019-01-23 - Sosnowiec (śląskie)
Wymagamy minimum średniego wykształcenia, bardzo dobrej znajomości języka niemieckiego, mile widziane doświadczenie związane z rozpatrywaniem reklamacji, bardzo dobra zajomość pakietu MS Office, komunikatywność, operatywność, i samodzielność w działaniu. Osoba zatrudniona będzie odpowiedzialna za przyjmowanie zgłoszeń reklamacyjnych od klienta zagranicznego, rejestrownie zgłoszeń w bazie reklamacyjnej, archiwizowanie dokumentacji. Firma oferuje ciekawą pracę w nowoczesnej organizacji, atrakcyjne warunki zatrudnienia, możliwość rozwoju zawodowego. Kontakt z pracodawcą e-mailowy: rekrutacja (at) classen.com.pl. Firma zastrzega sobie prawo kontaktu z wybranymi kandydatami. w ofercie należy zamieścić zapis: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji( zgodnie z Ustawa z dn. 29.08.97r. o ochronie danych osobowych, Dz.U. nr 133, poz.883.
CLASSEN-POL SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-12-08 - Zwonowice (śląskie)
Zapoznanie się z przygotowaniem przetargów, sposobami wyceniania produktów. Pomoc w przygotowywaniu ofert produktw, w poszukiwaniu nowych kontrachętów, przy składaniu zamówień, w pracach administracyjnych.
kontakt przez PUP - 2016-02-02 - Konin (wielkopolskie)
praca na kasie, obsługa klienta, wykładanie towaru
Diana Mączka DMA - 2018-03-28 - Przeginia (małopolskie)
1. Pozyskiwanie nowych klientów w zakresie przejęcia obowiązków recyklingu i odzysku oraz Obsługa klientów: - sporządzanie, weryfikacja i kontrolowanie dokumentów związanych z umową klienta; - prowadzenie korespondencji z klientami; - doradztwo w zakresie ochrony środowiska; 2. Sporządzanie raportów i analiz dla przełożonego 3. Śledzenie przepisów z zakresu ochrony środowiska 4. Sporządzanie pism urzędowych do Ministerstwa Środowiska, Urzędów Marszałkowskich, Głównego Inspektoratu Ochrony Środowiska, Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska oraz innych organów administracji publicznej 5. Kontakt z ww. urzędami w sprawie interpretacji przepisów prawnych dot. Ochrony Środowiska i niejasności związanych z bieżącą działalnością spółki 6. Sporządzanie wymaganej dokumentacji, tj. sprawozdań okresowych, opracowań, raportów z zakresu ochrony środowiska 7. Tworzenie materiałów prasowych na tematy związane z ochrona środowiska i życiem spółki 8. Przygotowywanie wymaganych przepisami prawa ochrony środowiska pism, wniosków, oraz zgłoszeń do Urzędów 9. Udział w działaniach promocyjnych i marketingowych spółki
Reeko Organizacja Odzysku Opakowań Spółka Akcyjna - 2019-05-13 - Warszawa (mazowieckie)
wystawianie dokumentów magazynowych, obsługa wózka widłowego
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2017-04-05 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
praca biurowa związana z wysyłką korespondencji
kontakt przez PUP - 2018-08-27 - Bytom (śląskie)
-wykonywanie czynności kancelaryjnych i biurowych (np. ewidencjonowanie, segregowanie, kserowanie, skanowanie dokumentów),-obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzacej,-rejestracja dokumentów w systemach informatycznych,-udzielanie odpowiedzi komornikom sądowym w zakresie zajęć wierzytelności,-wprowadznie wyciągów bankowych do systemów Poltax-2B,-wstępna weryfikacja deklaracji podatkowych,-weryfikacja deklaracji rocznych PIT-36, PIT -36L przy pomocy aplikacji "Ewidencje".
kontakt przez PUP - 2019-02-01 - Gdynia (pomorskie)
obsługa klienta w biurze sprzedaży , sprzedaż pokryć dachowych CV z zaznaczeniem stanowiska pracy prosimy przesyłać na adres e-mail: marketing (at) limblach.com.pl
Firma Usługowo-Produkcyjno-Handlowa "Limblach" Ignacy Włodarczyk - 2017-10-05 - Zaczernie (podkarpackie)
obsługa klienta w sklepie
kontakt przez PUP - 2016-03-18 - Ustroń (śląskie)
Obsługa centrali telefonicznej, wysyłka i odbiór korespondencji i poczty elektronicznej, segregowanie i przekazywanie dekretowanej poczty.
kontakt przez PUP - 2017-05-24 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Zgodnie z ogłoszeniem o naborze : http://mops.tychy.pl/praca/index.html
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Tychach - 2017-10-04 - Tychy (śląskie)
Obsługa klienta, obsługa komputera, sporządzanie zamówień, umów ratalnych, dbanie o ekspozycję oraz utrzymanie porządku na stanowisku pracy.
FABRYKA MEBLI "BODZIO" BOGDAN SZEWCZYK SPÓŁKA JAWNA - 2019-11-04 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)