REFERENT DO SPRAW WIERZYCIELSKICH W REFERACIE SPRAW WIERZYCIELSKICH (SEW) W URZĘDZIE SKARBOWYM W KOŁOBRZEGU Kołobrzeg oferta pracy Izba Administracji Skarbowej w Szczecinie
Stanowisko: REFERENT DO SPRAW WIERZYCIELSKICH W REFERACIE SPRAW WIERZYCIELSKICH (SEW) W URZĘDZIE SKARBOWYM W KOŁOBRZEGU
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: -wykonywanie zadań wierzyciela w ramach postępowania zabezpieczającego i egzekucyjnego, w tym w egzekucji sądowej po zbiegu egzekucji,-prowadzenie spraw w szczególności w zakresie: ulg w spłacie zobowiązań podatkowych oraz innych ulg,-koordynowanie oceny i analizy ryzyka dotyczącego braku wykonania zobowiązań podatkowych w wyniku ich przedawnienia.Praca na umowę o pracę w Kołobrzegu
Data publikacji: 2018-09-21
Lokalizacja: Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Pracodawca: Izba Administracji Skarbowej w Szczecinie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Armii Krajowej 2, 78-100 Kołobrzeg, powiat: kołobrzeski, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
-wykonywanie zadań wierzyciela w ramach postępowania zabezpieczającego i egzekucyjnego, w tym w egzekucji sądowej po zbiegu egzekucji,-prowadzenie spraw w szczególności w zakresie: ulg w spłacie zobowiązań podatkowych oraz innych ulg,-koordynowanie oceny i analizy ryzyka dotyczącego braku wykonania zobowiązań podatkowych w wyniku ich przedawnienia.Praca na umowę o pracę w Kołobrzegu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
REFERENT DO SPRAW WIERZYCIELSKICH W REFERACIE SPRAW WIERZYCIELSKICH (SEW) W URZĘDZIE SKARBOWYM W KOŁOBRZEGU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kołobrzeg
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kołobrzeski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kołobrzeg
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali urzędnicy do spraw podatków
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 21.09.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
więcej informacji na stronie internetowej: https://nabory.kprm.gov.pl/zachodniopomorskie/kolobrzeg/referent,34509
Nazwa pracodawcy: Izba Administracji Skarbowej w Szczecinie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu
Adres pracodawcy:
Roosevelta 1/2, 70-525 Szczecin, powiat: m. Szczecin, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
więcej informacji na stronie internetowej: https://nabory.kprm.gov.pl/zachodniopomorskie/kolobrzeg/referent,34509
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: m. Szczecin
Gmina pracodawcy: Szczecin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Szczecin
Ulica pracodawcy: Roosevelta
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali urzędnicy do spraw podatków
Data dodania oferty pracy: 24.09.2018
Oferta pracy ważna do: 28.09.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 24.09.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 21.09.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Wykonywanie rysunków 2D, systemów okablowania dla przemysłu samochodowego, wycena zmian technicznych systemów okablowania.
LEONI Kabel Polska Sp. z o.o. - 2018-08-28 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
Prowadzenie dokumentacji pracowniczej, sporządzanie zestawień i raportów, sporządzanie umów cywilno-prawnych, prowadzenie spraw socjalnych, prowadzenie dok. w zakresie szkoleń pracowników.
kontakt przez PUP - 2016-07-06 - Płock (mazowieckie)
-
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Krapkowice (opolskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2016-04-01 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
sporządzanie zestawień i rozliczeń finansowych
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Starogard Gdański (pomorskie)
pomoc w obsłudze Programu Czyste Powietrze: rejestracja wniosków beneficjentów indywidualnych w Zintegrowanym Systemie Informatycznym (ZSI), wstępna ocena wniosków, ich kompletność, sporządzanie rejestrów spraw, wprowadzanie danych do ZSI na różnych etapach rozpatrywania wniosków, sporządzanie raportów i informacji z realizacji Programu, generowanie umów z ZSI, archiwizacja wniosków.
kontakt przez PUP - 2018-07-03 - Katowice (śląskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Zielona Góra (lubuskie)
Obsługa klienta w sklepie meblowym. Pierwsza umowa - o pracę na okres próbny do 3 m-cy, godziny pracy: pn. - ndz. 09.00 - 17.00, 12.00 - 20.00.Spotkanie rekrutacyjne w Salonie Mebli Bodzio w Pile przy ul. Bydgoskiej 145 odbędzie się 12.06.2017r. o godz. 11.00. Wymagane dokumenty na spotkanie: CV, dowód osobisty.
FABRYKA MEBLI "BODZIO" BOGDAN SZEWCZYK SPÓŁKA JAWNA - 2017-05-29 - Piła (wielkopolskie)
Wykonywanie obowiązków na stanowisku księgowa/księgowy- pomoc
Zakład Produkcji Materiałów Budowlanych ZPCh Kazimierz Ginter - 2016-07-19 - Chojnice (pomorskie)
Praca biurowa, obsługa komputera i urządzeń biurowych.
3 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA - 2017-10-03 - Gałków Mały (łódzkie)
znajomość zasad księgowości, prowadzenie ewidencji magazynowej, realizacja procesu zakupów, przygotowywanie specyfikacji przetargowych, znajomość ustawy PZP pod kątem przygotowywania specyfikacji przetargowych, wysyłanie zapytań ofertowych do dostaw, umiejętniość pracy w zespole, komunikatywność, otwartość, rzetelność, przygotowywanie przepisów ochrony przeciwpożarowej oraz bezpieczeństwa i higieny poracy, a także innych obowiązujących przepisów
kontakt przez PUP - 2017-02-21 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
wg. stanowiska.
Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp.z o.o. - 2016-12-12 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
-ARCHIWIZACJA DOKUMENTÓW;- DEKRETOWANIE FAKTUR ZAKUPOWYCH;- ROZLICZANIE SPRZEDAŻY- ANALIZA ROZRACHUNKÓW I SPORZĄDZANIE KOMPENSAT
"WATKEM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-19 - Rzeszów (podkarpackie)
prace związane z prowadzeniem księgowości
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Ostrówek (łódzkie)
Obsługa linii produkcyjnej do produkcji profilii zamkniętych, konserwacje urządzeń, wykonywanie norm produkcyjnych
kontakt przez PUP - 2016-10-07 - Wojnicz (małopolskie)
wystawianie faktur, rozliczanie dokumentów kierowców i przedstawicieli handlowych.
LECHTOM Hurtownia Lodów i Mrożonek - 2017-05-22 - Świdnica (dolnośląskie)
Wykształcenie i doświadczenie: brak wymagań; mile widziane uprawnienia Sep do 1 kv i UDT; jedna zmiana; miejsce pracy: Zabrze lub wg zleceń; umowa o pracę
ROBTEX Robert Golda - 2018-01-24 - Zabrze (śląskie)
- Kontrola dostaw i sprzedaż hurtowa nawozów;- Składanie zleceń zakupowych na platformie internetowej;- Obsługa dostawców rzepaku (wystawianie dokumentów, fakturowanie, ewidencja dostaw);- Rozliczanie skupu rzepaku, kontrola terminarza płatności;- Kontrola realizacji kontraktów;- Zbieranie i ewidencjonowanie dokumentów od dostawców rzepaku.
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWE "INTRAT" M.J.KIERZENKOWSCY SPÓŁKA JAWNA - 2017-06-14 - Brzozie (kujawsko-pomorskie)
Wykształcenie wyższe, komunikatywność, otwartość, umiejętnośc pracy w grupie, komunikatywna znajomość języka niemieckiego /angielskiego.Raz w miesiącu praca również w sobotę i niedzielę.
kontakt przez PUP - 2017-03-07 - Racibórz (śląskie)
Szczegółowe informacje na stronie www.polsl.pl w zakładce "oferty pracy"Administrowanie systemem ZSI/ ERP - MS Dynamics AX i Systemem Obiegu Dokumentów - IntraDok/, zgłaszanie błędów, doskonalenie i optymalizacja wymienionych systemów; udział w projektach rozwojowych systemów ZSI; miejsce pracy: Gliwice
POLITECHNIKA ŚLĄSKA - 2017-02-17 - Gliwice (śląskie)
pomoc przy udzielaniu informacji turystycznej turystom krajowym i zagranicznym, pomoc w promowaniu poszczególnych przedsięwzięć programowych, aktualizacja bazy danych, przeprowadzenie badań ankietowych dot. ruchu turystycznego w Tarnowie
kontakt przez PUP - 2016-03-22 - Tarnów (małopolskie)
transport biomasy drzewnej
GAJA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-12 - Wojbórz (dolnośląskie)
Nadzór nad wykonywaniem nawierzchni bitumicznych, właściwa organizacja pracy zgodnie z prawem budowlanym, nadzór nad pracownikami podległymi; praca na terenie województwa Warmińsko-Mazurskiego
Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp. z o.o. - 2018-02-26 - Podlechy (warmińsko-mazurskie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER).Wykształcenie: wyższe; znajomość pakietu MS Office; znajomość języka angielskiego na poziomie B2; umiejętność współpracy i komunikacji w zespole, motywacja do pracy i zdobywania nowych doświadczeń; zakres obowiązków: działania administracyjno-biurowe realizowane przez jednostkę; sporządzanie dokumentów; obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej; przygotowywanie sprawozdań i raportów; obsługa klienta wew. i zew.; współpraca z pozostałymi jednostkami uczelni; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2018-01-04 - Gliwice (śląskie)
Przeprowadzanie operacji montażowych zgodnie z dokumentacją technologiczną, montowanie sprzętu maszyn i urządzeń, sprawdzanie poszczególnych części oraz gotowych maszyn i urządzeń za pomocą przyrządów kontrolno- pomiarowych, przeprowadzanie próbnego rozruchu maszyn i urządzeń.
kontakt przez PUP - 2017-03-31 - Rzeszów (podkarpackie)
bieżące sprawdzanie stanów magazynowych, sporządzanie niezbędnej dokumentacji magazynowej, przyjmowanie i wydawanie towarów oraz produktów znajdujacych się na terenie magazynu, kontrola i weryfikacja niezgodności z przyjmowanych dostaw, rozpatrywanie reklamacji, utrzymanie porządku na magazynie, czynny udział w inwentaryzacjach i procesach magazynowych, obsługa wózka jezdniowego
SEBCAR - USŁUGI LOGISTYCZNE PAWEŁ KOPER - 2018-05-18 - Komorniki (wielkopolskie)
obsługa urządzeń biurowych,komptetowanie dokumentacji oraz korespondencji
kontakt przez PUP - 2016-05-06 - Młoszowa (małopolskie)
l)prowadzeme, na podstawie dowodów księgowych,ksiąg rachunkowych ujmujących zapisy zdarzeń w porządku chronologicznym i systematycznym 2. obsługa finansowo-księgowa placówki prowadzenie pełnej księgowości za pomocą programu finansowo-księgowego pod nazwą finanse firmy VULCAN3)regulowanie w terminie zobowiązań jednostki, z tytułu dostawi usług 4)prowadzenie rejestrów dla celów podatku VAT Znajomo i ść rachunkowości budżetowej sporządzanie deklaracji cząstko)j 5)rozliczanie w księgach rachunkowychprzeprowadzonej w jednostce inwentaryzacji;6)sporządzanie i kontrola realizacji planów dochodów Ii wydatków;7)przestrzeganie dyscypliny bud żetowej;8)stałe podnoszenie kwalifikacji, w tym poprzezsamokształcenie;9)bie4ce monitorowanie zmian w obowi ązuj ącychprzepisach w zakresie wykonywanych czynno ści;I O)przestrzeganie przepisów powszechnieobowiązujących oraz przepisów wewnętrznychokreślonych wjednostce;11 )należyte przechowywanie i zabezpieczeniedokumentów finansowo-ksi ęgowych;1 2)prowadzeme korespondencji w zakresie sprawfinansowych;13)informowanie Głównego księgowego CentrumUsług Wspólnych Oświaty w Łodzi ozauważonych nieprawidłowościach w obszarzewykonywanych obowi ązków oraz innych jczynników mogących negatywnie wpłynąć nadziałalność jednostkiZadania pomocniczeProwadzenie i przechowywanie dokumentacjizwiązanej z zakresem obowi ązków, zgodnie zobowiązującymi przepisami oraz zasadamiustalonymi przez jednostkę.
Centrum Usług Wspólnych Oświaty w Łodzi - 2017-06-12 - Łódź (łódzkie)
- wprowadzanie faktur zakupowych do Symfonii Handel- archiwizacja dokumentów - tworzenie raportów okresowych w MS Excel
Firma Handlowo Usługowa LUX Grzegorz Flaziński, Marek Chmielewski Spółka Jawna - 2016-08-19 - Sokołów Podlaski (mazowieckie)
Referent ds. administracji (staż)
kontakt przez PUP - 2016-10-14 - Bieruń (śląskie)