REFERENT DO SPRAW SPRZEDAŻY Kurzętnik oferta pracy PRZEDSIĘBIORSTWO PRZEMYSŁU BETONÓW PREFABET KURZĘTNIK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: REFERENT DO SPRAW SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: - Sprzedaż elementów- Kontakt z klientem
Data publikacji: 2020-03-12
Lokalizacja: Kurzętnik (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: PRZEDSIĘBIORSTWO PRZEMYSŁU BETONÓW PREFABET KURZĘTNIK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Dworcowa 10, 13-306 Kurzętnik, powiat: nowomiejski, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: - Sprzedaż elementów- Kontakt z klientem
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + premia uznaniowa
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT DO SPRAW SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kurzętnik
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: nowomiejski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kurzętnik
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaDodatkowe_zawody_0: Specjalista do spraw sprzedaży
wymagania_wymaganiaDodatkowe_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wynagrodzenie: 2600 zł brutto plus premia uznaniowa. Godziny czasu pracy: od 7:00 do 15:00. Wymagane wykształcenie: minimum średnie, mile widziane wyższe. Doświadczenie zawodowe: mile widziane na podobnym stanowisku.
Nazwa pracodawcy:
PRZEDSIĘBIORSTWO PRZEMYSŁU BETONÓW PREFABET KURZĘTNIK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Mieście Lubawskim
Adres pracodawcy:
Dworcowa 10, 13-306 Kurzętnik, powiat: nowomiejski, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV, świadectwa
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: nowomiejski
Gmina pracodawcy: Kurzętnik
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kurzętnik
Ulica pracodawcy: Dworcowa
Numer budynku pracodawcy: 10
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Mieście Lubawskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 12.03.2020
Oferta pracy ważna do: 11.04.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 12.03.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 12.03.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?5a38f9df26fb541b253e5e71af772b8f
Podobne oferty pracy
Przyjmowanie i wydawanie towaru, materiałów i surowców.
AMI spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. - 2019-01-14 - Mikstat (wielkopolskie)
Wykonywanie projektów brazy elketrycznej i kosztorysowanie robót elektrycznych
Instalacje Elektryczne i Projektowanie Michał Błaut - 2016-08-16 - Sosnowiec (śląskie)
toczenie zewnętrzne i wewnętrzne, gwintowanie
Przedsiębiorstwo Usługowo - Handlowe MAZANEK Sp. z o.o. - 2017-11-02 - Dobre Miasto (warmińsko-mazurskie)
Tapicerowanie wyrobów z drewna
kontakt przez PUP - 2017-10-13 - Brzeziny (świętokrzyskie)
prowadzenie KPiR, ewidencji VAT, ryczałtu, rozliczanie płac
kontakt przez PUP - 2019-04-26 - Bolesławiec (dolnośląskie)
pomoc w przyjmowaniu wniosków i ustalaniu prawa do świadczeń rodzinnych i świadczenia wychowawczego, pomoc przy opracowywaniu wniosków pod względem merytorycznym, pomoc w prowadzeniu dokumentacji zasiłków rodzinnych, świadczenia wychowawczego i przysługujących dodatków oraz świadczeń opiekuńczych, pomoc przy prowadzeniu dokumentacji wypłat przyznanych świadczeń, pomoc przy prowadzeniu sprawozdawczości w zakresie świadczeń rodzinnych i świadczenia wychowawczego
kontakt przez PUP - 2016-07-20 - Rawicz (wielkopolskie)
praca administracyjno-biurowa
Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy dla Dzieci Niewidomych w Owińskach - 2016-03-11 - Owińska (wielkopolskie)
obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, obsługa urządzeń biurowej, realizacja zadań z zakresu ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych zgodnych z przydzieloną komórką organizacyjną.
kontakt przez PUP - 2020-02-04 - Pszczyna (śląskie)
SPRZĄTANIE PUNKTU T- MOBILE
kontakt przez OHP - 2019-05-14 - Gdańsk (pomorskie)
analiza akcji promocyjnych, analiza cen, analiza raportów, sprzedaży, zakupów
kontakt przez PUP - 2016-07-19 - Kraków (małopolskie)
– naprawa karoserii pojazdów powypadkowych tj. wymiana części samochodowych, demontaż oraz montaż pojazdów przeznaczonych do naprawy .
Auto Diug - 2017-09-04 - Słupsk (pomorskie)
wykonywanie obmiarów, przygotowanie dokumentacji powykonawczej, rozliczanie budów, kosztorysowanie
XILIN POLSKA Sp. z o.o. - 2016-01-14 - Końskie (świętokrzyskie)
-kompletowanie i chronologiczne porządkowanie dokumentów w aktach,- wprowadzanie danych do systemów informatycznych,- arch. dokumentów,- wykon. prac biur.
kontakt przez PUP - 2017-04-19 - Łódź (łódzkie)
Praktyczna znajomość podstawowych zasad i przepisów z zakresu rachunkowości i podatków VAT, CIT. Znajomość pakietu MS OFICE. Mile widziana znajomość języka angielskiego. Rozliczanie delegacji pracowniczych, księgowanie dokumentów; wsparcie głównego ksiegowego. Sporządzanie sprawozdań do GUS. Przygotowywanie dokumentacji do audytów oraz kontroli skarbowych. Sumienność oraz systematyczność. Dokładność, rzetelność, samodzielność oraz umiejętność pracy w zespole.
Poner sp. z o.o. - 2019-09-30 - Mianowice (wielkopolskie)
jw.
Nadwiślański Oddział Straży Granicznej w Warszawie - 2018-07-27 - Warszawa (mazowieckie)
przygotowywanie, konfiguracja sprzętu oraz instalacja oprogramowania na stacjach roborczych i laptopach.Konfiguracja im podłączanie drobnych urządzeń sieciowych. Wsparcie techniczne użytkowników w bieżącej obsłudze sprzętu komputerowego itp.
Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o. - 2018-05-10 - Kamienna Góra (dolnośląskie)
Oferta stażu skierowana dla osób bezrobotnych powyżej 30 r.ż.Obsługa programów księgowych, wprowadzanie danych, księgowanie faktur.
kontakt przez PUP - 2019-07-24 - Otwock (mazowieckie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: Gromadzenie i przygotowywanie dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz akt osobowych pracowników, dyrektorów i kierownika jednostek organizacyjnych podległych gminie oraz dyrektora GOK; Prowadzenie spraw związanych z przestrzeganiem dyscypliny pracy, a w szczególności: prowadzenie listy obecności, prowadzenie rejestru zwolnień lekarskich, prowadzenie dokumentacji związanej z urlopami. Rozliczanie czasu pracy, prowadzenie kart ewidencji nieobecności w pracy.4. Prowadzenie rejestrów:- ewidencji czasu pracy pracowników;- umów zleceń oraz umów o dzieło,- planowanych i odbytych szkoleń,- dokumentacji przekazywanej do archiwum zakładowego;5. Prowadzenie spraw związanych z naborem na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy w Stegnie.6. Prowadzenie spraw związanych z przeprowadzaniem służby przygotowawczej i zorganizowanie egzaminu kończącego tę służbę w Urzędzie Gminy w Stegnie.7. Kierowanie pracowników Urzędu i dyrektorów podległych jednostek organizacyjnych na wstępne, okresowe i kontrolne badania lekarskie oraz na szkolenia BHP (wstępne, okresowe).8. Prowadzenie dokumentacji w zakresie odbywania praktyk przez uczniów szkół średnich i wyższych oraz stażu dla bezrobotnych z PUP.9. Sporządzanie i rejestrowanie upoważnień i pełnomocnictw.10. Przygotowanie umów cywilnoprawnych w sprawie zwrotu kosztów używania do celów służbowych samochodów osobowych.11. Gromadzenie dokumentacji z przeprowadzonych kontroli zewnętrznych oraz książki kontroli zewnętrznych.12. Zapewnienie materiałów do przeprowadzania okresowych ocen kwalifikacyjnych pracowników zatrudnionych na stanowiskach urzędniczych.13. Rejestracja, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy, chorób zawodowych oraz wyników badań środowiska pracy.14. Sporządzanie umów zleceń i umów o dzieło dla pracowników Urzędu oraz osób zatrudnianych w ramach prac interwencyjnych lub robót publicznych.15. Przygotowanie projektów wewnętrznych zarządzeń i instrukcji związanych z zakresem czynności.16. Kompletowanie wniosków emerytalno rentowych.17. Wdrażanie nowych metod pracy w Urzędzie Gminy.18. Naliczanie ekwiwalentów pieniężnych dla pracowników Urzędu Gminy za obuwie, odzież roboczą, pranie odzieży roboczej oraz ekwiwalentu pieniężnego za zakup umundurowania dla pracowników Straży Gminnej.19. Przekazywanie aktów prawnych na poszczególne stanowiska.20. Organizowania szkoleń pracowników, prowadzenia dokumentacji związanej ze szkoleniami pracowników.21. Sporządzanie analiz kadrowych oraz sprawozdawczości w tym zakresie.22. Wykonywania zadań koordynatora w zakresie przekazywania akt do archiwum zakładowego.23. Prowadzenie archiwum zakładowego Urzędu Gminy w Stegnie w zakresie: a) prowadzenia archiwum Urzędu oraz nadzoru nad terminowym i właściwym przekazywaniem akt do archiwum; b) prowadzenia spraw związanych z jednolitym rzeczowym wykazem akt w ramach istniejących symboli i kategorii archiwalnych oraz przygotowywaniem w tym zakresie stosownych projektów i zarządzeń Wójta; c) przyjmowania i przechowywania dokumentacji spraw zakończonych z poszczególnych referatów i samodzielnych stanowisk Urzędu Gminy; d) porządkowania i udostępniania dokumentacji;e) należytego zabezpieczenia dokumentacji przed zniszczeniem bądź zabraniem przez osoby nieupoważnione; f) prowadzenia ewidencji dokumentacji w archiwum; g) prowadzenia ewidencji udostępnienia archiwum; h) przeprowadzania skontrum dokumentacji; i) przeprowadzania procedury brakowania dokumentacji niearchiwalnej; j) przekazywania materiałów archiwalnych do archiwum państwowego i innych właściwych archiwów;k) stałej współpracy z Archiwum Państwowym w Malborku; l) prowadzenia ewidencji wyników pomiaru temperatury i wilgotności powietrza w archiwum; m) doradzania pracownikom urzędu w zakresie właściwego postępowania z dokumentacją w porozumieniu z koordynatorem czynności kancelaryjnych; n) prowadzenia innych czynności archiwalnych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi i zarządzeniami Wójta Gminy.24. Stała obsługa elektronicznego obiegu dokumentów zgodnie z instrukcją.25. Dokonywanie wstępnej oceny celowości operacji gospodarczych powodujących powstania zobowiązań związanych ze sprawami prowadzonymi na zajmowanym stanowisku pracy. Kontrola pod względem merytorycznym, legalności i zgodności z ustawą Prawo zamówień publicznych w zakresie spraw związanych z zajmowanym stanowiskiem. Zastępowanie pracownika ds. administracyjnych i płac. Wykonywanie dodatkowych poleceń wydawanych przez Wójta Gminy, Z-cę Wójta i Sekretarza Gminy.Pełna treść ogłoszenia znajduje się na stronie http://bip.stegna.pl/wakaty/2/66/Podinspektor_ds_kadr_i_archiwum/
Gmina Stegna - 2019-06-25 - Stegna (pomorskie)
Planowanie przeglądów okresowych pojazdów. Rozliczanie warsztatu. Realizacja planów napraw taboru samochodowego. Prowadzenie dokumentacji zużycia ogumienia samochodowego. Wykonywanie zadań polegających na zapoznaniu się z zasadami prowadzenia dokumentacji dotyczącej ewidencji pojazdów, w tym: przyjmowanie nowych pojazdów, rejestracja pojazdów, kontrola terminów zaświadczeń na przewozy drogowe, przekazywanie pojazdów do kasacji lub sprzedaży. Wykonywanie zadań polegających na zapoznanie się z zasadami prowadzenia dokumentacji związanej z ubezpieczeniem i przeglądem technicyzm pojazdów. Wykonywanie zadań polegających na zapoznaniu się z zasadami prowadzenia dokumentacji przekazywanej do Urzędu Dozoru Technicznego. Zapoznanie się z zasadami użytkowania wdrożonego systemu monitoringu GPS, polegających na: sporządzaniu zestawień zużycia paliw, sporządzanie zestawień związanych z wykonywaną pracę pojazdu, sporządzanie dobrowolnych raportów czasu pracy i postoju pojazdu.
kontakt przez PUP - 2020-01-22 - Lubań (dolnośląskie)
zgodnie z charakterysyką pracy
POLFEX Zakład uboju drobiu Sp. z o. o. p. Roman Majchrzak - 2019-03-26 - Borowiec (wielkopolskie)
sprzedaż produktów i usług bankowych oraz usług finansowych, kształtowanie poprawnych relacji z klientami, prowadzenie obsługi kasowej i rozliczeniowej klientów, codzienne uzgadnianie stanu gotówki w kasie z wydrukiem raportu kasowego, zakładanie rachunków i administrowanie nimi, przyjmowanie spłat kredytów i pożyczek
kontakt przez PUP - 2019-08-14 - Jutrosin (wielkopolskie)
opracowanie i przedstawienie klientów ofert ubezpieczeniowych, przyjmowanie od klientów ofert i wnioskeów o ubezpieczenie i inne.
kontakt przez PUP - 2017-09-27 - Olesno (opolskie)
-
Fabryka Mebli BODZIO Bogdan Szewczyk - 2016-07-07 - Kościerzyna (pomorskie)
- Pomoc w wykonywaniu tablic informacyjnych, wywieszek infomracyjnych, ostrzegawczych, komunikatów, ogłoszeń zgodnie z zapotrzebowaniem i zgłoszeniem komórek organizacyjnych Instytutu,- Pomoc w rozmieszczaniu i usytuowanie tablicinformacyjnych, wywieszek, komunikatów, ogłoszeń w Instytutcie na terenie wokół Instytutu,- Pomoc w uaktualnioaniu nazewnictwa koórek organizacyjnych Instytutu na tablicach informacyjnych, zgodnie ze zmianami organizacjami oraz zapotrzebowaniem,- Pomoc w renowacji, (czyszenie, malowaniem, montaż) tablic i wywieszek informacyjnych w Instytucie,- Pomoc w składaniu i wydruk, identyfikatorów dla pracowników Instytutu,- Pomoc w przygotowaniu, przekonwertowaniu oraz wydrkuku mapek, planów Instytutu dla potrzeb komórek organizacyjnych Instytutu,- Pomoc w składaniu i wydruk wkładek z życzeniami światecznymi, dyplomów okolicznościowych dla upoważnionych komórek organizacyjnych Instytutu,- Pomoc w przygotowaniu i powielaniu druków na potrzeby poszczególnych komórek organizacyjnych Instytutu, zgodnie ze złożonym zapotrzebowaniem,-Pomoc w wykonywaniu na komputerze grafiki niezbędnej do sporządzania tekstówi oznaczeń informacji wizualnej,- Pomoc w przygotowaniu projektu grafiki z ustaleniem wielkości liter, formatu, kroju, czcionki, koloru, lokalizacji danej aplikacji oraz montaż zgodnie ze złożonym zapotrzebowaniem danej komórkiorganizacyjnymi Instytutu,- Wykonywanie innych prac zgodnie ze zleceniem Kierownika Działu.
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Łódź (łódzkie)
spawacz TIG/MIG - spawanie elementów metalowych
Fabryka Okuć Kuczyńscy Sp. z o.o. Sp.K. - 2016-07-14 - Baranowo (wielkopolskie)
naprawa maszyn budowlanych.
Kowalski Michał Przedsiębiorstwo Budowlano-Inżynieryjne "PROTE" - 2019-06-17 - Spytkowice (małopolskie)
- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- analiza potrzeb inwestycyjnych w obszarze aparatury i sprzętu medycznego,- opracowywanie harmonogramu zakupu aparatury i sprzętu medycznego,- prowadzenie rejestru zgłoszeń awarii i usterek,- prowadzenie rejestru poleceń, decyzji i nakazów organów kontroli wewnętrznej i zewnetrznej,- rejestrownie korespondencji przychodzącej Działu Technicznego,- prowadzenie bazy danych aparatury i sprzętu medycznego,- opracowywanie harmonogramu przeglądów aparatury i sprzętu medycznego.
kontakt przez PUP - 2018-09-26 - Zgierz (łódzkie)
kontrola dowodów księgowych, księgowanie i rozliczanie faktur, rozliczenia międzybankowe, sprawozdania
kontakt przez PUP - 2018-04-22 - Lubawa (warmińsko-mazurskie)
siekanie skóry i materiałów do produkcji obuwia
AMULET Firma Obuwnicza Przemysław Wasilewski - 2017-06-02 - Łuków (lubelskie)
Bieżące utrzymywanie sprawności urządzeń teletechnicznych i teleinformatycznych. Bieżące utrzymanie infrastruktury teletechnicznej i elektronicznej
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego i Transpotru Sanitarnego w Płocku - 2016-02-25 - Płock (mazowieckie)