REFERENT DO SPRAW SPRZEDAŻY Brzozie oferta pracy PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWE "INTRAT" M.J.KIERZENKOWSCY SPÓŁKA JAWNA
Stanowisko: REFERENT DO SPRAW SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa klienta. Przygotowywanie dokumentów do księgowości. Obsługa płatności
Data publikacji: 2016-05-16
Lokalizacja: Brzozie (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWE "INTRAT" M.J.KIERZENKOWSCY SPÓŁKA JAWNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:87-313 Brzozie 213, powiat: brodnicki, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Obsługa klienta. Przygotowywanie dokumentów do księgowości. Obsługa płatności
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wysokość wynagrodzenia od 1850 zł brutto - do negocjacji.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT DO SPRAW SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Brzozie
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: brodnicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Brzozie
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2016
Data zakończenia pracy: 31.08.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: znajomość programu Excel
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: znajomość pakietu MICROSOFT OFFICE
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane wykształcenie wyższe: ekonomia, zarządzanie, administracja.
Nazwa pracodawcy:
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWE "INTRAT" M.J.KIERZENKOWSCY SPÓŁKA JAWNA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Brodnicy
Adres pracodawcy:
87-313 Brzozie 213, powiat: brodnicki, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Skierowanie z PUP, CV i list motywacyjny
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: brodnicki
Gmina pracodawcy: Brzozie
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Brzozie
Adres strony pracodawcy: www.intrat.pl
Numer budynku pracodawcy: 213
Profil działalności pracodawcy:
SPRZEDAŻ DETALICZNA KWIATÓW, ROŚLIN, NASION, NAWOZÓW, ŻYWYCH ZWIERZĄT DOMOWYCH, KARMY DLA ZWIERZĄT DOMOWYCH PROWADZONA W WYSPECJALIZOWANYCH SKLEPACH
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Brodnicy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 17.05.2016
Oferta pracy ważna do: 29.05.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 17.05.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 16.05.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
-przygotowywanie próbek dekorów, - rejestracja i archiwizacja rolek labolatoryjnych i dobarwień labolatoryjnych, - przygotowywanie materiałów promocyjnych i prezentacyjnych, - dbanie o poziom zapasów materiałów do produkcji materiałów prezentacyjnych
Impress decor Sp. z o.o. - 2017-06-26 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
obsługa programów księgowych, kserokopiarki,przyjmowanie od lokatorów zgłoszeń o awariach, przygotowywanie poczty,rejestracja pism przychodzących i wychodzących, zastepstwo innych pracowników przebywających na urlopie, wykonywanie poleceń przełożonego.
kontakt przez PUP - 2016-01-14 - Górowo Iławeckie (warmińsko-mazurskie)
obsługa klienta na płaszczyźnie administracyjnej ze szczególnym uwzględnieniem organizacji logistyki instrumentariów w magazynach wewnętrznych i zewnętrznych
kontakt przez PUP - 2016-08-04 - Lewickie (podlaskie)
obsługa poczty elektronicznej, opisywanie faktur zgodnie z klasyfikacją budżetowa, dokonywanie zakupów środków czystości i artykułłów biurowych, prowadzenie inwentarza, obsługa systemu informacji oświatowej
Szkoła Podstawowa Nr 46 Im. Jana Kiepury - 2018-10-03 - Sosnowiec (śląskie)
Zgodnie ze stanowiskiem.
Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp.z o.o. - 2016-12-15 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
zamawianie towarów tekstylnych w Turcji, negocjacje z dostawcami
kontakt przez PUP - 2016-05-05 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Księgowanie wyciągów bankowych, analiza rozrachunków, weryfikacja terminów płatności, wstępna windykacja należności, przygotowywanie i wysyłanie wezwań do zapłaty, sporządzanie zestawień i raportów, weryfikacja dokumentów finansowych, leasingowych, wprowadzanie dokumentów księgowych (kompensat) do systemów finansowo-księgowych. Wymagania: wykształcenie średnie (preferowane wyższe), kierunek ekonomia, finanse, rachunkowość, mile widziany staż pracy, znajomość podstawowych zagadnień zw z rachunkowością, biegła obsługa Ms Office, Excel, Word, skrupulatność, dokładność, termonowość, zdolność analitycznego myślenia. Miejsce wykonywania pracy Kartoszyno, ul. Przemysłowa 5.
"Parentis" Sp. z o.o. - 2017-04-27 - Kartoszyno (pomorskie)
Pracownik ochrony w sklepie
Gwarant Poznań Sp. z o.o. - 2015-11-23 - Poznań (wielkopolskie)
Obsługa klientów stacji paliw (stacja paliw ORLEN)
Sebastian Maziarz - 2017-08-22 - Kazimierz Dolny (lubelskie)
Kompleksowa obsługa administracyjno-organizacyjna szkoleń dla pielęgniarek i położnych. Wykonywanie prac biurowych.Praca od 9-11
FUNDACJA "PRZEMIJANIE" - 2018-01-03 - Opole (opolskie)
w/g harmonogramu
kontakt przez PUP - 2017-12-04 - Nowa Ruda (dolnośląskie)
praca biurowa, brak wyjazdów służbowych, wymagana obsługa programu - Kancelaria Komornika VAT
Komornik Sądowy przy Sądzie Rejonowym w Sosnowcu Konrad Cichor - 2017-10-25 - Sosnowiec (śląskie)
SPAWANIE MIGOMATEM ELEMENTÓW METALOWYCH
PRZEDSIĘBIORSTWO PROJEKTOWO-HANDLOWO-PRODUKCYJNE "AKNAR" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-12 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
obsługa klienta, praca w Galerii Świdnickiej na ul. Westerplatte 29
Biuro Turystyczne "RAPALA" S.C. - 2018-07-25 - Świdnica (dolnośląskie)
- nadzór nad realizacją zamówień- sporządzanie analiz sprzedaży- obieg, rejestracja i archiwizacja dokumentacji związanej z procesami zakupowumi, koordynowanie i nadzorowanie procesów związanych z eksportem produktów firmy,- tworzenie ofert handlowych w oparciu o potrzeby klienta- realizowanie planów zakupowych.
DOMINO POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-08-08 - Dzierżoniów (dolnośląskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-07-29 - Kalisz (wielkopolskie)
przygotowywanie posiłków
kontakt przez PUP - 2017-07-11 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
- udzielanie informacji paszportowej,- układanie paszportów w ciągu alfabetycznym w depozycie,- faksowanie, kserowanie dokumentacji paszportowej,- wykonywanie innych czynności zleconych przez opiekuna,
kontakt przez PUP - 2017-07-18 - Wodzisław Śląski (śląskie)
obsługa klienta
FABRYKA MEBLI BODZIO Bogdan Szewczyk Sp.j. - 2017-03-17 - Mosina (wielkopolskie)
Patrolowanie parkingu w Galerii Olimpia.
Agencja Ochrony Osób i Mienia "SKORPION" - 2018-10-30 - Bełchatów (łódzkie)
-
kontakt przez PUP - 2016-10-27 - Białystok (podlaskie)
UTRZYMANIE CZYSTOŚCI NA OBIEKCIE
AMLUX SP. Z O. O. - 2018-12-20 - Rzeszów (podkarpackie)
Tworzenie oraz aktywizacja dokumentacji technologicznej ,pomiary i wyznaczanie norm produkcyjnych.
kontakt przez PUP - 2018-03-23 - Radlin (śląskie)
Kompleksowa obsługa administracyjno-organizacyjna szkoleń dla pielęgniarek i położnych. Wykonywanie prac biurowych.Praca od 7-9
FUNDACJA "PRZEMIJANIE" - 2018-01-03 - Opole (opolskie)
referent
kontakt przez PUP - 2018-03-27 - Zawada (świętokrzyskie)
Oferta dla osób do 30 roku zgodnie z art. 150f ustawy.Wykształcenie średnie lub wyższe; min. 3 miesiące stażu pracy; obsługa komputera oraz pakietu MS Office; Zakres obowiązków: przyjmowanie i wysyłanie korespondencji, sporządzanie analiz i raportów, przygotowywanie ofert, aktualizacja baz danych klientów; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2016-12-01 - Gliwice (śląskie)
organizowanie i prowadzenie procesu udzielania zamówień publicznych i niepubliczych; udział w pracach Komisji przetargowych, zespołów negocjujących oraz stałych komisji przetargowych; sprawowanie nadzoru nad powierzonymi dokumentami, ich prawidłowym obiegiem i terminowym przekazywaniem; archiwizacja dokumentacji prowadzonych postanowień, przygotowywanie dokumentów wymaganych w związku z postępowaniem wyjaśniającym lub kontrolą zamówień;
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-PRODUKCYJNE "TOP SERWIS" SP. Z O.O. - 2016-09-13 - Bogatynia (dolnośląskie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2017-01-24 - Łęczyca (łódzkie)
skanowanie dokumentów, segmentacja dokumentacji szkodowej i dołączanie do teczki szkodowej, obsługa skrzynki elektronicznej wraz ze sprawdzaniem likwidatora prowadzącego sprawę i przekazywanie dokumentacji
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Radom (mazowieckie)
- Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: przeprowadzała kontrolę formalno-rachunkową dowodów księgowych, dekretowała dokumenty księgowe, kompletowała wyciągi bankowe i raporty kasowe wg przydzielonych jednostek, wprowadzała dokumenty księgowe do programu FK, uzgadniać dane do sprawozdań, archiwizować dokumenty - Wynagrodzenie: 2500 do 3000 zł/brutto (płaca zasadnicza + wysługa lat). Praca na umowę o pracę na początek na czas określony do sześciu miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru od sierpnia 2017- Praca: 7:30-15:30. Wymagane wykształcenie średnie umożliwiające wykonywanie zadań lub wyższe ekonomiczne o kierunku finanse, rachunkowość. Wymagane minimum półroczne doświadczenie zawodowe w tym co najmniej 3 miesiące w pionie finansowym w jednostce finansów publicznych. Wymagana znajomość zasad i programów księgowych, znajomość Word i Excel w zakresie podstawowym, umiejętność obsługi urządzeń biurowych, znajomość zasad klasyfikacji budżetowej, znajomość w zakresie podstawowym przepisów ustawy o rachunkowości /Dz U z 2016 poz 1047 zpóżn. zm/ oraz ustawy o finansach publicznych/Dz U z 2016r. poz 1870 z późn zm/. Umiejętności dodatkowe: umiejętność pracy pod presją czasu, samodzielność , komunikatywność.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2017-05-29 - Katowice (śląskie)