REFERENT DO SPRAW REKRUTACJI Niemodlin oferta pracy Euroservices Contracting Polska Sp. z o.o.
Stanowisko: REFERENT DO SPRAW REKRUTACJI
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: Samodzielne prowadzenie procesów rekrutacyjnych Redagowanie iaktualizacja ogłoszeń na portalach internetowych Weryfikacja iselekcja nadesłanych aplikacji
Data publikacji: 2016-08-05
Lokalizacja: Niemodlin (opolskie)
Pracodawca: Euroservices Contracting Polska Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Opolska 54, 49-100 Niemodlin, powiat: opolski, woj: opolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Samodzielne prowadzenie procesów rekrutacyjnych Redagowanie iaktualizacja ogłoszeń na portalach internetowych Weryfikacja iselekcja nadesłanych aplikacji
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT DO SPRAW REKRUTACJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Niemodlin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: opolski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Niemodlin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw rekrutacji pracowników
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 08.08.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: brak lub niepełne podstawowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: niemiecki, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie (angielski mile widziany). Umiejętność obsługi komputera (pakiet Office) Umiejętności planowania i organizowania pracy własnej Motywacji. Odporności na stres.
Nazwa pracodawcy: Euroservices Contracting Polska Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu
Adres pracodawcy:
Opolska 54, 49-100 Niemodlin, powiat: opolski, woj: opolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: --
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: opolskie
Powiat pracodawcy: opolski
Gmina pracodawcy: Niemodlin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Niemodlin
Ulica pracodawcy: Opolska
Numer budynku pracodawcy: 54
Profil działalności pracodawcy:
Działalność związana z wyszukiwaniem miejsc pracy
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw rekrutacji pracowników
Data dodania oferty pracy: 05.08.2016
Oferta pracy ważna do: 30.09.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 05.08.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 05.08.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
przygotowywanie dokumentacji rejestracyjnej, kontakt z jednostkami certyfikującymi w kraju i zagranicą, tłumaczenia
kontakt przez PUP - 2016-08-04 - Lewickie (podlaskie)
Praca w gabinecie zabiegowym
PRZYCHODNIA STEPAMED - 2018-02-01 - Strzałkowo (wielkopolskie)
- Bezpośrednia obsługa petentów, sprzedaż, segregacja danych, opracowywanie dokumentacji, prowadzenie i aktualizacja baz danych, przygotowywanie raportów dla potrzeb Kierownictwa, przygotowywanie przetargów, aktualizacja stron www, obsługa elektronicznych kanałów płatności, prowadzenie sprzedaży przez Allegro, redagowanie pism urzędowych, pozwów sądowych, fakturowanie i obsługa kasy fiskalnej.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na umowę o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Kontakt wstępnie telefoniczny (7:00-15:00) (Tel. 32-254-69-08) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Ondraszka 27, 40-857 Katowice) lub e-mail: gamix (at) gamix.com.pl
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "GAMIX" CZESŁAW GAŁUSZKA - 2017-10-18 - Katowice (śląskie)
- polerowanie i szlifowanie kamienia naturalnego
s.c. M.M. Wodzyńscy.Zakład Kamieniarski - 2017-07-03 - Koluszki (łódzkie)
Wykształcenie min. średnie; obsługa komputera; obsługa klienta; dwie zmiany; miejsce pracy: Gliwice;
FABRYKA MEBLI "BODZIO" BOGDAN SZEWCZYK SPÓŁKA JAWNA - 2016-08-11 - Gliwice (śląskie)
staż
kontakt przez PUP - 2016-04-15 - Konin (wielkopolskie)
Kompleksowa obłsuga kadrowo-płacowa: min. obsługa programu "Płatnik", rozliczenie czasu pracy oraz naliczanie wynagrodzeń pracowników; sporządzanie raportów i sprawozdań kadrowo-płacowych; prowadzenie akt osobistych pracowników; sporządzanie umów o pracę i świadectw pracy; kontakt z instytucjami zewnętrznymi - ZUS, US.
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Bukowice (dolnośląskie)
.
kontakt przez PUP - 2018-05-14 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
rejestracja pism w systemie komputerowym, odprowadzanie poczty, prowadzenie rejestrów, uporządkowanie akt w ramach teczki, prowadzenie dokumentacji związanej z zaangazowaniem środków budżetowych
kontakt przez PUP - 2018-05-17 - Orzesze (śląskie)
Przeprowadzanie analizy dochodowości wydziału produkcyjnego +analiza na bieżąco. Stworzenie baz: materiałów do produkcji oraz dostawców. Aktualizowanie na bieżąco. Kontakty z kontrahentami w języku rosyjskim.
kontakt przez PUP - 2016-05-04 - Częstochowa (śląskie)
Pomoc przy załadunku, rozładunku, wybieranie i sortowanie , sadzenie i pielęgnacja i rozstawianie gotowych roślin na kontenerowniach.
kontakt przez PUP - 2017-07-10 - Wodziczna (mazowieckie)
Kierowca - ładowacz
kontakt przez PUP - 2018-04-05 - Sokółka (podlaskie)
1. Zapoznanie się z przepisami ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji oraz wewnętrznymi aktami prawa, zapoznanie się z obsługą baz danych, przygotowywanie korespondencji do wysyłki.2. Rozdzielanie wewnętrznej poczty, kserowanie dokumentów.3. Ustalanie majątku zobowiązanych na podstawie baz danych, wyszukiwanie tytułów wykonawczych do zajęć i służb poborców skarbowych.4. Przygotowywanie akt w zbiegu egzekucji, przygotowywanie prostej korespondencji.5. Zapoznanie się ze sposobem załatwiania skarg, zażaleń, składanie wniosków o wyjawienie majątku oraz trybem postępowania zabezpieczającego.
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
sprawdzanie dokumentów będących podstawą wypłat gotówkowych i bezgotówkowych pod względem formalno-rachunkowym, prowadzenie księgowości syntetycznej i analitycznej, prowadzenie księgowania operacji finansowych , rozliczanie środów unijnych i dofinansowań, księgowanie zgodnie z klasyfikacją analityczną wydatków budżetowych i kosztów budżetowychoraz sprawdzanie prawidłowości zakwalifikowania poszczególnych wydatków i kosztów budżetowych
SZKOŁA ASPIRANTÓW PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ - 2017-02-24 - Poznań (wielkopolskie)
referent ds doradztwa rolniczegoświadczenie usług doradczych dla rolnikow w ramach PROW na lata 2014-2020
kontakt przez PUP - 2017-10-24 - Jarosław (podkarpackie)
- Sprawowanie nadzoru nad serwisem i rozwojem systemów AKPiA i telemetrii funkcjonujących w Spółce. Wdrażanie nowych systemów pomiarowych, automatyki oraz telemetrii.- Wynagrodzenie: od 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie wyższe techniczne o kierunku automatyka lub elektronika. Doświadczenie nie jest wymagane. Uprawnienia elektryczne G1/E do 1 kV. Prawo jazdy kat. B. Znajomość programowania i obsługi sterowników PLC. Znajomość programów narzędziowych do programowania sterowników PLC. Znajomość systemów AKPiA. Znajomość obsługi systemu SCADA. Znajomość czytania dokumentacji technicznej. Znajomość obsługi aplikacji MS Office. Kontakt e-mail: j.nowak (at) gpw.katowice.pl
GÓRNOŚLĄSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO WODOCIĄGÓW SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-01-31 - Katowice (śląskie)
- inicjowanie i wdrażanie efektywnych projektów oraz działań marketingowych;- inicjowanie i wdrażanie standardów w obszarze marketingu ;- samodzielnie wdrażanie i koordynowanie przydzielonych projektów marketingowych;- analiza działań konkurencji w obszarze komunikacji ;- pomiar efektywności wdrożonych działań;- bieżąca obsługa portali społecznościowych takich jak: Facebook; Twitter itp.;- aktualizacja strony internetowej;- promowanie nowych działań Uczelni;- inne zlecone obowiązki.
kontakt przez PUP - 2018-03-09 - Częstochowa (śląskie)
pomoc w przygotowywaniu dań kuchni bengalskiej, współpraca z bengalskim szefem kuchni
Rahman Kebab Sp. z o.o. - 2016-09-30 - Pisz (warmińsko-mazurskie)
bieżące śledzenie na wszystkich kominikacynych platformach medialnych programów azjatyckich, analiza możliwości akwizycji, przygotowywanie umów dotyczacych praw redystrybucji, sprzedaży programów odbiorcom na całym świecie
kontakt przez PUP - 2015-12-23 - Piaseczno (mazowieckie)
ochrona obiektu
Podgórska Spółdzielnia "Ochrona Mienia" - 2016-10-05 - Olkusz (małopolskie)
Sprzedaż:• Realizacja założonego planu sprzedaży• Przyjmowanie zamówień podczas kontaktów telefonicznych z klientem• Pozyskiwanie klientów• Analiza rynku oraz monitorowanie działań konkurencji• Umiejętność współpracy w zespole• Stały kontakt i opieka klienta• Samodyscyplina i zaangażowanie w realizację powierzonych zadańOd kandydatów oczekujemy• Wykształcenia Średniego lub Wyższego• Mile widziane doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klienta• Umiejętności negocjacyjnych• Umiejętności budowania biznesowych relacji• Dobrej organizacji pracyZainteresowanych proszę o przesyłanie ofert na maila: biuro (at) genoplast.plSkontaktujemy się z wybranymi ofertami.www.genoplast.pl, www.googlab.pl, www.nobelldna.pl, www.bio4u.pl
GenoPlast Biochemicals Tomasz Schroder - 2018-03-26 - Rokocin (pomorskie)
sprzedaż wysyłkowa, obsługa klienta w punkcie, sprzedaż detaliczna, dbanie o wizerunek i czystość placówki
JAW-GREEN GRZEGORZ JAWOREK SPÓŁKA JAWNA - 2016-10-13 - Braniewo (warmińsko-mazurskie)
prowadzenie sekretariatu, czynności kadrowo-płacowe
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Serwisowe Farma Tech Sp. z o.o - 2017-03-03 - Kutno (łódzkie)
Staż na stanowisku pracy w zakresie:A. Upowszechniania informacji o usługach wewnątrz urzędu:- udzielanie informacji aktualnej pomocy i usługach świadczonych przez urząd i kierowanie do stanowisk merytorycznych,- wydawanie odpowiednich formularzy i informowanie klienta o sposobie ich wypełniania,-wyznaczanie terminów do rejestracji,- prowadzenie rejestru wydanych zaświadczeń.B. Rejestracja osób bezrobotnych i poszukujących pracy:- wypełnianie karty rejestracyjnej,- zapoznanie bezrobotnego z oświadczeniem zawartym w karcie rejestracyjnej,- wprowadzenie informacji do bazy danych,- ustalenie statusu bezrobotnego i jego prawa do świadczeń,- wydanie stosownej decyzji,- przekazanie dokumentów do odpowiedniej kartoteki.C. Obsługa bezrobotnych z prawem do zasiłku i bez świadczeń pieniężnych:- wydawanie decyzji o statusie bezrobotnego, o nabyciu lub utracie prawa do zasiłku,- wydawanie decyzji o utracie statusu bezrobotnego oraz dokonywanie odpowiednich zapisów w karcie rejestracyjnej oraz bazie danych,- weryfikacja dokumentów bezrobotnego,- wprowadzanie danych do bazy komputerowej,- przyjmowanie oświadczeń o stosowaniu się bezrobotnego do przepisów ustawy,- przyjmowanie dodatkowych zaświadczeń i informacji dotyczących zmian w sytuacji bezrobotnego,- przygotowanie i wydawanie zaświadczeń na żądanie bezrobotnego,- sporządzanie i sprawdzanie list wypłat zasiłków,- sporządzanie indywidualnych kart wypłat zasiłków,- sporządzanie i wydawanie deklaracji rozliczeniowych PIT-11,- przekazywanie kompletu dokumentów do archiwum.D. Obsługa osób poszukujących pracy:Osoba skierowana do odbycia stażu przy wykonywaniu pracy określonej w niniejszym harmonogramie może mieć dostęp do informacji zawierających prawnie chronione dane osobowe i w związku z tym przed rozpoczęciem programu przeszkolony zostanie w zakresie ochrony danych osobowych, a ponadto zobowiązana zostanie do: - dołożenia szczególnej staranności w celu ochrony interesu osób, których dane są zbierane oraz przetwarzane w systemie informatycznym oraz do chronienia tych danych przed niepowołanym dostępem, nieuzasadnioną modyfikacją, zniszczeniem, nielegalnym ujawnieniem lub pozyskaniem,- oraz do nie ujawnienia osobom nieuprawnionym informacji, z którymi zapoznała się w związku z wykonywana pracą.Staz w godzinach 7.30-15.30
kontakt przez PUP - 2018-04-26 - Płock (mazowieckie)
Wykształcenie, doświadczenie: brak wymagań; książeczka zdrowia do celów sanitarno-epidemiologicznych; obsługa klienta, wykładanie towaru, obsługa kasy fiskalnej; dwie zmiany; 3/4 etatu; miejsce pracy: Gliwice
GLIWICEDIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-04 - Gliwice (śląskie)
Ogólny zakres obowiązków: prowadzenie analitycznej ewidencji księgowej i pozaksięgowej majątku zgodnie z klasyfikacją rodzajową, w tym wprowadzanie zmian w stanie majątku oraz uzgadnianie stanu z ewidencją syntetyczną prowadzenie indywidualnych teczek wyposażenia pracowników, kart wyposażenia pomieszczeń biurowych, warsztatowych i socjalnych oraz oznaczanie środków trwałych etykietami kodów kreskowych prowadzenie dokumentacji związanej ze zbywaniem lub użyczaniem rzeczowych składników majątku trwałego przygotowywanie dokumentacji związanej z likwidacją składników majątku weryfikacja, w ramach okresowych spisów z natury, stanów faktycznych ze stanami ewidencyjnymi majątku ZUW bieżąca kontrola zgodności wyposażenia pomieszczeń z kartami wyposażeniaWYMAGANIA NIEZBĘDNE wykształcenie: średnie doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy stażu pracy w obszarze ewidencji księgowej i pozaksięgowej majątku lub gospodarki magazynowej wiedza z zakresu finansów publicznych i gospodarki materiałowej umiejętności analityczne dokładność umiejętność obsługi komputera (pakiet biurowy) posiadanie obywatelstwa polskiego korzystanie z pełni praw publicznych nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarboweDOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE życiorys/CV i list motywacyjny kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarboweDOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia (średnie lub wyższe ekonomiczne)kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatówMIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW:Zachodniopomorski Urząd Wojewódzki w SzczecinieBiuro Organizacji i Kadr, pok. 283 ul. Wały Chrobrego 4, 70-502 Szczecinz dopiskiem: oferta zatrudnienia w służbie cywilnej nr 42INNE INFORMACJEKandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie lub e-mailem. Dane kontaktowe należy podać w składanej ofercie. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 91/430 3439.
Zachodniopomorski Urząd Wojewódzki - 2017-11-16 - Szczecin (zachodniopomorskie)
-Prace magazynowe- obsługa produkcji,-Załadunek / rozładunek materiałów do produkcji-Wysyłka wyrobów gotowych-Transport z Tczewa, Starogardu Gdańskiego, Malbork, Pelplina oraz Czarnej Wody.Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV ne e-mail : rekrutacja (at) dovista.comKontakt telefoniczny 572-326-172
DOVISTA POLSKA SP. Z O.O. - 2018-04-17 - Wędkowy (pomorskie)
obsługa systemu księgowego - dokonywanie przelewów, ewidencja list wypłat, przygotowywanie wyciągów bankowych do zaksięgowania i ich uzgadnianie, obsługa w zakresie wypłat, przygotowanie dokumentów do archiwizacji
kontakt przez PUP - 2016-02-29 - Chrzanów (małopolskie)
praca umysłowa
Urząd Gminy Szulborze Wielkie - 2015-12-18 - Szulborze Wielkie (mazowieckie)
Wykonywanie elementów drewnianych na podstawie dokumentacji
Firma Usługowo-Handlowa "JEGGER" Łukasz Kasperkowiak - 2018-05-18 - Gostyń (wielkopolskie)