REFERENT DO SPRAW: REALIZACJI ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH W SEKCJI DS. FUNDUSZY POMOCOWYCH I ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH KWP W ŁODZI Łódź oferta pracy KOMENDA WOJEWÓDZKA POLICJI W ŁODZI

Stanowisko: REFERENT DO SPRAW: REALIZACJI ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH W SEKCJI DS. FUNDUSZY POMOCOWYCH I ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH KWP W ŁODZI

Wynagrodzenie: od 2 800,04 PLN

Zakres obowiązków: Osoba na tym stanowisku:- prowadzi ewidencję postępowań z wyłączenia stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych, w tym rejestruje wydatki z wyłączenia oraz monitoruje próg wyłączeń. Sprawdza czy wprowadzane wydatki są planowane i jaki ma to wpływ na szacowanie zamówień publicznych,- opiniuje wnioski z wyłączenia w zakresie zgodności z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych,- współpracuje z komórkami organizacyjnymi KWP w Łodzi w zakresie prowadzonych przez nie postępowań z wyłączenia o udzielenie zamówienia publicznego.Co oferujemyDofinansowanie do wypoczynku pracownikówDofinansowanie do wypoczynku dzieci pracownikówDostępnośćJako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.Warunki pracypraca biurowa, praca w siedzibie urzędu, praca stacjonarna, obsługa urządzeń biurowych, obsługa komputera powyżej 4 godz. na dobę, oświetlenie naturalne i sztuczne, niedostosowanie budynku do potrzeb osób niepełnosprawnych, obecność wind w budynku, praca na parterzeDodatkowe informacje- wynagrodzenie: 1,3780 mnożnik kwoty bazowej tj. 2800,04 zł brutto + wysługa lat,- oferty otrzymane po terminie, uzupełniane po terminie lub bez wymaganych dokumentów nie będą rozpatrywane,- do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne,- do kolejnych etapów rekrutacji zostaną zaproszeni jedynie kandydaci wybrani spośród osób spełniających wymagania formalne,- kandydaci zakwalifikowani zostaną telefonicznie powiadomieni o etapach i terminie rekrutacji,- oferty, które spełniały wymagania formalne, lecz nie zostały wybrane do dalszego procesu rekrutacji, zostaną komisyjnie zniszczone (o tym fakcie kandydaci nie będą powiadomieni),- oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone,- oświadczenia i list motywacyjny muszą być podpisane własnoręcznie,- wzory oświadczeń dostępne są na stronie internetowej www.lodzka.policja.gov.pl w zakładce " PRACA" - służba cywilna - ogłoszenia w służbie cywilnej - oświadczenia- aplikacje należy składać w siedzibie KWP w Łodzi, przy ul. Lutomierskiej 108/112 lub przesłać pocztą na adres podany w ogłoszeniu. Za termin ich złożenia uważa się datę nadania aplikacji w polskiej placówce pocztowej operatora publicznegoLink do oferty: https://lodzka.policja.gov.pl/el6/sluzba-cywilna/ogloszenia-w-sluzbie-cy/61336,referent-ds-realizacji-zamowien-publicznych-w-Sekcji-ds-Funduszy-Pomocowych-i-Za.html

Data publikacji: 2021-06-22

Lokalizacja: Łódź (łódzkie)

Pracodawca: KOMENDA WOJEWÓDZKA POLICJI W ŁODZI

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Lutomierska 108/112, 91-048 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Osoba na tym stanowisku:- prowadzi ewidencję postępowań z wyłączenia stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych, w tym rejestruje wydatki z wyłączenia oraz monitoruje próg wyłączeń. Sprawdza czy wprowadzane wydatki są planowane i jaki ma to wpływ na szacowanie zamówień publicznych,- opiniuje wnioski z wyłączenia w zakresie zgodności z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych,- współpracuje z komórkami organizacyjnymi KWP w Łodzi w zakresie prowadzonych przez nie postępowań z wyłączenia o udzielenie zamówienia publicznego.Co oferujemyDofinansowanie do wypoczynku pracownikówDofinansowanie do wypoczynku dzieci pracownikówDostępnośćJako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.Warunki pracypraca biurowa, praca w siedzibie urzędu, praca stacjonarna, obsługa urządzeń biurowych, obsługa komputera powyżej 4 godz. na dobę, oświetlenie naturalne i sztuczne, niedostosowanie budynku do potrzeb osób niepełnosprawnych, obecność wind w budynku, praca na parterzeDodatkowe informacje- wynagrodzenie: 1,3780 mnożnik kwoty bazowej tj. 2800,04 zł brutto + wysługa lat,- oferty otrzymane po terminie, uzupełniane po terminie lub bez wymaganych dokumentów nie będą rozpatrywane,- do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne,- do kolejnych etapów rekrutacji zostaną zaproszeni jedynie kandydaci wybrani spośród osób spełniających wymagania formalne,- kandydaci zakwalifikowani zostaną telefonicznie powiadomieni o etapach i terminie rekrutacji,- oferty, które spełniały wymagania formalne, lecz nie zostały wybrane do dalszego procesu rekrutacji, zostaną komisyjnie zniszczone (o tym fakcie kandydaci nie będą powiadomieni),- oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone,- oświadczenia i list motywacyjny muszą być podpisane własnoręcznie,- wzory oświadczeń dostępne są na stronie internetowej www.lodzka.policja.gov.pl w zakładce " PRACA" - służba cywilna - ogłoszenia w służbie cywilnej - oświadczenia- aplikacje należy składać w siedzibie KWP w Łodzi, przy ul. Lutomierskiej 108/112 lub przesłać pocztą na adres podany w ogłoszeniu. Za termin ich złożenia uważa się datę nadania aplikacji w polskiej placówce pocztowej operatora publicznegoLink do oferty: https://lodzka.policja.gov.pl/el6/sluzba-cywilna/ogloszenia-w-sluzbie-cy/61336,referent-ds-realizacji-zamowien-publicznych-w-Sekcji-ds-Funduszy-Pomocowych-i-Za.html

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: inna

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|5

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800,04 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1

Nazwa stanowiska:
REFERENT DO SPRAW: REALIZACJI ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH W SEKCJI DS. FUNDUSZY POMOCOWYCH I ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH KWP W ŁODZI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 10

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1061

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Łódź

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista do spraw zamówień publicznych

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800,04 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 22.06.2021

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Kogo poszukujemyPotrzebne ci będą (wymagania niezbędne)Wykształcenie: średnieznajomość przepisów związanych z udzielaniem zamówień publicznych z wyłączenia stosowania ustawyumiejętność korzystania z narzędzi elektronicznych,umiejętność analitycznego myśleniaPosiadanie obywatelstwa polskiegoKorzystanie z pełni praw publicznychNieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarboweDodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)szkolenie z zakresu zamówień publicznych,

Nazwa pracodawcy: KOMENDA WOJEWÓDZKA POLICJI W ŁODZI

danePracodawcy_nip: 7260004458

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi

Adres pracodawcy:
Lutomierska 108/112, 91-048 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Twoja aplikacja musi zawierać(dokumenty niezbędne)CV i list motywacyjnyKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształceniaOświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiegoOświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznychOświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe Dołącz, jeśli posiadasz(dokumenty dodatkowe)kopie dokumentów potwierdzających ukończenie szkoleń z zakresu zamówień publicznych Aplikuj do 2 lipca 2021na adres:Komenda Wojewódzka Policji w ŁodziWydział Kadr i Szkoleniaul. Lutomierska 108/11291-048 Łódźz dopiskiem "oferta zatrudnienia w służbie cywilnej nr ogłoszenia 79929".Dokumenty należy złożyć do: 2.07.2021Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzęduPrzetwarzanie danych osobowychDANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNAZgodnie z wymaganiami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informuję, że: 1. Administratorem Danych Osobowych (ADO) jest Komendant Wojewódzki Policji w Łodzi z siedzibą przy ul. Lutomierskiej 108/112 w Łodzi, kod 91-048. 2. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych (IOD) Łukasz Szczerbakowicz, tel. 47 8412062, e-mail: iod (at) ld.policja.gov.pl 3. Dane osobowe, zwane dalej danymi, przetwarzane są w celu realizacji procesu rekrutacji na wybrane stanowisko w korpusie służby cywilnej, na podstawie przepisów dot. zatrudnienia, w szczególności kodeksu pracy i ustawy o służbie cywilnej. Dane wykraczające poza zakres określony w przepisach dotyczących zatrudnienia (np. adres e-mail, nr telefonu, zdjęcie), o ile zostały przez Pana/Panią podane, przetwarzane są na podstawie Pana/Pani zgody wyrażonej poprzez złożenie aplikacji na wybrane stanowisko. 4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż 3 miesiące od nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru, a następnie zostaną zniszczone jeżeli nie zostanie Pani/Pan zatrudniona/y. Dane osobowe 5 najlepszych kandydatów w postaci imienia, nazwiska i miejsca zamieszkania w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego zawarte w protokole z przeprowadzonego naboru będą przechowywane przez 5 lat licząc od końca roku kalendarzowego,w którym nastapiło zakończenie rekrutacji. 5. W przypadku złożenia przez Pana/Panią oświadczenia stanowiącego załacznik nr 1C do procedury postępowania w zakresie naboru zewnętrznego do korpusu słuzby cywilnej, Pana/Pani dane będą przechowywane przez okres wskazany w pkt.4 licząc od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze ostatniego naboru przeprowadzonego w roku złożenia oświadczenia. 6. Przysługuje Pani/Panu prawo do żądania od administratora dostępu do przekazanych danych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. 7. Przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie dodatkowych danych w dowolnym momencie, jednak nie będzie to miało wpływu na zgodność z prawem przetwarzania podanych danych dokonanego przed jej cofnięciem. 8. Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym w Polsce jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (adres siedziby: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa). 9. Podanie danych jest dobrowolne, jednak jest warunkiem koniecznym do wzięcia udziału w procesie rekrutacji.

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: łódzkie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 10

Powiat pracodawcy: m. Łódź

danePracodawcy_kodPowiatu: 1061

Gmina pracodawcy: Łódź

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Łódź

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0957650

Ulica pracodawcy: Lutomierska

Numer budynku pracodawcy: 108/112

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242225

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw zamówień publicznych

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211

Data dodania oferty pracy: 22.06.2021

Oferta pracy ważna do: 02.07.2021

Data udostępnienia oferty pracy: 22.06.2021

Data przyjęcia oferty pracy: 22.06.2021

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?361171bc7c053c715cd1d4ae1a32e0e4

Podobne oferty pracy

PRACOWNIK GOSPODARCZY - od 2 800 PLN

Wykonywanie prac remontowo - porządkowych na terenie obiektu i posesji (Restauracja/Hotel Venus Moderówka)
"IMPERIUM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2021-06-01 - Moderówka (podkarpackie)

BRYGADZISTA ZMIANOWY - od 3 600 PLN

Kierowanie podległą brygadą, produkowanie stopów aluminiowych.
SEALCO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-20 - Konin (wielkopolskie)

SPRZEDAWCA-KASJER OFPR/17/2543 - od 2 000 PLN

dokładanie, odbieranie towarów, układanie na półkach, obsługa klienta. Praca na dwie zmiany w godz. 6:00-14:00, 13:00-21:00, praca w Świdniku
Regionalna Grupa Detaliczna Sp. z o.o. - 2017-09-14 - Świdnik (małopolskie)

PODINSPEKTOR DS. INFORMATYKI I SPOŁECZEŃSTWA INFORMACYJNEGO - od 3 000 PLN

link do strony internetowej: www.komancza.pl
Urząd Gminy w Komańczy - 2019-05-30 - Komańcza (podkarpackie)

PRACOWNIK GOSPODARCZY - od 2 800 PLN

Wykonywanie prac remontowo - porządkowych na terenie obiektu i posesji (Restauracja/Hotel Venus Moderówka)
"IMPERIUM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2021-06-01 - Moderówka (podkarpackie)

KSIĘGOWY - od 3 800 PLN

księgowanie faktur zakupowych; księgowanie faktur sprzedaży; księgowanie wyciągów bankowych; uzgadnianie rejestrów VAT; rozliczanie i uzgadnianie sald kont rozrachunkowych; sporządzanie informacji, sprawozdań, korespondencji do instytucji zewnętrznych (ZUS, US, GUS); sporządzanie raportów i analiz na potrzeby wewnętrzne; dodatkowe prace wykonywane na potrzeby działu księgowości.
Kancelaria Podatkowa Buchhalter Sp. z o.o. - 2021-03-11 - Opole (opolskie)

KIEROWCA SAMOCHODU DOSTAWCZEGO(NR 0867) - od 2 800 PLN

- przewóz towarów na terenie Polski - nadzorowanie załadunku i rozładunku towarów- dbanie o stan techniczny i wizualny pojazduwysokość wynagrodzenia do uzgodnienia z pracodawca, wynagrodzenie zasadnicze + nagroda uznaniowaOferujemy: - zatrudnienie na podstawie umowy o prace w firmie ugruntowanej pozycji,- atrakcyjne wynagrodzenie, - atrakcyjną prace w dynamicznym zespole,-możliwość rozwoju zawodowego,- szansę na zdobycie cennego doświadczenia zawodowego,- prywatną opiekę medyczną,- ubezpieczenie grupowe,- szkolenia specjalistyczne
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "LECH" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2021-03-19 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

KSIĘGOWY - od 3 800 PLN

księgowanie faktur zakupowych; księgowanie faktur sprzedaży; księgowanie wyciągów bankowych; uzgadnianie rejestrów VAT; rozliczanie i uzgadnianie sald kont rozrachunkowych; sporządzanie informacji, sprawozdań, korespondencji do instytucji zewnętrznych (ZUS, US, GUS); sporządzanie raportów i analiz na potrzeby wewnętrzne; dodatkowe prace wykonywane na potrzeby działu księgowości.
Kancelaria Podatkowa Buchhalter Sp. z o.o. - 2021-03-11 - Opole (opolskie)

MASAŻYSTA - od 2 400 PLN

Wykonywanie masaży klasycznych, wodnych
"Uzdrowisko Lądek_Długopole" S.A - 2018-09-05 - Lądek-Zdrój (dolnośląskie)

DORADCA KLIENTA BANKOWEGO - od 2 200 PLN

obsługa klienta bankowego, kontakt telefoniczny z klientem, wprowadzanie danych do systemów bankowych
Katarzyna Klimczuk - 2016-09-21 - Reda (pomorskie)

SPRZEDAWCA - od 2 000 PLN

obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej
kontakt przez PUP - 2017-11-07 - Wiśniewo (mazowieckie)

MAGISTER FARMACJI - od 5 861 PLN

Wydawanie i kontrola terminów ważności leków przed ich wydaniem, wykonywanie leków recepturowych, doskonalenie wiedzy o lekach, monitoring stanów magazynowych, profesjonalna i rzetelna obsługa pacjentów, sprawdzanie i prawidłowa realizacja recept, prowadzenie spraw administracyjno-biurowych w przypadku nieobecności kierownika; umowa o pracę na czas określony; godz. pracy 8.00-21.00; równowazny system czasu pracy w systemie zmianowym (wg harmonogramu)
kontakt przez PUP - 2017-11-14 - Słupsk (pomorskie)

BRYGADZISTA KIEROWNIK EKIPY MONTERSKIEJ - 3 000 - 4 000 PLN

zarzadzanie i kontrola ekipą monterską składającą sie z 2-3 osób montaz ogrodzeń i bram
B.O.B. Aleksandra Grądziel - 2019-07-02 - Brzeziny (łódzkie)

REFERENT (WYDZIAŁ POLITYKI GOSPODARCZEJ-GDYŃSKIE CENTRUM WSPIERANIA PRZEDSIĘBIORCZOŚCI) - 997,4 PLN

-wydawanie wniosków i formularzy zw. z Centralną Ewidencja i Informacją o Dział. Gospodarczej oraz ewnetualna pomoc w ich wypełnianiu- udzielnaie informacji o przedsiębiorcach figurujących w Centralnej Ewidencji i Informacji o Dział.Gospodarczej
kontakt przez PUP - 2016-02-04 - Gdynia (pomorskie)

POMOCNICZY ROBOTNIK BUDOWLANY - od 20 PLN

Prace przy szalowaniu i murowaniu oraz pomocnicze na dużej budowie.
RTC Robert Capała - 2016-05-17 - Dęblin (lubelskie)

REF - KRAWCOWA - od 2 000 PLN

Obszywanie i nastebnowywanie emblematów odzieżowych. napowanie odzieży springami. Praca na 1 zmianę 7-15
kontakt przez PUP - 2017-09-12 - Opole (opolskie)

PRACOWNIK SOCJALNY II STOPNIA - do 4 500 PLN

sporządzenie ROMŻ dla uczestników "Małopolski Tele-Anioł", sporządzenie drugiej części IPWiO stanowiącej podstawę kontraktu trójstronnego, podpisywanie w imieniu podmiotu relizującego usługi opiekuńcze / usługi sąsiedzkie kontraktu trójstronnego, monitorowanie i okresowa ewaluacja świadczonych usług, monitoring jakości i sumienności wykonywania pracy przez pracowników świadczących usługi opiekuńcze i sąsiedzkie, monitoring poziomu zaspokojenia potrzeb i ewentualna modyfikacja IPWiO (poprzedzona ponowną OMŻ), przyjmowanie skarg i wniosków osób niesamodzielnych, w tym kontakt z kierownictwem CT przyjmującym w CT zgłoszenia na temat problemów systemu opiekuńczego, rozstrzyganie wszelkich konfliktów, rozwiązywanie problemów w miejscu zamieszkania, badanie satysfakcji osób niesamodzielnych, wnioskowanie o objęcie całodobową opieką u osób niesamodzielnych, wymagających takiej pomocy.
ZESPÓŁ PLACÓWEK CARITAS W PROSZOWICACH - 2018-08-06 - Oświęcim (małopolskie)

ASYSTENT DO SPRAW MARKETINGU - od 14 PLN

kreowanie wizerunku firmy na rynku indyjskim, wspieranie działu sprzedaży, ocena szans rynkowych związanych ze sprzedażą indyjskich towarów lub usług
kontakt przez PUP - 2017-08-11 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

KONSERWATOR - do 2 000 PLN

W zakres obowiązków wchodzą zarówno drobne naprawy instalacji wewnętrznych (elektrycznej, wodno-kanalizacyjnej, grzewczej oraz klimatyzacji), jak i usuwanie usterek w urządzeniach i sprzętach stanowiących wyposażenie hotelu. Konserwator w hotelu odpowiedzialny jest także za wykonywanie drobnych prac remontowych z zakresu tapetowania, malowania, tynkowania, naprawy uszkodzonych mebli, czy wymiany żarówek.Praca na opisywanym stanowisku wymaga od pracownika elastyczności w działaniu ze względu na szeroki zakres obowiązków, a także wiedzy technicznej związanej z budową i funkcjonowaniem poszczególnych instalacji oraz doświadczenia w wykonywaniu prac remontowych wewnątrz budynku.
OLD TOWN HOSTEL SPÓŁKA Z O.O. - 2017-01-17 - Gdańsk (pomorskie)

SPAWACZ - od 2 000 PLN

.
kontakt przez PUP - 2017-10-25 - Zwoleń (mazowieckie)

PRACOWNIK MAGAZYNOWY - od 2 500 PLN

praca polegająca na załadunku i rozładunku towary, wykształcenie bez znaczenia, prawo jazdy kat. B, mile widziane kat.C, umiejętność spawania, znajomość mechaniki,
Przedsiębiorstwo Budownictwa Inżynieryjnego "BUDINŻ" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-05-17 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)

KOSMETYCZKA - od 2 000 PLN

Zabiegi manicure, pedicure, makijaż
kontakt przez PUP - 2017-02-07 - Nowy Sącz (małopolskie)

RECEPCJONISTA - od 562,5 PLN

Sprawna i profesjonalna obsługa gości.
kontakt przez PUP - 2019-04-30 - Zakopane (małopolskie)

KIEROWNIK ŚRODOWISKOWEGO DOMU SAMOPOMOCY TYPU AC - od 3 500 PLN

kierowanie bieżącą działalnością placówki w oparciu o obowiązujące w tym zakresie regulacje prawne i zarządzenia wewnątrz organizacyjne, organizowanie administracyjnej obsługi placówki, opracowywanie programu działalności oraz planów pracy, kierowanie pracą zespołu wspierająco aktywizującego, sprawowanie nadzoru nad realizacją standardu opieki nad uczestnikami, stwarzając im warunki bezpiecznego pobytu, inspirowanie, koordynowanie i wdrażanie pracy edukacyjnej i metodycznej wśród uczestników ukierunkowanej na poprawę aktywności, właściwą kondycję psycho ruchową, pro społeczna i higieniczną oraz bezpiecznego zachowania się, sprawowanie nadzoru nad rzetelnym sporządzaniem niezbędnej dokumentacji określonej w Rozporządzeniu MPiPS z dnia 09.12.2010 r. w sprawie środowiskowych domów samopomocy, reprezentowanie placówki na zewnątrz oraz współpraca z instytucjami i środowiskiem lokalnym mająca na celu zapewnienie integracji społecznej uczestników ŚDS.
Zachodniopomorski Oddział Okręgowy Polskiego Czerwonego Krzyża w Szczecinie - 2017-01-17 - Stargard (zachodniopomorskie)

POMOCNIK OPERATORA MASZYN PROSTYCH - od 2 800 PLN

Ustawianie parametrów maszyn, nadzór nad przebiegiem procesu.
Audit Doradztwo Personalne Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2021-06-21 - Zbąszyń (wielkopolskie)

PRACOWNIK GOSPODARCZY - od 2 800 PLN

Wykonywanie prac remontowo - porządkowych na terenie obiektu i posesji (Restauracja/Hotel Venus Moderówka)
"IMPERIUM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2021-06-01 - Moderówka (podkarpackie)

PRACOWNIK GOSPODARCZY - od 2 800 PLN

Wykonywanie prac remontowo - porządkowych na terenie obiektu i posesji (Restauracja/Hotel Venus Moderówka)
"IMPERIUM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2021-06-01 - Moderówka (podkarpackie)

KELNER - od 1 850 PLN

przyjmowanie zamówień, wydawanie posiłków, przygotowywanie podstawowych dań, utrzymanie czystości
Z.U.H. "SUKCES" Anzhelika Melnyk - 2016-08-30 - Swarzędz (wielkopolskie)

DZIEWIARZ FALOWAREK PŁASKICH - od 2 000 PLN

Obsluga maszyny dziewiarskiej. Sprawdzanie jakości produkcji, kompletowanie w paczki. Praca w Płocku w godz. 6-14, 14-22, 22-6.
PPH Contex Jeżak Stanisław - 2017-08-09 - Płock (mazowieckie)