KIEROWNIK ŚRODOWISKOWEGO DOMU SAMOPOMOCY TYPU AC Stargard oferta pracy Zachodniopomorski Oddział Okręgowy Polskiego Czerwonego Krzyża w Szczecinie
Stanowisko: KIEROWNIK ŚRODOWISKOWEGO DOMU SAMOPOMOCY TYPU AC
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: kierowanie bieżącą działalnością placówki w oparciu o obowiązujące w tym zakresie regulacje prawne i zarządzenia wewnątrz organizacyjne, organizowanie administracyjnej obsługi placówki, opracowywanie programu działalności oraz planów pracy, kierowanie pracą zespołu wspierająco aktywizującego, sprawowanie nadzoru nad realizacją standardu opieki nad uczestnikami, stwarzając im warunki bezpiecznego pobytu, inspirowanie, koordynowanie i wdrażanie pracy edukacyjnej i metodycznej wśród uczestników ukierunkowanej na poprawę aktywności, właściwą kondycję psycho ruchową, pro społeczna i higieniczną oraz bezpiecznego zachowania się, sprawowanie nadzoru nad rzetelnym sporządzaniem niezbędnej dokumentacji określonej w Rozporządzeniu MPiPS z dnia 09.12.2010 r. w sprawie środowiskowych domów samopomocy, reprezentowanie placówki na zewnątrz oraz współpraca z instytucjami i środowiskiem lokalnym mająca na celu zapewnienie integracji społecznej uczestników ŚDS.
Data publikacji: 2017-01-17
Lokalizacja: Stargard (zachodniopomorskie)
Pracodawca: Zachodniopomorski Oddział Okręgowy Polskiego Czerwonego Krzyża w Szczecinie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Limanowskiego 24, 73-110 Stargard, powiat: stargardzki, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
kierowanie bieżącą działalnością placówki w oparciu o obowiązujące w tym zakresie regulacje prawne i zarządzenia wewnątrz organizacyjne, organizowanie administracyjnej obsługi placówki, opracowywanie programu działalności oraz planów pracy, kierowanie pracą zespołu wspierająco aktywizującego, sprawowanie nadzoru nad realizacją standardu opieki nad uczestnikami, stwarzając im warunki bezpiecznego pobytu, inspirowanie, koordynowanie i wdrażanie pracy edukacyjnej i metodycznej wśród uczestników ukierunkowanej na poprawę aktywności, właściwą kondycję psycho ruchową, pro społeczna i higieniczną oraz bezpiecznego zachowania się, sprawowanie nadzoru nad rzetelnym sporządzaniem niezbędnej dokumentacji określonej w Rozporządzeniu MPiPS z dnia 09.12.2010 r. w sprawie środowiskowych domów samopomocy, reprezentowanie placówki na zewnątrz oraz współpraca z instytucjami i środowiskiem lokalnym mająca na celu zapewnienie integracji społecznej uczestników ŚDS.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: zł brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK ŚRODOWISKOWEGO DOMU SAMOPOMOCY TYPU AC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Stargard
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: stargardzki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Stargard
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2017
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali pracownicy obsługi biurowej (wymagany staż - lata: 3)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: znajomość obsługi komputera, w tym MS Office
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Oferta pracy na stanowisku: Kierownik Środowiskowego Domu Samopomocy typu AC dla dorosłych osób przewlekle psychicznie chorych oraz osób wykazujących inne przewlekłe zaburzenia czynności psychicznych. Wymagania pracodawcy : wykształcenie wyższe na kierunku mającym zastosowanie przy świadczeniu usług w domu, w tym specjalizację z zakresu organizacji pomocy społecznej, co najmniej 3-letni staż pracy w pomocy społecznej, co najmniej półroczny staż pracy na stanowisku, na którym miał bezpośredni kontakt z osobami z zaburzeniami psychicznymi, doświadczenie w pracy na stanowisku kierowniczym, umiejętność pracy w zespole, zarządzania grupą pracowników i rozwiązywania problemów personalnych, doświadczenie w prowadzeniu treningu zachowań społecznych, znajomość obsługi komputera i programów MS Office, samodzielność, dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, zaangażowanie, kreatywność, wysoka kultura osobista, empatia, znajomość regulacji prawnych, obligatoryjnych przy prowadzeniu ŚDS typu AC, umiejętność potwierdzona doświadczeniem w aplikowaniu o środki zewnętrzne i ich rozliczaniu.
Nazwa pracodawcy:
Zachodniopomorski Oddział Okręgowy Polskiego Czerwonego Krzyża w Szczecinie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Stargardzie
Adres pracodawcy:
Wojska Polskiego 63, 70-476 Szczecin, powiat: m. Szczecin, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV i list motywacyjny
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: m. Szczecin
Gmina pracodawcy: Szczecin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Szczecin
Ulica pracodawcy: Wojska Polskiego
Numer budynku pracodawcy: 63
Profil działalności pracodawcy:
Działalność organizacji komercyjnych i pracodawców
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Stargardzie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 17.01.2017
Data dodania oferty pracy: 17.01.2017
Oferta pracy ważna do: 23.01.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 17.01.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 17.01.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
1. ROZDZIELANIE ZADAŃ PRACOWNIKOM2.KONTROLA I NADZÓR NAD PRAWIDŁOWĄ REALIZACJĄ ROBÓT BUD. 3.NADZÓR NAD PODWYKONAWCAMI4.NADZÓR NAD JAKOŚCIĄ WYKONANYCH ROBÓT, TERMINOWOŚCIĄ5. REALIZACJA PRAC ZGODNIE Z HARMONOGRAMEM I BUDŻETEM
FIRMA BUDOWLANA ARKADA MIELEC SP. Z O.O. - 2018-05-18 - Rzeszów (podkarpackie)
nadzór nad sprzedażą chińskich produktów, dostarczanie klientom informacji o produktach, zamawianie towaru i przyjmowanie dostaw, współpraca z handlowcami chińskimi
kontakt przez PUP - 2017-01-30 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
wykonywanie prac ślusarskich, obróbka i montaż gotowych elementów
SPOJKAR Kardaś i Wspólnicy Sp. Jawna - 2017-11-07 - Niedomice (małopolskie)
wykonywanie instalacji wodno - kanalizacyjnych
kontakt przez PUP - 2016-09-14 - Zielona Góra (lubuskie)
organizacja pracy na budowie, kierowanie ludźmi, sprawdzanie jakości pracy. praca na terenie Krakowa oraz delegacje zagraniczne
kontakt przez PUP - 2016-05-10 - Kraków (małopolskie)
przewóz towarów wg. zlecenia
kontakt przez PUP - 2017-11-09 - Wilkołaz Dolny (lubelskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2015-11-30 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
psycholog - praca w organizacji specjalizującej się w prowadzeniu wieloprofilowego usprawniania, edukacji i terapii dla osób z niepełnosprawnością intelektualną
Polskie Stowarzyszenie Na Rzecz Osób z Upośledzeniem Umysłowym KOŁO w Elblągu - 2016-01-19 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
wg.stanowiska
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe Inter-Castor Sp. z o.o. - 2016-07-11 - Połupin (lubuskie)
Zarządzanie zespołem (specjaliści IT, analitycy, liderzy podzespołów). Zarządzanie ciągłością dostarczanego serwisu z perspektywy eksperckiej. Administrowanie budżetem, zarządzanie ryzykiem, rozwiązywanie potencjalnych konfliktów. Kontakt z klientem zewnętrznym z wykorzystaniem języka angielskiego i hiszpańskiego.
kontakt przez PUP - 2016-04-06 - Wrocław (dolnośląskie)
Zarządzanie , koordynacja działem handlowym, utrzymywanie aktualnych i pozyskiwanie nowych rynków zbytu
BUDZYŃSCY Sp. z o.o. - 2018-02-07 - Jarantowice (kujawsko-pomorskie)
wykształcenie wyższe inżynierskie lub pokrewne,min. 2 lata doświadczenia na analogicznym stanowisku związanym z przygotowaniem produkcji/planowaniem produkcji lub zarządzaniem procesem produkcji,rozwinięte umiejętności komunikacyjne, planistyczne i organizacyjne,umiejętność zarządzania zespołem ;umiejętność obsługi komputera pakietu MS Office,umiejętność pracy w zespole, umiejętność zarządzania ludźmi i radzenia sobie ze stresującymi sytuacjami:okres próbny 3 miesiące później umowa na na czas nieokreślony;wynagrodzenie: na okresie próbnym- 2800, później 3200-3500+premia
PPH WAZA s.c. - 2016-07-14 - Wysocko Małe (wielkopolskie)
Sprzątanie pomieszczeń biurowych, pozostałych pomieszczeń znajdujących się w obiekcie oraz terenu przed budynkiem.
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Oleśnica (dolnośląskie)
nadzorowanie pracy biura i firmy
kontakt przez PUP - 2017-06-14 - Kraków (małopolskie)
Wykształcenie średnie, minimum 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku, książeczka sanepid. Mile widziane doświadczenie w hanldu w przemyśle mięsnym, spożywczym. Zgłoszenia cv na email.
KUTNOWSKIE ZAKŁADY DROBIARSKIE EXDROB - 2015-11-24 - Łódź (łódzkie)
Nadzór prac budowlanych. Praca na terenie województwa opolskiego.
KMS Sp. z o.o. - 2016-04-26 - Krapkowice (opolskie)
Koordynacja, planowanie, nadzór oraz odbiór projektów budowlanych włącznie z przebudową.
SÜDPACK KŁOBUCK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-20 - Kłobuck (śląskie)
zgodnie ze stanowiskiem pracy; praca w godz. 7.25-15.00; wynagrodzenie 3000 zł brutto+dodatek stażowy i dodatek funkcyjny; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 10-15
Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa im. Jana Pawła II w Słupsku - 2016-11-18 - Słupsk (pomorskie)
jako płytkarz na budowie /teren Inowrocławia i okolic
WIENOW GRZEGORZ NOWAK SPÓŁKA CYWILNA - 2016-12-21 - Pakość (kujawsko-pomorskie)
sprzedaż odzieży
kontakt przez PUP - 2016-02-08 - Poznań (wielkopolskie)
Pozyskiwanie nowych klientów, docieranie do nich i prezentowanie ofert. Prowadzenie hurtowni. Praca w Płocku. Godziny pracy do uzgodnienia.
Mazowieckie Centrum Spawalnicze Izabela Tucholska - 2017-06-20 - Płock (mazowieckie)
-
Maxi Burger Bogusława Bureniusz - 2015-11-30 - Kościerzyna (pomorskie)
przyjęcie towaru, wypiek pieczywa, wykładanie towaru na ekspozycję, sprzedaż, przygotowanie zamówień, praca od poniedziałku do niedzieli od godz. 4.30-21.00 - dwie zmiany, po okresie próbnym (umowa zlecenie) pracodawca oferuje umowę o pracę
D.I.P. ILONA BERNACKA - 2016-01-11 - Brwinów (mazowieckie)
Praca w sklepie ogólnospożywczym. Wymagania: wykształcenie zawodowe/średnie - sprzedawca, staż pracy min. 1 rok.
"OSKAR" Krzysztof Bohm - 2017-06-14 - Rumia (pomorskie)
Zakres obowiązków:1. Zapewnienie ochrony fizycznej informacji niejawnych, w tym stosowanie środków ochrony fizycznej w Inspektoracie Wsparcia SZ.2. Opracowywanie projektów dokumentów wewnętrznych regulujących ochronę informacji niejawnych. 3. Określanie propozycji dotyczących zasadniczych zadań w zakresie ochrony fizycznej informacji niejawnych i bezpieczeństwa przemysłowego. 4. Przedstawianie propozycji w zakresie zarządzania ryzykiem bezpieczeństwa informacji niejawnych na terenie Inspektoratu Wsparcia SZ.5. Realizowanie zadań związanych z ochroną informacji niejawnych podczas wykonywania umów przez przedsiębiorców na terenie Inspektoratu.6. Prowadzenie baz danych, ewidencji dotyczących obszaru działania sekcji. 7. Prowadzenie szkoleń dla żołnierzy i pracowników wojska z zakresu przepisów o ochronie informacji niejawnych.Rodzaj umowy: umowa o pracę na okres próbny (docelowo umowa na czas nieokreślony, w pełnym wymiarze czasu pracy).
Inspektorat Wsparcia Sił Zbrojnych - 2017-09-15 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Kompleksowe zarządzanie produkcji w dziale tapicerni, zarządzanie zasobami materiałowymi, zarządzanie grupą 50 osób, kontrola produkcji
kontakt przez OHP - 2017-06-29 - Człopa (zachodniopomorskie)
nadzór nad pracami remontowo - budowlanymi, uprawnienia o specjalności konstrukcyjno - budowlanej, znajomość zagadnień kosztorysowania, brak przeciwwskazań do pracy na wysokości.
Łódzki Zakład Usług Komunalnych - 2017-06-08 - Łódź (łódzkie)
- Nadzór nad prawidłowym i terminowym przebiegiem pracy na budowie. Prowadzenie dokumentacji budowy. Ofertowanie. Kierowanie zespołem pracowniczym. Koordynacja prac podwykonawczych. Kosztorysowanie. Praca na terenie woj. śląskiego.- Wynagrodzenie: 5000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe techniczne. Wymagane doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika budowy. Wymagane udokumentowanie doświadczenie w pracy przy zabytkach. Wymagane uprawnienia konstrukcyjno - budowlane bez ograniczeń. Wymagana umiejętność pracy z ludźmi. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (9:00-15:00) (Tel. 32-781-44-04) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Kamienna 7 m. 10, 40-067 Katowice) lub e-mail: katowice (at) s-g-i.pl
"ŚLĄSKA GRUPA INWESTYCYJNA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-10 - Katowice (śląskie)
kierowanie marketem; tworzenie zamówień; zarządzanie personelem itp.
DINO POLSKA S.A. - 2016-01-15 - Dąbrowa Biskupia (kujawsko-pomorskie)
zgodnie ze stanowiskiem pracy
FIRMA DROGOWO - INŻYNIERYJNA "STOP" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-30 - Legnica (dolnośląskie)