REFERENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI Oleśnica oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: REFERENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: 1 033,7 PLN
Zakres obowiązków: -PRACE BIUROIWE-OBSŁUGA URZĄDZEŃ BIUROWYCH-ANALIZA DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ-WPROWADZANIE I WYSTAWIANIE FAKTUR-ROZLICZANIE PROJEKTÓW UNIJNYCH
Data publikacji: 2020-02-04
Lokalizacja: Oleśnica (dolnośląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Oleśnica, powiat: oleśnicki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków:
-PRACE BIUROIWE-OBSŁUGA URZĄDZEŃ BIUROWYCH-ANALIZA DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ-WPROWADZANIE I WYSTAWIANIE FAKTUR-ROZLICZANIE PROJEKTÓW UNIJNYCH
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 033,7 PLN
Nazwa stanowiska: REFERENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Oleśnica
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: oleśnicki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 033,7 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpoczęcia pracy: 10.02.2020
Data zakończenia pracy: 09.08.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe 4-letnie
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie zawodowe
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie ogólnokształcące
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Oleśnicy
Adres pracodawcy:
Wojska Polskiego 13, 56-400 Oleśnica, powiat: oleśnicki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
OFERTA STAŻOWA - TYLKO DLA OSÓB ZAREJESTROWANYCH W PUPWYKSZTAŁCENIE MIN. ŚREDNIE
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: oleśnicki
Gmina pracodawcy: Oleśnica
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Oleśnica
Ulica pracodawcy: Wojska Polskiego
Numer budynku pracodawcy: 13
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Oleśnicy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data dodania oferty pracy: 04.02.2020
Oferta pracy ważna do: 03.03.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 04.02.2020
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?9453ba6445b1a17d908d7e4d12e8e54e
Podobne oferty pracy
Obsługa maszyn CNC.
Dellmeco - Krzysztof Ziemann - 2016-09-28 - Glincz (pomorskie)
produkcja nawozówmile widziane wykształcenie średnie
Nawozy Naturalne RICHARD AST - 2016-08-09 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
usuwanie awarii maszyn i urządzeń( w zakresie elektryki oraz automatyki), wykonywanie przeglądów maszyn i urządzeń, dokonywanie drobnych modyfikacji maszyn, wykonywanie przeglądów i napraw elektronarzędzi, usuwanie usterek instalacji elektrycznej w budynkach
FAST-FOL Gadomscy Sp.J. - 2020-03-23 - Mława (mazowieckie)
wpisywanie poczty do rejestrów oraz dzienników podawczych - pomoc w prowadzeniu sekretariatu
kontakt przez PUP - 2018-06-13 - Stare Babice (mazowieckie)
Archiwizacja dokumentów dotyczacych osób bezrobotnych. Porządkowanie akt ososbowych. Digitalizacja dokumentów. Obsługa urządzeń biurowych. Obsługa klienta w zakresie wydawania zaświadczeń. Zapoznanie się z systemem SYRIUSZ oraz Talgos. Udzielanie odpowiedzi na pisma wpływające do Urzędu z innych podmiotów dot. informacji o rejestracji. Udzielanie informacji klientom pod nadzorem pracownika informacji. Zapoznanie się z funkcjonowaniem działu finansowo-księgowego oraz systemem księgowym. Przygotowywanie dokumentacji do księgowania. Dekretowanie i wprowadzanie do systemu dokumentów księgowych. Przygotowywanie dokumentów księgowych do archiwizacji. Obsługa urządzeń biurowych (kserowanie dokumentacji projektowej). Udział w procesie sporządzania sprawozdań dla instytucji zewnętrznych. Wykonywanie bieżących prac dla potrzeb działu finansowo-księgowego. Uzgadnianie wydatków na kontach księgowych oraz ze stanowiskami merytorycznymi.
kontakt przez PUP - 2020-05-18 - Gdynia (pomorskie)
Załadunek z magazynu towaru dowóz i wyładunek u klienta
FARUTEX SP Z O.O. - 2019-05-21 - Modlniczka (małopolskie)
jw.
Politechnika Warszawska - 2018-04-06 - Warszawa (mazowieckie)
w/g programu stażu bezrobotnego
kontakt przez PUP - 2018-02-26 - Lębork (pomorskie)
utrzymywanie czystości na oddziale szpitalnym lub w pomieszczeniach biurowych
ŚLĄSKIE CENTRUM REUMATOLOGII, REHABILITACJI I ZAPOBIEGANIA NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI IM. GEN. JERZEGO ZIĘTKA W USTRONIU SPÓŁKA z - 2018-12-27 - Ustroń (śląskie)
planowanie produkcji na podstawie zamówień oraz monitorowanie przebiegu i ch realizacji
ASKO-SPORT Radomska Spółdzielnia Pracy Przemysłu Skórzanego - 2018-10-30 - Radom (mazowieckie)
Jedna zmiana 7.30-15.30Wynagrodzenie od 4000 zł brutto do uzgodnienia w zależności od posiadanych kwalifikacji i doświadczenia1.Prowadzenie rachunkowości jednostki zgodnie z obowiązującymi przepisami.2.Sporządzanie sprawozdań budżetowych, finansowych i statystycznych.3.Prowadzenie rozliczeń z ZUS i US, sporządzanie sprawozdań finansowych do ZUS i US oraz innych sprawozdań wymaganych odrębnymi przepisami.4.Przygotowanie i składanie deklaracji, zgłoszeń i innych dokumentów zgodnie z obowiązującymi przepisami.5.Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi.6.Opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych dotyczących prowadzenia rachunkowości, wydawanych przez Dyrektora jednostki.7.Opracowywanie planów finansowych oraz bieżąca kontrola ich wykonania.8.Dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym oraz kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych.9.Wycena spisanych składników majątku i ustalenie różnic inwentaryzacyjnych.10.Naliczanie amortyzacji środków trwałych.11.Prowadzenie ewidencji syntetycznej i analitycznej.12.Przestrzeganie zapisów ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych oraz tajemnicy służbowej.13.Nadzorowanie prawidłowego stosowania ustawy Prawo zamówieniach publicznych,14.Rozliczanie środków finansowych pozyskanych z dotacji lub konkursów.15.Przygotowywanie i rozliczenie inwentaryzacji.16.Zapewnienie terminowego ściągania należności.17.Gromadzenie i przechowywanie dowodów księgowych oraz pozostałej dokumentacji przewidzianej ustawą.18.Odpowiedzialność za całokształt prac związanych z działalnością finansowo-księgową jednostki.19.Naliczanie i wypłata wynagrodzeń, w tym naliczanie innych należności, zasiłków, prowadzenie stosownej ewidencji, dokonywanie potrąceń od wynagrodzeń, prowadzenie ZFŚS.20.Tworzenie planu kont, instrukcji obiegu dokumentów, instrukcji kasowej, instrukcji inwentaryzacji i innych zarządzeń wewnętrznych regulujących funkcjonowanie gospodarki finansowej instytucji kultury.21.Nadzorowanie, przygotowanie i realizacja umów cywilnoprawnych i prowadzenie ich obsługi księgowej.22.Wykonywanie innych nie wymienionych wyżej zadań, które na mocy prawa lub przepisów wewnętrznych wydanych przez Dyrektora jednostki należą do kompetencji Głównego księgowego.
Muzeum Archeologiczno- Historyczne w Elblągu - 2019-11-29 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
kompletacja towaru na palecie
kontakt przez OHP - 2019-01-08 - Rawa Mazowiecka (łódzkie)
pakowanie przesyłek do sprzedaży internetowej i montaż opon na serwisie
Przedsiębiorstwo Handlowe "Stabryl"Stanisław Bryl- Niekazanice - 2017-02-21 - Niekazanice (opolskie)
Praca z dziećmi w grupie
Przedszkole Niepubliczne "MAGDALENKA" - 2016-06-03 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze
kontakt przez PUP - 2019-09-16 - Zabrze (śląskie)
Obsługa recepcji w osrodku szkoleniowym i gabinetach rehabilitacyjnych, obsługa komputera i urządzeń biurowych, obsługa przesyłek pocztowych i kurierskich, obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej.
REHA PLUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2019-04-09 - Warszawa (mazowieckie)
Praca administracyjno-biurowa, obsługa klienta, praca przy komputerze.
kontakt przez PUP - 2016-09-30 - Kraków (małopolskie)
1. Obsługa klienta.2. Obsługa kasy fiskalnej.3. Obsługa terminalu kart płatniczych.4. Obsługa systemów rezerwacyjnych.5. Przygotowywanie ofert turystycznych.6. Obsługa rezerwacji internetowych.
kontakt przez PUP - 2018-07-27 - Tarnów (małopolskie)
wg zakresu czynności
kontakt przez PUP - 2017-08-09 - Wałcz (zachodniopomorskie)
jw.
Fundacja Polskiego Państwa Podziemnego - 2018-08-08 - Warszawa (mazowieckie)
Pomoc laboratoryjna
kontakt przez PUP - 2020-08-11 - Leżajsk (podkarpackie)
- obsługa klientów firmy - obsługa sprzedaży oraz fakturowanie- zbieranie inf. o oczekiwaniach, potrzebach klientów i otoczeniu firmy- wdrażanie nowych produktów na rynek i rozwój ich sprzedaży- pozyskiwanie nowych klientów- wstępna windykacja należności
LASKOMEX PPHU - 2019-11-14 - Łódź (łódzkie)
1) sporządzanie list płac;2) obliczanie i prowadzenie bieżącej oraz terminowej dokumentacji oraz rozliczeń dotyczących podatku dochodowego od osób fizycznych, składek ZUS, Funduszu Pracy i składki zdrowotnej;3) przygotowanie druków Rp -7 do wyliczenia emerytury i renty pracowniczej;4) przygotowanie dodatkowych list płac dotyczących Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych pracowników;5) prowadzenie spraw związanych z Państwowym Funduszem Rehabilitacyjnym Osób Niepełnosprawnych.
kontakt przez PUP - 2019-06-14 - Zielonki (małopolskie)
Prace administracyjne, archiwizacja dokumentów, obsługa urządzeń biurowych.
kontakt przez PUP - 2019-03-04 - Chojnów (dolnośląskie)
Zakładanie zleceń (redagowanie zgłoszeń telefonicznych), rozliczanie zleceńw programie, weryfikacja i nadzór nad realizacją zleceń Praca w placówcefirmy Węgry ul. Pustkowska 18. Praca w godzinach: I. 05:00-13:00 II. 07:00-15:00 III. 09:00-17:00
Zakład Rolniczo-Przemysłowy FARMUTIL HS S.A - 2017-02-17 - Węgry (opolskie)
1. Skanowanie, kserowanie, wysyłanie faksów2. Obsługa poczty elektronicznej, przyjmowanie dokumentów i ewidencjonowanie w programie poczty.3. Obsługa kancelaryjna, rozdział korespondencji.4. Przygotowywanie dokumentów do wysyłki.5. Ewidencja korespondencji w książce nadawczej.6. Obsługa programów kancelaryjnych.Staż odbywać się będzie w dzielnicy: Kapuściska
kontakt przez PUP - 2018-02-02 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pomoc masażowi, pomoc przy produkcji i wędzeniu wędlin, utrzymywanie czystości na hali.
kontakt przez PUP - 2018-09-05 - Dąbrowa (łódzkie)
zgodny ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-10-10 - Chechło (małopolskie)
Prace biurowe
kontakt przez PUP - 2019-09-30 - Żary (lubuskie)
weryfikacja, kontrola dokumentów finansowych, dpokonywanie zapisów operacji gospodarczych w systemie finansowo- księgowym. Śledzenie aktualnych zmian w przepisach rachunkowych i prawa podatkowego, archiwizacja dokumentów. Wykonywanie poleceń i prac zleconych przez przełożonego.
WELTECH SP. z o.o. - 2020-02-18 - Mysłowice (śląskie)