REFERENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI, OBSŁUGA KLIENTA Ostrzeszów oferta pracy Fabryka Mebli 'UNIMEBEL' Jan Mucha
Stanowisko: REFERENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI, OBSŁUGA KLIENTA
Wynagrodzenie: od 3 700 PLN
Zakres obowiązków: administracja - referent ds. księgowości, obsługa klienta
Data publikacji: 2019-06-24
Lokalizacja: Ostrzeszów (wielkopolskie)
Pracodawca: Fabryka Mebli 'UNIMEBEL' Jan Mucha
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kamienna 28, 63-500 Ostrzeszów, powiat: ostrzeszowski, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
administracja - referent ds. księgowości, obsługa klienta
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 700 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI, OBSŁUGA KLIENTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ostrzeszów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: ostrzeszowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Ostrzeszów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 700 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
niemiecki, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
doświadczenie zawodowe w rachunkowści i finansach znajomość zasad rachunkowości, umiejetność pracy z klientem, samodzielność, weryfikacja faktówZnajomość języka angielskiego lub niemieckiego
Nazwa pracodawcy: Fabryka Mebli 'UNIMEBEL' Jan Mucha
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Ostrzeszowie
Adres pracodawcy:
Kamienna 28, 63-500 Ostrzeszów, powiat: ostrzeszowski, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV, list motywacyjny,świadectwa pracy.Kandydaci spełniający oczekiwania proszeni są o wysłanie aplikacji - CV w formacie PDF
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: ostrzeszowski
Gmina pracodawcy: Ostrzeszów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Ostrzeszów
Ulica pracodawcy: Kamienna
Numer budynku pracodawcy: 28
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Ostrzeszowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Data dodania oferty pracy: 25.06.2019
Oferta pracy ważna do: 31.07.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 25.06.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 24.06.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?368ff7a9015027bf89a7f6166b990cce
Podobne oferty pracy
Sprawdzanie i przygotowanie dokumentów do księgowania, prowadzenie kasy, windykacja należności
PRZEDSIĘBIORSTWO PENTAR STANISŁAW RÓG - 2019-03-20 - Mszana Dolna (małopolskie)
Pomoc w dziale rekrutacji; odbieranie telefonów, skanowanie dokumentów, praca biurowa
SOLID SECURITY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-08 - Kraków (małopolskie)
1. Szkolenie BHP i p.poż;2. Obsługa sekretariatu;3. Prowadzenie kalendarza spotkań starosty;4. Odbieranie (przyjmowanie) i łączenie telefonów;5. Wykonywanie innych prac zleconych przez bezpośredniego przełożonego
kontakt przez PUP - 2018-12-20 - Parczew (lubelskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Wągrowiec (wielkopolskie)
wystawianie faktur i innych dokumentów dotyczących magazynu, przyjmowanie i ewidencjonowanie do systemu surowców, kontrola poprawności wystawianych dokumentów. Kontrola zapasów magazynoych.
VAN PUR Sp. akcyjna - 2016-06-02 - Jędrzejów (świętokrzyskie)
Geodezyjne prace kameralne i polowe
Janusz Bugiel Zakład Usług Geodezyjno - Kartograficznych GEOPOL, Geodezja i Architektura GEOPOL - 2017-12-18 - Legnica (dolnośląskie)
ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ:- prowadzenie rejestru wydatków środków finansowych w Służbie Uzbrojenia i Elektroniki;- realizacja zakupów technicznych środków materiałowych, sprzętu i usług dla potrzeb 25 WOG, a także jednostek i instytucji wojskowych będących na zaopatrzeniu;- wykonywanie dokumentów obrotu materiałowego w ZWSI RON zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz przedstawianie ich do zatwierdzenia;- przyjmowanie i ewidencjonowanie dokumentów dotyczących składników majątkowych kupowanych przez oddział gospodarczy, przyjmowanych w naturze oraz dokumentów majątku przekazywanego poza oddział gospodarczy;- księgowanie zrealizowanych dokumentów przychodowych i rozchodowych.
25 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2019-01-11 - Białystok (podlaskie)
.
kontakt przez PUP - 2018-02-27 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Referent biurowyPierwsza umowa na okres próbny.Wynagrodzenie 2000 zł brutto + premia uznaniowa.
Dom Pogrzebowy FENIX - 2017-08-10 - Nowogrodziec (dolnośląskie)
Prowadzenie poradnictwa konsumenckiego oraz mediacji,wykonywanie czynności zwiazanych z obsługą prawną Inspektoratu, w tym: dokonywanie interpretacji przepisów, udzielanie wskazówek w odniesieniu do konkretnych stanów faktycznych, prowadzenie szkoleń, świadczenie pomocy wydziałom branżowym, w opracowywaniu programów kontroli, sporządzanie decyzji administracyjnych;uczestnictwo w przeprowadzaniu kontroli wewnętrznych, zleconych przez Wojewódzkiego Inspektora oraz w opracowywaniu planów pracy, analiz, ocen, sprawozdań i informacji związanych z działalnością Wydziału, Stałego Polubownego Sądu Konsumenckiego lub Inspektoratu;bieżące ocenianie prawidłowości prowadzenia kontroli i postępowań pokontrolnych realizowane poprzez weryfikację akt kontroli;opiniowanie umów zawieranych w sprawach mających związek z funkcjonowaniem jednostki;udzielanie informacji i pomocy osobom zainteresowanym złożeniem wniosku o rozpatrzenie sprawy przez Stały Polubowny Sąd Konsumencki, obsługa organizacyjna i kancelaryjna bieżącej działalności i posiedzeń sądu, współdziałanie z przewodniczącym SPSK i pracownikami Delegatur w Toruniu i Włocławku w zakresie funkcjonowania SPSK;przechowywanie i archiwizowanie dokumentacji Wydziału PK oraz SPSK zgodnie z obowiązującymi przepisami.Warunki pracyWarunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań- praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz typowych urządzeń biurowych;- zadania wykonywane w siedzibie urzędu.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy - praca przy monitorze ekranowym,- stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla stanowisk administracyjno-biurowych,- stanowisko pracy znajduje się w budynku niedostosowanym dla potrzeb osób niepełnosprawnych.
Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej - 2016-03-09 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
według programu stażu
kontakt przez PUP - 2019-04-04 - Legnica (dolnośląskie)
- serwis systemów oświetlenia awaryjnego oraz urządzeń w wykonaniu przeciwwybuchowym - diagnozowanie oraz naprawa usterek w miejscu pracy urządzeń - raportowanie przebiegu zleceń serwisowych
AMATECH-AMABUD Elektrotechnika Sp. z o.o. - 2017-10-20 - Płock (mazowieckie)
pozyskiwanie klientów, tworzenie ofert biznesowych, umawianie spotkań
kontakt przez PUP - 2016-01-21 - Lubin (dolnośląskie)
pozyskiwanie klientów, organizowanie sprzedaży, organizowanie działań reklamowych
kontakt przez PUP - 2018-05-17 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
1.Prowadzenie prac kancelaryjnych związanych z realizacją programów, wniosków i projektów z zakresu działania ZOEL.2.Prowadzenie zagadnień związanych z realizacją projektów i wniosków finansowanych z Funduszu Leśnego, w tym przygotowywanie projektów pism, rozliczanie w zakresie wykonania rzeczowego i przygotowywanie sprawozdań, a także innych projektów realizowanych przez ZOEL.3.Tworzenie dokumentacji przetargowej związanej z realizacją zadań ochronnych realizowanych przez ZOEL(usuwanie drzew, sprzątanie obszarów Parku, naprawa dróg, naprawa i konserwacją infrastruktury turystycznej itd.).4.Prowadzenie zagadnień związanych z ochroną pożarową (ppoż) przypisanych ZOEL, w tym: sporządzanie grafików dyżurów ppoż, sporządzanie zbiorczych planów ochrony ppoż dla Parku, więcej informacji na www.Pierwsza umowa o pracę na 3 miesiące okres próbny; Druga umowa na czas określony 21 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Godziny pracy: 7.30- 15.30
Słowiński Park Narodowy - 2018-12-07 - Smołdzino (pomorskie)
Wykonywanie prac biurowych z obsługą urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2016-08-16 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- PRACA W BIURZE RACHUNKOWYM,- WERYFIKACJA ZGODNOŚCI DANYCH Z EWIDENCJI Z DOKUMENTACJA ŹRÓDŁOWĄ
ALO-2 SP.Z O.O - 2019-03-12 - Kobylniki (wielkopolskie)
przygotowywanie oraz weryfikacja umów cywilnoprawnych; kompletowanie dokumentów potrzebnych do sporządzania umowy, bieżący monitoring przebiegu umów, kompletowanie oraz archiwizowanie dokumentacji, udział w procesie sprzedaży
Biuro Projektów Komunikacyjnych w Poznaniu Sp. z o.o. - 2018-01-18 - Poznań (wielkopolskie)
obsługa kelnerska Gości Hotelowych w Hotelu Centuria w Ogrodzieńcu
kontakt przez PUP - 2018-01-11 - Ogrodzieniec (śląskie)
weryfikacja dokumentów magazynowych, kontakt z klientem, odbiór dostaw
SULIMAR Sp. z o. o. - 2016-01-18 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
Wsparcie w poszczególnych komórkach administracyjnych firmy, dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji oraz informacji w wydziałach firmy. Oferta skierowana do osób bezrobotnych, które nie ukończyły 30 roku życia, z ustalonym II profilem pomocy, kwalifikujących się do udziału w projekcie POWER. Miejsce stażu: Fitness Club 24 Sp. z o.o.
kontakt przez PUP - 2018-04-25 - Bielsko-Biała (śląskie)
Monitorowanie przepisów z zakresu ochrony środowiska. Kontrola przestrzegania przepisów dotyczących ochrony środowiska.
AMS Metal Sp. z o.o. - 2016-08-24 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
Wystawianie faktur, ewidencja faktur sprzedaży oraz faktur zakupów, prowadzenie ewidencji magazynu, wysyłanie korespondencji. Sortowanie, porządkowanie, archiwizacja dokumentów. Kontrola obiegu dokumentów między firmą, a biurami zewnętrznymi. Umiejętność samodzielnego realizowania powierzonych zadań.
FIRMA TRANSPORTOWO USŁUGOWA ADAMEX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2019-01-11 - Strupina (dolnośląskie)
Wykształcenie: brak wymagań; doświadczenie na ww. stanowisku; chęci do pracy; brak nałogów; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice i okolice; umowa zlecenie z możliwością zawarcia umowy o pracę po okresie próbnym;
Zakład Remontowo Budowlany - 2019-01-17 - Gliwice (śląskie)
Zakres obowiązków zgodny z Programem Stażu dołączonym do wniosku
kontakt przez PUP - 2016-03-11 - Żywiec (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2019-01-11 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa urządzeń biurowych, prowadzenie rejestrów korespondencji, przygotowywanie dokumentacji do archiwizowania. (Straż dla osób do 30 r.ż.)
kontakt przez PUP - 2019-02-08 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
Sporządzanie list płac pracowników, rozliczenia z ZUS, rozliczenia z US, wystawianie zaswiadczeń o zarobkach.Praca w wymiarze 1/2 etatu.Kontakt z pracodawcą: osobisty, tel. 71 798 68 79.Sala C
Szkoła Podstawowa nr 99 im. Tadeusza Kosciuszki - 2018-08-21 - Wrocław (dolnośląskie)
Sporządzanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia, udział w pracach komisji przetargowej, prowadzenie dokumentacji zamówień publicznych, prowadzenie rejestracji zamówień publicznych, archiwizacja dokumentacji. Wymagane: wykształcenie średnie, znajomość przepisów ustawy- prawo zamówień publicznych. Tel.: 261 676 252 Małgorzata Kaczmarek.
45 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Wędrzynie - 2018-05-10 - Wędrzyn (lubuskie)
Referent (staż)
kontakt przez PUP - 2016-03-03 - Tychy (śląskie)