REFERENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI Kraków oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: REFERENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 2 712,55 PLN
Zakres obowiązków: wg stanowiska
Data publikacji: 2019-10-24
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: wg stanowiska
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 712,55 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kraków
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Kraków
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 712,55 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.11.2019
Data zakończenia pracy: 31.10.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: umiejętność obsługi programu ERP Optima
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego
Adres pracodawcy:
Mazowiecka 21, 30-019 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie do pracy
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: m. Kraków
Gmina pracodawcy: Kraków
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kraków
Ulica pracodawcy: Mazowiecka
Numer budynku pracodawcy: 21
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Data dodania oferty pracy: 24.10.2019
Oferta pracy ważna do: 31.10.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 24.10.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 24.10.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?1a8f58b8cca6e5d4e50980b04ed6953b
Podobne oferty pracy
obsługa programów i urzadzeń biurowych, obsługa petentów, przyjmowanie i rejestracja wniosków
kontakt przez PUP - 2018-10-02 - Wolbrom (małopolskie)
Obsługa interesantów i klientów, obsługa korespondencji, sporządzanie pism, kontakt i korespondencja z urzędami oraz sądami, wypełnianie i składanie wniosków i druków, zakupy do biura, organizacja dokumentacji.
kontakt przez PUP - 2019-02-08 - Legionowo (mazowieckie)
wystawianie faktur, kart drogowych, rozliczanie kierowców
"Sużyw" Firma Wielobranżowa Sp z o.o. - 2016-04-08 - Sucha Beskidzka (małopolskie)
Prowadzenie Kartotek akt personalnych, ewidencji czasu pracy.
kontakt przez PUP - 2019-10-30 - Olesno (opolskie)
referent administracyjno-biurowy
kontakt przez PUP - 2018-01-30 - Cybinka (lubuskie)
do uzgodnienia
34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie - 2016-03-01 - Nisko (podkarpackie)
przygotowywanie ofert sprzedaży
kontakt przez PUP - 2019-10-29 - Piła (wielkopolskie)
Wg załączonego programu stażu.
kontakt przez PUP - 2016-03-23 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
przedmioty zawodowe w zawodzie technik grafiki i poligrafii cyfrowej
Zespół Szkół Zawodowych Nr 6 im, Joachima Lelewela - 2018-06-29 - Poznań (wielkopolskie)
zgodnie z charakterystyką pracy
Zakład Pielęgnacyjno-Opiekuńczy im. św. Józefa - 2017-09-12 - Pleszew (wielkopolskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2019-02-04 - Zielona Góra (lubuskie)
Prawidłowe prowadzenie akt osobowych pracownikow, prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników, obsluga programu placowo - kadrowego, znakowanie inwentarza.
POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE STRZELCE OP. - 2019-03-21 - Strzelce Opolskie (opolskie)
realizacja zamówień - obsługa klienta, fakturowanie, oferty handlowe, zamówienia do dostawców z UE, raporty rózne
"AGROBUD BHP" Spółka Akcyjna - 2017-10-18 - Ruszów (dolnośląskie)
Wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2019-05-09 - Kraków (małopolskie)
Prace kadrowo-płacowe
kontakt przez PUP - 2018-12-12 - Konin (wielkopolskie)
Wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2019-05-16 - Kraków (małopolskie)
analiza i interpretacja jakościowych wyników produkcyjnych, analiza raportów produkcyjnych, oznakowania i sposobu pakowania zgodnie ze specyfikacją i zleceniem produkcyjnym
WARMIŃSKIE ZAKŁADY PRZETWÓRSTWA OWOCOWO- WARZYWNEGO SP. Z O.O. KWIDZYN - 2017-07-04 - Kwidzyn (pomorskie)
Wprowadzanie dokumentów do systemu, weryfikacja danych, ewidencja czasu pracy itd.
kontakt przez PUP - 2016-03-31 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
1. Pomoc przy obsłudze zadań związanych z inicjowaniem i organizowaniem prac interwencyjnych, przygotowanie dokumentacji do finansowego rozliczenie i oceny prac interwencyjnych:- Udzielanie informacji i wyjaśnień w zakresie organizowania prac interwencyjnych,- Wydawanie formularzy wniosków i przyjmowanie wniosków od pracodawców o organizację prac interwencyjnych,- Sprawdzanie wniosków pod względem merytorycznym i formalnym, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,- Prowadzenie z pracodawcami rozmów i negocjacji dotyczących warunków pracy, płacy, kwalifikacji zawodowych i innych wymagań w stosunku do pracowników zatrudniony w ramach prac interwencyjnych,- Przygotowanie wniosków o organizację prac interwencyjnych do rozpatrzenia przez Dyrektora PUP,- Przekazywanie ofert pracy w ramach prac interwencyjnych do Działu Pośrednictwa Pracy i Usług EURES,- Przygotowanie umów w sprawie organizacji i finansowania prac interwencyjnych,- Prowadzenie określonej przepisami prawnymi dokumentacji dla poszczególnych zakładów pracy, w których zostały zorganizowanie prace interwencyjne oraz wymaganych rejestrów,- Prowadzenie bieżącego monitoringu zawartych umów,- Analiza wniosków o refundację poniesionych kosztów wynagrodzeń i składki na ubezpieczenie społeczne oraz przekazanie ich do realizacji do Działu Finansowo- Księgowego,- Wprowadzanie danych dotyczących organizacji prac interwencyjnych do systemu komputerowego SYRIUSZ,- Bieżąca analiza zobowiązań finansowych PUP, wynikających z zakresu zawartych umów cywilnoprawnych,- Analiza wniosków o jednorazową refundację i przekazanie ich do realizacji do Działu Finansowo- Księgowego,- Prowadzenie oceny efektywności prac interwencyjnych,- Przygotowywanie okresowych danych statystycznych, miesięcznych, kwartalnych i rocznych dot. Organizacji prac interwencyjnych,2. Pomoc przy obsłudze zadań związanych z inicjowanie i organizowanie robót publicznych, przygotowaniem dokumentacji do finansowego rozliczenia i oceny robót publicznych:- Udzielanie i wyjaśnień w zakresie organizowania robót publicznych,- Wydawanie formularzy wniosków i przyjmowanie wniosków od pracodawców o organizacje robót publicznych,- Sprawdzanie wniosków pod względem merytorycznym i formalnym, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,- Prowadzenie z pracodawcami rozmów i negocjacji dotyczących warunków pracy, płacy, kwalifikacji zawodowych i innych wymagań w stosunku do pracowników zatrudnionych w ramach robót publicznych,- Przygotowanie wniosków do rozpatrzenia Dyrektorowi PUP,- Przekazywanie ofert pracy w ramach robót publicznych do Działu Pośrednictwa Pracy i Usług EURES,- Przygotowywanie umów w sprawie organizacji i finansowania robót publicznych,- Prowadzenie określonej przepisami prawnymi dokumentacji dla poszczególnych zakładów pracy, w których zostały zorganizowane roboty publiczne, oraz wymaganych rejestrów,- Prowadzenie bieżącego monitoringu zawartych umów,- Analiza wniosków o refundację poniesionych kosztów wynagrodzeń i składki na ubezpieczenie społeczne oraz przekazanie ich do realizacji do Działu Finansowo- Księgowego,- Wprowadzanie danych dotyczących organizacji robót publicznych do systemu komputerowego Syriusz,- Bieżąca analiza zobowiązań finansowych PUP, wynikających z zakresu zawartych umów cywilnoprawnych,- Prowadzenie oceny efektywności robót publicznych,- Przygotowanie okresowych danych statystycznych, miesięcznych, kwartalnych i rocznych dot. Organizacji publicznych.3. Pomoc przy obsłudze zadań związanych z organizowaniem prac społecznie użytecznych:- Udzielanie informacji i wyjaśnień w zakresie organizacji prac społecznie użytecznych,- Przyjmowanie rocznych planów potrzeb w zakresie wykonywania prac społecznie użytecznych od uprawnionych podmiotów,- Przedstawienie rocznych planów do rozpatrzenia Dyrektorowi PUP,- Przygotowanie porozumień dotyczących wykonywania prac społecznie użytecznych,- Przekazywanie ofert wykonywania prac społecznie użytecznych do Działu Pośrednictwa Pracy i Usług EURES,- Przekazywanie do Działu Finansowo- Księgowego informacji na temat podejmowania zobowiązań,- Przekazywanie do Działu Rejestracji, Ewidencji i Świadczeń informacji na temat czasu realizacji prac społecznie użytecznych,- Prowadzenie określonej przepisami prawnymi dokumentacji dla poszczególnych organizatorów oraz wymaganych rejestrów,- Prowadzenie bieżącego monitoringu zawartych porozumień,- Analiza wniosków o refundację wypłaconych osobom bezrobotnym świadczeń oraz przekazanie ich do realizacji do Działu Finansowo- Księgowego,- Wprowadzanie danych dotyczących organizacji prac społecznie użytecznych do systemu komputerowego SYRIUSZ,- Bieżąca analiza zobowiązań finansowych PUP, wynikających z zakresu zawartych porozumień,- Prowadzenie oceny efektywności programu,- Przygotowanie okresowych danych statystycznych, miesięcznych, kwartalnych i rocznych dot. Programu,- Sporządzanie list wypłat dot., zwrotu kosztów badan lekarskich wykonywanych przez osoby bezrobotne przed rozpoczęciem prac społecznie użytecznych,- Kontrola pod względem merytorycznym i formalnym faktur dotyczących płatności za badania lekarskie osób bezrobotnych kierowanych do prac społecznie użytecznych, przekazywanie faktury do Działu Finansowo- Księgowego (wprowadzanie faktur do systemu informatycznego SYRIUSZ).4. Pomoc przy obsłudze zadań związanych z organizowaniem zatrudnienia wspieranego:- Udzielanie informacji i wyjaśnień w zakresie zatrudnienia wspieranego,- Wydawanie formularzy wniosków i przyjmowanie wniosków o zorganizowanie zatrudnienia wspieranego,- Sprawdzanie wniosków pod względem merytorycznym i formalnym, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,- Prowadzenie z pracodawcami rozmów i negocjacji dotyczących warunków pracy, płacy, kwalifikacji zawodowych i innych wymagań w stosunku do pracowników zatrudnianych w ramach zatrudnienia wspieranego,- Przygotowywanie wniosków do rozpatrzenia Dyrektorowi PUP,- Przekazywanie ofert w ramach zatrudnienia wspieranego do Działu Pośrednictwa Pracy i Usług EURES,- Przygotowywanie umów w sprawie organizacji i finansowania zatrudnienia wspieranego,- Przekazywanie do Działu Finansowo- Księgowego informacji na temat podejmowanych zobowiązań,- Prowadzenie określonej przepisami prawnymi dokumentacji dla poszczególnych Pracodawców i Spółdzielni Socjalnych oraz wymaganych rejestrów,- Prowadzenie bieżącego monitoringu zawartych umów,- Analiza wniosków o refundację w ramach zatrudnienia wspieranego oraz przekazanie ich do realizacji do Działu Finansowo- Księgowego, - Wprowadzanie danych dotyczących organizacji zatrudnienia wspieranego do systemu komputerowego SYRIUSZ,- Bieżąca analiza zobowiązań finansowych PUP, wynikających z zakresu zawartych umów,- Przygotowywanie okresowych danych statystycznych, miesięcznych, kwartalnych i rocznych dot. Programu.5. Pomoc przy obsłudze zadań związanych z realizacją zapisów art.. 150f ustawy promocji zatrudnienia:- Udzielanie informacji i wyjaśnień w zakresie udzielania przez starostę pracodawcy lub przedsiębiorcy przez okres 12 miesięcy część kosztów poniesionych na wynagrodzenia, nagrody oraz składki na ubezpieczenia społeczne skierowanych bezrobotnych do 30 roku życia,- Wydawanie formularzy wniosków i przyjmowanie wniosków od pracodawców lub przedsiębiorców,- Sprawdzanie wniosków pod względem merytorycznym i formalnym, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, - Przygotowanie wniosków do rozpatrzenia Dyrektorowi PUP,- Przekazywanie ofert pracy do Działu Pośrednictwa Pracy i Usług EURES,- Przygotowywanie umów,- Prowadzenie określonej przepisami prawnymi dokumentacji dla poszczególnych zakładów pracy, którym przyznano refundację oraz wymaganych rejestrów,- Prowadzenie bieżącego monitoringu zawartych umów,- Wprowadzanie danych dotyczących realizowanych umów do systemu komputerowego SYRIUSZ,- Analiza wniosków o refundację oraz przekazanie ich do realizacji do Działu Finansowo- Księgowego,- Prowadzenie oceny efektywności programu,- Bieżąca analiza zobowiązań finansowych PUP, wynikających z zakresu zawartych umów,- Przygotowywanie okresowych danych statystycznych, miesięcznych, kwartalnych i rocznych dot. Realizacji art. 150f ustawy promocji.6, Pomoc przy obsłudze zadań związanych z realizacją projektów finansowanych lub współfinansowanych ze środków funduszu Pracy, Funduszy Strukturalnych Unii Europejskiej i innych funduszy celowych.Staż w godzinach 7.30-15.30
kontakt przez PUP - 2018-09-04 - Płock (mazowieckie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Głogów (dolnośląskie)
Obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej, obsługa programów komputerowych i urządzeń biurowych, sporządzanie odpowiedniej dokumentacji.
kontakt przez PUP - 2017-10-16 - Jasło (podkarpackie)
Pokrycia dachów (więźba dachowa)./praca: Łomża i okolice/
Usługi remontowo - budowlane Tadeusz Pawelczyk - 2016-08-01 - Łomża (podlaskie)
Przyjmowanie korespondencji i wysyłanie, przyjmowanie wniosków, wydawanie zaświadczeń, wydawanie druków, archiwizowanie akt, pomoc w innych komórkach
kontakt przez PUP - 2017-07-12 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)
rejestrowanie i przyjmowanie korespondencji; obsługa programu dot. stypendium socjalnego uczniów; obsługa programu Karta Dużej Rodziny; obsługa urządzeń biurowych
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Białogardzie - 2018-12-28 - Białogard (zachodniopomorskie)
Zgodnie z programem stażu.
kontakt przez PUP - 2018-08-01 - Grajewo (podlaskie)
Wykonywanie czynności administracyjno-biurowych
kontakt przez PUP - 2019-01-03 - Sędzimirów (dolnośląskie)
Przyjmowanie i wydawanie towarów z magazynu. Sprawdzanie stanów magazynowych. Prowadzenie spisów z inwentaryzcji. Utrzymywanie porządku na magazynie. Sprawdzanie ilości i jakości towarów.
kontakt przez PUP - 2016-07-15 - Kłobuck (śląskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-10-18 - Rzeszów (podkarpackie)
układanie nawierzchni, chodniki, place, parkingi, ulice, alejki, skarpy, zatoki
kontakt przez PUP - 2018-02-23 - Kraków (małopolskie)
Gotówkowa/ bezgotówkowa obsługa klienta, realizacja dyspozycji klienta z zakresu obsługi rachunku bankowego, prowadzenie rozliczeń elektronicznych, obsługa przelewów zagranicznych.
kontakt przez PUP - 2017-10-04 - Wydminy (warmińsko-mazurskie)