REFERENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI Ełk oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: REFERENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: 1 440 PLN
Zakres obowiązków: .
Data publikacji: 2021-04-23
Lokalizacja: Ełk (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Ełk, powiat: ełcki, woj: warmińsko-mazurskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków: .
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|19
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: inna
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|5
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 440 PLN
Nazwa stanowiska: REFERENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ełk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 28
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: ełcki
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2805
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 440 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpoczęcia pracy: 23.04.2021
Data zakończenia pracy: 22.10.2021
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
danePracodawcy_nip: 8481860713
danePracodawcy_regon: 281466812
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Ełku
Adres pracodawcy:
Suwalska 38, 19-300 Ełk, powiat: ełcki, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 28
Powiat pracodawcy: ełcki
danePracodawcy_kodPowiatu: 2805
Gmina pracodawcy: Ełk
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Ełk
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0756318
Ulica pracodawcy: Suwalska
Numer budynku pracodawcy: 38
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Ełku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|431101
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|429
Data dodania oferty pracy: 23.04.2021
Oferta pracy ważna do: 22.05.2021
Data przyjęcia oferty pracy: 23.04.2021
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
kodJezyka: pl
link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?f1251152429334dc884a54045138021c
Podobne oferty pracy
wpisywanie poczty do rejestrów oraz dzienników podawczych, pomoc w prowadzeniu sekretariatu i kancelarii jawnej, arciwizacja dokumentów, zapoznanie z zasadami pracy w punkcie przyjęć interesantów
kontakt przez PUP - 2018-03-16 - Łomianki (mazowieckie)
archiwizacja i dekretowanie dokumentów księgowych, wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego
kontakt przez PUP - 2016-12-16 - Tarnów (małopolskie)
praca zwiazana z w/w stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2019-03-26 - Siemionki (kujawsko-pomorskie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-06-01 - Warszawa (mazowieckie)
Sprzątanie biur.
"Łam" Halina Białek - 2018-03-14 - Wałbrzych (dolnośląskie)
zgodnie z wnioskiem
kontakt przez PUP - 2016-06-01 - Ciepłowody (dolnośląskie)
a)sporządzanie list płac pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami,b)sporządzanie list innych wypłat na rzecz pracowników oraz osób fizycznych niebędących pracownikami,c)dokonywanie stosownych, terminowych potrąceń z wynagrodzenia pracowników i innych wypłat,d)prowadzenie ewidencji analitycznej wynagrodzeń pracowników,e)wydawanie zaświadczeń dotyczących wynagrodzeń, w tym do celów emerytalno-rentowych,f)terminowe zgłaszanie pracowników do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, przekazywanie składek oraz wystawianie stosownych zaświadczeń pracownikom,g)potrącanie, przekazywanie i rozliczanie podatku od osób fizycznych z tytułu zatrudnienia oraz innych wypłat zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, h)dokonywanie wypłat i prowadzenie ewidencji analitycznej ZFŚS
TORUŃSKIE CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH - 2018-09-18 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Pedicure, manicure, henna, masaże (możliwość przyuczenia do zawodu).
FIRMA PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWA SEBASTIAN GUCIA - 2018-01-17 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)
Kompleksowe prowadzenie akt osobowych oraz dokumentacji pracowniczej pracowników, przygotowywanie umów o pracę, aneksów, świadectw pracy, przygotowywnie sprawozdań, raportów, ewidencja absencji pracowników i rozliczanie czasu pracy pracowników, przygotowywanie i archiwizacja, dokumentacja, monitorowanie zmian w przepisach prawa.
Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp.z o.o. - 2019-10-10 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
Prace przy dociepleniach budynków. Prace powyżej 3 metrów.
kontakt przez PUP - 2015-12-01 - Tychy (śląskie)
Wykształcenie wyższe techniczne (preferowana inżynieria środowiska), praktyczna umiejętność obsługi pakietu MS Office, prawo jazdy kat. "B".
kontakt przez PUP - 2016-04-19 - Racibórz (śląskie)
weryfikacja dokumtów pod względem merytorycznym, wprowadzanie faktur do rejestrów, dekretacja dokumntów, prowadzenie poczty, sporządzanie notatek i pism, wystawianie dokumtów sprzedaży
kontakt przez PUP - 2018-08-21 - Warszowice (śląskie)
praca biurowa w zakresie kadr, płac, księgowości
RYŁKO SZYMON FIRMA USŁUGOWA "ASR" - 2017-10-27 - Zgorzelec (dolnośląskie)
Przyjmowanie wpłat i wypłat oraz KW i KP, sporządzanie raportów kasowych, rozliczanie wyciągów bankowych, rozliczanie kierowców, kontrola KP kierowców, kontrola stanów depozytów na oddziałach
TGS Przemysław Stoń - 2017-04-06 - Ruda Śląska (śląskie)
-Prowadzenie dodatkowych zajęć z języka angielskiego (2 razy w tygodniu w godz. 12.00-14.00 - do uzgodnienia),-Oferujemy szkolenie z zakresu metody nauczania,-Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV na adres e-mail: dszymkiewicz (at) wp.pl-Miejsce pracy: Turze (powiat tczewski),-Stawka 50 zł za 60 minut
EDUKACJA DOROTA SZYMKIEWICZ - 2017-08-22 - Turze (pomorskie)
zgodnie ze stanowiskiem
Firma Handlowo-Usługowa BALLAS Mikołajki Iwona Wiórek - 2018-01-11 - Mikołajki (warmińsko-mazurskie)
jw.
OŚRODEK WDROŻEŃ EKONOMICZNO - ORGANIZACYJNYCH BUDOWNICTWA 'PROMOCJA' SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-09 - Warszawa (mazowieckie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- wstępna kontrola uchwał i zarządzeń organów jednostek samorządu terytorialnego w sprawach podlegających nadzorowi Izby,- monitorowanie stanu budżetów jednostek samorządu terytorialnego,- kontrola sprawozdań jednostek samorządu terytorialnego,- udział w opracowywaniu analiz, opinii, raportów i sprawozdań,- kompletowanie i przechowywanie dokumentacji,- prowadzenie rejestrów elektronicznych,- doradztwo w zakresie praktycznego stosowania przepisów w bieżącej gospodarce finansowej jednostek samorządu terytorialnego
REGIONALNA IZBA OBRACHUNKOWA W BYDGOSZCZY O/TORUŃ - 2020-09-23 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Terminowe opracowanie dokumentacji technicznej.
kontakt przez PUP - 2021-03-08 - Piła (wielkopolskie)
wg stanowiska
AQUA MK Sp. z o.o. - 2015-11-24 - Kielce (świętokrzyskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2016-07-07 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Kierowanie procesem rejestracji oraz przyjęcia pacjentów do szpitala, poradni specjalistycznych, pracowni diagnostycznych, wpisywanie do systemu informatycznego wszelkich niezbędnych danych, weryfikacja ubezpieczenia zdrowotnego, wpisywanie płatnika do programu sprawozdawczego, zarządzanie dokumentacją medyczną, przygotowanie dla lekarzy kart pacjentów, pomoc przy sporządzaniu kart informacyjnych, pobieranie opłat za badania, wystawianie dokumentów sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2018-06-11 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
Archiwizacja, przygotowywanie korespondencji
kontakt przez PUP - 2019-07-08 - Złocieniec (zachodniopomorskie)
Wykształcenie min.średnie, kier. rachunkowość; min.3 lata doświadczenia; znajomość przepisów podatkowych; zakres obowiązków: księgowanie faktur zakupowych; sporządzanie kompensat; uzgadanianie sald kont rozrachunkowych; nadzór nad należnościami spółki; prowadzenie kasy gotówkowej; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
"ARPEX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-02 - Gliwice (śląskie)
Wytwarzanie elementów meblowych z metalu.
"ELAN" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.K. - 2017-10-05 - Brzozów (podkarpackie)
Praca przy obróbce wałów drukarskich
SAUERESSIG POLSKA Sp. z o.o. - 2017-04-25 - Tarnowo Podgórne (wielkopolskie)
Pomiary geodezyjne, obsługa komputerai drukarki, sporządzenie dokumentacji geodezyjnej.
Usługi geodezyjne NADGEO Adrian Nadgrodkiewicz - 2021-04-15 - Słupca (wielkopolskie)
Udzielanie informacji klientom, przyjmowanie należności za sprzedawany towar, prace biurowe, obsługa poczty elektronicznej.
PPHU Hortulus Iwona Bigońska - 2019-05-31 - Dobrzyca (zachodniopomorskie)
rozliczanie i controling w spółce
kontakt przez PUP - 2021-04-26 - Paterek (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie akt osobowych pracowników, sporządzenie umów o pracę, wypowedzeń umów o pracę, wystawianie świadectw pracy
kontakt przez PUP - 2019-11-27 - Legnica (dolnośląskie)