REFERENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI Częstochowa oferta pracy Akademia Polonijna w Częstochowie
Stanowisko: REFERENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: Analiza i rozliczanie rozrachunków oraz uzgadnianie sald z kontrahentami, Sporządzanie i księgowanie faktur, Sporządzanie i księgowanie listy płac pracowników, Sporządzanie i księgowanie ZUS-u, Wykonywanie wszelakich analiz finansowych, sporządzanie sprawozdanie na potrzeby GUS-u
Data publikacji: 2020-02-24
Lokalizacja: Częstochowa (śląskie)
Pracodawca: Akademia Polonijna w Częstochowie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Pułaskiego 4/6, 42-226 Częstochowa, powiat: m. Częstochowa, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Analiza i rozliczanie rozrachunków oraz uzgadnianie sald z kontrahentami, Sporządzanie i księgowanie faktur, Sporządzanie i księgowanie listy płac pracowników, Sporządzanie i księgowanie ZUS-u, Wykonywanie wszelakich analiz finansowych, sporządzanie sprawozdanie na potrzeby GUS-u
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: REFERENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Częstochowa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Częstochowa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Częstochowa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.03.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Certyfikat Księgowego
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: analiza finansowa
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: chęć do pracy
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: dokładność
wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_0:
angielski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: Doświadczenie zawodowe 3 lata
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: Akademia Polonijna w Częstochowie
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie
Adres pracodawcy:
Szymanowskiego 15, 42-217 Częstochowa, powiat: m. Częstochowa, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Cv należy wysłać na email: kanclerz (at) ap.edu.pl lub kontakt tel.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Częstochowa
Gmina pracodawcy: Częstochowa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Częstochowa
Ulica pracodawcy: Szymanowskiego
Numer budynku pracodawcy: 15
Profil działalności pracodawcy: szkolnictwo wyższe
Nazwisko osoby zgłaszającej: Sylwia Sztajner
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości
Data dodania oferty pracy: 24.02.2020
Oferta pracy ważna do: 31.03.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 24.02.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 24.02.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?bfb6a4a0c7c409527da6f24a896bb4fb
Podobne oferty pracy
- przyjmowanie towarów do magazynu- odpowiednie rozmieszczanie towaru w magazynie- przygotowywanie towarów do wysyłki z magazynu- załadunek i rozładunek towarów z samochopdów dostawczych- dbanie o czystość i porządek w magazynie i na terenie wokół niego
kontakt przez PUP - 2020-06-15 - Smardy Górne (opolskie)
nadzór, kontrola i planowanie pracy działu, kierowanie administracją personalną, w tym pełnienie nadzoru nad pracą podległego personelu działu, umiejętność współpracy z dużymi, rozbudowanymi zespołami ludzi, wysoka kultura osobista, zdolność do negocjcaji, samodzielność, myślenie strategiczne i odporność na stres, znajomość języka rosyjskiego oraz ukraińskiego jest potrzebna dla kontaktu z klientami oraz pracownikamizatrudnienie na umowę o pracę na czas nieokreślony, praca jednozmianowa w godzinach 9:00-17:00oferta dostępna w sali C
kontakt przez PUP - 2020-01-27 - Wrocław (dolnośląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-10-25 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa sekretariatu,odbieranie telefonów, ustalanie terminów wizyt w poradni, obsługa interesantów, sporządzanie oraz przygotowywanie dokumentacji, organizacja planu dnia pracowników i przełożonego, prowadzenie ewidencji, rejestrów i zestawień
kontakt przez PUP - 2016-06-28 - Żory (śląskie)
zgodnie z dołączonym do wniosku programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-11-28 - Żywiec (śląskie)
Zapoznanie się z zasadami pracy kancelaryjno-biurowej, archiwizacji dokumentów, redagowania pism urzędowych, realizowanie zadań sekretariatu z pomocą opiekuna stażu.Staż odbywać się będzie w dzielnicy: Bydgoszcz Wschód
kontakt przez PUP - 2018-02-16 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
WYKONYWANIE PROSTYCH PRAC BIUROWYCH, PORZADKOWANIE DOKUMENTACJI
kontakt przez PUP - 2016-02-03 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Zapoznanie się z organizacją pracy WUP i w ramach Centrum Informacji i Planowania Kariery ZawodowejI zmiana
kontakt przez PUP - 2018-12-19 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Przygotowanie podbudowy pod kostkę brukową, układanie kostki oraz jej obróbka. Praca na terenie województwa łódzkiego
ARI-BRUK Arkadiusz Szafran - 2017-06-28 - Kolonia Ostoja (łódzkie)
- sporządzanie pism- obsługa klientów, pracowników- rozliczanie usługi- obsługa urządzeń biurowych- wspomaganie w realizacji zadań pracowników oddziału
SANPRO CONSULTING BPO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-02-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
-Ocena wniosków zgodnie z procedurami: dokonywanie oceny formalnej, administracyjnej, warunków ogólnych i zgodności merytorycznej i ekonomiczno technicznej,-informowanie bezpośrednio przełożonego o przebiegu realizacji zadań oraz o występujących problemach i dostrzeżonych nieprawidłowościach,-informowanie odbiorców pomocy w zakresie rozpatrywania wniosków,-obsługi oraz kontroli administracyjnej wniosków o płatność zgodnie z obowiązującymi procedurami,-rozpatrywanie wezwań do usunięcia naruszenia prawa oraz wniosków o ponowne rozpatrzenie sprawy w trybie autokontroli,-sporządzanie dokumentów zgłoszeń należności w zakresie działań wdrażanych przez BWI.
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Pomorski Oddział Regionalny - 2020-12-02 - Gdynia (pomorskie)
zg z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-06-23 - Głogów (dolnośląskie)
Obsługa urządzeń biurowych, rejestracja poczty, przyjmowanie wniosków w związku z programem 500 +.
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Żagań (lubuskie)
sporządzanie sprawozdań finansowych i przeprowadzanie analiz fonansowych, rozliczanie kosztów działalności, klasyfikowanie i wycena aktywów i pasywów, otwieranie i zamykanie ksiąg rachunkowych oraz sporządzanie zestawienia obrotów i sald, sprawdzanie terminów spłat zobiązań i wpyłw nalezności, gromadzenie, kontrolowanie i przechowywanie dokumebntów księgowych
kontakt przez PUP - 2017-03-10 - Łódź (łódzkie)
Telefoniczny kontakt z kontrahentami, wprowadzanie danych do systemu, obsługa sekretariatu.
Z PIECA RODEM SP. Z O.O. - 2017-06-07 - Łódź (łódzkie)
prowadzenie procesów rekrutacyjnych osób z orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności
SOPRA SP. Z O.O. - 2017-05-10 - Łódź (łódzkie)
Obsługa administracyjna jednostki tj. ewidencja czasu pracy, prowadzenie ewidencji delegacji, sporządzanie listy wynagrodzeń, organizowanie szkoleń BHP itp. Wstępna kontrola kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych, opisywanie i przygotowywanie dokumentów do wstępnej kontroli. Pomoc w organizacji imprez i ich obsługa.
GMINNY OŚRODEK KULTURY I PROMOCJI W CIEPŁOWODACH - 2019-09-10 - Ciepłowody (dolnośląskie)
Gromadzenie archiwalnych zbiorów historycznych, znakowanie zbiorów, wykonywanie podstawowych opisów muzealiów, archiwizowanie dokumentacji, kompleksowa obsluga zwiedzających, inicjowanie i organizowanie wydarzeń muzealnych, pomoc przy digitalizacji-cyfryzacji zbiorów, pomoc w przygotowaniu dokumentacji.
Biblioteka Publiczna w Zielonkach - 2017-04-07 - Zielonki (małopolskie)
Referent - STAŻ DLA OSÓB DŁUGOTRWALE BEZROBOTNYCH (POZOSTAJĄCYCH W REJESTRZE PUP ŁĄCZNIE PRZEZ OKRES PONAD 12 MIESIĘCY W OKRESIE OSTATNICH 2 LAT, Z WYŁĄCZENIEM OKRESÓW ODBYWANIA STAŻU) ; MIEJSCE ODBYWANIA STAŻU: - ARiMR OŚCIĘCIN -
kontakt przez PUP - 2019-04-08 - Ościęcin (zachodniopomorskie)
udzielanie lekcji z języka angielskiego, konwersacje
ERNI "ABC SCHOL OF POLISH" - Adam Drutel-Erni - 2016-06-30 - Lębork (pomorskie)
księgowanie dokumentów ,spożądzanie ewidencji zakupu i sprzedaży VAT , generowanie plików jpk
kontakt przez PUP - 2020-10-02 - Szczecin (zachodniopomorskie)
przygotowanie dokumentacji do archiwizacji, obsługa kontrahentów, przygotowanie korespondencji za pomocą elektronicznego obiegu dokumentów, opisywanie dokumentów zgodnie z instrukcją kancelaryjną
kontakt przez PUP - 2019-02-26 - Mikołów (śląskie)
wystawianie faktur sprzedaży (Optima), wprowadzanie i rozliczanie wyciągów bankowych, raportu kasowego; Excel, Word; CV na adres mailowy: biuro (at) jaksa.pl
Jaksa Barbara - 2018-03-22 - Piątkowisko (łódzkie)
obsługa korespondencji oraz dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji, pomoc podczas przyjmowania wniosków w Biurze Obsługi Klienta, pomoc w archiwizacji dokumentów, oferta stażu skierowana do osób bezrobotnych do 30 roku życia, II profil pomocy
kontakt przez PUP - 2018-04-04 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)
Wykonywanie zadań związanych z realizacją LSR na lata 2014-2020. Prowadzenie ewidencji pism oraz kontrola załatwiania pism terminowych. Udział i organizacja szkoleń, konferencji itp.
kontakt przez PUP - 2017-05-26 - Sternalice (opolskie)
Realizowanie strategii rozwojowej firmy poprzez pozyskiwanie nowych klientów oraz inicjowanie kontraktów sprzedażowych, utrzymywanie relacji z istniejącymi klientami, przygotowywanie ofert handlowych, materiałów prezentacyjnych oraz marketingowych, prowadzenie negocjacji i finalizowanie kontraktów, promowanie dobrego imienia firmy na rynku polskim i europejskim. Praca jednozmianowa w godz. 8.00-16.00 od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej.
BEPIS SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-11-22 - Bielsko-Biała (śląskie)
Przyjmowanie i rozliczanie zamówień. Wystawianie dokumentacji handlowej.
kontakt przez PUP - 2020-03-06 - Grodzisk Mazowiecki (mazowieckie)
-Prowadzenie dokumentacji w zakresie przyznanych zasiłków pieniężnych z pomocy społecznej-Analiza projektów decyzji o przyznaniu lub odmowie świadczeń z pomocy społecznej;-Sporządzanie list wypłat zasiłków pieniężnych z pomocy społecznej; -Prowadzenie sekretariatu Ośrodka;-Wykonywanie innych zadań z zakresu pomocy społecznej;-Prowadzenie dokumentacji spraw załatwianych na stanowisku pracy; -Przestrzeganie obowiązującej instrukcji kancelaryjnej, instrukcji w sprawie zasad obiegu dokumentów finansowo-księgowych i przestrzeganie drogi służbowej w zakresie sporządzania, sprawdzania i kontroli dokumentów przedstawianych do podpisu;-Sporządzanie planów, analiz i sprawozdań związanych z wykonywanymi zadaniami; -Sporządzanie informacji statystycznych i opisowych związanych z działalnością Ośrodka na potrzeby Urzędu Gminy, Urzędu Wojewódzkiego; -Organizowanie pracy na stanowisku pracy w sposób zapewniający sprawną i terminową obsługę interesantów oraz terminowe wykonywanie nałożonych zadań; -Wydawanie, przyjmowanie i weryfikacja wniosków oraz załączonej dokumentacji, przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych w sprawach dotyczących dodatku mieszkaniowego i dodatku energetycznego, stypendiów szkolnych oraz karty dużej rodziny pod nieobecność pracownika obsługującego zadania.-Wykonywanie innych zadań, doraźnie zleconych, których wykonanie jest niezbędne dla zapewnienia sprawnego funkcjonowania Ośrodka- Zamówienia publiczne.
GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W SULIKOWIE - 2018-06-24 - Sulików (dolnośląskie)
Wg. harmonogramu RPO
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Strzelce Krajeńskie (lubuskie)
czynności administracyjno-bankowe
kontakt przez PUP - 2020-01-31 - Dolice (zachodniopomorskie)