REFERENT DO SPRAW ADMINISTRACYJNO-BIUROWYCH Boguszyce oferta pracy GMINNE PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNALNE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: REFERENT DO SPRAW ADMINISTRACYJNO-BIUROWYCH
Wynagrodzenie: od 2 300 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa komputera, wystawianie faktur, operacje kasowe, wydawanie i przyjmowanie wniosków, przyjmowanie korespondencji od klientów
Data publikacji: 2019-03-25
Lokalizacja: Boguszyce (dolnośląskie)
Pracodawca: GMINNE PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNALNE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:56-400 Boguszyce 118A, powiat: oleśnicki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Obsługa komputera, wystawianie faktur, operacje kasowe, wydawanie i przyjmowanie wniosków, przyjmowanie korespondencji od klientów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 300 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: 2300 zł + premia uznaniowa do 20%
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT DO SPRAW ADMINISTRACYJNO-BIUROWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Boguszyce
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: oleśnicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Oleśnica
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 27.03.2019
Data zakończenia pracy: 31.12.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie ogólnokształcące
Nazwa pracodawcy:
GMINNE PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNALNE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Oleśnicy
Adres pracodawcy:
56-400 Boguszyce 118A, powiat: oleśnicki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
wykształcenie minimum średnie, prawo jazdy kat B
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: oleśnicki
Gmina pracodawcy: Oleśnica
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Boguszyce
Numer budynku pracodawcy: 118A
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Oleśnicy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Data dodania oferty pracy: 25.03.2019
Oferta pracy ważna do: 24.04.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 25.03.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 25.03.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
do uzgodnienia
"WATKEM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-11 - Rzeszów (podkarpackie)
Wykształcenie, doświadczenie: brak wymagań; sumienność i uczciwość; Zakres obowiązków: nadzór nad terenem firmy w godzinach wieczornych/nocnych 20:00-6:00 co 2-i dzień, interwencje w przypadku niepożądanych zdarzeń, drobne prace sprzątające np: odśnieżanie; preferowani kandydaci z orzeczeniem o niepełnosprawności, mile widziane osoby z okolicy Pilchowic, Gliwic, Knurowa; miejsce pracy: Pilchowice;
BUDOTECHNIKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-20 - Pilchowice (śląskie)
montaż zawiasów do skrzyń drewnianych
Holz Nadel Polska Sp. z o.o. Spółka Komandytowa - 2019-03-13 - Gracuch (świętokrzyskie)
Zakładanie i prowadzenie teczek osobowych, ewidencja czasu pracy, urlopów i zwolnień lekarskich, zawieranie umów o pracę, zleceń, aktualizowanie badań lekarskich i szkoleń BHP, sporządzanie listy płac i dokumentów zgłoszonych do ZUS, obsługa zajęć komorniczych i wydawanie zaświadczeń oraz inne prace kadrowe
kontakt przez PUP - 2016-02-08 - Kraków (małopolskie)
Współpraca z klientami, obsługa biura, ewidencja kosztów, przychodów, ustalanie wyniku podatkowego, wypisywanie faktur Vat, obsługa programów WF-FAKIR, WF-KAPER, rozliczanie zadań publicznych.
MICHALAK Kancelaria Podatkowo- Księgowa Sp. z o.o. - 2017-04-07 - Siedlce (mazowieckie)
Rozwożenie pieczywa
PIEKARNIA-CUKIERNIA "Stawarski" Renata Stawarska - 2016-08-03 - Biskupice (małopolskie)
sprzedaż towarów
Sklep Spożywczo-Przemysłowy Andrzej Stańczyk - 2016-04-08 - Kolonia Wola Pawłowska (mazowieckie)
obsługa klienta
Fabryka Mebli "BODZIO" B. Szewczyk - 2016-02-05 - Łęczyca (łódzkie)
Praca w bezpośrednim kontakcie z osobami pozbawionymi wolności,
Zakład Karny w Dublinach - 2016-07-05 - Dubliny (warmińsko-mazurskie)
-Praca fizyczna-Pomoc w pracy pilarza alpinisty-Sortowanie urobku oraz umieszczanie go w maszynie
Gamuza SP z O.O. - 2017-07-21 - Sucha Beskidzka (małopolskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Rząska (małopolskie)
Praca biurowa, obsługa dokumentów księgowych, obsługa programów księgowo- sprzedażowych.
TABOSS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-09-08 - Nysa (opolskie)
wg harmonogramu stażu
kontakt przez PUP - 2016-07-25 - Kraków (małopolskie)
Zapoznanie z organizacją urzędu oraz z wewnętrzną praca wydziałuProwadzenie dziennika korespondencyjnegoPrzygotowywanie korespondencji do wysyłki i odbiór poczty z kancelarii ogólnej Koordynowanie czynności związanych z obiegiem pism przychodzących i wychodzących z wydziałuPomoc z przygotowywaniu dokumentacji oraz innych pism, wynikających z kompetencji wydziałuWdrażanie się w zagadnienia związane z zamówieniami publicznymi Prowadzenie ewidencji w zakresie udzielanych zamówień publicznych Archiwizacja dokumentów oraz wypożyczanie dokumentów z archiwum zakładowego w celach służbowych w zakresie objętym właściwością wydziału Obsługa i udzielanie informacji petentomObsługa urządzeń biurowych (ksero, komputer, fax)
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Gryfino (zachodniopomorskie)
zawarty w programie stażu.
kontakt przez PUP - 2016-07-27 - Gniew (pomorskie)
Wprowadzenie dokumentów do systemu księgowego zgodnie z procedurami. Kontrolowanie obiegu i poprawności merytorycznej dokumentów księgowych. Szczególna kontrola faktur kosztowych i ich terminów płatności. Wsparcie i pomoc dla działu księgowości i kadr w codziennych zadaniach, inne bieżące prace kadrowo-księgowe.
Zakład Mechaniczno-Handlowy"ZAMEH" Sp. z o.o. - 2017-09-21 - Łagiewniki (dolnośląskie)
zawarty w programie stażu
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Tczew (pomorskie)
reprezentowanie firmy w kontaktach bezpośrednich z klientami chińskimi, budowanie i utrzymywanie długofalowej współpracy i relacji z klientami z Chin, pomoc klientom w rozwiązywaniu problemów
kontakt przez PUP - 2018-07-16 - Jabłonowo (mazowieckie)
OFERUJEMY:zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na czas określony;ciekawe zadania;pracę w jednostce o ugruntowanej pozycji;doskonalenie zawodowe.
Zakład Karny w Koronowie - 2017-08-22 - Koronowo (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie gospodarki magazynu materiałów biurowych, szkoleniowych, druków, sprzętu sportowego, kulturalno-ośwaitowego, kwartalne uzgadnianie ewidencji ilościowej z ewidencją wartościowo ilościową w zakresie gospodarowania mienia, prowadzenie obowiązującej w magazynie dokumentacji, znajomość stanów ewidencyjnych, faktycznych oraz jakościowych mienia, przeprowadzanie przegladów bieżących stanu magazynu i mienia znajdującego się na przechowaniu - jeden raz w miesiącu sprawdzanie stanu przechowywanego mienia, utrzymanie czystości i porządku w przydzielonych pomieszczeniach.
Ośrodek Szkoleń Specjalistycznych Straży Granicznej Lubań - 2018-01-04 - Lubań (dolnośląskie)
prowadzenie spraw kancelaryjnych, archiwizacja dokumentów, prowadzenie akt osobowych
kontakt przez PUP - 2017-01-20 - Mała Wieś (mazowieckie)
referent ds. kadr i płac
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
aktywna sprzedaż produktów chińskich przez telefon, telefoniczne dostarczanie klientom chińskim informacji o produktach firmy, obsługa firmowej poczty elektronicznej w języku chińskim
kontakt przez PUP - 2018-09-27 - Jabłonowo (mazowieckie)
szlifowanie kontenerów, łączenie elementów, wiercenie, cięcie, piłowanie, gięcie, czyszczenie kontenerów
kontakt przez PUP - 2017-07-14 - Ryki (lubelskie)
Obsługa sekretariatu. Przyjmowanie i wysyłanie korespondencji. Prowadzenie rejestrów korespondencyjnych. Przedkładanie dokumentacji do podpisu Dyrektorowi. Obsługa sprzętu biurowego.
Areszt Śledczy w Lesznie - 2016-02-11 - Leszno (wielkopolskie)
obsługa biurowa pracowników objętych grupowym ubezpieczeniem, pośrednictwo ubezpieczeniowe, pośrednictwo turystyczne
JSU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-13 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
I.Zapoznanie się z przepisami i regulaminem organizacyjnym pracy-przejście instruktażu szkoleniowego z zakresu BHP o p.poż.-zapoznanie się z regulaminem pracy-instruktaż stanowiskowy-zapoznanie się z przepisami obowiązującymi w szkole (kontrola zarządcza)II.Obsługa sekretariatu-prowadzenie kancelarii szkolnej w oparciu o jednolity rzeczowy wykaz akt-przyjmowanie korespondencji zgodnie z zasadami obiegu dokumentów w szkole-rejestrowanie pism wychodzących i przychodzących zgodnie z instrukcją kancelaryjną -wpisanie do dziennika korespondencyjnego-przepisywanie, adresowanie i wysłanie korespondencji-przygotowanie korespondencji do wysłania-przestrzeganie obiegu dokumentów -obsługa urządzeń biurowych w tym: fax, skaner, drukarka, kserokopiarka III.Obsługa interesantów-przyjmowanie interesantów oraz udzielanie im informacji-odbieranie telefonów i przekazywanie informacji dzwoniącym-kierowanie rozmów do odpowiednich pracowników jednostki-łączenie rozmów wychodzących-wysłanie i odbieranie faxuIV.Sporządzanie i przygotowywanie dokumentacji, prace kancelaryjne -sporządzanie pism w programie WORD-sporządzanie zestawień, sprawozdań, tabel w programie EXCEL-wyszukiwanie potrzebnych informacji w InternecieRodzaj umiejętności jakie nabędzie osoba bezrobotna po zrealizowaniu Programu stażu:-obsługa sekretariatu-obsługa gości i interesantów dyrektora-obsługa centrali telefonicznej-obsługa urządzeń biurowych: fax, skaner, drukarka, kserokopiarka-sporządzanie i przygotowywanie dokumentacji
kontakt przez PUP - 2017-03-29 - Chwaszczyno (pomorskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-03-24 - Białystok (podlaskie)
praca biurowa
kontakt przez PUP - 2018-05-17 - Puck (pomorskie)
1. Administrowanie zasobami informatycznymi Urzędu (serwery fizyczne, środowisko wirtualne, sieć LAN/WAN, stacje robocze, urządzenia peryferyjne). 2. Administrowanie programami użytkowymi Syriusz Std, e-Dok, Płatnik.3. Utrzymanie i monitorowanie ciągłości pracy sieci teleinformatycznej.4. Podłączanie, konfigurowanie i naprawy urządzeń komputerowych i biurowych.5.Instalacja i aktualizacja oprogramowania.6. Wykonywanie cyklicznych kopii zapasowych serwerów produkcyjnych.7. Zapewnienie wsparcia technicznego pracownikom Urzędu.8. Serwis sprzętu komputerowego, diagnostyka problemów oraz aktywny udział w ich rozwiązywaniu.9.Przeprowadzanie postępowań zakupu sprzętu informatycznego zgodniez zapotrzebowaniem Urzędu.10. Dbałość o bezpieczeństwo danych osobowych przetwarzanych w systemach informatycznych funkcjonujących w Urzędzie.----------------------* Praca w pełnym wymiarze czasu pracy, jednozmianowa w poniedziałki w godz. 800 1600, od wtorku do piątku w godz. 700 - 1500 w podstawowym systemie czasu pracy * Stanowisko pracy związane z administrowaniem sieci komputerowej, serwisem sprzętu komputerowego, instalacją i aktualizacją oprogramowania, podłączaniem, konfigurowaniem i naprawą urządzeń komputerowych i biurowych * Stanowisko pracy związane jest z pracą przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie *Bezpieczne warunki pracy, w budynku nie występują uciążliwe czy szkodliwe warunki pracy. Budynek nie jest wyposażony w windę, co uniemożliwia poruszanie się wózkiem inwalidzkim między piętrami
Powiatowy Urząd Pracy we Wrześni - 2018-10-17 - Września (wielkopolskie)