REFERENT D/S UBEZPIECZEŃ Z DOŚWIADCZENIEM Orzesze oferta pracy Pośrednictwo Ubezpieczeniowe Tomecki Andrzej
![Największy wybór odzieży](/pracodawcy/banner-zakupy.avanti24.pl.png)
Stanowisko: REFERENT D/S UBEZPIECZEŃ Z DOŚWIADCZENIEM
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: -Robienie ofert ubezpieczeniowych-Kontakt z klientem, obsługa oraz wystawianie polis.OKRES ZATRUDNIENIA W PRZYPADKU PRACY NA PODSTAWIE UMOWY:Umowa o pracę na okres próbny do 3 m-ce, następnie umowa na czas określonyMIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:Orzesze, Kochłowice - do ustalenia z pracodawcąPRACA W DNIACH I GODZINACH:pn - pt, praca w przedziale godzinowym: 8.00-18.00 - grafik do uzgodnienia, podstawowy system pracy
Data publikacji: 2020-06-23
Lokalizacja: Orzesze (śląskie)
Pracodawca: Pośrednictwo Ubezpieczeniowe Tomecki Andrzej
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:43-180 Orzesze, powiat: mikołowski, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
-Robienie ofert ubezpieczeniowych-Kontakt z klientem, obsługa oraz wystawianie polis.OKRES ZATRUDNIENIA W PRZYPADKU PRACY NA PODSTAWIE UMOWY:Umowa o pracę na okres próbny do 3 m-ce, następnie umowa na czas określonyMIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:Orzesze, Kochłowice - do ustalenia z pracodawcąPRACA W DNIACH I GODZINACH:pn - pt, praca w przedziale godzinowym: 8.00-18.00 - grafik do uzgodnienia, podstawowy system pracy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: REFERENT D/S UBEZPIECZEŃ Z DOŚWIADCZENIEM
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Orzesze
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 24
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: mikołowski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2408
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Orzesze
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pracownik do spraw ubezpieczeń
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 23.06.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kat. B
wymagania_wymaganiaKonieczne_uprawnieniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie min. średnie (dowolne). Doświadczenie: doświadczenie w zakresie ubezpieczeń majątkowych. Uprawnienia: Licencja KNF, prawo jazdy kat. B. (pracodawca zapewnia samochód służbowy do celów służbowych).
Nazwa pracodawcy: Pośrednictwo Ubezpieczeniowe Tomecki Andrzej
danePracodawcy_nip: 6351076167
danePracodawcy_regon: 276561339
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę:
Powiatowy Urząd Pracy w Mikołowie z siedzibą w Łaziskach Górnych
Adres pracodawcy:
43-173 Łaziska Górne, powiat: mikołowski, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CVLMCERTYFIKATYŚwiadectwa
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, Termin: pn - so., Godziny : 8.00-20.00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 24
Powiat pracodawcy: mikołowski
danePracodawcy_kodPowiatu: 2408
Gmina pracodawcy: Łaziska Górne
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Łaziska Górne
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0941139
Profil działalności pracodawcy: Działalność pośredników turystycznych
Oferta zgłoszona przez:
Powiatowy Urząd Pracy w Mikołowie z siedzibą w Łaziskach Górnych
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|431202
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik do spraw ubezpieczeń
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 23.06.2020
Oferta pracy ważna do: 23.07.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 23.06.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 23.06.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?16cafc7695f9d98254e9579145088291
Podobne oferty pracy
parac biurowa
kontakt przez PUP - 2018-04-24 - Puck (pomorskie)
Doświadczenie w kordynacji podległym zespołem pracowników
EVRES FINANCE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-02 - Łódź (łódzkie)
Prowadzenie dokumentów księgowych, dekretacja.
STALHANDEL ROBERT KWINTO - 2019-09-19 - Zbąszyń (wielkopolskie)
Obsługa taśmy, obsługa specjalistycznego sprzętu do pakowania towaru, obsługa skanera, zabezpieczenie towaru przed uszkodzeniem, pakowanie towaru, kompletacja zmówień, rozładunek towaru.
PARTNER TEMPS Sp. z o. o. Sp. komandytowa - 2015-12-11 - Piaseczno (mazowieckie)
przygotowanie wycen, fakturowanie
Zakład Usługowo Produkcyjny Andrzej Bednarski - 2019-12-19 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
księgowanie dokumentów, analiza kont księgowych, tworzenie rejestrów VAT
Krajowe Stowarzyszenie Wspierania Przedsiębiorczości - 2017-12-07 - Końskie (świętokrzyskie)
Praca polegająca na prowadzeniu sprzedaży internetowej i detalicznej obuwia, kontakt z klientem
kontakt przez PUP - 2019-07-09 - Krapkowice (opolskie)
obsługa klienta, sprzedaż, wystawianie dokumentów, ewidencja i rozliczanie zleceń, nadzór nad dokumentacją i jej obiegiem
kontakt przez PUP - 2018-08-06 - Mikołów (śląskie)
zgodny z zajmowanym stanowiskiem,
RELLA INVESTMENTS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-18 - Czeladź (śląskie)
przewóz materiałów przemysłowo-budowlanych
Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe MARKETING H. Niewiadomski - 2017-09-22 - Morąg (warmińsko-mazurskie)
wykonywanie prac ślusarsko- montażowych
INTOP Sp.zo.o. - 2017-08-29 - Rychtal (wielkopolskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: obsługa urządzeń biurowych, archiwizacja dokumentacji, prowadzenie rozliczeń z zakresu ubezpieczenia zdrowotnego i społecznego rolników , ewidencjonowanie składek, opracowywanie decyzji w sprawie udzielania ulg w spłacie należności z tytułu ubezpieczenia zdrowotnego oraz ubezpieczenia społecznego rolników, prowadzenie przymusowego dochodzenia należności z tytułu składek.Warunki pracy:Praca administracyjno-biurowa wykonywana w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym, w tym praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów). Budynek, w którym wykonywana będzie praca nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich. Budynek jest sześciokondygnacyjny - brak windy przystosowanej do przewozu osób niepełnosprawnych ruchowo
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO - 2019-01-22 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
sporządzanie obowiązujących w Sekcji sprawozdań, meldunków, zestawień, pism itp., opracowywanie zapotrzebowań na uzupełnienie jednostek wojskowych 24. WOG i jednostek nowo formowanych pojazdami i maszynami z gospodarki narodowej; opracowywanie meldunków o uzupełnieniu jednostek wojskowych 24. WOG i jednostek nowo formowanych pojazdami i maszynami z gospodarki narodowej; wykonywanie i składanie do TOAW zapotrzebowań na świadczenia osobiste i doraźne świadczenia rzeczowe; planowanie i prowadzenie ewidencji świadczeń na rzecz obrony; opracowywaniei utrzymywanie w ciągłej aktualności Planu akcji kurierskiej 24. WOG po świadczenia osobiste i doraźne świadczenia rzeczowe; udział w ustalaniu potrzeb mobilizacyjnych dla przydzielonych jednostek nowo formowanych w zakresie środków transportowych, i maszyn pobieranych z GN; współpraca z komórkami organizacyjnymi logistyki w zakresie dostarczania informacji nt. stanu podstawowego sprzętu wojskowego dla 24. WOGi przydzielonych jednostek nowo formowanych; opracowywanie i aktualizacja sprawozdań i meldunków dotyczących uzupełnienia przydzielonych jednostek nowo formowanych w zakresie środków transportowych, świadczeń osobistych i rzeczowych; po wpłynięciu wykazów zmian do etatu dla jednostek nowo formowanych ich weryfikacja, aktualizacja i nanoszenie poprawek w zakresie środków transportowych i maszyn; współpraca z terenowymi organami administracji wojskowej w zakresie uzupełniania potrzeb mobilizacyjnych 24. WOG i jednostek nowo formowanych.znajomość programu MS office,
24 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2020-02-19 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
Pomoc przy projektach unijnych, sporządzanie pism i zestawień w wersji elektronicznej, obsługa komputera i urządzeń biurowych.Oferta stażu skierowana dla osób długotrwale bezrobotnych.
kontakt przez PUP - 2018-09-05 - Brzesko (małopolskie)
Wymagane min. zawodowe wykształcenie, chęci do pracy, rzetelność, sumienność, umiejętność liczenia. Praca od godz. 9:00 lub 10:00. Wynagrodzenie do uzgodnienia. Kontakt z pracodawcą e-mailowy: joannacermar2 (at) wp.pl (CV).
KARASIŃSKA JOANNA HURTOWNIA SALON PŁYTEK CERAMICZNYCH CERMAR 2 - 2019-03-22 - Jejkowice (śląskie)
praca przy obróbce drewna
TARTAK Mateusz Kociok - 2020-05-28 - Chróścice (opolskie)
pomoc w obsłudze kadrowej pracowników, prowadzenie ewidencji czasu pracy, opracowywanie zestawień zbiorczych, sprawozdań i wniosków
Miejski Zarząd Oświaty w Skoczowie - 2016-09-06 - Skoczów (śląskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2016-07-22 - Świdnica (lubuskie)
Rozliczanie produkcji, uzyskanego i sprzedanego towaru, fakturowanie.
kontakt przez PUP - 2016-08-18 - Rudunki (kujawsko-pomorskie)
Ewidencjonowanie dokumentacji wpływającej i wychodzącej; obsługa urządzeń biurowych; przygotowanie dokumentacji do zarchiwizowania; sporządzanie spisów i protokołów brakowania; prowadzenie rejestru badań profilaktycznych.
kontakt przez PUP - 2019-04-10 - Będzin (śląskie)
wystawianie dokumentówwydania i przyjęcia na stan magazyn towarówwprowadzanie dostaw materiału do systemu komputerowegowprowadzanie zmian miejsca skałdowania materiałówdrukowanie etykiet materiałowychStaż odbywać się będzie Siernieczek
kontakt przez PUP - 2017-08-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Umiejętność praktycznego księgowania dokumentów, znajomość zagadnień związanych z księgowością.
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA W PIEKARACH ŚlĄSKICH - 2019-10-30 - Piekary Śląskie (śląskie)
Zakres wykonywania zadań na stanowisku:1) prowadzenie bieżących spraw biurowych m.in; - przyjmowanie przychodzącej korespondencji, - rejestracja wysyłanej i otrzymywanej korespondencji,2) wysyłanie korespondencji na poczcie - opracowywanie dokumentów do wysyłki, prowadzenie ewidencji rozchodów znaczków.3) prowadzenie ewidencji czasu pracy,4) prowadzenie rejestru wydanych delegacji,5) zamawianie legitymacji służbowych dla nauczycieli,6) planowanie i zakup środków piśmiennych na potrzeby administracji (papier, toner, druki, znaczki)7) wyjazdy służbowe do różnych instytucji,8) zastępstwo w trakcie nieobecności sekretarza szkoły,9) inne zadania zlecone przez bezpośredniego przełożonego,Forma i termin składania ofert:Wymagane dokumenty należy składać w sekretariacie Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 4 w Wrocławiu w godz. 8.00 15.00 lub przesłać na adres : Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 4 ul. Sołtysowicka 34, 51-168 Wrocław, w zamkniętej kopercie z podanym imieniem i nazwiskiem, adresem i numerem telefonu kontaktowego wraz z dopiskiem: Nabór na stanowisko referent ds. administracyjnych w terminie do 06.11.2019r. do godz. 12.00. Aplikacje, które wpłyną do placówki po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.szczegóły na stronie:https://zsp4-wroclaw.bip.gov.pl/ogloszenia-o-prace/referent-ds-administracyjnych.html
Zespół Szkolno-Przedszkolny Nr 4 we Wrocławiu - 2019-10-23 - Wrocław (dolnośląskie)
w/g potrzeb
10 ŚWIĘTOKRZYSKA BRYGADA OBRONY TERYTORIALNEJ - 33 Wojskowy Odział Gospodarczy - 2018-01-30 - Kielce (świętokrzyskie)
Naprawa samochodów osobowych i ciężarowych
PPHU "Eber-Klim" Grzegorz Wysocki - 2016-06-27 - Miedźno (śląskie)
- obsługa dokumentów dotyczących gospodarki odpadami - wystawianie KPO, sprawozdań, protokołów, nadawanie kodów odpadom;- sporządzanie ofert i pozyskiwanie dostawców odpadów do przetwórstwa;- przygotowywanie i wysyłka próbek tworzyw sztucznych;- sprzedaż tworzyw stucznych
kontakt przez PUP - 2018-03-05 - Starogard Gdański (pomorskie)
-wykonywanie zleconych zadań administracyjno- biurowych-obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, prowadzenie dziennika korespondencji-przyjmowanie telefonów,obsługa połączeń telefonicznych,faksowych, poczty e-mail-obsługa urządzeń biurowych (wykonywanie kserokopii doukementacji, skanowanie)-redagowanie pism-wyszukiwanie,gromadzenie i analiza informacji o dostepnych funduszach unijnych i pomocowych dla ICZMP-czynny udział w realizacji i rozliczaniu projektów-opracowywanie treści zapytań ofertowych, wzorów umów i załączników-składanie zamówień na materiały biurowe, stała kontrola
kontakt przez PUP - 2020-01-30 - Łódź (łódzkie)
bieżące sprawdzanie stanów magazynowych, sporządzanie niezbędnej dokumentacji magazynowej, przyjmowanie i wydawanie towarów oraz produktów znajdujacych się na terenie magazynu, kontrola i weryfikacja niezgodności z przyjmowanych dostaw, rozpatrywanie reklamacji, utrzymanie porządku na magazynie, czynny udział w inwentaryzacjach i procesach magazynowych, obsługa wózka jezdniowego
SEBCAR-USŁUGI LOGISTYCZNE PAWEŁ KOPER - 2018-04-11 - Komorniki (wielkopolskie)
Zgodnie z programem stażu Dział Obsługi Bezpośredniej
kontakt przez PUP - 2016-04-22 - Bielsko-Biała (śląskie)
OPIS STANOWISKA PRACY:- OBSŁUGA KLIENTÓW INDYWIDUALNYCH - PRACA STACJONARNA - STAŁE GODZINY PRACY - OBSŁUGA TELEFONICZNA I MAILOWA POTENCJALNYCH KLIENTÓW- UMAWIANIE I KOORDYNOWANIE SPOTKAŃ DLA PRZEDSTAWICIELI W TERENIE- DORADZTWO I SPRZEDAŻ USŁUG DOPASOWANYCH DO POTRZEB KLIENTA (INFOLINIA+INTERNET)- NAWIĄZYWANIE I PODTRZYMYWANIE RELACJI Z KLIENTAMI- ZAPEWNIENIE WYSOKIEGO POZIOMU JAKOŚCI OBSŁUGI KLIENTA
CENTRUM OBSŁUGI POWYPADKOWEJ CODEX SP ZOO SPK - 2017-04-13 - Rzeszów (podkarpackie)