REFERENT ADMINISTRACYJNO- BIUROWY Nisko oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: REFERENT ADMINISTRACYJNO- BIUROWY
Wynagrodzenie: od 2聽250 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: Prowadzenie rejestru ,fakt贸r , wyciag贸w bankowych , rejestrui czasu pracy , dziennik korespodencji
Data publikacji: 2019-03-22
Lokalizacja: Nisko (podkarpackie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy: Nisko, powiat: ni偶a艅ski, woj: podkarpackieRodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w
Zakres obowi膮zk贸w:
Prowadzenie rejestru ,fakt贸r , wyciag贸w bankowych , rejestrui czasu pracy , dziennik korespodencji
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋 na czas okre艣lony
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: od 2聽250 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracuj膮cych na tym stanowisku: prace interwencyjne RPO V
System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowy ze stawk膮 miesi臋czn膮
Czy pracodawca szuka pracownik贸w gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: REFERENT ADMINISTRACYJNO- BIUROWY
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Nisko
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: podkarpackie
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: ni偶a艅ski
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Zaw贸d: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: od 2聽250 PLN
Data rozpocz臋cia pracy: 01.04.2019
Data zako艅czenia pracy: 30.09.2019
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: wy偶sze (w tym licencjat), ekonomiczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydat贸w:
obs艂uga oprogramowania Comarch Optima w zakresie :ksi臋gowo艣膰, kadry, p艂aca
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obs艂uga pakietu Office
Dodatkowe informacje odno艣nie wymaga艅 dla kandydat贸w na to stanowisko: min. rok na danym stanowisku
Wymagania odno艣nie sta偶u pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Spos贸b aplikowania: za po艣rednictwem urz臋du
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Powiatowy Urz膮d Pracy w Nisku
Adres pracodawcy:
Sandomierska 6a, 37-400 Nisko, powiat: ni偶a艅ski, woj: podkarpackie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: ni偶a艅ski
Gmina pracodawcy: Nisko
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowo艣膰 pracodawcy: Nisko
Ulica pracodawcy: Sandomierska
Numer budynku pracodawcy: 6a
Oferta zg艂oszona przez: Powiatowy Urz膮d Pracy w Nisku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urz臋dzie pracy: 1
Zaw贸d wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 22.03.2019
Data dodania oferty pracy: 22.03.2019
Oferta pracy wa偶na do: 01.04.2019
Data udost臋pnienia oferty pracy: 22.03.2019
Data przyj臋cia oferty pracy: 11.03.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Promocja projekt贸w szkoleniowych iszkoleniowo-sta偶owych dla os贸b pracuj膮cych ibezrobotnych w wieku 30-65 lat na terenie woj.dolno艣l膮skiego i rekrutacja uczestnik贸w: dystrybucjamateria艂贸w promocyjnych, wysy艂anie ofert rekrutacjatelefoniczna i e-mailowa wizyty osobiste w urz臋dach,instytucjach, organizacjach, przedsi臋biorstwach, itp. pozyskiwanie ch臋tnych uczestnik贸w i zebranie grupszkoleniowych
WIELKOPOLSKI INSTYTUT ROZWOJU PRZEDSI臉BIORCZO艢CI I EDUKACJI 艁UKASZ DYMEK - 2016-10-13 - Legnica (dolno艣l膮skie)
PRZYJMOWANIE I ROZDZIELANIE WP艁YWAJ膭CEJ POCZTY, PRZEPISYWANIE DECYZJI MERYTORYCZNYCH I PISM, OBS艁UGA URZ膭DZE艃 BIUROWYCH
kontakt przez PUP - 2018-09-24 - D臋bica (podkarpackie)
Opracowywanie dokumentacji niezb臋dnej do prawid艂owej realizacji zada艅. Udzia艂 w opracowywaniu dokumentacji interaktywnej przy wykorzystaniu najnowszych program贸w dla konstruktor贸w m.in. Sinumerik, NX.
kontakt przez PUP - 2019-02-14 - Stalowa Wola (podkarpackie)
wg. PROGRAMU STA呕U
kontakt przez PUP - 2019-02-18 - Soko艂贸w Podlaski (mazowieckie)
-
FIRMA HANDLOWO US艁UGOWA MAGDALENA SZCZESNA - 2017-04-27 - Borkowo (pomorskie)
zgodny ze stanowiskiem
Zak艂ad Rachunkowo艣ci i Doradztwa "Nest" - 2016-08-05 - Bukowno (ma艂opolskie)
OBS艁UGA BIURA, PRZYJMOWANIE ZLECE艃, REDAGOWANIE ZAM脫WIE艃, WYKONYWANIE DOKUMENTACJI POWYKONAWCZEJ, KONTAKT Z KLIENTEMANGLOJ臉ZYCZNYM, WYKONYWANIE PRAC BIE呕膭CYCH I POLECE艃 PRZE艁O呕ONEGO
PRZEWIERT TECHNOLOGIE BEZWYKOPOWE SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 SP脫艁KA KOMANDYTOWA - 2018-06-11 - Polkowice (dolno艣l膮skie)
wg programu sta偶u
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Katowice (艣l膮skie)
-prowadzenie akt osobowych, -wsp贸艂praca z p艂acami i ksi臋gowo艣ci膮,-obs艂uga programu Word i Excel,-sporz膮dzanie sprawozda艅,-prowadzenie ZF艢S
kontakt przez PUP - 2017-11-14 - Wodzis艂aw 艢l膮ski (艣l膮skie)
praca wg programu sta偶u
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Legnica (dolno艣l膮skie)
sta偶 w dziale ksi臋gowo艣ci
kontakt przez PUP - 2017-03-15 - Inowroc艂aw (kujawsko-pomorskie)
Prace biuroweSta偶 odbywa膰 si臋 b臋dzie w dzielnicy: Babia Wie艣
kontakt przez PUP - 2017-10-13 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Czynno艣ci zwi膮zane z przetwarzaniem, sortowaniem, obr贸bk膮 surowc贸w; przetwarzanie i prze艂o偶enie surowc贸w na miejsce wykonywania prac, mycie i czyszczenie maszyn i urz膮dze艅, sortowanie produkt贸w, przeprowadzanie obr贸bki wst臋pnej surowca wg okre艣lonych receptur przy zastosowaniu maszyn i urz膮dze艅. Praca w systemie trzyzmianowym 6-14, 14-22, 22-6.
kontakt przez PUP - 2018-03-01 - 艁贸d藕 (艂贸dzkie)
Zapewnienie prawid艂owej i kulturalnej obs艂ugi petent贸w w sekretariacie uczniowskim:1.Przyjmowanie dokument贸w kandydat贸w do szk贸艂 dla doros艂ych oraz ich ewidencjonowanie.2.Przygotowanie dokumentacji s艂uchaczy szk贸艂 dla doros艂ych przyst臋puj膮cych do egzamin贸w semestralnych, poprawkowych, dojrza艂o艣ci.3.Przygotowanie dokumentacji szk贸艂 dla doros艂ych do zako艅czenia roku szkolnegoa/ przygotowanie protoko艂贸w egzaminacyjnychb/ wydawanie druk贸w arkuszy ocen4.Wypisywanie legitymacji oraz identyfikator贸w dla s艂uchaczy szk贸艂 dla doros艂ych.5.Wypisywanie za艣wiadcze艅 dla s艂uchaczy szk贸艂 dla doros艂ych.6.Prowadzenie bie偶膮cej korespondencji w zakresie szk贸艂 dla doros艂ych.7.Prowadzenie listy s艂uchaczy i ich kontrola z dziennikami.8.Sporz膮dzanie odpis贸w arkuszy ocen9.Przyjmowanie i wydawanie dokument贸w s艂uchaczy szk贸艂 dla doros艂ych.10.Sporz膮dzanie sprawozda艅 SIO w zakresie szk贸艂 dla doros艂ych.11. Praca w platformie edukacyjnej Platforma Zarz膮dzania O艣wiat膮 w Krakowie (Archivo, Universo)12.Prowadzenie pe艂nej dzia艂alno艣ci informacyjnej w zakresie funkcjonowania szk贸艂 dla doros艂ych /gabloty itp./
CENTRUM KSZTA艁CENIA USTAWICZNEGO IM. JANA MATEJKI W KRAKOWIE - 2019-02-04 - Krak贸w (ma艂opolskie)
Obs艂uga, konserwacja i naprawa maszyn i urz膮dze艅.
Morpol Laurin Sp. z o.o. - 2017-07-12 - L臋bork (pomorskie)
PROWADZENIE TECZEK AKT OSOBOWYCH, EWIDENCJI CZASU PRACY, EWIDENCJI ZWOLNIE艃 LEKARSKICH, PRZYGOTOWYWANIE UM脫W O PRAC臉, 艢WIADECTW PRACY I INNYCH, LIST OBECNO艢CI, WYSTAWIANIE DELEGACJI S艁U呕BOWYCH, SPORZ膭DZANIE SPRAWOZDA艃 DO GUS I INNYCH, PROWADZENIE REJESTRU SZKOLE艃 ZEWN臉TRZNYCH, NADZ脫R NAD PRAWID艁OWYM FUNKCJONOWANIEM ARCHIWUM, WSP脫艁UDZIA艁 W OPRACOWYWANIU REGULAMIN脫WWYMAGANIA: WYKSZTA艁CENIE 艢REDNIE/WY呕SZE, ZAGADNIENIA Z KODEKSU PRACY, OBS艁UGA PAKIETU MS OFFICE, PO呕膭DANE 3LETNIE DO艢WIADCZENIE W KADRACHPRACA W GODZINACH: 07:25-15:00
POWIATOWA STACJA SANITARNO EPIDEMIOLOGICZNA - 2018-09-18 - Szczecin (zachodniopomorskie)
PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENT脫W DO ODPRAWY CELNEJWYMAGANIA: WYKSZTA艁CENIE WY呕SZE (W TYM LICENCJAT), UMIEJ臉TNO艢CI: J. ANGIELSKI BIEG艁Y, OBS艁UGA KOMPUTERA, UPRAWNIENIE: AGENT CELNY- MO呕LIWO艢膯 PRZYUCZENIAMIEJSCE PRACY: UL. DWORCOWA 16, 72-602 艢WINOUJ艢CIE
C. HARTWIG SZCZECIN SPEDYTORZY MI臉DZYNARODOWI SP脫艁KA Z O.O. - 2018-03-21 - 艢winouj艣cie (zachodniopomorskie)
1.Przyjmowanie wniosk贸w oraz udzielanie informacji z zakresu ustawy z dnia 11 lutego 2016r o pomocy pa艅stwa w wychowaniu dzieci (Dz.U z 17 lutego 2016r.poz195). 2.Kwalifikowanie wniosk贸w3.Realizacja ustawy o 艣wiadczeniach rodzinnych. Wymagane dokumenty:1) aktualne CV,2) list motywacyjny,3) kserokopie dyplom贸w potwierdzaj膮cych wykszta艂cenie oraz kserokopie za艣wiadcze艅 o uko艅czonych kursach i szkoleniach,4) kserokopi臋 dowodu osobistego,5) podpisane o艣wiadczenie o niekaralno艣ci nast臋puj膮cej tre艣ci: O艣wiadczam, 偶e nie by艂em/am karany/a za przest臋pstwo pope艂nione umy艣lnie lub umy艣lne przest臋pstwo skarbowe i nie toczy si臋 przeciwko mnie post臋powanie karne.O艣wiadczam, 偶e posiadam pe艂n膮 zdolno艣膰 do czynno艣ci prawnych i korzystam z pe艂ni praw publicznych zgodnie z ustaw膮 z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorz膮dowych (tekst jednolity Dz. U. z 2008 r. Nr 223 poz. 1458 z p贸藕n. zm.).6) podpisane o艣wiadczenie dotycz膮ce zgody na przetwarzanie danych osobowych o tre艣ci:Wyra偶am zgod臋 na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezb臋dnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko asystent rodziny, zgodnie z ustaw膮 z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t. j. Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z p贸藕n. zm.). 7) podpisane o艣wiadczenie o stanie zdrowia o tre艣ci:O艣wiadczam, i偶 znajduj臋 si臋 w stanie zdrowia pozwalaj膮cym mi na wykonywanie pracy na stanowisku asystenta rodziny,8) podpisane o艣wiadczenie nt. w艂adzy rodzicielskiej o tre艣ci: O艣wiadczam, 偶e nie jestem i nie by艂em/am pozbawiony/a w艂adzy rodzicielskiej oraz w艂adza rodzicielska nie jest mi zawieszona ani ograniczona.UWAGA !!! W przypadku zatrudnienia kandydat zobowi膮zany b臋dzie do przed艂o偶enia do wgl膮du pracodawcy orygina艂y ww. dokument贸w.Post臋powanie rekrutacyjne:Nab贸r zostanie przeprowadzony w dw贸ch etapach post臋powania rekrutacyjnego:Etap I. Weryfikacja ofert pod wzgl臋dem formalnym oraz dokonanie wst臋pnej oceny merytorycznej,Etap II. Rozmowa kwalifikacyjna z wybranymi kandydatami w siedzibie Miejsko Gminnego O艣rodka Pomocy Spo艂ecznej w Nowogrod藕cu i dokonanie wyboru pracownika.
Miejsko Gminny O艣rodek Pomocy Spo艂ecznej Nowogrodziec - 2016-11-24 - Nowogrodziec (dolno艣l膮skie)
- prowadzenie kasy jednostki (w zakresie ewidencji i rozlicze艅 czekowych, pobierania got贸wki, sporz膮dzania raport贸w kasowych z rozbiciem na poszczeg贸lne fundusze);- bie偶膮ca kontrola dokument贸w pod wzgl臋dem formalnym i rachunkowym;- bie偶膮ce przygotowanie dowod贸w 藕r贸d艂owych do ksi臋gowania i ich dekretacja, sporz膮dzanie w艂asnych zast臋pczych dowod贸w PK oraz ksi臋gowanie dowod贸w (z wykorzystaniem programu Ksi臋gowo艣膰 Optivum) i nadawanie tym dowodom numer贸w pozycji ksi臋gowej;- bie偶膮ca kontrola wyci膮g贸w bankowych i ci膮g艂o艣ci sald oraz uzgadnianie polece艅 przelew贸w z w艂a艣ciwymi dokumentami finansowymi w zakresie wyci膮gu bankowego;- sporz膮dzanie na koniec ka偶dego miesi膮ca zestawie艅 obrot贸w i sald dla ka偶dego z prowadzonych rejestr贸w, dokonywanie stosownych uzgodnie艅;- rozliczanie delegacji pracownik贸w;- pomoc w sporz膮dzaniu sprawozda艅 i plan贸w finansowych;- pomoc przy przygotowywaniu i przekazywaniu do archiwizacji dokumentacji finansowej;- wykonywanie innych zada艅 wynikaj膮cych z obs艂ugi finansowo-ksi臋gowej w ramach zakresu czynno艣ci.Godziny pracy: 8-12
ZESP脫艁 SZK脫艁 GASTRONOMICZNO-SPO呕YWCZYCH W OLSZTYNIE - 2019-02-06 - Olsztyn (warmi艅sko-mazurskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2018-01-17 - 艁osi贸w (opolskie)
ZGODNIE Z PROGRAMEM STA呕U
kontakt przez PUP - 2016-03-02 - Skierniewice (艂贸dzkie)
Pomoc przy projektach unijnych, sporz膮dzanie pism i zestawie艅 w wersji elektronicznej, obs艂uga komputera i urz膮dze艅 biurowych.Oferta sta偶u skierowana dla os贸b d艂ugotrwale bezrobotnych.
kontakt przez PUP - 2018-09-05 - Brzesko (ma艂opolskie)
Prowadzenie akt osobowych, ewidencji czasu pracy i bazy danych pracownik贸w i inne sprawy zwi膮zane z ruchem pracowniczym. Kontrola i rozliczenie czasu pracy.
Samodzielny Publiczny Zak艂ad Opieki Zdrowotnej w Bochni "Szpital Powiatowy" im. B艂. Marty Wieckiej - 2016-11-22 - Bochnia (ma艂opolskie)
realizacja zam贸wie艅 - obs艂uga klienta, fakturowanie, oferty handlowe, raporty r贸偶ne: praca w godzinach 07.00-15.00 lub 08.00-16.00
"AGROBUD BHP" Sp贸艂ka Akcyjna - 2018-01-10 - Rusz贸w (dolno艣l膮skie)
Dokonywanie zakup贸w w imieniu klienta, poszukiwanie nowych producent贸w, bezpo艣redni kontakt z klientem angielsko i ukrai艅sko j臋zycznym
kontakt przez PUP - 2018-12-19 - 艁贸d藕 (艂贸dzkie)
sprzeda偶 herbat. Skle w GALERII KARUZELA
FIRMA HANDLOWO - US艁UGOWA SOBCZAK ANNA - 2016-05-27 - Wrze艣nia (wielkopolskie)
Prace gospodarcze np. renowacja ogrodzenia (czyszczenie, malowanie metalu), prace porz膮dkowe
Przedsi臋biorstwo Transportowe "Mazur-Transport" Arkadiusz Mazur I艂awa - 2018-06-07 - I艂awa (warmi艅sko-mazurskie)
praca fizyczna, roz艂adunek- za艂adunek towar贸w, sprz膮tanie budowy, praca na terenie Krakowa + delegacje na terenie ca艂ego kraju
kontakt przez PUP - 2018-02-21 - Krak贸w (ma艂opolskie)
wg programu sta偶u POWER (6/3)
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - S艂awno (zachodniopomorskie)
Zakres zada艅:1. prowadzenie spraw wynikaj膮cych z ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, a w szczeg贸lno艣ci:sporz膮dzanie wypis贸w i wyrys贸w z miejscowych plan贸w zagospodarowania przestrzennego oraz za艣wiadcze艅 o braku planu,sporz膮dzanie opinii i za艣wiadcze艅 o zgodno艣ci przedsi臋wzi臋膰 inwestycyjnych i innych dzia艂a艅 w przestrzeni zzapisami miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, ustaleniami innych dokument贸w planistycznych oraz przepisami planowania przestrzennego,informowanie o przeznaczeniu terenu,wsp贸艂praca z innymi wydzia艂ami Urz臋du Miejskiego w zakresie zagadnie艅 zagospodarowania przestrzennego,udost臋pnianie i wypo偶yczanie archiwalnych opracowa艅 planistycznych,archiwizacja miejscowych plan贸w zagospodarowania przestrzennego i innych opracowa艅 planistycznych,prowadzenie post臋powa艅 administracyjnych w sprawie wydania decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu uczestnictwo w dokonywaniu okresowych analiz realizacji plan贸w zagospodarowania przestrzennego oraz ocen ich aktualno艣ci oraz w sporz膮dzaniu opracowa艅 planistycznych dla gminy,zapewnienie w艂a艣ciwej estetyki miasta, z uwzgl臋dnieniem m.in. wymaga艅 艂adu przestrzennego, urbanistyki i architektury, walor贸w architektonicznych i krajobrazowych, ochrony 艣rodowiska, ochrony d贸br kultury,opracowywanie projekt贸w decyzji o na艂o偶eniu op艂at wynikaj膮cych ze wzrostu warto艣ci nieruchomo艣ci,prowadzenie post臋powa艅 wynikaj膮cych z art.36 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, przygotowanie realizacji roszcze艅,wprowadzanie informacji o dost臋pnych raportach i ocenach oddzia艂ywania na 艣rodowisko do rejestru w zakresie prowadzonych spraw,prowadzenie i wykorzystanie do cel贸w analitycznych baz danych o przestrzeni miasta w zakresie urbanistyki iarchitektury;przygotowywanie projekt贸w odpowiedzi na wnioski i interpelacje Radnych Rady Miejskiej w zakresieprowadzonych spraw;przygotowywanie i rozliczanie um贸w z Wykonawcami opracowa艅 planistycznych, przygotowywanie informacji dla cel贸w sprawozdawczo艣ci, oceny wykonania plan贸w finansowych dotycz膮cych realizacji zada艅 Wydzia艂u Urbanistyki i Architektury;
Urz膮d Miejski - 2016-05-06 - Jaworzno (艣l膮skie)