REFERENT ADMINISTRACYJNO-BIUROWY Golina oferta pracy ZAKŁAD PRZEMYSŁU MIĘSNEGO BIERNACKI
Stanowisko: REFERENT ADMINISTRACYJNO-BIUROWY
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: obsługa kontrahentów i pozyskiwanie nowychobsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącejwspółpraca z dostawcami i odbiorcamiobsługę bieżących spraw administracyjno-biurowych
Data publikacji: 2020-06-01
Lokalizacja: Golina (wielkopolskie)
Pracodawca: ZAKŁAD PRZEMYSŁU MIĘSNEGO BIERNACKI
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Dworcowa 47 D, 63-200 Golina, powiat: jarociński, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
obsługa kontrahentów i pozyskiwanie nowychobsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącejwspółpraca z dostawcami i odbiorcamiobsługę bieżących spraw administracyjno-biurowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: REFERENT ADMINISTRACYJNO-BIUROWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Golina
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 30
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: jarociński
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 3006
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Jarocin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: technik administracji*
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: kreatywność,dyspozycyjność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: dobra organizacja czasu pracy
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: bardzo dobra obsługa komputera
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_2: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: komunikatywność
Nazwa pracodawcy: ZAKŁAD PRZEMYSŁU MIĘSNEGO BIERNACKI
danePracodawcy_nip: 6172148186
danePracodawcy_regon: 300459077
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Jarocinie
Adres pracodawcy:
Dworcowa 47 D, 63-200 Golina, powiat: jarociński, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 30
Powiat pracodawcy: jarociński
danePracodawcy_kodPowiatu: 3006
Gmina pracodawcy: Jarocin
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Golina
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0199361
Ulica pracodawcy: Dworcowa
Numer budynku pracodawcy: 47 D
Profil działalności pracodawcy:
przetwarzanie i konserwowanie mięsa,z wyłączeniem mięsa z drobiu
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Jarocinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|334306
Zawód wykonywany przez pracownika: technik administracji*
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 01.06.2020
Data dodania oferty pracy: 01.06.2020
Oferta pracy ważna do: 30.06.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 01.06.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 01.06.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?b51e30b810f730c336802dc213d177fa
Podobne oferty pracy
wprowadzanie przelewów do systemu bankowego, wprowadzanie wyciągów bankowych, uzgadnianie należności i zobowiązań, odbieranie i wysyłanie listów, redagowanie pism, zapewnienie przepływu informacji pomiędzy działami
ZBIGNIEW BARTCZAK PRZEDSIĘBIORSTWO TECHNICZNO-HANDLOWE "CHEMLAND" - 2018-08-07 - Stargard (zachodniopomorskie)
szkolenie z zakresu BHP,P.Poż. , z zakresu informacji niejawnych, zapoznanie się z zakresem obowiązków na stanowisku pracy, wykonywanioe analiz ilosciowych prowadzonych postepowań sprawdzajacych, wykonywanie wykazów z wykorzystaniem MS Word, opisy teczek, archiwizacja dokumentów itp
kontakt przez PUP - 2017-04-21 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Wykształcenie minimum średnie-techniczne.Znajomość i obsługa Internetu, mile widziana znajomość branży instalacyjnej
kontakt przez PUP - 2020-02-18 - Racibórz (śląskie)
1. Prowadzenie bieżących prac biurowych.2. Opiniowanie zamierzeń inwestycyjnych pod kątem zgodności z obowiązującymi planami ochrony oraz obowiązującymi ustaleniami urbanistyczno-architektonicznymi dla gmin.3. Opiniowanie studium uwarunkowań i kierunków przestrzennego zagospodarowania w zakresie ochrony krajobrazu i architektury.4. Opiniowanie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego pod kątem zgodności z obowiązującymi planami ochrony.5. Dokumentacja walorów przyrodniczych parków krajobrazowych.6. Pomoc przy organizacji konkursów, wystaw itp.
kontakt przez PUP - 2018-03-09 - Tarnów (małopolskie)
Zapozanie się z prowadzeniem biura i realizacją zleceń, wystawianie i przyjmowanie faktur, obsługa urządzeń biurowych i kasy fiskalnej, zapoznanie się z prowadzeniem dokumentów zo ZUS i na cmentarz.
kontakt przez PUP - 2017-04-13 - Bolesławiec (dolnośląskie)
obsługa sekretariatu, prowadzenie akt osobowych, prowadzenie ewidencji urlopów, absencji chorobowej, kierowanie na badania lekarskie, prowadzenie ewidencji czasu pracy, prowadzenie spraw związanych z pracami społecznie użytecznymi, współpraca z PUP, MOPS, Sądem, komornikami, pomoc w pracach BHP, inne prace zlecone przez Dyrektora
Szkoła Podstawowa Nr 18 im. Ignacego Krasickiego - 2018-07-18 - Sosnowiec (śląskie)
wystawianie dokumentów sprzedaży, przygotowywanie dokumentów wysyłkowych zgodnie z wytycznymi klienta, uzupełnianie raportów bieżących niezgodności pomiędzy stanem księgowym a faktycznym
QUICKPACK POLSKA Sp. z o.o. - 2017-03-03 - Jędrzejów (świętokrzyskie)
wykształcenie w kierunku elektrycznymbiegła znajomość czytania schematów elektrycznychpraktyczna znajomość zasad połączeń elektrycznych niskich napięćdoświadczenie w podłączaniu szaf sterowniczych oraz w podłączaniu elementów automatyki przemysłowejprawo jazdy kat. Bmile widziana znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnymgotowość do wyjazdów służbowychWykonywanie połączeń elektrycznych maszyn oraz linii produkcyjnych, podłączanie szaf elektrycznych.1 zmianawynagrodzenie: 4250 zł bruttopraca na terenie kraju oraz wyjazdy zagraniczne
SIMERIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-10-03 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Wykonywanie prac remontowo- budowlanych i adaptacyjnych: układanie ceramiki ściennej i podłogowej; zabudowy płytami G/K; prace tynkowe; prace malarskie; prace wykończeniowe; praca na potrzeby własne firmy.Praca w godzinach 7:00-15:00Sala D
kontakt przez PUP - 2017-01-10 - Wrocław (dolnośląskie)
1) prowadzenie akt osobowych pracowników, 2) sporządzanie dokumentacjikadrowej pracowników 3) bieżące aktualizowanie bazy danych kadrowych wprogramie VULCAN, 4) bieżąca współpraca z firmą świadczącą obsługę wzakresie bhp i p-poż 5) prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników, 6)rejestrowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej, 7) prowadzeniedokumentacji samochodu służbowego 8) prowadzenie kasy DWD, 9)sprawdzanie faktur 10) przygotowywanie umów z kontrahentami 11)prowadzenie rejestru rezerwacji, umów i przedpłat 12) dokonywanierezerwacji 13) prowadzenie i bieżące aktualizowanie elektronicznej bazydanych SIO 14) współpraca w prowadzeniu strony WWW placówki, 15)prowadzenie spraw z zakresu ochrony danych osobowych. Dodatkowe wymagania: 1) pożądane wykształcenie wyższe (preferowany kierunek administracja), 2)pożądane doświadczenie zawodowe w administracji co najmniej1rok, 3) wymagane umiejętności: a) logicznego myślenia, b) planowania i organizacji pracy własnej, c)komunikowania się (komunikacja werbalna i pisemna), d)umiejętność utrzymania porządku w dokumentach i w miejscu pracy, e)umiejętność pracy indywidualnej i zespołowej. 4)pożądane cechy osobowości: odpowiedzialność, dyspozycyjność, uczciwość, lojalność,dyskrecja, samodzielność, sumienność,rzetelność, terminowość.
Dom Wczasów Dziecięcych - 2018-05-07 - Duszniki-Zdrój (dolnośląskie)
- Szczegóły oferty na stronie www.zzm.katowice.pl w zakładce BIP Oferty pracy w jednostce.- Zakres zadań:1. Wydaje dyspozycje podległym pracownikom, kontroluje wykonanie poleceń oraz dyscypliny pracy.2. Opracowuje harmonogramy prac związanych z konserwacją terenów zieleni w rejonie Szopienice obejmujące:- prowadzenie prac porządkowych,- prowadzenie pielęgnacji drzewostanu i krzewów,- prowadzenie pielęgnacji kwietników sezonowych i wieloletnich,- prowadzenie bieżących remontów małej architektury,- planowanie zakresu wysadzeni drzew, krzewów i kwiatów,- typowanie obiektów do remontów,- sporządzanie sprawozdań z wykonanych robót, kontrole raportów dziennych.3. Opracowuje zapotrzebowanie na wszelkiego rodzaju materiały do wykonywania zadańi składa je w Dziale Planowania i Uzgodnień i u Inspektora ds. zaopatrzenia. 4. Przestrzega ustalonych harmonogramów terminów wysadzeń materiału roślinnego, zabiegów pielęgnacyjnych i czuwa nad fachowym wykonaniem prac z zakresu konserwacji zieleni.5. Czuwa nad przestrzeganiem przez podległych pracowników przepisów, instrukcji w zakresie BHP i p.poż., regulaminu pracy.6. Podpisuje karty drogowe kierowcom pojazdów samochodowych, będących w dyspozycji pracowników rejonu.7. Pobiera i wydaje bilety komunikacyjne dla pracowników działu na przejazdy służbowei rozlicza je.8. Pobiera i rozlicza przysługujące w okresie letnim napoje chłodzące dla podległych pracowników.- Miejsce pracy: teren miasta Katowic- Wynagrodzenie: od 3250 do 3750 zł/brutto. Umowa o pracę na czas określony nie mniej niż 9 miesięcy (w celu zastępstwa nieobecnego pracownika). Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00.Wymagania niezbędne: - wykształcenie średnie kierunkowe: ogrodnictwo, leśnictwo, architektura krajobrazu, biologia, rolnictwo lub pokrewne,- prawo jazdy kategorii B,- posiadanie obywatelstwa polskiego,- korzystanie z pełni praw publicznych,- nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,- znajomość przepisów i ustaw: o ochronie przyrody, o pracownikach samorządowych, o samorządzie gminnym, o utrzymaniu czystości i porządku w gminie,- znajomość obsługi komputera (arkusz kalkulacyjny, edytor tekstowy).Wymagania dodatkowe:- wykształcenie wyższe kierunkowe: ogrodnictwo, leśnictwo, architektura krajobrazu, biologia, rolnictwo lub pokrewne,- doświadczenie zawodowe w branży,- znajomość topografii Katowic,- umiejętność rozpoznawania gatunków drzew i krzewów,- umiejętność współpracy w zespole,- dobra organizacja pracy.
ZAKŁAD ZIELENI MIEJSKIEJ KATOWICE - 2019-04-29 - Katowice (śląskie)
sprawdzanie faktór i rachunków złożonych do zapłaty przez jednostki oświatowe i GZEAS.Przygotowanie poleceń przelewów oraz poleceń wypłaty na podstawie sprawdzonych dokumentów.umieszczanie i zawieszanie przelewów w systemie bankowym,prowadzenie rejetru faktór i rachunków, prowadzenie rejetru umów,wystawianie not księgowych i innych wynikających z dokumentów źródłowych,wystawianie faktur sprzedaży szkół, przedszkoli, i GZEAS,i inne wg załącznika
Gminny Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Zielonki - 2018-08-09 - Zielonki (małopolskie)
według programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-06-06 - Legnica (dolnośląskie)
Spawanie materiałów
kontakt przez PUP - 2016-04-07 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
1. Pomoc przy udzielaniu informacji turystycznej turystom krajowym i zagranicznym.2. Pomoc w promowaniu poszczególnych przedsięwzięć programowych.3. Aktualizacja bazy danych.4. Przeprowadzanie badań ankietowych dot. ruchu turystycznego w Tarnowie.
kontakt przez PUP - 2018-03-22 - Tarnów (małopolskie)
- Przyjmowanie towaru oraz pomoc w sprzedaży towaru.- Wynagrodzenie: od 1125 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%).- Praca 4 godziny dziennie w godzinach: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie min. zawodowe, mile widziane wykształcenie średnie. Doświadczenie NIE jest wymagane -> pracodawca zapewnia przyuczenie. Osoba sprawna fizycznie. Osoba bez nałogów. Mile widziane Książeczka Sanepidu. Kontakt wstępnie telefoniczny (7:00-15:00) (Tel. 32-359-44-37) lub (8:00-17:00) (Tel. 604-430-894) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Obroki 130 -Hala 1 - BOX 21 F, 40-883 Katowic).
DROST HENRYK - 2019-01-08 - Katowice (śląskie)
wykonywanie zadań dotyczących upowszechniania oraz promocji kultury i turystyki a także promocji Centrum, sporządzanie zaproszeń, listów intencyjnych, podziękowań, umiejętnośc stosowania w praktyce Ustawy prawo zamówień publicznych, obsługa punktu informacji turystycznej, obsługa turystów, obsługa urządzeń biurowych m.in. kserrokopiarki, drukarki.
kontakt przez PUP - 2019-02-15 - Sanniki (mazowieckie)
przygotowywanie materiałów promocyjnych, udział w organizowaniu i koordynowaniu przedsięwzięć kulturalno-oświatowych, prowadzenie ewidencji i analizy dyscypliny środowisk wojskowych, współpraca z podmiotami zewnętrznymi, prace biurowo-administracyjneGodziny pracy: pn-czw. 7.00-15.30, pt.; 7-13
4 Warmińsko-Mazurska Brygada Obrony Terytorialnej - 2019-03-12 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Do zadań osoby na tym stanowisku należeć będzie m.in:- obsługa interesantów;- obsługa połączeń telefonicznych;- przyjmowanie, segregacja i rejestracja korespondencji w księdze korespondencji przychodzącej i wychodzącej z zakładu pracy;- redagowanie i wysyłanie pism w formie drukowanej i elektronicznej (e-mail);- przygotowanie i wysyłka korespondencji za pośrednictwem Poczty Polskiej oraz innych operatorów przesyłek kurierskich;- wykonywanie kopii ksero i skanowanie dokumentów na potrzeby pracowników;- opieczętowanie i opisywanie przychodzących faktur kosztowych;- kserowanie faktur kosztowych i podział w odpowiednie teczki inwestorskie;- pomoc w dziale księgowości a w szczególności (dekretowanie faktur kosztowych, dekretowanie raportów kasowych).
"PALTECH" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-04 - Jastrowie (wielkopolskie)
-pomoc w wykonywaniu bieżących zadań nałożonych na dział między innymi takich jak przygotowywanie i wysyłka korespondencji wychądzącej-obsługa kancelaryjna korespondencji przychodzącej i wychodzącej z urzędu-archiwizacja dokumentów-wkonywanie prac biurowych
kontakt przez PUP - 2018-03-24 - Łódź (łódzkie)
Pracując u nas będziesz zajmował się sprzedażą takich rzeczy jak np. rowery, skutery, quady. Odpowiedzialny będziesz za kompleksową obsługę Klienta i pracę według najwyższych standardów.
Media Expert - 2016-02-17 - Augustów (podlaskie)
- Informacja o naborze DS14001.26.2017. Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Katowicach Katowice, ul. Jagiellońska 17 Dyrektor Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Katowicach poszukuje kandydatów na: stanowisko obsługi POMOC ADMINISTRACYJNA DS. INFORMACJI I PRZYJMOWANIA WNIOSKÓWW DZIALE PORADNICTWA I INFORMACJI zatrudnienie na czas określony od 24 lipca 2017 na okres dwóch miesięcy. zmożliwością przedłużenia o jeden lub dwa miesiące.- Zakres zadań na stanowisku:1) przyjmowanie i rejestrowanie wniosków w zakresie świadczeń rodzinnych, funduszu alimentacyjnego, świadczenia wychowawczego i świadczenia z tytułu urodzenia dziecka, uktórego zdiagnozowano ciężkie i nieodwracalne upośledzenie labo nieuleczalną chorobę zagrażającą życiu, które powstały w prenatalnym okresie rozwoju dziecka lub w czasie porodu2) przyjmowanie i rejestrowanie protokołów dotyczących zmiany sytuacji finansowej i rodzinnej klientów Ośrodka, mającej wpływ na zmiany decyzji administracyjnych,3) przygotowywanie wezwań do klientów,4) przyjmowanie i rejestrowanie protokołów zmiany formy świadczeń,5) udzielanie informacji klientom Ośrodka w zakresie świadczeń rodzinnych, funduszu alimentacyjnego, świadczenia wychowawczego, świadczenia z tytułu urodzenia dziecka, uktórego zdiagnozowano ciężkie i nieodwracalne upośledzenie labo nieuleczalną chorobę zagrażającą życiu, które powstały w prenatalnym okresie rozwoju dziecka lub w czasie porodu6) dostęp do dziedzinowych programów komputerowych7) prowadzenie monitoringu8) doręczanie decyzji w sprawach świadczeń 9) weryfikacja danych osobowych i systemowych w systemie teleinformatycznym oraz przygotowywanie korespondencji.10) Porządkowanie dokumentacji, kompletowanie teczek, składanie i wydawanie druków wniosków.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto + dodatek stażowy. Zatrudnienie na czas określony 2 miesiące z możliwością przedłużenia o 1 lub 2 miesiące. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca od 7:30 do 15:30
MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W KATOWICACH - 2017-06-07 - Katowice (śląskie)
- uzupełnianie akt spraw,- porządkowanie akt,- ewidencjonowanie zwrotów,- przygotowywanie akt,- przygotowywanie pprostych zapytań i pism, porządkowanie dokumentacji.Staż dla osób do 30r. życia
kontakt przez PUP - 2020-02-04 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2020-07-02 - Brzeg Dolny (dolnośląskie)
SPORZĄDZANIE PISM W KANCELARII, PRACA W SYSTEMIE "KOMORNIK", REJESTRACJA POSTĘPOWAŃ EGZEKUCYJNYCH, SPORZADZANIE ZAPYTAŃ DO URZĘDÓW TYPU US, ZUS, ELEKTRONICZNE KSIĘGI WIECZYSTE, OBSŁUGA TELEFONICZNA INTERESANTÓWWYKSZTAŁCENIE MINIMUM ŚREDNIE, UMIEJĘTNOŚĆ BIEGŁEGO POSŁUGIWANIA SIĘ PROGRAMAMI KOMPUTEROWYMI, MINIMUM 1 ROK DOŚWIADCZENIA ZAWODOWEGO, WSKAZANA PRAKTYKA UZYSKANA W PRACY BIUROWEJGODZINY PRACY OD 08.00 DO 16.00PRACODAWCA PROSI O KONTAKT TELEFONICZNY PRZED SPOTKANIEM
KOMORNIK SĄDOWY PRZY SĄDZIE REJONOWYM SZCZECIN-PRAWOBRZEŻE I ZACHÓD W SZCZECINIE WITOLD BRZEŹNIAK - 2018-10-18 - Szczecin (zachodniopomorskie)
-pomoc przy weryfikacji dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym;-kontrola dowodow księgowych;-wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego;-rozliczanie płatności;-pomoc w obsludze klienta;-sporządzanie pism;-archiwizacja dokumentów;-prowadzenie pocztowej książki nadawczej;-zapewnienie odpowiedniego obiegu dokumentów z różnymi instytucjami;
kontakt przez PUP - 2018-01-24 - Rawicz (wielkopolskie)
Prowadzenie obsługi kasowej SM w zakresie przyjmowania wpłat oraz dokonywania wypłat gotówkowych, prowadzenie inkasa w zakresie przyjmowania podatków od nieruchomości, rolnego oraz opłatyskarbowej, przygotowanie rozliczeń oraz not za inkaso, codzienne rozliczanie stanugotówki oraz innych walorów wartościowych. Wymagania oraz wymagane dokumenty jakie należy złożyć zamiesazczono na stronie BIP Straży Miejskiej w Legnicy.
STRAŻ MIEJSKA w Legnicy - 2019-04-03 - Legnica (dolnośląskie)
Spawanie elementów, prace gospodarcze
STALMAX Sp. z o.o. - 2018-04-18 - Piątkowiec (podkarpackie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2016-04-01 - Zielona Góra (lubuskie)
Rozpakowywanie aut dostawczych. sortowanie towarów, prowadzenie magazynu. Refundacja części kosztów do 30 roku życia
kontakt przez PUP - 2018-09-27 - Łask (łódzkie)