RECEPCJONISTKA Pobiedziska oferta pracy Hotel Restauracja Alexandra Jacek Maciejewski
Stanowisko: RECEPCJONISTKA
Wynagrodzenie: od 14,7 PLN
Zakres obowiązków: przyjmowanie gości w hotelu, meldowanie, odpisywanie na maile, przygotowywanie ofert, odbieranie telefonów, dbanie o ogólny wizerunek firmy, znajomość zasad panujących w hotelu i restauracji, znajomość karty menu w restauracji, dbanie o porządek w recepcji hotelowej, dodatkowe prace marketingowe, wystawienie faktur vat i paragonów, obsługa urządzeń biurowych i skrzynki mailowej, wykonywanie poleceń przełożonych
Data publikacji: 2019-12-27
Lokalizacja: Pobiedziska (wielkopolskie)
Pracodawca: Hotel Restauracja Alexandra Jacek Maciejewski
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Radosna 6, 62-010 Pobiedziska, powiat: poznański, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
przyjmowanie gości w hotelu, meldowanie, odpisywanie na maile, przygotowywanie ofert, odbieranie telefonów, dbanie o ogólny wizerunek firmy, znajomość zasad panujących w hotelu i restauracji, znajomość karty menu w restauracji, dbanie o porządek w recepcji hotelowej, dodatkowe prace marketingowe, wystawienie faktur vat i paragonów, obsługa urządzeń biurowych i skrzynki mailowej, wykonywanie poleceń przełożonych
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Liczba godzin pracy w tygodniu: 30
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 14,7 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: RECEPCJONISTKA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Pobiedziska
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: poznański
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Pobiedziska
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: recepcjonista hotelowy
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 14,7 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 27.12.2019
Data zakończenia pracy: 27.12.2022
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
ukraiński, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: KSIĄŻECZKA SANEPID
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera MS Ofice
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
znajomość obsługi urządzeń biurowych, obsługi komputera, znajomość pakietu MsOffice, praca 30-40 h/tyg., godziny pracy 6/7-15/16, 15/16-23/24/ 01, 23/24-6 w zależności od potrzeb, praca 3 zmianowa, również w nocy, odleglość zamieszkania od miejsca pracy - max 7 km
Nazwa pracodawcy: Hotel Restauracja Alexandra Jacek Maciejewski
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Adres pracodawcy:
Radosna 6, 62-010 Pobiedziska, powiat: poznański, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: e-mail, Termin: kontakt mailowy
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: poznański
Gmina pracodawcy: Pobiedziska
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Pobiedziska
Ulica pracodawcy: Radosna
Numer budynku pracodawcy: 6
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: recepcjonista hotelowy
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 27.12.2019
Data dodania oferty pracy: 23.12.2019
Oferta pracy ważna do: 10.01.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 27.12.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 27.12.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?815fce614b64c5a8a942b75aad693520
Podobne oferty pracy
Wprowadzanie danych klientów do programu, przydzielanie pokoi internetowych zgodnie z planem zakwaterowania, wydawanie kart pobytu i kluczy do pokoi, obsługa kasy fiskalnej, obsługa portali kart płatniczych, obsługa centrali telefonicznej.
Centralny Ośrodek Sportu Ośrodek Przygotowań Olimpijskich w Giżycku - 2017-05-22 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
praca ślusarza
kontakt przez PUP - 2016-02-26 - Marciszów (dolnośląskie)
analiza dokumentacji technicznej, wykonywanie rysunków budowlanych, określanie właściciwości materiałów budowlanych i prawidłowości ich stosowania
kontakt przez PUP - 2018-06-19 - Żabia Wola (mazowieckie)
Obsługa gości, przyjmowanie rezerwacji, obsługa komputera, mile widziana znajomość języka obcego (niemiecki bądź angielski)
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "KAMIŃSKI" Marian Kamiński - 2016-05-10 - Kępno (wielkopolskie)
zgodne ze stanowiskiem pracy
kontakt przez PUP - 2016-11-10 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
przyjmowanie i wydawanie towarów z magazynu, przygotowanie towaru do wysyłki, obsługa wózków widłowych, dbałość o porządek, powierzone mienia
STOKROTKA Sp. z o. o. - 2018-04-07 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Pomoc we wprowadzaniu dokumentów księgowych do programu księgowego COMARCH ERP OPTIMA, obsługa urządzeń biurowych - ksero, drukarka, sporządzanie pism wg polecenia, dbanie o porządek w miejscu swojej pracy.Staż odbywać się będzie w dzielnicy: Śródmieście
kontakt przez PUP - 2019-03-21 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Diagnoza funkcjonalna dziecka w poszczególnych sferach rozwoju. Rozpoznanie upodobań i mocnych stron podopiecznego oraz skutecznych sposobów motywowania go do wysiłku. Opracowanie indywidualnych programów oraz planów pracy dydaktyczno – wychowawczej. Współpraca z zespołem wielospecjalistycznym placówki w zakresie opracowania i realizacji programu. Prowadzenie dokumentacji (indywidualnej, grupowej, dzienniki, arkusze ocen, zeszyty obserwacji, karty obserwacji, itp.) Przygotowywanie pomocy do zajęć.Współpraca z rodzicami. Samokształcenie i doskonalenie zawodowe.
Polskie Stowarzyszenie na rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną Koło w Olsztynie - 2018-06-14 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Obsługa kancelarii komendy. Obsługa urządzeń biurowych. Pomoc w prowadzeniu ewidencji czasu służby i pracy. Pomoc w przygotowywaniu materiałów do archiwum. Pomoc w kompletowaniu przepisów dotyczących działalności jednostki.
kontakt przez PUP - 2019-01-21 - Grodzisk Mazowiecki (mazowieckie)
PS
kontakt przez PUP - 2016-10-12 - Przedbórz (łódzkie)
Przyjmowanie rezerwacji, meldowanie gości hotelowych, sprzatanie pokojów.
Noclegi Sebastian Greszta - 2016-04-20 - Zamość (lubelskie)
Przyjmowanie i obsługa gości hotelowych, przygotowywanie ofert pobytowych, rozliczanie pobytów.
Pałac na Wodzie sp. z o.o. - 2019-01-21 - Staniszów (dolnośląskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2017-08-22 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
według programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-04-16 - Przasnysz (mazowieckie)
w/g stanowiska
Komornik Sądowy przy Sądzie Rejonowym w Kielcach, ul. Batalionów Chłopskich 77/18 Dagmara Bedla - 2018-07-27 - Kielce (świętokrzyskie)
obsługa recepcji, obsługa klienta
SERVICOM Sp. z o.o. - 2016-07-21 - Tychy (śląskie)
obsługa gości hotelu 3*; prowadzenie rezerwacji i korespondencji, kierowanie obiegiem dokumentów
Nadwiślańska Agencja Turystyczna sp. z o.o. - Hotel*** OGRODZISKO Wisła - 2017-08-02 - Wisła (śląskie)
WARUNKI PRACY:- zadania realizowane w siedzibie Biura oraz na terenie budowy Zbiornika, współpraca z jednostkami i firmami zewnętrznymi, praca pod presją czasu, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, obsługa innych urządzeń biurowych, praca na I piętrze budynku, poruszanie się po budynku - brak wind, podjazdów, toalety nieprzystosowane dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich, wyjazdy służbowe.ZAKRES ZADAŃ :1. przygotowanie założeń w części formalnoprawnej do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia do postępowań o udzielenie zamówienia publicznego i współpraca w tym zakresie z Wydziałem Zamówień Publicznych RZGW Gliwice, sporządzanie okresowych planów zamówień publicznych BWP;2. przygotowanie materiałów przetargowych, organizacja oraz udział w postępowaniach przetargowych realizowanych w oparciu o procedury Banku Światowego;3. nadzór nad prawidłową realizacją procedur przetargowych zgodnie z wytycznymi Banku Światowego oraz współpracą z Biurem Koordynacji Projektu w tym zakresie;4. sporządzanie raportów okresowych z postępu zadań realizowanych w ramach stanowiska pracy;5. uczestnictwo w komisjach przetargowych rozstrzygających przetargi w oparciu o ustawę-Prawo zamówień publicznych oraz procedury Banku Światowego;6. prowadzenie procesów zawierania umów i współpraca w tym zakresie z Konsultantem (Kancelarią Prawną);7. monitorowanie realizacji zawartych umów i przekazywanie informacji Kierownikowi BWP, udział w przygotowaniu stosownych aneksów do umów;8. przygotowanie zleceń analiz i opinii prawnych dla potrzeb BWP, dokonywanie odbioru zamówień usług, bezpośrednio lub poprzez udział w zespołach i komisjach wyborczych;9. organizowanie działań kontrolnych w ramach swoich obowiązków oraz obsługa kontroli działań nadzorczych prowadzonych w BWP przez jednostki zewnętrzne, sporządzanie pokontrolnych zestawień nieprawidłowości i przekazywanie ich Kierownikowi BWP;10. kompletowanie dokumentacji i korespondencji w zakresie prowadzonych spraw oraz terminowe sporządzanie wymaganych sprawozdań;11. współpraca z Biurem Koordynacji Projektu we Wrocławiu.WYMAGANIA NIEZBĘDNE:1. Wykształcenie: wyższe techniczne, prawo, administracja, ekonomia.2. 3 -letnie ogólne doświadczenie w pracy.3. Znajomość i umiejętność stosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych.4. Znajomość zasad tworzenia umów, ogólna znajomość prawa w tym zakresie.5. Umiejętność redagowania pism.6. Umiejętność dobrej organizacji pracy własnej i współpracy z zespołem.7. Znajomość obsługi komputera: bardzo dobra obsługa programów Word , Excel oraz Power Point.8. Obsługa sprzętu biurowego.9. Znajomość języka angielskiego w stopniu bardzo dobrym.10. Ogólna wiedza na temat zasad współfinansowania dużych kontraktów budowlanych przez międzynarodowe instytucje finansowe.11. Prawo jazdy kategorii B. 12. Posiadanie obywatelstwa polskiego.13. Korzystanie z pełni praw publicznych.14. Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.WYMAGANIA DODATKOWE:1. Rzetelność, systematyczność, terminowość;2. Dyspozycyjność, komunikatywność; 3. Odporność na stres, asertywność.
Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej z siedzibą w Gliwicach - 2017-03-01 - Racibórz (śląskie)
Pomiar refrakcji, doradztwo i sprzedaż artykułów optycznych, obsługa klienta, obsługa urządzeń biurowych.
kontakt przez PUP - 2017-03-27 - Łódź (łódzkie)
obsługa klientów, obrót pieniędzmi, rozliczanie pieniędzy, zamawianie towarów w języku chińskim, składanie raportów, wykonywanie prac zleconych przez zarząd, zastępowanie innych pracowników w razie ich choroby lub nieobecności
kontakt przez PUP - 2017-10-17 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
zgodny ze st.
LIBERO SP. Z O.O. - 2018-10-31 - Milicz (dolnośląskie)
obsługa programu rezerwacyjnego, wprowadzanie rezerwacji, obsługa telefoniczna i elektroniczna klientów, zakwaterowywanie gości, współpraca z działem serwisowym, rozliczanie turystów, wydawanie paragonów, przyjmowanie należności, obsługa terminala płatniczego, segregacja i archywizacja dokumentacji, oferta stażu skierowana do osób bezrobotnych do 30 roku życia, II profil pomocy
kontakt przez PUP - 2019-01-30 - Kąty Rybackie (pomorskie)
Zapewnienia sprawnej obsługi Gości począwszy od przyjęcia rezerwacji skończywszy na wyjeździe Gościa z Hotelu.Godziny pracy 7-19, 19-7
MAZUR-TOURIST SP. Z O.O. - 2018-09-28 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Biegła znajomość obsługi komputera i posługiwania się programami, dobra znajomość języka angielskiego dyspozycyjność, umiejętność obsługi klienta, praca w grupie.
GEOVITA SP.ZO.O Centrum Konferencyjno-Rekreacyjne GEOVITA - 2016-09-02 - Zakopane (małopolskie)
obsługa gości pensjonatu, prowadzenie bufetu, wydawanie posiłków, obsługa imprez okolicznościowych
Pomorska Instytucja Gospodarki Budżetowej "POMERANIA" Oddz. w Czerwonym Borze - 2017-06-28 - Czerwony Bór (podlaskie)
recepcjonista
kontakt przez PUP - 2019-09-20 - Wrocław (dolnośląskie)
cięcie żywopłotów i krzewów, koszenie traw, sadzenie drzew i krzewów
ZIELBUD Henryk Cieplik Zakład Projektowania i Wykonawstwa Terenów Zielonych - 2019-03-26 - Poznań (wielkopolskie)
Obsługa gości i dbanie o komfort wypoczynku, Doradzanie gościomw zakresie atrakcji turystycznych okolic, Obsługa e-maila,prowadzenie rozmów telefonicznych, Prace biurowe: nadawanie listówi paczek, obsługa faktur, Bieżący monitoring systemu rezerwacji iporządkowanie rezerwacji, Obsługa systemów rezerwacji on-line. Wymagane doświadczenie: Minimum 1 rok miesięcy pracy na stanowisku recepcji lub odbyte praktyki zawodowe, aktualnej książeczki zdrowia, milewidziane świadectwa ukończonych kursów branżowych,Języki obce: angielski(biegły) - pozwalający na swobodną komunikację z gościem hotelowym.
"Hotel FRYDERYK" Sp. z o. o. - 2017-01-24 - Duszniki-Zdrój (dolnośląskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-12-07 - Głogów (dolnośląskie)
-obsługa gości-obsługa komputera-obsługa kasy fiskalnej
mdm NT Sp. z o.o. - 2017-11-06 - Bielsko-Biała (śląskie)