PROJEKTANT INSTALACJI SANITARNYCH Białystok oferta pracy MACIEJ KONRAD SACZUK "WHITEMOOSE"
Stanowisko: PROJEKTANT INSTALACJI SANITARNYCH
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: – projektowanie instalacji wodno kanalizacyjnych dla obiektów o różnym przeznaczeniu i wielkości (instalacje wewnętrzne: hotele, szkoły, zakłady produkcyjne, hale, mieszkania, etc.);– zapewnienie realizacji projektów zgodnie z ustalonym harmonogramem oraz według określonych standardów.
Data publikacji: 2019-05-07
Lokalizacja: Białystok (podlaskie)
Pracodawca: MACIEJ KONRAD SACZUK "WHITEMOOSE"
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Elewatorska 11/1, 15-620 Białystok, powiat: m. Białystok, woj: podlaskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
– projektowanie instalacji wodno kanalizacyjnych dla obiektów o różnym przeznaczeniu i wielkości (instalacje wewnętrzne: hotele, szkoły, zakłady produkcyjne, hale, mieszkania, etc.);– zapewnienie realizacji projektów zgodnie z ustalonym harmonogramem oraz według określonych standardów.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: PROJEKTANT INSTALACJI SANITARNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Białystok
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podlaskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Białystok
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Białystok
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód:
inżynier inżynierii środowiska - instalacje sanitarne
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 07.05.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: uprawnienia budowlane - projekty
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: AUTOCAD - zaawansowany
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: mile widziana znajomość programu REVIT
Nazwa pracodawcy: MACIEJ KONRAD SACZUK "WHITEMOOSE"
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Białymstoku
Adres pracodawcy:
Samosiejki 3, 03-071 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Adres strony pracodawcy: www.whitemoose.com.pl
Ulica pracodawcy: Samosiejki
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Białymstoku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
inżynier inżynierii środowiska - instalacje sanitarne
Data dodania oferty pracy: 07.05.2019
Oferta pracy ważna do: 06.06.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 07.05.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 07.05.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?a998dffcd76d56a73bba48e36af201e4
Podobne oferty pracy
montaż elektronicznych części i kontrola jakości, pakowanie gotowych produktów, praca na trzy zmiany, wynagrodzenie godzinowe
"DURING POLSKA" Sp. z o.o. - 2018-11-29 - Sosnowiec (śląskie)
strzyżenie damsko-męskie, koloryzcja, upięcia, dbanie o stanowiska pracy
Katarzyna Rydzanicz Salon Fryzjerski KASIA - 2016-12-28 - Środa Śląska (dolnośląskie)
Sprzedaż asortymentu cukierni.
CUKIERNIA STAROPOLSKA TOMASZ MACHOŃ - 2016-10-13 - Lublin (lubelskie)
tworzenie projektów na akcesoria do telefonów GSM, obsługa sklepu internetowego, śledzenie portali społecznościowych
kontakt przez PUP - 2018-09-19 - Kraków (małopolskie)
- załadunek i rozładunek towarów,- kompletowanie i wydawanie zamówień (zasilanie, odbiór z produkcji), - praca z terminalami radiowymi,- kontrole dostaw i wysyłek, - kontrole stanów magazynowych,
EcoWipes EWS Sp. z o.o. Sp. j. - 2017-02-03 - Nowy Dwór Mazowiecki (mazowieckie)
Obsługa klienta, przyjmowanie zwrotów i reklamacji, wystawianie faktur
TESCO POLSKA Spółka zo.o Kraków - 2016-07-14 - Żary (lubuskie)
w/g umowy
kontakt przez PUP - 2019-01-14 - Bełk (warmińsko-mazurskie)
realizacja techniczna konstrukcji aluminiowych oraz pozostałych zakresów, zamówionych na podstawie umów zawartych z kontrahentami, w tym w szczególności nadzór nad kompletowaniem niezbędnych materiałów oraz wykonywaniem konstrukcji, przestrzeganie terminowego wykonania prac oraz najwyższej staranności wykonywanych prac, w szczególności dbałość o nie narażanie pracodawcy na szkodę z tytułu błędnej wyceny, realizacji i kompletacji materiałów do konstrukcji, przygotowywanie projektów wykonawczych, warsztatowych, rysunków montażowych pod elewacje wentylowane i ślusarki aluminiowej, prowadzenie korespondencji na etapie wycen i uzgodnień przedumownych, prowadzenie korespondencji i uzgodnień po podpisaniu umowy i w trakcie jej realizacji, negocjowanie warunków zakupu (cena, termin płatności, warunki płatności, warunki i termin dostawy), bieżący kontakt z firmami współpracującymi przy wykonaniu robót, a także z dostawcami urządzeń i materiałów, przygotowanie dokumentacji powykonawczej
S-D sp. z o.o. - 2016-04-26 - Brunów (dolnośląskie)
dystrybucja produktów mrożonych i lodów, odostawy do klientów- sklepy, prowadzenie dokumentacji przewozowej, sbanie o stan techniczny pojazdu
REN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-24 - Piotrawin (lubelskie)
Utrzymanie w należytej czystości pokoi i łazienek Mieszkańców (min.odkurzanie, zamiatanie, mycie podłóg, okien, itp.). Pomoc opiekunom w wykonywaniu prac pielęgnacyjnych Mieszkańcom słabym lub nie mogącym poruszać się . Utrzymanie właściwej higieny osobistej Mieszkańców tj. pomoc przy wykonywaniu czynności fizjologicznych, pomoc przy kąpieli. Pomoc Mieszkańcom przy spożywaniu posiłków.
Dom Pomocy Społecznej w Sieradzu - 2018-11-07 - Sieradz (łódzkie)
załadunek i rozładunek towarów przy pomocy wózka,przyjmowanie i wydawanie towarów,sprawdzanie terminów przydatności
kontakt przez PUP - 2016-11-22 - Będzin (śląskie)
DOKONYWANIE ZAKUPU TOWARÓW U DOSTAWCÓW WIETNAMSKIECH, WYSZUKIWANIE POTENCJALNYCH DOSTAWCÓW WIETNAMSKICH, ANALIZOWANIE CEN TOWARÓW I TERMINÓW DOSTAW, NEGOCJOWANIE OGÓLNYCH WARUNKÓW DOSTAW Z KONTRAHENTEM WIETNAMSKIM;WYMAGANA:ZNAJOMOŚC JĘZYKA WIETNAMSKIEGO;
LE DUC PHUONG - 2016-03-16 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Obsługa narzędzi: spawarka TIG lub MIG, obrotniki do mocowania rur, żurawiki do manipulowania ciężkimi elementami, szlifierki
Radpol S.A. - 2018-04-17 - Prawiedniki-Kolonia (lubelskie)
wykonywanie projektów zieleni
ECO-GRASS Michał Siwka - 2017-08-01 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Projektowanie mebli ,kontakt z klientem, obsługa programów (istniej możliwość przyuczenia do zawodu)
Firma ANIMAR Jańczak Sylwester - 2017-03-14 - Wieruszów (łódzkie)
Asystent nauczyciela-terapeuty
Oddział Regionalny Towarzystwa Wiedzy Powszechnej w Łomży - 2018-11-22 - Perki-Karpie (podlaskie)
obsługa maszyny
kontakt przez PUP - 2015-11-20 - Ciebłowice Małe (łódzkie)
Praca przy realizacji dostaw zgodnie z umowami na dostawę art. spożywczych (fasola biała) w ramach realizacji Programu Operacyjnego Pomoc Żywnościowa 2014-2020 - nr postępowania: 1017/2018/C. Umowa nr POPŻ/W/02/2018
kontakt przez PUP - 2018-09-18 - Rusiec (łódzkie)
Projektowanie rysunków w programie CAD,umiejetność obsługi programu grafiki wektorowej.
LOPAK Leopold Pączka - 2017-06-28 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
Wykonywanie projektów budowlanych.
GOTOWY.PL Sp. z o.o. - 2017-11-30 - Przyłęk (wielkopolskie)
sprzedaż towarów, projektowanie wnętrz
POLAK ZYGMUNT FIRMA BUDOWLANA USŁUGOWO-HANDLOWA - 2017-09-25 - Jordanów (małopolskie)
- Zarządzanie problemami zespołu, - Analizowanie, oszacowanie, rozwój i rozwiązanie złożonych problemów dotyczących bezpieczeństwa, - Planowanie, analizowanie, ustalanie i implementacja procedur dotyczących bezpieczeństwa, - Ustala zadania priorytetowe i deleguje członkom zespołu.
kontakt przez PUP - 2016-09-28 - Wrocław (dolnośląskie)
Projektowanie mebli. Praca w godz. 10 - 18 w Stalowej Woli lub Sandomierzu.
WITOŃSKI MEBLE Marcin Witoński - 2018-10-31 - Kępie Zaleszańskie (podkarpackie)
prace związane z produkcją technologiczną żywności, produkcja pieczywa cukierniczego, przygotowanie wyrobów gotowych do ekspedycji, prace porządkowe w obrębie stanowiska pracy
Powszechna Spółdzielnia Spożywców SPOŁEM Iława - 2016-01-14 - Iława (warmińsko-mazurskie)
sprzedawca
kontakt przez PUP - 2017-03-02 - Kościan (wielkopolskie)
szycie indywidualne odzieży przy użyciu maszyn typu stebnówka automatyczna i overlock
kontakt przez PUP - 2018-10-05 - Częstochowa (śląskie)
zarządzanie i planowanie pracy podległego zespołu, nadzór i realizacja pracy działu produkcyjnego,
KUJAWSKA SPÓŁDZIELNIA MLECZARSKA - 2018-09-07 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-12-07 - Warszawa (mazowieckie)
Zakres podstawowych zadań: 1) wydawanie decyzji administracyjnych; 2) uzgadnianie projektów budowlanych inwestycji realizowanych na terenach zarządzanych przez Gminę Miasto Ustka; 3) przygotowanie inwestycji do realizacji, w tym inwestycji finansowanych z funduszy europejskich; 4) przygotowanie opisu inwestycji oraz treści i ustaleń uzyskanych decyzji administracyjnych co jest znaczącym wkładem w stworzenie każdego wniosku o dofinansowanie na działania inwestycyjne; 5) realizacja zaplanowanych inwestycji, w tym inwestycji finansowanych z funduszy europejskich gdzie rozliczenie finansowe inwestycji wymusza stworzenie znacznie większej ilości dokumentów niż przy inwestycjach realizowanych tylko ze środków budżetu Miasta; 6) bieżące analizy potrzeb inwestycyjnych miasta jak i przygotowywanie wstępnych założeń projektowych; 7) analizy kosztowe planowanych do wykonania przyszłych inwestycji wraz z bieżącymi korektami kosztów inwestycji planowanych do współfinansowania w ramach funduszy UE (częste korekty przed złożeniem wniosku w celu dostosowania się do wymogów instytucji dofinansowującej); 8) tworzenie dokumentacji przetargowej wraz z bieżącą analizą ryzyka przy jej tworzeniu dla każdej z inwestycji; 9) nadzór nad realizację zlecanych inwestycji; 10)dbanie o właściwe zorganizowanie procesu budowlanego inwestycji dla obiektów stanowiących własność Gminy, w szczególności przez: a) zapewnienie opracowania projektów oraz wykonania i odbiorów robót budowlanych przez osoby o odpowiednich kwalifikacjach; b) pozyskiwanie od innych organów, w procesach budowlanych, stosownych uzgodnień, pozwoleń lub opinii, zgodnie z obowiązującymi przepisami; c) zawiadamianie właściwych organów o zamierzonym terminie rozpoczęcia robót remontowo budowlanych oraz o zmianie kierownika budowy, inspektora nadzoru lub projektanta sprawującego nadzór; d) w przypadku braku obowiązku ustanawiania kierownika budowy przechowywanie dokumentów, stanowiących podstawę wykonania robót remontowo budowlanych, w tym certyfikatów, deklaracji zgodności i oświadczeń; e) w przypadku, jeżeli do wykonania prac przygotowawczych lub robót remontowo budowlanych niezbędne jest wejście na teren sąsiedniej nieruchomości, koordynowanie uzyskanej przez Wydział Gospodarki Nieruchomości w imieniu inwestora zgody właściciela na prowadzenie robót oraz ustalenie sposób, zakresu i terminu korzystania z nieruchomości oraz przedstawienie propozycji ewentualnych rekompensat z tego tytułu; f)sprawowanie w imieniu inwestora nadzoru nad właściwym, zgodnym z zawartymi umowami, wypełnianiem obowiązków przez pozostałych uczestników procesu remontowo-budowlanego; g) przygotowanie projektów umów oraz dokumentacji przetargowych w zakresie inwestycji, remontów a w przypadku zaistnienia takiej konieczności przygotowywanie projektów aneksów do zawartych umów, protokołów i uzgodnień; h) zawiadamianie właściwych organów o zakończeniu remontu, a w przypadku nałożenia takiego obowiązku występowanie z wnioskiem o uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu budowlanego; i) dokonywanie w imieniu inwestora odbioru do użytkowania obiektu budowlanego wrazz dokumentacją budowy i dokumentacją powykonawczą, a także wszystkich innych dokumentów i decyzji dotyczących obiektu, a w razie potrzeby instrukcji obsługi i eksploatacji obiektu: instalacji i urządzeń związanych z nim; j) przekazywanie w imieniu inwestora dokumentacji, o której mowa w pkt i) zarządcy obiektu, określając szczegółowo zakres obowiązków spoczywających na zarządcy, a dotyczących utrzymania przekazanego obiektu budowlanego; k) zlecanie kosztorysów inwestorskich związanych z realizacją zadań remontowych i innych nie wymagających pozwolenia na budowę; l) nadzorowanie i realizacja prac remontowych zawartych w planach; m) przygotowanie propozycji w zakresie wydatków budżetowych dotyczących zadań remontowych i inwestycyjnych Gminy; n) współpraca z projektantami w czasie realizacji inwestycji; o) udział w czynnościach odbiorowych zadań inwestycyjnych; p) ocena merytoryczna przy rozliczaniu finansowym zadań, w tym sprawdzanie prawidłowości wystawiania faktur z punktu widzenia podpisanych umów oraz ich zgodności z posiadanym budżetem; q) organizowanie i uczestnictwo w przeglądach gwarancyjnych. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku: Praca w siedzibie Urzędu Miasta, na II piętrze, budynek bez windy, z parteru na piętro podjazd dla osób niepełnosprawnych. Zatrudnienie na czas określony 6 miesi ecy z możliwością przedłużenia, w pełnym wymiarze czasu pracy, zgodnie z art. 16 i 19 ustawy o pracownikach samorządowych, w Referacie Inwestycji.Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych: wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w miesiącu lutym 2019 r. w Urzędzie Miasta Ustka przekroczył 6 %. Wynagrodzenie zasadnicze + dodatek stażowy; godziny pracy: 7.30- 15.30
Urząd Miasta Ustka - 2019-03-18 - Ustka (pomorskie)
Wykształcenie wyższe, kierunek: marketing, handel, komunikatywna znajomość języka arabskiego. Spotkania z klientami, poznanie struktury i branży firmy celem szerzenia oferty poza granicami kraju po zakończeniu pracy w naszej spółce, tłumaczenie tekstów, wsparcie dla pracowników w zakresie nauki języka angielskiego, prowadzenie stron społecznościowych w języku angielskim.
MARAT SP. Z O.O. - 2016-06-24 - Rybnik (śląskie)