PRAWNIK/APLIKANT Środa Wielkopolska oferta pracy "SOŁTYSIAK I ŁUCZAK ADWOKACI" PAWEŁ SOŁTYSIAK

Stanowisko: PRAWNIK/APLIKANT

Wynagrodzenie: od 2 600 PLN

Zakres obowiązków: prawnik/aplikant

Data publikacji: 2020-02-18

Lokalizacja: Środa Wielkopolska (wielkopolskie)

Pracodawca: "SOŁTYSIAK I ŁUCZAK ADWOKACI" PAWEŁ SOŁTYSIAK

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
ARMII POZNAŃ 3/8, 63-000 Środa Wielkopolska, powiat: średzki, woj: wielkopolskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków: prawnik/aplikant

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: PRAWNIK/APLIKANT

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Środa Wielkopolska

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: średzki

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Środa Wielkopolska

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: asystent prawny

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 17.02.2020

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

Nazwa pracodawcy: "SOŁTYSIAK I ŁUCZAK ADWOKACI" PAWEŁ SOŁTYSIAK

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Środzie Wielkopolskiej

Adres pracodawcy:
Solna 27/2, 61-736 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
osoby zainteresowane podjęciem współpracy prosimy o przesłanie CV (zawierającego podstawowe dane o kandydacie/kandydatce w tym: wszystkie miejsca poprzedniego zatrudnienia, pełne wykształcenie, temat pracy magisterskiej, datę urodzenia)

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: wielkopolskie

Powiat pracodawcy: m. Poznań

Gmina pracodawcy: Poznań

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Poznań

Ulica pracodawcy: Solna

Numer budynku pracodawcy: 27

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Środzie Wielkopolskiej

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: asystent prawny

Data dodania oferty pracy: 18.02.2020

Oferta pracy ważna do: 17.03.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 18.02.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 18.02.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?78c27528bf172df9090921ee338b6904

Podobne oferty pracy

KIEROWCA SAMOCHODU DOSTAWCZEGO DO 3,5T - BUS - od 2 720 PLN

Prowadzenie samochodu dostawczego do 3,5 t
TAMERLAN Sp.z o.o. - 2020-10-19 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)

KIEROWCA AUTOKARU - od 4 000 PLN

Kierowca autokaru. Miejsce wykonywania pracy: Polska i zagranica.
MAREK WIELGUS - P.P.H.U. "MARK-TRAWEL" - 2017-07-07 - Bochnia (małopolskie)

KIEROWCA SAMOCHODU OSOBOWEGO - do 2 100 PLN

transport żywności w kateringupraca na umowę na czas określony (3 lata), praca na dwie zmiany w godzinach 7:30-15:30 i 13:00-21:00oferta dostępna w sali F
kontakt przez PUP - 2018-10-08 - Wrocław (dolnośląskie)

POMOC KUCHENNA - od 2 100 PLN

Pomoc w przygotowywaniu potraw.
RESTAURACJA BELLA ROSA ZUZANNA LEŚNIAK - 2018-07-16 - Strzyżów (podkarpackie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I TECHNICZNEJ OBSŁUGI KLIENTA - 997,4 PLN

Dysponowanie środkami transportowymi i sprzętami, prowadzenie dokumentacji technicznej posiadanych sprzętów, rejestrowanie i weryfikowanie zgłoszonych usterek przez operatorów, prowadzenie niezbednej dokumentacji eksploatycyjnej sprzętów, organizowanie pracy kierowców i operatorów, przeprowadzanie wywiadu gospodarczego o kondycji finansowej firm zlecającej usługi, obssługa komputera
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Wojkowice Kościelne (śląskie)

POMOC PIELĘGNIARKI - od 1 900 PLN

Opieka nad osobami starszymi
kontakt przez PUP - 2016-03-29 - Łódź (łódzkie)

ZASTĘPCA KIEROWNIKA REFERATU GOSPODARKI I ROZWOJU - od 5 000 do 5 500 PLN

W zakresie inwestycji i remontów należy przygotowanie i realizacja inwestycji (budowyi przebudowy): budynków, obiektów budowlanych i budowli: a)pełnienie obowiązków inwestora w imieniu Gminy, w tym uzyskiwanie decyzji pozwolenia na budowę i decyzji pozwolenia na użytkowanie obiektu po jego realizacji,b)współpraca z inwestorami zewnętrznymi w zakresie prowadzonych przez nich inwestycji na terenie gminy ( udział w przekazywaniu placu budowy, odbioru końcowego zadań, przeglądach gwarancyjnych),c)rozliczanie inwestycji gminnych, sporządzanie dowodów OT przyjęcia środka trwałego z inwestycji na podstawie protokołu odbioru końcowego,d)przekazywanie wykonanych lub wyremontowanych obiektów infrastruktury komunalnej właściwemu zarządcy do użytkowania lub zagospodarowania, e)monitorowanie i bilansowanie potrzeb inwestycyjnych w Gminie, szczególnie w zakresie planu remontów budynków i obiektów Gminy, rozwoju infrastruktury technicznej i uzbrojenia terenu, rozwoju i modernizacji sieci drogowej , rozbudowy sieci oświetlenia ulicznego opracowywanie wniosków i propozycji inwestycji infrastrukturalnych w formie wniosków do projektu wieloteniej prognozy finansowej i projektu budżetu i innych dokumentów dotyczących planowania rozwoju gminy,f)kreowanie polityki przyjaznej inwestorom.2. W zakresie utrzymania sieci drogowej, utrzymania oświetlenia drogowego, sieci kanalizacji, należą m.in:a)wydawanie zezwoleń na zajęcie pasa drogowego i naliczanie opłat z tym związanych,b)egzekwowanie nałożonych treścią uzgodnień i decyzji zobowiązań,c)sprawowanie nadzoru nad bezpieczeństwem ruchu na drogach gminnych, poprzez opracowywanie zmian i uzgadnianie projektów zmian w organizacji ruchu i oznakowania dróg,d)realizacja zadań związanych z elektryfikacją i oświetleniem ulicznym a w tym: koordynacja i nadzór nad elektryfikacją sieci NN na terenach wsi, planowanie i realizacja modernizacji i rozbudowy sieci oświetlenia ulicznego, realizacja umów na dostawę energii i konserwację oświetlenia ulicznego, sprawy finansowania i rozliczeń kosztów oświetlenia ulicznego i jego konserwacji,e)realizacja zadań związanych z projektowaniem i realizacją sieci gazowej oraz realizacja umów na dostawę gazu do budynków komunalnych gminy.3. W zakresie ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym i ustawy prawo budowlane do należy m.in:a)koordynacja sporządzania projektów planu zagospodarowania przestrzennego oraz studium uwarunkowań i zagospodarowania przestrzennego w tym rozpatrywanie uwag i wniosków,b)sporządzanie projektów planu zagospodarowania przestrzennego, studium uwarunkowań i zagospodarowania przestrzennego,miejscowego planu rewitalizacji oraz okresowa analiza ich aktualności,c)prowadzenie rejestrów planów miejscowych, a także wniosków o ich sporządzenie lub zmianę oraz przechowywanie oryginałów planów zagospodarowania przestrzennego uchylonych i nieobowiązujących,d)pomoc inwestorom w zakresie porad i informacji dotyczących procedur zmierzających do wydania decyzji administracyjnych w oparciu o przepisy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,e)prowadzenie spraw gminnej komisji urbanistyczno-architektonicznej.4. Organizacja pracy i nadzór nad pracownikami obsługi, interwencyjnymi, z prac społecznie użytecznych oraz nadzór nad osobami wykonującymi nieodpłatnie dozorowaną pracę na rzecz gminy.5. Z zakresu spraw z funduszu sołeckiego i polityki rozwojowej gminy:a)wykonywanie zadań z zakresu planowania i zarządzania energetycznego w gminie,b)współpraca z sołtysami i innymi organizacjami w zakresie rzeczowej realizacji zadań w zakresie funduszu sołeckiego,c)koordynacja procesu opracowywania i aktualizacji programów rozwojowych gminy, w tym strategii rozwoju gminy.6. W zastępstwie Kierownika Referatu nadzór nad całością realizowanych zadań Referatu Gospodarki i Rozwoju z zakresu:1) inwestycji i remontów, 2) utrzymania sieci drogowej, oświetlenia drogowego, sieci kanalizacji oraz utrzymania czystości, porządku i bezpieczeństwa na terenie gminy,3) prawa wodnego postępowań administracyjnych w związku z naliczaniem opłaty za zmniejszeniem naturalnej retencji,4)planowania i zagospodarowania przestrzennego oraz prawa budowlanego,5) geodezji i gospodarki gruntami (ewidencja miejscowości, ulic, adresów),6) pozyskiwania funduszy zewnętrznych i polityki rozwoju,7) funduszu sołeckiego.
Urząd Gminy Konopiska - 2021-03-17 - Konopiska (śląskie)

MURARZ - 2 200 - 2 700 PLN

Wykonywanie robót murarskich, zwłaszcza doświadczenie w murowaniu klinkieru, czytanie rysunku technicznego
WLS Wojciech Stasiak - 2016-03-31 - Gdynia (pomorskie)

PRACOWNIK UTRZYMANIA CZYSTOŚCI - od 13,7 PLN

Doczyszczanie obiektów obsługiwanych przez firmę (obiekty handlowe, medyczne, hotelowe, biurowe)
kontakt przez OHP - 2018-01-05 - Kraków (małopolskie)

OD PODINSPEKTORA DO INSPEKTORA W REFERACIE PLANOWANIA I MONITOROWANIA WDRAŻANIA (ZESPÓŁ DS. ANALIZ I SPRAWOZDAWCZOŚCI I ZESPÓŁ DS. PLANOWANIA I WARUNKÓW NABORU PROJEKTÓW) W DEPARTAMENCIE EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO - 2 500 - 4 000 PLN

ZESPÓŁ DS. ANALIZ I SPRAWOZDAWCZOŚCI - przetwarzanie i analiza danych generowanych wewnętrznie oraz pochodzących ze statystyk publicznych i na jej podstawie opracowywanie materiałów informacyjnych w szczególności związanych z postępem rzeczowych Osi Priorytetowych EFS RPO WP,- współpraca przy opracowaniu informacji kwartalnych w ramach Osi Priorytetowych EFS RPO WP 2014 2020,- współpraca przy opracowaniu sprawozdań rocznych/końcowych w ramach Osi Priorytetowych EFS RPO WP 2014 2020,- współpraca przy opracowywaniu informacji miesięcznej dotyczącej postępu rzeczowego w ramach Osi Priorytetowych EFS RPO WP 2014- 2020 (bieżące monitorowanie postępu rzeczowego w SL2014 w oparciu o zatwierdzone wnioski o płatność).ZESPÓŁ DS. PLANOWANIA I WARUNKÓW NABORU PROJEKTÓW- opracowywanie regulaminów konkursów w ramach Osi Priorytetowych EFS RPO WP i ich zmian, w tym zakresie danych do GWA dla poszczególnych konkursów/naborów,- identyfikacja projektów w trybie pozakonkursowym oraz monitoring gotowości projektów pozakonkursowych i objętych ZIT w ramach osi Priorytetowych EFS RPO WP,- uczestnictwo w prowadzeniu zewnętrznych (w szczególności dla potencjalnych wnioskodawców) i wewnętrznych szkoleń (w szczególności dla członków KOP), w zakresie warunków naborów wniosków o dofinansowanie projektów w zakresie Osi Priorytetowych EFS RPO WP, w szczególności dotyczących uregulowań zawartych w SzOOP, wytycznych programowych dla obszarów interwencji EFS, wskaźników monitorowania, realizacji zasady równości szans i niedyskryminacji,- współpraca przy opracowywaniu harmonogramów konkursu i ich aktualizacji w ramach Osi priorytetowych EFS RPO WP.
Urząd Marszałkowski Województwa Pomorskiego - 2017-07-10 - Gdańsk (pomorskie)

MONTER INSTALACJI WODNO-KANALIZACYJNEJ - od 2 800 PLN

zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2021-02-24 - Słupsk (pomorskie)

KASJER SPRZEDAWCA - do 2 100 PLN

Dbanie o ekspozycje towarów, obsługa klienta, wsparcie oraz nawiązywanie pozytywnej relacji z klientami, dbanie o porządek na sali sprzedaży.
Dino Polska S.A. - 2017-11-29 - Cisek (opolskie)

POMOC KUCHENNA - od 925 PLN

pomoc w rozstawianiu naczyń, sprzątanie, zmywanie naczyń, pomoc w pilnowaniu porządku na stołówce
kontakt przez PUP - 2016-09-16 - Chojna (zachodniopomorskie)

OPARATOR OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW-ELEKTROMONTER - od 3 600 PLN

Obsługa urządzeń oczyszczalni; wymagane wykształcenie minimum zawodowe techniczne, uprawnienia SEP do 1kV, prawo jazdy kat.B.
KOMUNALNE PRZEDSIĘBIORSTWO WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2021-04-29 - Szubin (kujawsko-pomorskie)

PRACOWNIK FIZYCZNY - od 2 000 PLN

PRACA NA PRODUKCJI
"PLASTBUD" SPÓŁKA Z O.O. - 2016-08-31 - Pustków (podkarpackie)

POMOC KUCHENNA - 11 - 13 PLN

Praca na stanowisku pomoc kuchenna. Wymagania: mile widziany staż pracy, zaangażowanie w pracę, dyspozycyjność, odporność na stres. Po okresie próbnym pracodawca oferuje zatrudnienie na umowę o pracę. Praca zmianowa (dwie zmiany). Wynagrodzenie zostało określone w stawce godzinowej. Sposób aplikowania: tel. 728-443-286 lub mailowo: paulina.gosz (at) hotelmistralsport.pl
Centrum Sportowo-Konferencyjne Gniewino Sp. z o.o. - 2016-05-19 - Gniewino (pomorskie)

OPERATOR URZĄDZEŃ STEROWANYCH NUMERYCZNIE - od 1 900 PLN

obsługa urządzeń sterowanych numerycznie
kontakt przez PUP - 2016-07-01 - Głubczyce (opolskie)

POMOCNICZY ROBOTNIK BUDOWLANY - od 1 850 PLN

Wykonywanie prac ogólnobudowlanych. Praca na umowę zlecenie w godz. 8-16, wynagrodzenie 1850 zł brutto miesięcznie, pracodawca zapewnia dowóz na miejsce prac. Wymagania: wykształcenie zasadnicze zawodowe, min. 1 rok stażu pracy, umiejętności ogólnobudowlane, podstawowa znajomość języka niemieckiego w mowie. Kontakt z pracodawcą: Kornelia Kożyczkowska tel. 735 553 404
FUTURE CONCEPT RYSZARD KOŻYCZKOWSKI - 2016-02-19 - Kiełpino (pomorskie)

PRACOWWNIK BIUROWY - DORADCA KLIENTA - od 1 750 PLN

sprzedaż produktów ubezpieczeniowych, prace biurowe, obsługa komputera
Pośrednictwo Ubezpieczeniowe Paweł Majewski - 2015-11-26 - Radziejów (kujawsko-pomorskie)

DORADCA KLIENTA - od 2 100 PLN

Obsługa klienrów, sprzedaż sprzętu, przygotowywanie sprzętu do sprzedaży
Euro-net Sp. z o.o. Warszawa ul. Muszkieterów 15 - 2016-12-21 - Hrubieszów (lubelskie)

TECHNIK PRAC BIUROWYCH (S) - 997,4 PLN

obsługa komputera, urządzeń biurowych i korespondencji, obsługa klientów firmy, prowadzenie ewidencji przebiegu pojazdów, rozliczanie czasu pracy pracowników
kontakt przez PUP - 2016-11-10 - Dębno (małopolskie)

MONTER MEBLI METALOWYCH - 2 500 - 3 500 PLN

wykształcenie bez znaczenia, doświadczenie zawodowe, dokładnośćskładanie elementów metalowych, montaż mebli metalowych
D&K Technology Sp. z o.o. - 2016-07-06 - Wróżewy (wielkopolskie)

PRACOWNIK MALARNI PROSZKOWEJ - do 2 600 PLN

Prace przygotowawcze, pomoc malarza.
Pokrycia Proszkowe Pulver - 2016-01-05 - Pruszcz Gdański (pomorskie)

ZASTĘPCA KIEROWNIKA REFERATU GOSPODARKI I ROZWOJU - od 5 000 do 5 500 PLN

W zakresie inwestycji i remontów należy przygotowanie i realizacja inwestycji (budowyi przebudowy): budynków, obiektów budowlanych i budowli: a)pełnienie obowiązków inwestora w imieniu Gminy, w tym uzyskiwanie decyzji pozwolenia na budowę i decyzji pozwolenia na użytkowanie obiektu po jego realizacji,b)współpraca z inwestorami zewnętrznymi w zakresie prowadzonych przez nich inwestycji na terenie gminy ( udział w przekazywaniu placu budowy, odbioru końcowego zadań, przeglądach gwarancyjnych),c)rozliczanie inwestycji gminnych, sporządzanie dowodów OT przyjęcia środka trwałego z inwestycji na podstawie protokołu odbioru końcowego,d)przekazywanie wykonanych lub wyremontowanych obiektów infrastruktury komunalnej właściwemu zarządcy do użytkowania lub zagospodarowania, e)monitorowanie i bilansowanie potrzeb inwestycyjnych w Gminie, szczególnie w zakresie planu remontów budynków i obiektów Gminy, rozwoju infrastruktury technicznej i uzbrojenia terenu, rozwoju i modernizacji sieci drogowej , rozbudowy sieci oświetlenia ulicznego opracowywanie wniosków i propozycji inwestycji infrastrukturalnych w formie wniosków do projektu wieloteniej prognozy finansowej i projektu budżetu i innych dokumentów dotyczących planowania rozwoju gminy,f)kreowanie polityki przyjaznej inwestorom.2. W zakresie utrzymania sieci drogowej, utrzymania oświetlenia drogowego, sieci kanalizacji, należą m.in:a)wydawanie zezwoleń na zajęcie pasa drogowego i naliczanie opłat z tym związanych,b)egzekwowanie nałożonych treścią uzgodnień i decyzji zobowiązań,c)sprawowanie nadzoru nad bezpieczeństwem ruchu na drogach gminnych, poprzez opracowywanie zmian i uzgadnianie projektów zmian w organizacji ruchu i oznakowania dróg,d)realizacja zadań związanych z elektryfikacją i oświetleniem ulicznym a w tym: koordynacja i nadzór nad elektryfikacją sieci NN na terenach wsi, planowanie i realizacja modernizacji i rozbudowy sieci oświetlenia ulicznego, realizacja umów na dostawę energii i konserwację oświetlenia ulicznego, sprawy finansowania i rozliczeń kosztów oświetlenia ulicznego i jego konserwacji,e)realizacja zadań związanych z projektowaniem i realizacją sieci gazowej oraz realizacja umów na dostawę gazu do budynków komunalnych gminy.3. W zakresie ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym i ustawy prawo budowlane do należy m.in:a)koordynacja sporządzania projektów planu zagospodarowania przestrzennego oraz studium uwarunkowań i zagospodarowania przestrzennego w tym rozpatrywanie uwag i wniosków,b)sporządzanie projektów planu zagospodarowania przestrzennego, studium uwarunkowań i zagospodarowania przestrzennego,miejscowego planu rewitalizacji oraz okresowa analiza ich aktualności,c)prowadzenie rejestrów planów miejscowych, a także wniosków o ich sporządzenie lub zmianę oraz przechowywanie oryginałów planów zagospodarowania przestrzennego uchylonych i nieobowiązujących,d)pomoc inwestorom w zakresie porad i informacji dotyczących procedur zmierzających do wydania decyzji administracyjnych w oparciu o przepisy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,e)prowadzenie spraw gminnej komisji urbanistyczno-architektonicznej.4. Organizacja pracy i nadzór nad pracownikami obsługi, interwencyjnymi, z prac społecznie użytecznych oraz nadzór nad osobami wykonującymi nieodpłatnie dozorowaną pracę na rzecz gminy.5. Z zakresu spraw z funduszu sołeckiego i polityki rozwojowej gminy:a)wykonywanie zadań z zakresu planowania i zarządzania energetycznego w gminie,b)współpraca z sołtysami i innymi organizacjami w zakresie rzeczowej realizacji zadań w zakresie funduszu sołeckiego,c)koordynacja procesu opracowywania i aktualizacji programów rozwojowych gminy, w tym strategii rozwoju gminy.6. W zastępstwie Kierownika Referatu nadzór nad całością realizowanych zadań Referatu Gospodarki i Rozwoju z zakresu:1) inwestycji i remontów, 2) utrzymania sieci drogowej, oświetlenia drogowego, sieci kanalizacji oraz utrzymania czystości, porządku i bezpieczeństwa na terenie gminy,3) prawa wodnego postępowań administracyjnych w związku z naliczaniem opłaty za zmniejszeniem naturalnej retencji,4)planowania i zagospodarowania przestrzennego oraz prawa budowlanego,5) geodezji i gospodarki gruntami (ewidencja miejscowości, ulic, adresów),6) pozyskiwania funduszy zewnętrznych i polityki rozwoju,7) funduszu sołeckiego.
Urząd Gminy Konopiska - 2021-03-17 - Konopiska (śląskie)

STARSZY KONSERWATOR - od 1 312,5 PLN

Lokalizowanie i usuwanie usterek, obsługa i konserwacja urządzeń technicznych, wodni- kanalizacjyjnych i elektroenergetycznych, utrzymanie czystości w ogrodzie przyszkolnym, koszenie trawy, grabienie liści, przycinanie krzewów, naprawa siatki i przęseł w ogrodzie, przyszkolnym, naprawa urządzeń ogrodowych, wykonywanie drobnych prac remonto-budowlanych oraz innych zleconych czynności wynikających z organizacji pracy oraz zleconych przez dyrektora. Praca wg grafiku w godzinach 8-135/8 etatu. Oferta dostępna w sali B. Kontakt z pracodawcą tel.: 71 798 67 56
Przedszkole nr 113 "Akademia Przedszkolaka" - 2018-01-18 - Wrocław (dolnośląskie)

PRACOWNIK BIUROWY - od 3 000 PLN

Obsługa pracowników z Indii oraz Ukrainy, pomoc w uzupełnianiu dokimentów przez pracowników, wykonywanie telefonów oraz prowadzenie rozmów z pracownikami z Indii i Ukrainy.
kontakt przez PUP - 2019-11-29 - Żywiec (śląskie)

SPRZĄTACZKA - od 1 000 PLN

Sprzątanie sal szkolnych, sekretariatu oraz hali sportowej.
Gimnazjum Nr 7 - 2017-05-18 - Częstochowa (śląskie)


Wybierz powiat