PRASOWACZKA RĘCZNA Puławy oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: PRASOWACZKA RĘCZNA
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: prasowanie w całosci odzieży poprzez obsługę manekina parowego
Data publikacji: 2018-12-13
Lokalizacja: Puławy (lubelskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Puławy, powiat: puławski, woj: lubelskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prasowanie w całosci odzieży poprzez obsługę manekina parowego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: PRASOWACZKA RĘCZNA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Puławy
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: puławski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: prasowaczka ręczna
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 27.12.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Prasowaczka ręczna
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: zasadnicze zawodowe
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Puławach
Adres pracodawcy:
Lubelska 2G, 24-100 Puławy, powiat: puławski, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: puławski
Gmina pracodawcy: Puławy
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Puławy
Ulica pracodawcy: Lubelska
Numer budynku pracodawcy: 2G
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Puławach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: prasowaczka ręczna
Data dodania oferty pracy: 13.12.2018
Oferta pracy ważna do: 27.12.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 13.12.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 13.12.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Prasowanie odzieży, składanie odzieży, przygotowanie produkcji.
kontakt przez PUP - 2015-12-03 - Gdańsk (pomorskie)
Dozorowanie obiektów.
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "Vicotel" Sp. z o.o. - 2018-06-14 - Nowa Ruda (dolnośląskie)
Asystent nauczyciela przedszkola (staż)
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Tychy (śląskie)
Przygotowywanie artykułów spożywczych i przemysłowych do sprzedaży, eksponowanie ich i oznaczanieKontrolowanie jakości artykułów spożywczych przeznaczonych do sprzedażyObsługa Klientów przy kasie fiskalnejObsługa urządzeń sklepowych
kontakt przez PUP - 2018-01-26 - Wadowice Górne (podkarpackie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:- REALIZOWANIE ZAMÓWIEŃ- OBSŁUGA TELEFONICZNA I MAILOWA KLIENTÓW - ADMINISTRACJA SKLEPU INTERNETOWEGO - OBSŁUGA SERWISÓW AUKCYJNYCH
GENTLE-MAN WOJCIECH GIEFERT - 2018-04-30 - Rzeszów (podkarpackie)
Dowóz paszy
DANKO Hodowla Roślin Sp. z o.o. Zakład Nasienno-Rolny Szelejewo - 2018-06-19 - Szelejewo Drugie (wielkopolskie)
praca w systemie jednozmianowym w godzinach od 7.00 do 15.00, prace ziemne
DOMINIK WŁODARCZYK PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE, ROBOTY ZIEMNE - 2017-07-28 - Stargard (zachodniopomorskie)
składanie i zatwierdzanie projektów, obsługa biura, kontakt z kontrahentami
Biuro Projektów Technologicznych Technoprojekt Golembka i Wspólnicy s.j. - 2016-01-27 - Głogów (dolnośląskie)
Przygotowanie posiłków, wydawanie posiłków, organizacja imprez, przygotowanie menu
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "Skorpion" - 2016-05-16 - Zawady (łódzkie)
• samodzielna analiza zapisów KTG oraz kontakt z pacjentką w razie nieprawidłowości • prowadzenie dokumentacji medycznej i raportów pracy• kontakt z personelem medycznym (lekarz, położna, placówka medyczna) i pacjentką• przyjmowanie mailowych i telefonicznych zgłoszeń oraz pytań, reagowanie na nie i udzielanie informacji• doradztwo w zakresie użytkowania systemu Pregnabit• bezpośredni kontakt z pacjentką, wizyty domowe w domu ciężarnej
Medyczne Centrum Telemonitoringu sp. z o.o. - 2018-05-09 - Wrocław (dolnośląskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-11-04 - Ostrołęka (mazowieckie)
1. Kierowanie pracami Referatu Inwestycji i Gospodarki Przestrzennej w zakresie prac i zadań wyznaczonych Regulaminem Organizacyjnym Urzędu Gminy w Malanowie, uchwałami Rady Gminy Malanów, zarządzeniami Wójta Gminy Malanów.2. Planowanie, organizowanie oraz nadzór nad realizowanymi przez pracowników Referatu zadaniami należącymi do ich obowiązków, prawidłowym i terminowym wykonywaniem zadań, przestrzeganiem dyscypliny pracy, tajemnicy ustawowo chronionej i służbowej oraz przepisów BHP i p.poż.3. Nadzór nad prowadzonymi w Referacie sprawami m.in. z zakresu:a) prowadzenia spraw związanych z planowaniem i zagospodarowaniem przestrzennym Gminy;b) prowadzenia spraw związanych z opłatami planistycznymi i roszczeniami finansowymi wynikającymi z ustaleń planów zagospodarowania przestrzennego;c) prowadzenia spraw związanych z ustalaniem nazw miejscowości, ulici obiektów fizjograficznych oraz numeracji porządkowej nieruchomości;d) planowania, prowadzenia i nadzoru nad inwestycjami realizowanymi przez Gminę;e) poszukiwania zewnętrznych źródeł finansowania, przygotowywania wniosków pozyskiwania tych środków, realizacji i rozliczania inwestycji realizowanych przez Gminę ze źródeł zewnętrznych;f) ustalania i naliczania opłat za zajęcie pasa drogowego, opiniowania lokalizacji obiektów budowlanych w pasie drogowym, zjazdów i ich przebudowy oraz ułożenia w pasie drogowym urządzeń infrastruktury nie związanejz utrzymaniem drogi;g) prowadzenia spraw związanych z użytkowaniem wieczystym, dzierżawą nieruchomości gminnych, w tym przygotowywanie umów na dzierżawę nieruchomości oraz ustalania i naliczania należnych opłat, ich ewidencjonowanie i egzekwowanie;h) ustalania i naliczania opłat rocznych za użytkowanie wieczyste, zarządi użytkowanie nieruchomości, ich ewidencjonowania i egzekwowania;i) prowadzenia spraw z tytułu bezumownego korzystania z majątku Gminy;j) tworzenia zasobu gruntów i gospodarowanie nim, w tym: komunalizacja gruntów, zamiana i zbywanie gruntów, oddawanie w użytkowanie wieczyste, użytkowanie, dzierżawę, najem, użyczenie, trwały zarząd;k) zbywania i nabywania nieruchomości związanych z realizacją zadań Gminy;l) prowadzenia spraw związanych z ewidencją gruntów i budynków oraz prowadzenia ewidencji dróg gminnych;m) prowadzenia spraw związanych z gospodarką gruntami i administrowaniem drogami publicznymi, będącymi własnością Gminy;n) prowadzenia spraw związanych z bieżącym utrzymaniem oświetlenia ulicznego i drogowego;o) prowadzenia postępowania i przetargów na roboty, usługi i dostawy zgodniez przepisami ustawy o zamówieniach publicznych;p) zapewnienia zgodności prowadzonych procedur zamówień publicznychz regulacjami ustawowymi i przepisami obowiązującymi w Gminie; q) pomocy i współpracy z komórkami organizacyjnymi Urzędu w prowadzeniu zamówień publicznych w zakresie wyboru trybu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;r) realizacja zadań Gminy w zakresie zaopatrzenia w energię elektryczną, ciepłoi paliwa gazowe,s) prowadzenia spraw związanych z ewidencjonowaniem i egzekwowaniem opłat za zajęcie pasa drogowego.4. Nadzór nad przygotowaniem projektów decyzji administracyjnych i postanowień w sprawach należących do kompetencji Referatu.5. Współdziałanie z inspektorami nadzoru w zakresie nadzoru nad inwestycjamii remontami oraz projektantami będącymi kontrahentami Gminy Malanów.6. Nadzór nad przygotowaniem materiałów przedprzetargowych zgodnie z zapisami ustawy Prawo Zamówień Publicznych.7. Udział w pracach komisji przetargowej i komunalizacyjnej.8. Dokonywanie okresowej oceny pracy pracowników Referatu oraz występowanie do Wójta Gminy z wnioskami dotyczącymi wyróżnień, nagród, awansów oraz regulaminowych kar dla pracowników Referatu.9.Nadzorowaniem przygotowywania projektów uchwał Rady Gminy oraz Zarządzeń Wójta Gminy z zakresu spraw prowadzonych przez Referat.10. Współdziałanie ze Skarbnikiem Gminy w zakresie opracowania projektu budżetu.11. Przygotowywanie projektów materiałów, sprawozdań, analiz, ocen oraz informacji dla Rady Gminy oraz dla potrzeb Wójta Gminy.12.Nadzór nad prowadzonym przez podległych pracowników zaangażowaniem środków budżetowych.
URZĄD GMINY W MALANOWIE - 2018-09-14 - Malanów (wielkopolskie)
prawo jazdy kat.B, obsługa kasy fiskalnej, obsługa komputera, komunikatywność i doradztwo klientom
kontakt przez OHP - 2016-02-08 - Grajewo (podlaskie)
wykształcenie zawodowe, doświadczenie lub praca na podobnym stanowisku, prasowanie elementów odzieży, umiejętność prasowania,
KT-INVEST Sp.zo.o. - 2015-11-25 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
prasowanie odzieży damskiej - wierzchniej
DORELL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-10 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
przygotowanie do montażu i montaż elementów konstrukcji stalowych
ZAR-CLEAN Tomasz Zarychta Usługi Specjalistyczne - 2017-03-06 - Brzeg (opolskie)
PRACE PORZĄDKOWE I REMONTOWE
kontakt przez PUP - 2016-02-29 - Skierniewice (łódzkie)
Obsługa sklepu internetowego - wyposażenie łazienek.
P.P.H.U. ASTRA Romuald Cierpiał - 2018-09-04 - Częstochowa (śląskie)
Prace montażowe przy budowie rurociągów przemysłowych z rur stalowych, sieci ciepłownicze.
El-Pomiar Sp. z o.o. - 2017-09-22 - Gdańsk (pomorskie)
Sprzątanie biur, powierzchni socjalnych, hal produkcyjnych.
SPRINT PUH Zbigniew Golemo - 2016-02-19 - Tychy (śląskie)
-
DWOREK TUCHOLSKI ZBLEWO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-29 - Zblewo (pomorskie)
Praca w zawodzie specjalisty ds. zamówień publicznych.
UNIWERSYTECKI SZPITAL DZIECIĘCY W KRAKOWIE - 2019-01-25 - Kraków (małopolskie)
- Więcej informacji na stronie: https://bip.katowice.eu/Ogloszenia/OfertyPracy/ogloszenie.aspx?idr=1755&menu=729- Ogłoszenie Nr OZ/116/2019 Prezydent Miasta Katowice, ul. Młyńska 4, Katowice Urząd Miasta Katowice poszukuje kandydata na wolne stanowisko urzędnicze - inspektor - w Referacie Ustanawiania Praw do Nieruchomości w Wydziale Gospodarki Mieniem.Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie:- prowadziła postępowania w zakresie znoszenia współwłasności nieruchomości,- prowadziła postępowania w zakresie uwłaszczania na nieruchomościach, m.in. w trybie art. 211 ustawy o gospodarce nieruchomościami oraz art. 35 ustawy o spółdzielniach mieszkaniowych,- prowadziła postępowania w zakresie wydawania zgód użytkownikom wieczystym na podział wieczystoksięgowy,- współuczestniczyła w prowadzeniu postępowań związanych z pozyskiwaniem nieruchomości do zasobu w drodze spadkobrania,- prowadziła postępowania związane z przekazywaniem nieruchomości na cele publiczne w drodze darowizny,- współuczestniczyła w prowadzeniu sprawozdawczości i planowaniu w Referacie Ustanawiania Praw do Nieruchomości w Wydziale Gospodarki Mieniem.Warunki pracy na danym stanowisku: - pełny wymiar czasu pracy,- miejsce pracy - Katowice, ul. Młyńska 4 /budynek wyposażony w windę/,- praca przy stanowisku komputerowym, wymagająca wysokiego stopnia samodzielności oraz współpracy z innymi jednostkami i komórkami Urzędu Miasta Katowice, zlokalizowanymi w różnych budynkach, a także bezpośredniego kontaktu z klientem zewnętrznym, - na ofertę mogą aplikować również osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności.Naszym pracownikom oferujemy:- stabilne zatrudnienie,- kwartalne uznaniowe premie motywacyjne,- dodatkowe wynagrodzenie roczne - tzw. trzynastka,- nagrody jubileuszowe,- ruchomy czas pracy,- lokalizację z dogodnymi połączeniami komunikacji publicznej,- dofinansowanie wypoczynku, biletów do kina, teatru oraz zajęć sportowych,- możliwość uczestnictwa w Pracowniczej Kasie Zapomogowo-Pożyczkowej, pozwalającej na uzyskanie dodatkowych środków pieniężnych na nieprzewidziane lub zaplanowane wydatki, sfinansowanie inwestycji lub zmian,- możliwość skorzystania z grupowego ubezpieczenia na życie i zdrowie,- możliwość uczestnictwa w realizacji zaawansowanych projektów,- rozwój umiejętności poprzez udział w szkoleniach i kursach.- Praca: poniedziałku - środy w godz.: 7:30-15:30, w czwartek: 7:30-17:00, w piątek: 7:30-14:00.
URZĄD MIASTA KATOWICE - 2019-09-25 - Katowice (śląskie)
pakowanie ceramiki budowlanej
MIL POL F.U.H Piotr Gniady - 2018-10-23 - Darłowo (zachodniopomorskie)
-Tworzenie strategii marketingowej, - Współtworzenie i wdrażanie strategii marketingowej,- Planowanie i realizowanie akcji marketingowych, konferencji, targów i wydarzeń branżowych,- Kreowanie nowych pomysłow, - Monitorowanie i analizowanie rynku pod kątem potrzeb kosnumentów i trendów,- Budowanie relacji z mediami i otoczeniem Grupy.
Polmlek Sp. z o. o. - 2019-08-21 - Pułtusk (mazowieckie)
Pracownik wyrobów gotowych, podprasówka.
P.P.H.U. "OLA FASHION" - 2018-09-07 - Łęka (łódzkie)
odlewanie płytek gipsowych, pakowanie
kontakt przez PUP - 2016-09-26 - Sosnowiec (śląskie)
spawanie przyrzadów ,spawanie konstrukcji stalowych
kontakt przez PUP - 2018-01-05 - Lębork (pomorskie)
Załadunki, rozładunki towaru, przygotowywanie materiału do wysyłki
kontakt przez PUP - 2017-03-13 - Skawina (małopolskie)
prasowanie odzieży damskiej
GINA ZPH - 2018-10-11 - Wąchock (świętokrzyskie)