PRAKTYKANT W WYDZIALE SPRAW OBYWATELSKICH I CUDZOZIEMCÓW Poznań oferta pracy WIELKOPOLSKI URZĄD WOJEWÓDZKI W POZNANIU
Stanowisko: PRAKTYKANT W WYDZIALE SPRAW OBYWATELSKICH I CUDZOZIEMCÓW
Wynagrodzenie: nieodpłatny
Zakres obowiązków: 1. Obsługa elektronicznego systemu obiegu korespondencji, 3. Prowadzenie obiegu dokumentów w wersji papierowej2. Przygotowywanie projektów pism, 3. Przygotowywanie dokumentów w celu przekazania do archiwum,4. Obsługa urządzeń biurowych,5. Inne prace biurowe.
Data publikacji: 2016-03-04
Lokalizacja: Poznań (wielkopolskie)
Pracodawca: WIELKOPOLSKI URZĄD WOJEWÓDZKI W POZNANIU
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:AL.NIEPODLEGŁOŚCI 16/18, 61-713 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1. Obsługa elektronicznego systemu obiegu korespondencji, 3. Prowadzenie obiegu dokumentów w wersji papierowej2. Przygotowywanie projektów pism, 3. Przygotowywanie dokumentów w celu przekazania do archiwum,4. Obsługa urządzeń biurowych,5. Inne prace biurowe.
Forma zatrudnienia: Praktyka studencka
Liczba godzin pracy w tygodniu: 30
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: nieodpłatny
Nazwa stanowiska:
PRAKTYKANT W WYDZIALE SPRAW OBYWATELSKICH I CUDZOZIEMCÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Poznań
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Poznań
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Poznań
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: bez zawodu
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: nieodpłatny
Data rozpoczęcia pracy: 02.05.2016
Data zakończenia pracy: 31.05.2016
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: wykształcenie średnie
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: umiejętność obsługi komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: umiejętność logicznego myślenia
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: umiejętność pracy w zespole
Nazwa pracodawcy: WIELKOPOLSKI URZĄD WOJEWÓDZKI W POZNANIU
Sposób aplikowania: poprzez uczelnię
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu
Adres pracodawcy:
AL.NIEPODLEGŁOŚCI 16/18, 61-713 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Nie dotyczy. Oferta praktyki studenckiej.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: • inny: POPRZEZ UCZELNIĘ
Typ podmiotu pracodawcy: JAP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: m. Poznań
Gmina pracodawcy: Poznań
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Poznań
Adres strony pracodawcy: HTTP://WWW.POZNAN.UW.GOV.PL
Ulica pracodawcy: AL.NIEPODLEGŁOŚCI
Numer budynku pracodawcy: 16
Oferta zgłoszona przez: Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: bez zawodu
Typ oferowanej pracy: (praktyka studencka)
pozostaleDane_celeEdukacyjne:
Zapoznanie się z:- charakterem pracy WSOiC- procedurą administracyjną,- obiegiem korespondencji,- zasadami legalizacji pobytu cudzoziemców na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,- instrukcją archiwalną w zakresie przekazywania akt do archiwum.Samodzielność, zdolności organizatorskie.
Data dodania oferty pracy: 04.03.2016
Oferta pracy ważna do: 30.05.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 04.03.2016
Typ oferowanej pracy: Praktyka studencka
Podobne oferty pracy
w/g stanowiska
Furmanek Renewal sp zo.o. S.K.A. - 2016-12-09 - Daleszyce (świętokrzyskie)
Sprzedaż lodów, ciast, kawy, obsługa klientów, udzielanie informacji o produktach, kontrolowanie jakości towarów, terminów przydatności do spożycia oraz dokumentacji, sprzedaż towaru z obsługą kasy fiksalnej, dokonywanie operacji rachunkowych, rozliczanie i zabezpieczanie utargu.
PRB "EDBUD" EDWARD DUDEK - 2018-07-17 - Wrocław (dolnośląskie)
1.uzgadnianie, w ramach strategicznej oceny oddziaływania na środowisko, zakresu i stopnia szczegółowości informacji wymaganych w prognozie oddziaływania na środowisko sporządzanej dla projektów studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy oraz dla projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego,2.opiniowanie, w ramach strategicznej oceny oddziaływania na środowisko, projektów studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy oraz projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego,3.uczestniczenie, na wniosek organu samorządowego, w postępowaniu w sprawie oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko,4.wydawanie opinii w sprawie potrzeby przeprowadzenia oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko dla przedsięwzięć zaliczanych do mogących potencjalnie znacząco oddziaływać na środowisko,5.wydawanie opinii w zakresie zakresu raportu o oddziaływaniu na środowisko,6.uzgadnianie pod względem wymagań higienicznych i zdrowotnych projektów dotyczących budowy oraz zmiany sposobu użytkowania obiektów,7.opiniowanie dokumentacji projektowej pod względem wymagań higienicznych i zdrowotnych dotyczących budowy oraz przebudowy obiektów budowlanych lub ich części,8.wydawanie opinii sanitarnych o możliwości zmiany sposobu użytkowania obiektu, uczestniczenie w odbiorach nowo wybudowanych obiektów lub obiektów w których nastąpiło rozszerzenie działalności lub zmiana sposobu użytkowania,9.kontrole obiektów w trakcie budowy, na wniosek strony,10.uczestniczenie w dopuszczeniu do użytkowania obiektów nowo wybudowanych
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna - 2016-11-02 - Bolesławiec (dolnośląskie)
oprojektowanie kreacji na potrzeby komunikacji marketingowej firmy, zgodnie z identyfikacją wizualną: strony www, landing page, mailingi,banery, prezentacje,oferty, różnorodne formy do druku (plakaty, ulotki), udział w tworzeniu i ujednolicaniu identyfikacji wizualnej marki
SUNRISE SYSTEM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-03-09 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Dbanie o utrzymanie porządku w budynku Ośrodka i na zewnątrz, dokonywanie drobnych napraw sprzętu oraz w pomieszczeniach hotelowych. Sprzątanie i utrzymanie czystości, koszenie trawy. Odśnieżanie.
1.Ryszard Balkowski - PPUT Balkar, 2.P.U.T BALTUR s.c. Bonderowicz Andrzej, Balkowski Ryszard - 2017-11-06 - Stary Gierałtów (dolnośląskie)
inwentaryzacja w Tesco w Żarach w dniach 7,8,9 maja, rozpoczęcie w godzinach wieczornych
kontakt przez OHP - 2017-05-08 - Poznań (wielkopolskie)
archiwizacja, sprawozdawczość
KUJAWSKO-POMORSKI URZĄD WOJEWÓDZKI W BYDGOSZCZY - 2016-02-16 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
##zakres##
SĄD REJONOWY W GLIWICACH - 2016-04-20 - Gliwice (śląskie)
1. Zapoznanie się z organizacją, strukturą i podziałem kompetencji w urzędzie,2. Szczegółowe zapoznanie się z zakresem zadań i kompetencji Oddziału Zarzadzania Nieruchomościami,3. Pomoc przy kompletowaniu dokumentacji budynkowej oraz kontroli realizacji umów związanych z funkcjonowaniem obiektów,4. Przyjmowanie zgłoszeń o usterkach i awariach oraz dopilnowanie ich usunięcia,5. Analiza kosztów eksploatacyjnych w zarządzanych budynkach oraz pomoc przy rozliczaniu np. zużycia mediów.
POMORSKI URZĄD WOJEWÓDZKI W GDAŃSKU - 2016-05-02 - Gdańsk (pomorskie)
Przygotowywanie potraw według przepisów w jezyku Wietnamskim. Organiacja pracy w kuchni.Odpoweidzialność za przygotowywanie potraw.
kontakt przez PUP - 2017-08-29 - Celestynów (mazowieckie)
Przygotowywanie potraw do restauracji
KRZYSZTOF KASPRZYK 1)KRZYSZTOF KASPRZYK 2)LOFTHOUSE S.C. - 2018-07-24 - Karpacz (dolnośląskie)
Spawanie konstrukcji
VITKOVICE MILMET S.A. - 2016-06-23 - Sosnowiec (śląskie)
sporządzanie potraw, dań obiadowych, gorących kanapek; bezposrednia obsługa klienta - techniki obsługi klienta, zastosowanie działań marketingowycjh marketingowych
kontakt przez PUP - 2017-06-04 - Otwock (mazowieckie)
1) przygotowywanie informacji dotyczących sytuacji ekonomicznej, politycznej, kulturalnej Argentyny, Urugwaju, Paragwaju,2) analizowanie przekazów medialnych dotyczących Polski w Argentynie,3) tłumaczenia dokumentów z zakresu dyplomacji,4) pomoc przy konferencjach/spotkaniach organizowanych przez Ambasadę.
MINISTERSTWO SPRAW ZAGRANICZNYCH - 2015-10-29 - Warszawa (mazowieckie)
Zapoznanie się z zadaniami/ zakresem działalności komórki organizacyjnej, radagowaniu pism. Pogłębienie wiedzy specjalistycznej z zakresu instalacji sanitarnych i przemysłowych.
URZĄD MORSKI W GDYNI - 2016-03-11 - Gdynia (pomorskie)
operator maszyn
kontakt przez PUP - 2017-08-17 - Mielec (podkarpackie)
....
kontakt przez PUP - 2016-04-28 - Kłodawa (wielkopolskie)
zapoznanie się z regulacjami prawnymi, organizacją i strukturą Urzędu - zapoznanie się z zadaniami realizowanymi w Oddziale - poznanie metodologii badań statystycznych, zasad aktualizacji rejestrów : TERYT i REGON - poznanie pracy teleankietera
URZĄD STATYSTYCZNY W KATOWICACH - 2016-02-23 - Sosnowiec (śląskie)
- udział wspólnie z doradcą zawodowym w udzieleniu indywidualnych i grupowych porad zawodowych ułatwiających wybór zawodu, zmianę kwalifikacji, podjęcie zatrudnienia,- udział wspólnie z doradcą zawodowym w udzielaniu indywidualnych i grupowych informacji zawodowych o możliwościach szkolenia i kształcenia oraz o zawodach i rynku pracy,- prowadzenie dokumentacji zgodnie z wymaganiami na stanowisku pracy.
ŁÓDZKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY W ŁODZI - 2016-08-01 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
praca w hotelowej sali bankietowej-wydawanie posiłków (śniadań), obsługa gości hotelu
HOTEL BAST SZCZYGŁOWSCY ANDRZEJ ALICJA SC - 2017-12-28 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
obsługa informacyjna klienta, praca przy komputerze, wprowadzanie danych
Solid Security Sp. z o.o. - 2017-07-21 - Białystok (podlaskie)
Do uzgodnienia
NZOZ Sanatorium Uzdrowiskowe "Plon" w Polańczyku sp.z o.o - 2017-04-25 - Polańczyk (podkarpackie)
- Uczestniczenie w rozprawach i posiedzeniach,-Obserwacja pracy sędziego, analiza metod pracy w sądzie,-Obsługa korespondencji i kompletowanie dokumentów sądowych, -Stosowanie narzędzi informatycznych, -Obsługa klienta- praktyczne sposoby budowania technik obsługi klienta,-Zapoznanie się z aktami spraw, analiza i sporządzanie projektów pism, orzeczeń, zarządzeń pod okiem opiekuna, -Archiwizacja dokumentów i inne prace biurowe.
SĄD REJONOWY W NOWYM SĄCZU - 2016-04-25 - Nowy Sącz (małopolskie)
Wsparcie Wydziału Zarządzania Finansowego Departamentu Funduszy Ekologicznych w:• opracowywaniu dokumentów dotyczących wdrażania funduszy europejskich;• tworzeniu finansowych baz danych;• realizacji zadań z zakresu obiegu dokumentów;• procesie archiwizacji dokumentów dotyczących wdrażania funduszy europejskich.
MINISTERSTWO ŚRODOWISKA - 2015-09-02 - Warszawa (mazowieckie)
- przestrzeganie uregulowań prawnych w zakresie organizacji i realizacji kształcenia, szkolenia i przygotowania zawodowego oraz wychowania i opieki uczestników,- organizowanie i realizowanie różnych form pracy wychowawczej (programów wychowawczych, grup wsparcia, zajęć zespołowych i indywidualnych) oraz aktywnych form spędzania czasu wolnego (imprez, zajęć klubowych i warsztatowych),- bieżąca analiza efektów pracy wychowawczej oraz sytuacji edukacyjnej i zawodowej uczestników.
ŁÓDZKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY - 2015-10-30 - Łódź (łódzkie)
do uzgodnienia
PUBLICZNA SZKOŁA PODSTAWOWA im. Jana Kochanowskiego - 2018-08-16 - Małęczyn (mazowieckie)
Zapoznanie się z regulacjami prawnymi, organizacją i strukturą Urzędu. Zapoznanie się z zadaniami realizowanymi w Oddziale. Poznanie metodologii badań statystycznych, zasad aktualizacji rejestru TERYT i REGON. Poznanie pracy teleankietera.
URZĄD STATYSTYCZNY W KATOWICACH - 2016-02-23 - Bielsko-Biała (śląskie)
pełna kosmetyka
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Kraków (małopolskie)
1) Wsparcie samodzielnego stanowiska ds. kulturalnych i dyplomacji publicznej2) Pomoc w realizacji przedsięwzięć z zakresu dyplomacji publicznej oraz wydarzeń kulturalnych3) Wyszukiwanie i opracowywanie informacji4) Pomoc w kontaktach z lokalnymi instytucjami (przygotowywanie projektów pism itp.)
MINISTERSTWO SPRAW ZAGRANICZNYCH - 2015-10-26 - Warszawa (mazowieckie)
- poznanie struktury urzędu, zasad i specyfiki urzędu, - zapoznanie się z podstawowymi zasadami archiwizacji dokumentów i ich praktyczne zastosowanie,- zapoznanie się z przepisami Instrukcji Kancelaryjnej,- stosowanie narzędzi informatycznych potrzebnych do elektronicznej rejestracji pism,
OKRĘGOWY URZĄD GÓRNICZY W RYBNIKU - 2016-06-02 - Rybnik (śląskie)