PRAKTYKANT W KAPITANACIE PORTU TRZEBIEŻ Trzebież oferta pracy URZĄD MORSKI W SZCZECINIE
Stanowisko: PRAKTYKANT W KAPITANACIE PORTU TRZEBIEŻ
Wynagrodzenie: nieodpłatny
Zakres obowiązków: 1) Zapoznanie z przepisami prawnymi stosowanymi przez komórkę organizacyjną.2) Zapoznanie z zadaniami/zakresem działalności komórki organizacyjnej.3) Obserwacja i pomoc w czynnościach należących do bieżących zadań komórki organizacyjnej.4) Zapoznanie z zasadami obiegu dokumentów.5) Obsługa kancelaryjna komórki organizacyjnej.6) Pomoc przy przygotowywaniu/opracowywaniu dokumentacji.7) Asystowanie przy: obchodach portu, inspekcjach budowli hydrotechnicznych, inspekcjach jednostek pływających
Data publikacji: 2016-06-21
Lokalizacja: Trzebież (zachodniopomorskie)
Pracodawca: URZĄD MORSKI W SZCZECINIE
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:PORTOWA 23, 72-020 Trzebież, powiat: policki, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1) Zapoznanie z przepisami prawnymi stosowanymi przez komórkę organizacyjną.2) Zapoznanie z zadaniami/zakresem działalności komórki organizacyjnej.3) Obserwacja i pomoc w czynnościach należących do bieżących zadań komórki organizacyjnej.4) Zapoznanie z zasadami obiegu dokumentów.5) Obsługa kancelaryjna komórki organizacyjnej.6) Pomoc przy przygotowywaniu/opracowywaniu dokumentacji.7) Asystowanie przy: obchodach portu, inspekcjach budowli hydrotechnicznych, inspekcjach jednostek pływających
Forma zatrudnienia: Praktyka studencka
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: nieodpłatny
Nazwa stanowiska: PRAKTYKANT W KAPITANACIE PORTU TRZEBIEŻ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Trzebież
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: policki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Police
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: bez zawodu
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: nieodpłatny
Data rozpoczęcia pracy: 26.09.2016
Data zakończenia pracy: 30.09.2016
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: umiejętność obsługi komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: umiejętność obsługi urządzeń biurowych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: umiejętność pracy w zespole
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
stosowanie się do poleceń opiekuna i innych pracowników komórki organizacyjnej
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: przestrzeganie zasad obowiązujących w porcie
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Oferta praktyki przeznaczona dla studenta Akademii Morskiej, Wydział Nawigacyjny, kierunek: Nawigacja lub Transport. Praktykant musi posiadać aktualne świadectwo zdrowia.Ubezpieczenie od NNW koniecznie musi obejmować także wypadki w portach.
Nazwa pracodawcy: URZĄD MORSKI W SZCZECINIE
Sposób aplikowania: poprzez uczelnię
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Morski w Szczecinie
Adres pracodawcy:
PLAC STEFANA BATOREGO 4, 70-207 Szczecin, powiat: m. Szczecin, woj: zachodniopomorskie
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Nie dotyczy. Oferta praktyki studenckiej.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: • inny: POPRZEZ UCZELNIĘ
Typ podmiotu pracodawcy: JAP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: m. Szczecin
Gmina pracodawcy: Szczecin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Szczecin
Adres strony pracodawcy: HTTP://WWW.UMS.GOV.PL
Ulica pracodawcy: PLAC STEFANA BATOREGO
Numer budynku pracodawcy: 4
Oferta zgłoszona przez: Urząd Morski w Szczecinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: bez zawodu
Typ oferowanej pracy: (praktyka studencka)
pozostaleDane_celeEdukacyjne:
Zdobycie praktycznego doświadczenia przy realizacji zadań określonych w programie praktyk. Nabycie umiejętności porozumiewania się przy użyciu różnych technik w środowisku zawodowym oraz nabycie kompetencji społecznych z zakresu współdziałania i pracy w grupie.
Data dodania oferty pracy: 21.06.2016
Oferta pracy ważna do: 15.09.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 21.06.2016
Typ oferowanej pracy: Praktyka studencka
Podobne oferty pracy
Zgodny ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2017-02-28 - Lublin (lubelskie)
##zakres##
Wielkopolska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy w Poznaniu - 2017-01-30 - Poznań (wielkopolskie)
monatż mebli, serwis
kontakt przez PUP - 2017-07-06 - Gdańsk (pomorskie)
praca na stanowisku wędzarza przy produkcji wędlin
Masarnia Mizerów Sp. z o.o. - 2017-11-14 - Mizerów (śląskie)
przyjmowanie dokumentów księgowych od klienta, ewidencja dokumentów
kontakt przez PUP - 2018-03-14 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
-
PPHU Stanisław Dmowski - 2016-04-22 - Białystok (podlaskie)
prowadzenie negocjacji z kluczowymi klientami z Turcji, przygotowywanie wszelkiego rodzaju aktów i umów dla spólki w języku tureckim , kierowanie całokształtem spółki
kontakt przez PUP - 2016-03-22 - Tarczyn (mazowieckie)
1) wsparcie prac Wydziału Administracyjnego,2) pomoc w zakresie zarządzania nieruchomościami i majątkiem ruchomym,3) realizacja zamówień,4) rozeznanie rynku.
MINISTERSTWO SPRAW ZAGRANICZNYCH - 2015-11-04 - Warszawa (mazowieckie)
1. Zapoznanie się z organizacją, strukturą i podziałem kompetencji w urzędzie,2. Zapoznanie się z obiegiem dokumentów oraz z zakresem zadań, kompetencji i dokumentacją wytwarzaną w Wydziale,3. Zapoznanie się z aktami prawnymi niezbędnymi w pracy Oddziału ds. Cudzoziemców,4. Prace kancelaryjno-biurowe oraz pomocnicze,5. Przygotowywanie powierzonej dokumentacji do archiwizacji.
POMORSKI URZĄD WOJEWÓDZKI W GDAŃSKU - 2016-05-02 - Gdańsk (pomorskie)
- zapoznanie się z zakresem usług wykonywanych przez OUM w Poznaniu, zapoznanie się z procesem przeglądu zleceń, umów i wniosków na usługi klientów, ustalanie wymagań dla realizowanych usług, pomoc w sporządzaniu ofert, umów i rozliczaniu standardowych usług,- pomoc podczas obsługi klientów OUM w Poznaniu: przyjmowanie oraz wydawanie przyrządów pomiarowych klienta, przekazywanie przyrządów pomiarowych Klientów komórkom organizacyjnym OUM w Poznaniu, ewidencjonowanie i archiwizowanie dokumentów
OKRĘGOWY URZĄD MIAR W POZNANIU - 2016-04-20 - Poznań (wielkopolskie)
Produkcja mebli dziecięcych
BABYraj K. A. Rajewscy sp.c. - 2016-01-29 - Gostyń (wielkopolskie)
utrzymywanie kontaktów telefonicznych, osobistych z klientami, poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów, tworzenie baz potencjalnych klientów
FAM Technika Odlewnicza Spółka zoo - 2018-02-06 - Chełmno (kujawsko-pomorskie)
Współudział w realizacji badań ankietowych: - wysyłka listów do respondentów, -rejestracja ankiet - kontrola materiałów dostarczonych przez ankieterów.
URZĄD STATYSTYCZNY W LUBLINIE - 2016-03-22 - Puławy (lubelskie)
- wsparcie w organizacji spotkań i konferencji, - wsparcie w zakresie bieżącej obsługipromocyjno-wizerunkowej MNiSW.
MINISTERSTWO NAUKI I SZKOLNICTWA WYŻSZEGO - 2015-10-15 - Warszawa (mazowieckie)
1. Zapoznanie się z przepisami BHP i ppoż oraz przepisami dotyczącymi ochrony danych osobowych. 2. Zapoznanie się ze strukturą organizacyjną i funkcjonowaniem OHP oraz dokumentacją wychowawczą Hufca Pracy. 3. Organizowanie różnych form pracy wychowawczej oraz działalności edukacyjnej. 4. Pomoc w prowadzeniu zajęć dla młodzieży w świetlicy hufca. 5.Diagnozowanie potrzeb podopiecznych placówki. 6. Bieżąca analiza efektów pracy wychowawczej.
Pomorska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy w Gdańsku - 2017-02-16 - Lębork (pomorskie)
- poznanie struktury organizacyjnej ZER MSW- zapoznanie się z Regulaminem Pracy- zapoznanie z zadaniami i procesami realizowanymi w Zespole- obsługa urządzeń biurowych- umiejętność prac kancelaryjno-archiwistycznych- redagowanie projektów pism
Zakład Emerytalno-Rentowy MSW - 2016-10-14 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
1.Przyjmowanie i wysyłanie korespondencji.2. Kompletowanie akt.4. Zapoznanie się z zadaniami realizowanymi w urzędzie skarbowym.5.Przygotowanie dokumentów do archiwizacji.
IZBA SKARBOWA WE WROCŁAWIU - 2015-07-22 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Umawianie spotkań handlowych z klientami biznesowymi (bez sprzedaży własnej), realizacja założonych planów, raportowanie wyników, praca zdalna w dogadanych godzinach.
I. IQ ENERGETYKA DARIUSZ MIKRUT II. DM NEGOTIUM DARIUSZ MIKRUT - 2018-01-04 - Mogilno (kujawsko-pomorskie)
Zgodnie z umową.
kontakt przez PUP - 2016-02-10 - Ropczyce (podkarpackie)
świadczenie usług medycznych i pielęgniarskich
WOJEWÓDZKI OŚRODEK MEDYCYNY PRACY - 2017-02-27 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Zapoznanie się z funkcjonowaniem Oddziału oraz specyfiką pracy informatyka i administratora sieci. Zaznajomienie się z głównymi systemami, rozwiązaniami technologicznymi oraz urządzeniami wykorzystywanymi w Sądzie. Przygotowywanie sprzętu niezbędnego do organizacji szkoleń, konferencji. Udział w czynnościach konserwacyjno-serwisowych oraz w pracach inwentaryzacyjnych i magazynowych. Inne prace zlecone przez Kierownika Oddziału.
SĄD OKRĘGOWY W GLIWICACH - 2016-06-22 - Gliwice (śląskie)
- Pisanie prostych pism urzędowych- Zapoznanie się z obiegiem dokumentacji w jednostce i systemem EZD- Archiwizacja dokumentów- Wsparcie w realizacji bieżących zadań wydziału
WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT OCHRONY ŚRODOWISKA W OPOLU - 2016-01-28 - Opole (opolskie)
- zapoznanie z obiegiem dokumentów zgodnie z wewnętrznymi procedurami ARR- wprowadzanie danych do systemów informatycznych ARR- prowadzenie akt spraw, segregowanie i porządkowanie dokumentów gromadzonych w Sekcji - przygotowanie dokumentów do archiwizacji - obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej zgodnie z Instrukcją Kancelaryjną
Agencja Rynku Rolnego - 2017-07-05 - Poznań (wielkopolskie)
przewóz rzeczy na terenie kraju
Bańcer Sławomir Sław-Trans Usługi Transportowe - 2016-08-12 - Opoka-Kolonia (lubelskie)
wykonywanie drewnianych elementów scenografii zgodnie z wymaganiami artystycznymi i zakresu bezpieczeństwa, wykonywanie innych prac stolarskich na potrzeby Uczelni
kontakt przez PUP - 2018-08-24 - Kraków (małopolskie)
- prace administracyjne- zarządzanie bazą danych- archiwizacja dokumentów- obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez OHP - 2018-05-18 - Opole (opolskie)
Gotowanie, ustalanie menu.
kontakt przez PUP - 2016-05-12 - Kalisz (wielkopolskie)
- zapoznanie się ze strukturą i organizacją pracy,- zapoznanie się i pracą w systemach komputerowych, w tym w programie SAWA,- praktyczne zastosowanie zasad obiegu dokumentacji,- uczestniczenie w rozprawach,- sporządzanie projektów pism,- wykonywanie czynności zleconych przez opiekuna praktyki,- wykonywanie innych prac zleconych przez Kierownika i Przewodniczącego Wydziału,
SĄD REJONOWY W ZABRZU - 2018-07-11 - Zabrze (śląskie)
-
ZAKŁAD PRODUKCYJNO-USŁUGOWY " G A L E X " LESZEK GAŁĘZA - 2017-07-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Zapoznanie z organizacją Urzędu i obowiązującymi przepisami oraz z zadaniami realizowanymi wWydziale Badań Ankietowych. Zapoznanie z zadaniami związanymi z realizacją Badania Warunków Życia Ludności (EU-SILC).
URZĄD STATYSTYCZNY W OPOLU - 2016-03-11 - Opole (opolskie)