PRAKTYKANT W SEKCJI ADMINISTRACYJNO-FINANSOWEJ OT POZNAŃ Poznań oferta pracy Agencja Rynku Rolnego
Stanowisko: PRAKTYKANT W SEKCJI ADMINISTRACYJNO-FINANSOWEJ OT POZNAŃ
Wynagrodzenie: nieodpłatny
Zakres obowiązków: - zapoznanie z obiegiem dokumentów zgodnie z wewnętrznymi procedurami ARR- wprowadzanie danych do systemów informatycznych ARR- prowadzenie akt spraw, segregowanie i porządkowanie dokumentów gromadzonych w Sekcji - przygotowanie dokumentów do archiwizacji - obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej zgodnie z Instrukcją Kancelaryjną
Data publikacji: 2017-07-05
Lokalizacja: Poznań (wielkopolskie)
Pracodawca: Agencja Rynku Rolnego
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Marcelińska 90, 60-324 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- zapoznanie z obiegiem dokumentów zgodnie z wewnętrznymi procedurami ARR- wprowadzanie danych do systemów informatycznych ARR- prowadzenie akt spraw, segregowanie i porządkowanie dokumentów gromadzonych w Sekcji - przygotowanie dokumentów do archiwizacji - obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej zgodnie z Instrukcją Kancelaryjną
Forma zatrudnienia: Praktyka studencka
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: nieodpłatny
Nazwa stanowiska:
PRAKTYKANT W SEKCJI ADMINISTRACYJNO-FINANSOWEJ OT POZNAŃ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Poznań
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Poznań
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Poznań
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: bez zawodu
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: nieodpłatny
Data rozpoczęcia pracy: 10.07.2017
Data zakończenia pracy: 10.08.2017
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: znajomość obsługi pakietu MS OFFICE
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: umiejętność obsługi urządzeń biurowych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: umiejętność pracy w zespole
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
dokładność i rzetelność w wykonywaniu obowiązków
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: dobra organizacja pracy
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Zapraszamy studentów w okresie lipiec-sierpień na miesięczne praktyki studenckie. Konkretny termin praktyki jak i godziny pracy ustalamy indywidualnie. Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV oraz skierowania z uczelni na adres rekrutacja (at) arr.gov.pl. Skierowanie na praktykę dostępne jest na stronie BIP KPRM http://bip.kprm.gov.pl/download/75/14135/PraktykastudenckaSkierowanie.docx W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt na powyższy adres mailowy.
Nazwa pracodawcy: Agencja Rynku Rolnego
Sposób aplikowania: poprzez uczelnię
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Agencja Rynku Rolnego
Adres pracodawcy:
Karolkowa 30, 01-207 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Nie dotyczy. Oferta praktyki studenckiej.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: • inny: poprzez uczelnię
Typ podmiotu pracodawcy: JAP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Adres strony pracodawcy: HTTP://WWW.ARR.GOV.PL
Ulica pracodawcy: Karolkowa
Numer budynku pracodawcy: 30
Oferta zgłoszona przez: Agencja Rynku Rolnego
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 5
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 5
Zawód wykonywany przez pracownika: bez zawodu
Typ oferowanej pracy: (praktyka studencka)
pozostaleDane_celeEdukacyjne:
- zapoznanie z zasadami postępowania z dokumentacją w dużej organizacji - nabycie umiejętności pracy w zespole - praktyczne wykorzystanie znajomości obsługi pakietu MS Office - zapoznanie z zadaniami, organizacją i działalnością administracji rządowej
Data dodania oferty pracy: 05.07.2017
Oferta pracy ważna do: 03.08.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 05.07.2017
Typ oferowanej pracy: Praktyka studencka
Podobne oferty pracy
przyjmowanie, rejestrowanie i wysyłka poczty, pomoc w sprawozdawczości, gromadzenie i przechowywanie dokumentacji, prowadzenie terminarza spotkań dyrekcji, przygotowywanie materiałów do zebrań i konferencji
kontakt przez PUP - 2018-05-09 - Biskupice (małopolskie)
1. zapoznanie się z regulaminem pracy i regulaminem organizacyjnym Urzędu Skarbowego2. zapoznanie się z obiegiem dokumentów i ich ewidencją w komórce organizacyjnej3. kompletowanie, segregowanie, archiwizowanie dokumentów4. zapoznanie sięz przepisami i procedurami załatwiania spraw5. obsługa urządzeń i systemów informatycznych stosowanych w urzędzie6. zapoznanie się ewidencją podmiotów gospodarczych7. zapoznanie się z obowiązkami podatników i płatników
IZBA SKARBOWA W BIAŁYMSTOKU - 2015-12-01 - Kolno (podlaskie)
Operowanie spycharką na placu budowy
Niedzielski Krzysztof Józef PHU "Niedzielski" s.c., Okręgowa Stacja Kontroli Pojazdów, Firma Handlowo - Usługowa "CRIS - HAN - 2018-08-24 - Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)
- zapoznanie z wewnętrzną procedurą audytu wewnętrznego, - analiza i weryfikacja bieżących oraz stałych akt audytu, - sporządzenie samooceny audytu wewnętrznego, - przygotowanie projektu planu audytu wewnętrznego, projektu sprawozdania i projektu informacji z realizacji audytu wewnętrznego.
IZBA SKARBOWA WE WROCŁAWIU - 2015-07-22 - Wrocław (dolnośląskie)
przygotowanie, przebieg, nadzorowanie przebiegu technologicznego,obsługa komputera, poczty elektronicznej
PRODUCENT MEBLI SOSNOWYCH - JAN GRZEGORZEK - 2015-12-02 - Drezdenko (lubuskie)
opracowywanie ewidencji tablic rejestracyjnych, archiwizacja dokumentacji wydziałowej
kontakt przez PUP - 2018-07-17 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
Zapoznanie się z zadaniami działalności komórki organizacyjnej w zakresie: przygotowywania decyzji administarcyjnych w sprawie rejestracji statków, prowadzenia rejestru statków morskich znajdujących się w eksploatacji i statków morskich w budowie. Zapoznanie się z obowiązujacymi przepisami prawnymi na postawie których wydawane są decyzje administracyjne w przedmiotowych sprawach.
URZĄD MORSKI W GDYNI - 2016-02-25 - Gdynia (pomorskie)
prace polowe
Przedsiębiorstwo "PROPASZ"SP Z O.O - 2017-06-01 - Kotla (dolnośląskie)
-poznanie struktury urzędu oraz zasad i specyfiki pracy w administracji rządowej ( administracja zespolona ) w tym poznanie obowiązujących przepisów prawa w Inspekcji Handlowej,-obsługa administracyjna Stałego Polubownego Sądu Konsumenckiego oraz mediacji- opracowywanie dokumentów dotyczących postępowań sadowych oraz mediacyjnego,-archiwizacje dokumentów.
WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT INSPEKCJI HANDLOWEJ W SZCZECINIE - 2016-03-04 - Szczecin (zachodniopomorskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Wolbrom (małopolskie)
1. Szkolenie bhp i ppoż.2. Zapoznanie z całokształtem funkcjonowania instytucji.3. Zapoznanie z obowiązującymi i stosowanymi przepisami w księgowości jednostki budżetowej.4. Zapoznanie z zasadami sprawdzania dokumentów pod względem formalno - rachunkowym.5. Wypisywanie asygnat i przygotowywanie dokumentów finansowo - księgowych do zapłaty.6. Segregowanie i kompletowanie dokumentów finansowo - księgowych do przechowywania zbiorów.7. Zapoznanie z procedurą archiwizacji oraz przygotowywaniem
WIELKOPOLSKI URZĄD WOJEWÓDZKI W POZNANIU - 2016-05-13 - Poznań (wielkopolskie)
Obsługa klientów, obsługa kasy fiskalnej, dbanie o czystość stanowiska pracy, robienie kompozycji i bukietów.
kontakt przez PUP - 2016-03-09 - Włodawa (lubelskie)
Utrzymywanie relacji z klientami, realiacja założonych planów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych klientów, nawiązywanie kontaktów z klientami, informowanie klientów o ofercie firmy, negocjowanie warunków współpracy
SEASON HOME Sp. z o.o. - 2017-11-09 - Jaworzno (śląskie)
Sprzedaż paliwa oraz całego asortymentu.
Firma Handlowo Usługowa "ADA" Aldona Horodyska - 2018-01-26 - Namysłów (opolskie)
Wsparcie Wydziału Zarządzania Finansowego Departamentu Funduszy Ekologicznych w:• opracowywaniu dokumentów dotyczących wdrażania funduszy europejskich;• tworzeniu finansowych baz danych;• realizacji zadań z zakresu obiegu dokumentów;• procesie archiwizacji dokumentów dotyczących wdrażania funduszy europejskich.
MINISTERSTWO ŚRODOWISKA - 2015-09-02 - Warszawa (mazowieckie)
oferowanie, negocjacje i koordynacja realizacji zamówień
kontakt przez PUP - 2017-03-10 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Praca na frezerce, wytwarzanie narzędzi. Praca na jedną zmianę od poniedziałku do piątku.
NARZĘDZIA PROJEKTOWANIE WYRÓB JOTECH - JÓZEF ZAJĄC - 2017-01-17 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)
odprowadzanie i czyszczenie wózków sklepowych; utrzymywanie czystości wokół budynku; praca 3 godz. dziennie 7.00-10.00 od pon. do pt. ( oprócz środy);
MARCIN RUTKOWSKI USŁUGI OGRODNICZE - 2017-09-27 - Zgorzelec (dolnośląskie)
obsługa maszyn i urządzeń do obróbki drewna
kontakt przez PUP - 2017-02-06 - Chojna (zachodniopomorskie)
Zapoznanie z obowiązującymi w Urzędzie aktami prawnymi, zapoznanie z obiegiem dokumentów i procedurami obowiązującymi w komórce, zapoznanie z przepisami prawa regulującymi rachunkowość państwowych jednostek budżetowych oraz z przyjętymi w Urzędzie zasadami (polityką) rachunkowości i zakładowym planem kont, poznanie i ewidencjonowanie dowodów księgowych, pomoc przy weryfikacji dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym, poznanie i rozliczanie wpłat dochodów budżetowych na rachunek MF.
URZĄD STATYSTYCZNY W OLSZTYNIE - 2016-04-12 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Praktykant w Wydziale Planowania i Zamówień Publicznych Departamentu Finansowo - Księgowego odpowiedzialny będzie za:- prace administracyjne i merytoryczne przy procedowaniu zamówień publicznych
GŁÓWNY URZĄD STATYSTYCZNY - 2016-02-19 - Warszawa (mazowieckie)
Praca z dziećmi w przedszkolu. Praca na umowę o pracę w godz. 7-15 w Budzistowie lub Drzonowie.
Towarzystwo Przyjaciół Dzieci Oddział Okręgowy w Koszalinie - 2016-10-18 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
przygotowanie elementów do spawania; spawanie elementów konstrukcji stalowych i konstrukcji stalowych w całość zgodnie z rysunkiem technicznym;sprawdzanie zgodności wykonania obrabianego przedmiotu z rysunkiem technicznym
ONTIS Plus Sp. z o.o. - 2018-01-25 - Gdynia (pomorskie)
1) Zapoznanie z przepisami prawnymi stosowanymi przez komórkę organizacyjną. 2) Zapoznanie z zadaniami/zakresem działalności komórki organizacyjnej. 3) Obserwacja i pomoc w czynnościach należących do bieżących zadań komórki organizacyjnej. 4) Zapoznanie z zasadami obiegu dokumentów. 5) Obsługa kancelaryjna komórki organizacyjnej. 6) Pomoc przy przygotowywaniu/opracowywaniu dokumentacji. 7) Pomoc przy archiwizacji dokumentów. 8) Obsługa urządzeń biurowych i komputera.
Urząd Morski w Szczecinie - 2017-07-04 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Strzyżenie męskieWYMAGANIA: wykształcenie zasadnicze zawodowe, 6 miesięczne doświadczenie zawodoweKONTAKT Z PRACODAWCĄ TELEF. 602 787 470
Jacek Szarek - 2016-09-28 - Jarosław (podkarpackie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2017-12-04 - Nowa Wieś (kujawsko-pomorskie)
- udział w rozpoznawaniu potrzeb pracodawców na lokalnym rynku oraz potrzeb potencjalnych pracowników,- zbieranie ofert pracy,- ewidencjonowanie osób poszukujących pracy oraz ich kompleksowa obsługa,- wydawanie skierowań do pracy,- prowadzenie dokumentacji zgodnie z wymaganiami na stanowisku pracy.
ŁÓDZKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY - 2016-03-09 - Łódź (łódzkie)
Doręczanie korespondencji i przekazów pieniężnych, wsparcie placówki pocztowej w innych zadaniach związanych z obsługą przesyłek.
Poczta Polska S.A. - 2018-04-04 - Wodzisław Śląski (śląskie)
przygotowywanie potraw, dbanie o czystość na stanowisku pracy,
P.P.H.I U. "KANONIK" - Jacek Kanonik - 2017-10-16 - Chludowo (wielkopolskie)
1. Zapoznanie się z organizacją, strukturą i podziałem kompetencji w urzędzie,2. Szczegółowe zapoznanie się z zakresem zadań i kompetencji Oddziału Zarzadzania Nieruchomościami,3. Pomoc przy kompletowaniu dokumentacji budynkowej oraz kontroli realizacji umów związanych z funkcjonowaniem obiektów,4. Przyjmowanie zgłoszeń o usterkach i awariach oraz dopilnowanie ich usunięcia,5. Analiza kosztów eksploatacyjnych w zarządzanych budynkach oraz pomoc przy rozliczaniu np. zużycia mediów.
POMORSKI URZĄD WOJEWÓDZKI W GDAŃSKU - 2016-05-02 - Gdańsk (pomorskie)