PRAKTYKANT W INSPEKTORACIE PAŃSTWA PORTU Szczecin oferta pracy Urząd Morski w Szczecinie
Stanowisko: PRAKTYKANT W INSPEKTORACIE PAŃSTWA PORTU
Wynagrodzenie: nieodpłatny
Zakres obowiązków: 1) Zapoznanie z przepisami prawnymi stosowanymi przez komórkę organizacyjną. 2) Zapoznanie z zadaniami/zakresem działalności komórki organizacyjnej. 3) Obserwacja i pomoc w czynnościach należących do bieżących zadań komórki organizacyjnej. 4) Zapoznanie z zasadami obiegu dokumentów. 5) Obsługa kancelaryjna komórki organizacyjnej. 6) Uczestnictwo w inspekcjach statków (w miarę możliwości).
Data publikacji: 2017-07-07
Lokalizacja: Szczecin (zachodniopomorskie)
Pracodawca: Urząd Morski w Szczecinie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Jana z Kolna 9, 71-603 Szczecin, powiat: m. Szczecin, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1) Zapoznanie z przepisami prawnymi stosowanymi przez komórkę organizacyjną. 2) Zapoznanie z zadaniami/zakresem działalności komórki organizacyjnej. 3) Obserwacja i pomoc w czynnościach należących do bieżących zadań komórki organizacyjnej. 4) Zapoznanie z zasadami obiegu dokumentów. 5) Obsługa kancelaryjna komórki organizacyjnej. 6) Uczestnictwo w inspekcjach statków (w miarę możliwości).
Forma zatrudnienia: Praktyka studencka
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Liczba godzin pracy w tygodniu: 35
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: nieodpłatny
Nazwa stanowiska: PRAKTYKANT W INSPEKTORACIE PAŃSTWA PORTU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Szczecin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Szczecin
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Szczecin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: bez zawodu
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: nieodpłatny
Data rozpoczęcia pracy: 09.10.2017
Data zakończenia pracy: 20.10.2017
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
świadectwo przeszkolenia w zakresie bezpieczeństwa (obejmujące 4 szkolenia)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: umiejętność obsługi komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: umiejętność obsługi urządzeń biurowych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: umiejętność pracy w zespole
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Oferta praktyki przeznaczona dla studenta Akademii Morskiej, Wydział Nawigacyjny, kierunek: Nawigacja, zaliczony III rok studiów. Ubezpieczenie od NNW koniecznie musi obejmować także wypadki na jednostkach pływających i w portach. Praktykant koniecznie musi zaopatrzyć się w obuwie ochronne, odzież ochronną, kask.
Nazwa pracodawcy: Urząd Morski w Szczecinie
Sposób aplikowania: poprzez uczelnię
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Morski w Szczecinie
Adres pracodawcy:
Plac Stefana Batorego 4, 70-207 Szczecin, powiat: m. Szczecin, woj: zachodniopomorskie
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Nie dotyczy. Oferta praktyki studenckiej.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: • inny: poprzez uczelnię
Typ podmiotu pracodawcy: JAP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: m. Szczecin
Gmina pracodawcy: Szczecin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Szczecin
Adres strony pracodawcy: http://www.ums.gov.pl
Ulica pracodawcy: Plac Stefana Batorego
Numer budynku pracodawcy: 4
Oferta zgłoszona przez: Urząd Morski w Szczecinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: bez zawodu
Typ oferowanej pracy: (praktyka studencka)
pozostaleDane_celeEdukacyjne:
Zdobycie praktycznego doświadczenia przy realizacji zadań określonych w programie praktyk. Nabycie umiejętności porozumiewania się przy użyciu różnych technik w środowisku zawodowym oraz nabycie kompetencji społecznych z zakresu współdziałania i pracy w grupie.
Data dodania oferty pracy: 07.07.2017
Oferta pracy ważna do: 29.09.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 07.07.2017
Typ oferowanej pracy: Praktyka studencka
Podobne oferty pracy
##zakres##
Wielkopolska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy w Poznaniu - 2017-03-09 - Piła (wielkopolskie)
1. Zapoznanie się z przepisami BHP i ppoż oraz przepisami dot. ochrony danych osobowych. 2. Zapoznanie się ze strukturą organizacyjną i funkcjonowaniem PWK OHP oraz dokumentacją wychowawczą Hufca Pracy. 3. Organizowanie i obserwacja różnych form pracy wychowawczej oraz działalności edukacyjnej. 4. Diagnozowanie potrzeb podopiecznych placówki.5. Bieżąca analiza efektów pracy wychowawczej. 6. Czynne uczestnictwo w życiu placówki oraz organizacji działań współpracy lokalnej.
POMORSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY - 2016-01-27 - Słupsk (pomorskie)
-
KANCELARIA RACHUNKOWA ARTLEX AGNIESZKA TOKAREWICZ - 2017-01-12 - Gryfice (zachodniopomorskie)
obsługa komputera, obsługa kasy fiskalnej, rejetsracja pacjentów do poszczególnych lekarzy, werysfikacja uprawnień ubezpieczonych itp
kontakt przez PUP - 2018-06-09 - Chorzów (śląskie)
-
kontakt przez PUP - 2017-08-28 - Morąg (warmińsko-mazurskie)
Weryfikacja i ewidencjonowanie dokumentów księgowych; wsparcie bieżącej pracy działu księgowości;
ZAWITEX SP. Z O.O. W ZAWIDOWIE - 2018-09-22 - Zawidów (dolnośląskie)
praca w dziale piekarnia
CARREFOUR Polska Sp. z o.o. - 2016-11-10 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Budowa konstrukcji maszyn
ALTIM Krzysztof Karlewski - 2018-02-06 - Piekoszów (świętokrzyskie)
##zakres##
Wielkopolska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy w Poznaniu - 2017-07-27 - Poznań (wielkopolskie)
- opieka nad sprzętem komputerowym- instalacja i aktualizacja oprogramowania,- udzielanie wsparcia informatycznego pracownikom Sądu,- zarządzanie konsolą systemu antywirusowego,- wykonywanie wybranych czynności w systemie bazodanowym MS SQL, Active Directory Windows Serwer 2012 oraz w serwerze poczty Zimbra,- wykonywanie czynności zleconych przez opiekuna praktyki
Sąd Rejonowy w Zabrzu - 2018-07-03 - Zabrze (śląskie)
WYKONYWANIE I URUCHAMIANIE INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ NA PODSTAWIE DOKUMENTACJI TECHNICZNEJ, MONTOWANIE I SPRAWDZANIE DZIAŁALNOŚCI ŚRODKÓW OCHRONY PRZECIWPOŻAROWEJ NA PODSTAWIE DOKUMENTACJI TECHNICZNEJ (PRACA NA WYSOKOŚCI); WYMAGANIA: WYKSZKSZTAŁCENIE ŚREDNIE ELEKTRYCZNE, UPRAWNIENIA SEP DO 1 KV, BADANIA WYSOKOŚCIOWE POWYŻEJ 3 METRÓW, 6 LAT DOŚWIADCZENIA W ZAWODZIE; PRACODAWCA PROSI O KONTAKT TELEFONICZNY;
kontakt przez PUP - 2016-08-11 - Szczecin (zachodniopomorskie)
•planowanie, organizacja i koordynacja pracy na kuchni,•zapewnienie wysokiej jakości potraw •optymalizacja procesu produkcji,•praca zgodna z zasadami BHP,•przygotowywanie potraw a-la-Carte.
Schlosshotel Althörnitz Betriebsgesellschaft GmbH - 2019-05-06 - Niemcy (Niemcy)
Przyjmowanie towaru do magazynu, zapewnienie odpowiednich warunków przechowywania, wydawanie towaru, prowadzenie odpowiedniej dokumentacji;
kontakt przez PUP - 2018-07-13 - Rokszyce (łódzkie)
obsługa linii produkcyjnej, obsługa maszyn i urządzeń produkcyjnych, usuwanie drobnych awarii maszyn i urządzeń produkcyjnych, wykonywanie czynności zapewniających prawidłowy przebieg procesu produkcji, konserwacja i kontrola stanu technicznego maszyn, kontrolowanie jakości wytworzonego produktu, pakowanie wyrobów gotowych, utrzymanie porządku na stanowisku pracy
COFFEE PROMOTION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-13 - Mareza (pomorskie)
Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na powyższym stanowisku odpowiedzialna będzie za sprawy związane z infrastrukturą oświaty, analizą kosztów utrzymania.Ważniejsze zadania:Do ważniejszych czynności na zajmowanym stanowisku należeć będzie: 1. koordynowanie i doradztwo w zakresie polityki remontowej placówek oświatowych; 2. koordynowanie i doradztwo w zakresie realizacji ustawy o zamówieniach publicznych i Ustawy Prawo budowlane; 3. gromadzenie danych z przebiegu remontów i stanu technicznego obiektów oświatowych; 4. sporządzanie sprawozdań z przebiegu remontów w oparciu o informację z jednostek oświatowych; 5. opiniowanie pod względem priorytetów robót remontowych ujętych w planach (finansowych) placówek oświatowych; 6. wizytowanie placówek oświatowych, w zakresie użytkowania obiektów użyteczności publicznej; 7. pozyskiwanie środków finansowych z rezerwy oświatowej na remonty bieżące i wynikające ze skutków zdarzeń losowych; 8. udział w komisjach przetargowych dotyczących inwestycji związanych z oświatą; 9. sporządzanie informacji o stanie mienia komunalnego; 10. gromadzenie i opracowywanie wniosków do Wieloletniego Planu Inwestycyjnego przedszkoli, szkół i placówek oświatowych; 11. koordynowanie i doradztwo w zakresie gospodarowania mieniem przekazanym dyrektorom szkół i placówek oświatowych w trwały zarząd oraz nadzór nad prawidłowością gospodarowania mieniem użytkowym przez szkoły i placówki oświatowe, w szczególności jego likwidacji, zbycia, przekazania; 12. gromadzenie informacji o umowach najmu zawieranych przez dyrektorów szkół i placówek oświatowych na okres do trzech lat oraz analiza i opiniowanie wniosków o wyrażenie zgody Prezydenta Miasta Słupska na okres najmu powyżej trzech lat.Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością. Umowa na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wynagrodzenie od 2400 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2018-07-02 - Słupsk (pomorskie)
-Wykonywanie dokumentacji technologicznej i oprzyrządowania na maszyny do obróbki plastycznej, przeróbki tworzyw sztucznych i montażu,-Nadzór nad uruchomieniem i wdrażaniem w produkcji procesów technologicznych wykonania elementów.
MESKO SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-10-20 - Skarżysko-Kamienna (świętokrzyskie)
wyksz. zawodowe, doświadczenie na ww stanowisku,
PPHU MAXIM - Henryka Durlak - 2017-01-09 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
.
kontakt przez PUP - 2016-11-22 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Kierowca
kontakt przez PUP - 2016-05-05 - Płońsk (mazowieckie)
Wystawianie faktur zakupowych i sprzedażowych, rozliczanie kierowców, porządkowanie i archiwizowanie dokumentów
PPHU WAGAT sp.j. Wielogórscy - 2016-07-14 - Węgrów (mazowieckie)
Zapoznanie się z ustawą o finansach publicznych oraz ustawą o pomocy społecznej; Wykonywanie prac pomocniczych przy przyjmowaniu, rejestrowaniu i weryfikowaniu wniosków jst dotyczących zmian w ich budżetach, sporządzaniu wniosków o dokonanie zmian i uruchomienie środków na realizację zadań nadzorowanych przez Wydział Polityki Społecznej, sporządzaniu analiz z realizacji wydatków budżetowych, sprawozdań i okresowych ocen stopnia wykorzystania dotacji.
PODLASKI URZĄD WOJEWÓDZKI W BIAŁYMSTOKU - 2018-03-23 - Białystok (podlaskie)
ochrona parkingu Balice
SOLID SECURITY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-02-07 - Balice (małopolskie)
Tworzenie aplikacji internetowych.
Urząd Statystyczny w Katowicach - 2019-03-15 - Katowice (śląskie)
Poznanie struktury organizacyjnej oddziału ZUS, zapoznanie się z zadaniami iprocesami realizowanymi w Wydziale Realizacji Dochodów, pomoc przy obsłudzekorespondencji, przygotowywanie dokumentacji dla innych organów egzekucyjnych
I ODDZIAŁ ZUS W POZNANIU - 2016-01-18 - Poznań (wielkopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-03-31 - Warszawa (mazowieckie)
transport towarów, trasy zagraniczne( Litwa, Łotwa, Czechy, Słowacja)
TRANS EWEL-JAŚ BOGDAN JASIONOWSKI - 2016-06-29 - Czarnów (mazowieckie)
- zapoznanie się z funkcjonowaniem pracy w Wydziale Organizacji, Kadr i Szkolenia.- prace biurowe w zakresie działania komórki organizacyjnej,- sporządzanie i redagowanie pism,- przygotowywanie dokumentów do archiwum,
Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Zielonej Górze - 2017-06-23 - Zielona Góra (lubuskie)
Nauka biologii (3 h. tygodniowo), przyrody oraz wychowania do życia w rodzinie w klasach szkoły podstawowej - około 6 h tygodniowo w klasach szkoły podstawowej.
Zespół Szkół w Otrębusach - 2018-11-23 - Otrębusy (mazowieckie)
- poznanie przepisów Kodeksu Postępowania Administracyjnego i ich zastosowanie w praktyce - zapoznanie z zasadami funkcjonowania działań w zakresie uznawania grup i organizacji - weryfikacja i aktualizacja rejestrów uznanych grup i organizacji - segregacja dokumentacji wg ustalonych zasad, sporządzanie Metryk spraw i Spisów akt spraw
AGENCJA RYNKU ROLNEGO - 2016-02-24 - Warszawa (mazowieckie)
pakowanie zrobionych towarów, układanie rozmiarami, przygotowywanie do wysyłki do firm.
kontakt przez PUP - 2018-08-27 - Zielonka (mazowieckie)