PRAKTYKANT NA STANOWISKU DS. EGZEKUCJI ADMINISTRACYJNEJ Olkusz oferta pracy IZBA SKARBOWA W KRAKOWIE
Stanowisko: PRAKTYKANT NA STANOWISKU DS. EGZEKUCJI ADMINISTRACYJNEJ
Wynagrodzenie: nieodpłatny
Zakres obowiązków: POMOC W SPORZĄDZANIU DOKUMENTACJI I PROWADZENIU REJESTRÓW W ZAKRESIE WYNIKAJĄCYCM Z ZADAŃ KOMÓRKI EGZEKUCJI.POMOC W KANCELARYJNEJ OBSŁUDZE KORESPONDENCJI Z WYKORZYSTANIEM SYSTEMU INFORMATYCZNEGO.KOMPLETOWANIE I SEGREGOWANIE DOKUMENTACJI DOT. POSTĘPOWAŃ EGZEKUCYJNYCH.
Data publikacji: 2015-10-15
Lokalizacja: Olkusz (małopolskie)
Pracodawca: IZBA SKARBOWA W KRAKOWIE
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:BUDOWLANYCH 2, 32-300 Olkusz, powiat: olkuski, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
POMOC W SPORZĄDZANIU DOKUMENTACJI I PROWADZENIU REJESTRÓW W ZAKRESIE WYNIKAJĄCYCM Z ZADAŃ KOMÓRKI EGZEKUCJI.POMOC W KANCELARYJNEJ OBSŁUDZE KORESPONDENCJI Z WYKORZYSTANIEM SYSTEMU INFORMATYCZNEGO.KOMPLETOWANIE I SEGREGOWANIE DOKUMENTACJI DOT. POSTĘPOWAŃ EGZEKUCYJNYCH.
Forma zatrudnienia: Praktyka studencka
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: nieodpłatny
Nazwa stanowiska:
PRAKTYKANT NA STANOWISKU DS. EGZEKUCJI ADMINISTRACYJNEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Olkusz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: olkuski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Olkusz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: bez zawodu
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: nieodpłatny
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2015
Data zakończenia pracy: 31.12.2015
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
UMIEJĘTNOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTEROWYCH APLIKACJI BIUROWYCH
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
CZAS TRWANIA PRAKTYKI MOŻE BYĆ DOSTOSOWANY DO WYMAGAŃ WYNIKAJĄCYCH Z PROGRAMU STUDIÓW. TERMIN ROZPOCZĘCIA I ZAKOŃCZENIA PRAKTYKI MOŻE BYĆ DOSTOSOWANY DO PREFERENCJI PRAKTYKANTA.
Nazwa pracodawcy: IZBA SKARBOWA W KRAKOWIE
Sposób aplikowania: poprzez uczelnię
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Izba Skarbowa w Krakowie
Adres pracodawcy:
WIŚLNA 7, 31-007 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Nie dotyczy. Oferta praktyki studenckiej.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: • inny: POPRZEZ UCZELNIĘ
Typ podmiotu pracodawcy: JAP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: m. Kraków
Gmina pracodawcy: Kraków
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kraków
Adres strony pracodawcy: HTTP://WWW.IS.KRAKOW.PL
Ulica pracodawcy: WIŚLNA
Numer budynku pracodawcy: 7
Oferta zgłoszona przez: Izba Skarbowa w Krakowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: bez zawodu
Typ oferowanej pracy: (praktyka studencka)
pozostaleDane_celeEdukacyjne:
ZDOBYCIE WIEDZY Z ZAKRESU FUNKCJONOWANIA JEDNOSTKI ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ NA PRZYKŁADZIE URZĘDU SKARBOWEGO W OLKUSZU.ZAPOZNANIE SIĘ Z ZASADAMI OBIEGU DOKUMENTÓW W JEDNOSTCE.NABYCIE UMIEJĘTNOŚCI PLANOWANIA I ORGANIZOWANIA PRACY NA POWIERZONYM STANOWISKU.NABYCIE UMIEJĘTNOŚCI REDAGOWANIA PISM, PROWADZENIA DOKUMENTACJI ORAZ ARCHIWIZACJI DOKUMENTÓW.PODNIESIENIE KOMPETENCJI KOMUNIKACYJNYCH.
Data dodania oferty pracy: 15.10.2015
Oferta pracy ważna do: 04.12.2015
Data przyjęcia oferty pracy: 15.10.2015
Typ oferowanej pracy: Praktyka studencka
Podobne oferty pracy
1. Zapoznanie się z podstawą prawną działalności Sądu, planem działalności - misją i celami.2. Poznanie struktury jednostki, zapoznanie się z przepisami, regulaminami obowiązującymi w Sądzie.3. Zapoznaje się z przepisami dot. pracy kuratorów,4. Zapoznanje się z aktami spraw,5. Bierze czynny udziałach w zajęciach w Ośrodkach Kuratorskich.
SĄD REJONOWY POZNAŃ - STARE MIASTO W POZNANIU - 2016-06-13 - Poznań (wielkopolskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-05-22 - Warszawa (mazowieckie)
opieka, pielęgnacja i prowadzenie zajęć, zabaw z dziećmi do lat 3
Beata Trybała Niepubliczny Żłobek Tęczowe Kropki - 2016-09-13 - Żory (śląskie)
Wyrób i wypiek pieczywa.
ZAKŁAD PIEKARNICZO-CUKIERNICZY L. KOSAKOWSKI, G. KARWOWSKI SPÓŁKA JAWNA - 2018-02-14 - Piątnica Poduchowna (podlaskie)
praca barmana, kelnera
MIĘDZYNARODOWE CENTRUM KONFERENCYJNE "KRZYŻOWA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-05-17 - Krzyżowa (dolnośląskie)
Bierząca obsługa sal, ciągów komunikacyjnych, sanitariatów, klatek schodowych, pomieszczeń biurowych itp.
MTC HOLDING COMPANY Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-11-21 - Żary (lubuskie)
1. ZAPOZNANIE Z REGULACJAMI PRAWNYMI, ORGANIZACJĄ I STRUKTURĄ URZĘDU. 2. ZAPOZNANIE SIĘ Z BADANIAMI REALIZOWANYMI W STATYSTYCE KRÓTKOOKRESOWEJ. 3. WSPÓŁUDZIAŁ W REALIZACJI BADAŃ W ZAKRESIE STATYSTYKI KRÓTKOOKRESOWEJ. 4. ZAPOZNANIE SIĘ Z FUNKCJONOWANIEM KRAJOWYCH REJESTRÓW REGON ORAZ TERYT. 5. INNE PRACE BIUROWE.
URZĄD STATYSTYCZNY W POZNANIU - 2016-05-09 - Konin (wielkopolskie)
1) Sporządzanie notatek i materiałów informacyjnych2) Opracowywanie komunikatów na stronę internetową3) Wykonywanie tłumaczeń4) Organizacja wydarzeń kulturalnych5) Bieżąca pomoc podczas uroczystości organizowanych w ambasadzie6) Udział w spotkaniach sektorowych organizowanych przez Delegaturę UE i sporządzanie raportów
MINISTERSTWO SPRAW ZAGRANICZNYCH - 2015-10-26 - Warszawa (mazowieckie)
prace magazynowe
kontakt przez PUP - 2017-03-22 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
obsługa klienta, pozyskiwanie nowych klientów
WYTWÓRNIA BETONÓW PREFABRYKOWANYCH "PREDOM" S.A - 2016-07-13 - Lubin (dolnośląskie)
1. Zapoznanie się ze strukturą organizacyjną jednostki.2. Zapoznanie się ze specyfiką funkcjonowania placówki i jej podopiecznych (cele, zadania i metody pracy)3. Nawiązywanie bezpośredniego kontaktu z podopiecznymi placówki.4. Współdziałanie w rozpoznawaniu, zaspokajaniu i uaktywnianiu potrzeb indywidualnych i społecznychmłodzieży.5. Poznanie metod, form oraz zakresu współpracy placówki z rodziną, instytucjami i organizacjami zajmującymisie problematyką młodzieży w środowisku lokalnym
LUBELSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY - 2016-02-17 - Lublin (lubelskie)
- POZNANIE STRUKTURY ORGANIZACYJNEJ ODDZIAŁU ZUS, OBIEGU DOKUMENTACJI,- ZAPOZNANIE SIĘ Z ZADANIAMI I PROCESAMI REALIZOWANYMI W WYDZIALE UBEZPIECZEŃ I SKŁADEK W OPARCIU O OBOWIĄZUJĄCE PRZEPISY PRAWA, - PRAKTYCZNA STRONA USTAWY O OCHRONIE DANYCH OSOBOWYCH.
ODDZIAŁ ZUS W JAŚLE - 2016-04-20 - Brzozów (podkarpackie)
Przygotowywanie korespondencji Oddziału Administracji Architektoniczno-Budowlanej II instancji. Zapoznanie się z procedurą wydawania decyzji w trybie odwoławczym dot. pozwoleń na budowę, zezwoleń na realizację inwestycji drogowej i decyzji wnoszących sprzeciw od przyjęcia zgłoszenia robót budowlanych. Przygotowywanie projektów rozstrzygnięć administracyjnych. Poznanie przepisów w zakresie archiwizacji dokumentów, archiwizacja dokumentów.
PODLASKI URZĄD WOJEWÓDZKI W BIAŁYMSTOKU - 2017-05-05 - Białystok (podlaskie)
kompletownie zamówień, pakowanie części zamiennych,praca fizyczna, praca ze skanerem manualnym
kontakt przez OHP - 2018-06-25 - Sosnowiec (śląskie)
Obsługa klientów, kasy fiskalnej, dbanie o porządek miejsca pracy, wykładanie towarów
"Delikatesy ,WMC" S.C. Włodzimierz Łaksa, Magdalena Łaksa, Cezary Łaksa - 2018-02-02 - Sulmierzyce (łódzkie)
j.w.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-05-05 - Warszawa (mazowieckie)
Układanie płytek.
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Bochnia (małopolskie)
zapoznanie praktykanta ze strukturą organizacyjną instytucji;zapoznanie praktykanta z przepisami BHP i ppoż;zapoznanie praktykanta z zadaniami realizowanymi przez Wydział;pomoc przy podziale korespondencji wpływającej do Oddziału ;przekazywanie korespondencji do wysyłki;dołaczanie dokumentów do akt sprawy.
ODDZIAŁ ZUS W BIAŁYMSTOKU - 2015-11-30 - Białystok (podlaskie)
Sprzedaż materiałów budowlanych
Bożena Kmieć "WĘGLOBUD" - 2016-03-24 - Szczucin (małopolskie)
odpowiedzialność za przygotowywanie potraw kuchni orientalnej oraz organizowanie pracy w kuchni
kontakt przez PUP - 2016-11-21 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Zapoznanie się z regulaminem pracyZapoznanie się z obiegiem dokumentów i ich ewidencją w komórce organizacyjnejKompletowanie, segregowanie, archiwizowanie dokumentówObsługa systemów informacyjnych stosowanych w urzędzie skarbowymZapoznanie się z wynikającymi z przepisów procedurami załatwiania sprawUczestniczenie w procesach analiz i panowania kontroli podatkowych
IZBA SKARBOWA W BIAŁYMSTOKU - 2016-03-01 - Białystok (podlaskie)
Nauczanie muzyki w klasach IV-VII.
Szkoła Podstawowa w Kożyczkowie - 2017-08-10 - Kożyczkowo (pomorskie)
Płytkarz
ZIGRA Sp. z o.o. - 2016-01-19 - Tarnów (małopolskie)
rejestrowanie pism przychodzących i wychodzących z sekretariatu Wydziału;przygotowanie wysyłki korespondencji na zewnątrz oraz do innych komórek organizacyjnych MS;sporządzanie projektów pism;wsparcie bieżących prac Wydziału, w tym w zakresie archiwizacji dokumentacji.
MINISTERSTWO SPRAWIEDLIWOŚCI - 2015-12-14 - Warszawa (mazowieckie)
poznanie zasad BHP i PPOŻ w miejscu pracy; zapoznanie z obow. w Urzędzie aktami prawnymi; zapoznanie z obiegiem dokumentów i procedurami obow. w komórce; zapoznanie z podstaw. wielkościami i wskaźnikami GUS, a także ze standardami klasyfikacyjnymi i rejestrami GUS; zapoznanie z bazami danych i ogólnymi zasadami przygotowania danych stat.; zapoznanie z dok. i wytycznymi nt. współpracy z mediami; udział w monitoringu prasy krajowej i lokalnej; udział w przygot. pisma dla mediów regionalnych.
Urząd Statystyczny w Bydgoszczy - 2017-03-20 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Tworzenie ofert obozowych, kontakt mailowy i telefoniczny
Fundacja Football Academy Group - 2016-04-22 - Opole (opolskie)
Magazynier w salonie meblowym - weryfikacja dostawy towarów pod względem ilościowym i jakościowym, przyjmowanie towarów z dokumentami dostawy. Zapoznanie się z asortymentem sklepu. Przygotowanie towarów do sprzedaży i ich eksponowania - montowanie mebli.
DOM SP. Z O.O. - 2017-05-10 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
1. Zapoznanie się z przepisami BHP i ppoż oraz przepisami dot. ochrony danych osobowych. 2. Zapoznanie się ze strukturą organizacyjną i funkcjonowaniem PWK OHP. 3. Zapoznanie się z instrukcją kancelaryjną jednostki budżetowej i archiwizacja dokumentów zgodnie z instrukcją. 4. Zapoznanie się z dokumentacją szkoleniową ROSZM - praca z dokumentacją.5. Analiza i diagnoza lokalnego rynku pracy w zakresie zapotrzebowania na szkolenia. 6. Doraźne działania wspierające pracę kierownika ROSZM.
POMORSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY - 2016-02-24 - Tczew (pomorskie)
Obsługa maszyn i urządzeń przy produkcji wyrobów gumowych.
kontakt przez PUP - 2017-10-10 - Sędziszów Małopolski (podkarpackie)
Obsługa maszyn. Praca w godz. 8-16.
Makówka Marek Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe ,,Webtex - 1" - 2017-01-27 - Przytkowice (małopolskie)