MŁODSZY SPECJALISTA W DZIALE KSIĘGOWOŚCI Z J. HISZPAŃSKIM LUB J. PORTUGALSKIM (J. ANGIELSKI, J. HISZPAŃSKI/J. PORTUGALSKI) Warszawa oferta pracy JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097)
Stanowisko: MŁODSZY SPECJALISTA W DZIALE KSIĘGOWOŚCI Z J. HISZPAŃSKIM LUB J. PORTUGALSKIM (J. ANGIELSKI, J. HISZPAŃSKI/J. PORTUGALSKI)
Wynagrodzenie: od 4 000 PLN
Zakres obowiązków: j.w.
Data publikacji: 2016-05-05
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097)
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:00-001 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: j.w.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
MŁODSZY SPECJALISTA W DZIALE KSIĘGOWOŚCI Z J. HISZPAŃSKIM LUB J. PORTUGALSKIM (J. ANGIELSKI, J. HISZPAŃSKI/J. PORTUGALSKI)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 23.05.2016
Data zakończenia pracy: 31.08.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie zawodowe, ekonomiczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
portugalski, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
hiszpański, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_2:
angielski, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: doskonałe umiejętności komunikacyjne w języku hiszpańskim lub portugalskim (poziom min. B2) warunek konieczny; dobra znajomość języka angielskiego (co najmniej poziom B2, ew. B1+) warunek konieczny; wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów (mile widziane w dziedzinie: ekonomii, finansów, księgowości bądź rachunkowości); doświadczenie zawodowe zdobyte w dziale: finansowym, księgowości lub logistycznym; znajomość zagadnień finansowo-księgowych; znajomość programu SAP; doświadczenie w wystawianiu faktur; bardzo dobra znajomość obsługi programów MS Office (w szczególności MS Excel); dokładność, sumienność, bardzo dobra organizacja pracy; wysokie umiejętności komunikacyjne; umiejętność i chęć szybkiego uczenia się; umiejętność pracy pod presją czasu; zdolności analityczne. Obowiązki: współpraca z oddziałami firmy w Europie, Kanadzie i USA; kompleksowa obsługa procesu księgowego; weryfikacja płatności; tworzenie dokumentów, wprowadzanie i weryfikacja danych w systemie SAP w systemie SAP; dekretacja i kontrola kosztów; księgowanie faktur, rachunków bankowych, wyciągów. Pracodawca oferuje: pracę od poniedziałku do piątku (8 godzin dziennie); pakiet socjalny przy umowie o pracę: karta Multisport + prywatna opieka medyczna dla pracowników i ich rodzin, ubezpieczenie na życie i wypadkowe; wielokulturowe środowisko pracy; udział w tworzeniu nowych struktur firmy; atrakcyjne wynagrodzenie. Etat. Praca w godz: 9-17, 14-22. Osoby zainteresowane ofertą i spełniające podane przez nas wymagania prosimy o przesłanie cv w języku polskim lub angielskim adres: warszawa (at) jobhouse.pl z podaniem nr ref. ACC/SPEC/JĘZ
Nazwa pracodawcy:
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097)
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Grunwaldzka 31, 80-239 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdańsk
Gmina pracodawcy: Gdańsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdańsk
Ulica pracodawcy: Grunwaldzka
Numer budynku pracodawcy: 31
Profil działalności pracodawcy: Agencja zatrudnienia
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 05.05.2016
Oferta pracy ważna do: 29.05.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 05.05.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 05.05.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-11-18 - Kraków (małopolskie)
Wykonywanie detali zgodnie z instrukcją obróbki i dokumentacją technologiczną
ROMB SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-06-07 - Złotów (wielkopolskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - Złotoryja (dolnośląskie)
obsługa windy, myjki surowca,chłodnic i urządzeń mrożenia,
kontakt przez OHP - 2016-03-01 - Rzeszów (podkarpackie)
Młodszy badacz rynków tureckiego i Ameryki Północnej (B2B)Miejsce pracy: Wrocław, ul. K. Wielkiego,Po okresie próbnym umowa na czas określony,Sala C
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Wrocław (dolnośląskie)
pomoc przy zakładaniu teczek kierowców i pojazdów
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Piła (wielkopolskie)
Obsługa kelnerska imprez,przygotowywanie sali,serwowanie potraw i napojów,sprzątanie ze stołów.
Resteuracja-Wotel-Bistro Podolanka Podolska Zenobia - 2018-01-09 - Bogucin (lubelskie)
Naprawa maszyn, urządzęń i pojazdów rolniczych przy użyciu palnika do spawania elektryczno-gazowego. Miejsce pracy: Żórawina. Kontakt z pracodawcą tel. 603 917 273. Oferta dostępna w sali F.
ROLNICZE ZAKŁADY PRODUKCYJNO-DOŚWIADCZALNE INWESTROL IZ Sp. - 2016-01-26 - Żórawina (dolnośląskie)
Prace przy produkcji mebli wypoczynkowych
"WILGA" Kordaszewski Andrzej - 2018-07-24 - Będzin (śląskie)
realizowanie zadań szkoleniowych
kontakt przez PUP - 2016-04-13 - Lubiewo (kujawsko-pomorskie)
Pakowanie i etykietowanie wyrobó w pojemniki lub kartony. Kontrolowanie prawidłowego ustawnienia parametrów maszyny, poprawności zgrzewu i zgodności towaru z etykietą, drobne prace pomocnicze i transportowe.
kontakt przez PUP - 2017-11-10 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Prace związane z zakresem pozyskania drewna hodowli i ochrony lasu. Praca w katnej( nadleśnictwo Oleśnica Śląska.
USŁUGI LEŚNE ANDRZEJ OLEKSÓW KĄTNA - 2015-11-17 - Kątna (dolnośląskie)
Stała aktualizacja bazy danych rejestru ZGRP wszystkich właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych objętych systemem gospodarki odpadami komunalnymi. Prowadzenie ewidencji opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi w tym: a) bieżące księgowanie wpływów z tytułu opłaty za gospodarowanie odpadami, b)prowadzenie na poszczególnych kontach podatników prawidłowej ewidencji przypisów, odpisów, wpłat, zwrotów i zaliczeń nadpłat z tytułu opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi. Prowadzenie kart kontowych osób fizycznych i osób prawnych z tytułu opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi. Bieżąca kontrola terminowości dokonywania wpłat przez podatników. Bieżąca analiza kart podatników pod kątem istniejących wpłat i zaległości z tytułu opłaty za gospodarowanie odpadami. Dokonywanie analizy stanu zaległości w opłacie. Przygotowywanie informacji dla Zespołu finansowo księgowego w zakresie zwrotów nadpłat oraz zaksięgowaniu kosztów egzekucyjnych potrąconych przez urząd skarbowy. Zaliczanie nadpłat w całości lub części na poczet przyszłych należności w opłatach za gospodarowanie odpadami komunalnymi wg procedur wewnętrznych. Przygotowywanie postanowień o sposobie zarachowania wpłaty oraz postanowień w sprawie zwrotu nadpłaconej opłaty. Sporządzanie raportów dziennych dotyczących wpłat bankowych. Miesięczne sporządzanie zestawień i ich uzgodnień w zakresie zadań realizowanych przez zespół. Przygotowywanie danych do sprawozdań. Przygotowywanie zaświadczeń o dokonaniu wpłaty w przypadku zagubienia lub zniszczenia przez podatnika wydanego mu dowodu wpłaty na jego wniosek.
Związek Gmin Regionu Płockiego - 2017-12-01 - Płock (mazowieckie)
- segregowanie dokumentów księgowych,- przygotowanie dokumentów do księgowania,- pomoc w księgowaniu dokumentów,- wstępne czynności księgowe
kontakt przez PUP - 2016-12-29 - Sosnowiec (śląskie)
Administrowanie infrastrukturą i oprogramowaniem, administrowanie bazami danych, systemami i sieciami, wykonywanie innych czynności w zakresie informatyki w szczególności w zakresie obsługi i doradztwa;proces wytwórczy oprogramowania, świadczenie usług hostingowych, tworzenie dokumentacji dostarczanego oprogramowania w całym procesie wytwórczym, poprawa błędów aplikacji, tworzenie nowych rozwiązań dla prawidłowego funkcjonownia
SII SP. Z O.O. - 2016-02-05 - Gdańsk (pomorskie)
obróbka metali przez szlifiwanie, obsługa szlifierek, tokarek, frezarek
DREMAN Sp. z o.o. - 2017-06-01 - Pszczyna (śląskie)
pomocnik tynkarza, tynki maszynowe
Michał Okunowski "PERFEKT-TYNK" - 2016-04-18 - Góraj (wielkopolskie)
opracowanie i wysyłanie zamówień na materiały produkcyjne, nadzór nad prawidłową i terminową realizacją zamówień i zleceń, kontrola cen, opracowanie analiz w zakresie realizacji zamówień
kontakt przez PUP - 2017-02-21 - Libiąż (małopolskie)
obsluga minikoparki
PRZEDSIĘBIORSTWO INŻYNIERII BUDOWLANEJ KOPACKI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-21 - Rakoniewice (wielkopolskie)
Dozorowanie obiektu na terenie Bydgoszczy
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE "JAREXS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-04 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- obsługa korespondencji (odbiór z kancelarii, przygotowywanie wysyłki, dostarczanie korespondencji do sądu);- przygotowywanie i redagowanie dokumentacji Zespołu (m.in. pism procesowych, wniosków do komornika, przygotowywanie pełnomocnictw, zakładanie teczek aktowych, archiwizacja spraw zakończonych)
kontakt przez PUP - 2018-06-14 - Starogard Gdański (pomorskie)
-udostępnianie księgozbioru i innych materiałów bibliotecznych czytelnikom, naprawa księgozbioru, oklejanie, obkładanie książek, organizowanie lekcji bibliotecznych i imprez publicznych, obsługa sprzetu biurowego, troska o estetykę pomieszczeń w GCKiB,ewidencjonowanie książek, inwentaryzacja i odpisywanie ubytków, śledzenie przepisów prawa dotyczących bibliotek publicznych
Gminne Centrum Kultury i Biblioteka w Pielgrzymce - 2018-07-30 - Pielgrzymka (dolnośląskie)
zgodnie ze stanowiskiem
BARBAROSA Dariusz Wolak Grabinek - 2018-04-16 - Grabinek (warmińsko-mazurskie)
Przygotowanie dokumentacji technicznej do produkcji (rysunki, listy cięcia, listy materiałowe, routingi, instrukcje wykonawcze), weryfikacja oraz nadzór nad dokumentacją techniczną, optymalizacja procesów produkcyjnych, udział we wdrażaniu nowych projektów zgodnie z APQP, udział w projektach Lean Manufacturing. Wymagane: wykształcenie wyższe techniczne, znajomość rysunku technicznego oraz umiejętność posługiwania się programem typu AutoCad, znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym. Umowa o praktykę absolwencką. Wynagrodzenie: 14,90 zł brutto/h. Tel.: 95 756 01 38 Martyna Cieluch. CV na adres e-mail: martyna.cieluch (at) molex.com
"MOLEX" SP. Z O.O. - 2017-02-21 - Sulęcin (lubuskie)
montaż opraw oświetleniowych, kontrola jakości wyrobów, pakowanie produktów, obsługa maszyn i urządzeń w procesie produkcji, dbanie o porządek na stanowisku pracy, przestrzeganie BHP
Randstat Polska Sp.z o.o. - 2016-04-21 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
prace związane z pielęgnacją roślin
Gospodarstwo Ogrodnicze Roman Bodnar - 2018-04-04 - Rogoźnica (dolnośląskie)
- budowanie i utrzymywanie relacji z klientami, prowadzenie rozmów handlowych, współpraca z handlowcami pracującymi w regionie, obsługa dokumentacji związanej ze sprzedażą, realizacja zamówień.
kontakt przez PUP - 2017-01-26 - Starachowice (świętokrzyskie)
obieranie, krojenie, szatkowanie i siekanie warzyw i owoców na późniejsze potrawy,doraźna pomoc szefowi kuchni oraz pozostałym kucharzom, pozostałe prace porządkowe, mające na cale utrzymanie kuchni w czystości, oraz ułatwienie pracy całej obsłudze lokalu. Praca przez minimum 20 godz. tygodniowo, minimum 80 godzin miesięcznie, dyspozycyjność w godz.: 8-22. Proponowany okres wykonywania pracy: 3 lata.
Restauracja Bernard sc Adam Piskozub M.Piskozub-Olewińska - 2018-04-30 - Wrocław (dolnośląskie)
Wkręcanie wzmocnień, okuwanie stolarki. Wymagania: wykształcenie zawodowe, staż pracy min 2 lata.
TREE CLONE Maciej Lebiecki - 2017-06-29 - Strzebielino (pomorskie)
Obsługa klienta, sprzedaż towarów, obsługa kasy fiskalnej
kontakt przez PUP - 2017-01-23 - Nowy Sącz (małopolskie)