PRAKTYKANT/KA WYDZIAŁ ROZLICZEŃ KONT PŁATNIKÓW SKŁADEK Chorzów oferta pracy ODDZIAŁ ZUS W CHORZOWIE
Stanowisko: PRAKTYKANT/KA WYDZIAŁ ROZLICZEŃ KONT PŁATNIKÓW SKŁADEK
Wynagrodzenie: nieodpłatny
Zakres obowiązków: Zapoznanie się ze strukturą organizacyjną Zakładu i Oddziału. Wykonywanie czynności pomocniczych w Zespole wsparcia (zestawienia, rejestr zleceń). Porządkowanie podręcznych archiwów Wydziału RKS pod nadzorem wyznaczonego opiekuna. Przekazywanie akt do OBD poprzez aplikację AIS.
Data publikacji: 2015-12-01
Lokalizacja: Chorzów (śląskie)
Pracodawca: ODDZIAŁ ZUS W CHORZOWIE
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:GEN. H. DĄBROWSKIEGO 45, 41-500 Chorzów, powiat: m. Chorzów, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zapoznanie się ze strukturą organizacyjną Zakładu i Oddziału. Wykonywanie czynności pomocniczych w Zespole wsparcia (zestawienia, rejestr zleceń). Porządkowanie podręcznych archiwów Wydziału RKS pod nadzorem wyznaczonego opiekuna. Przekazywanie akt do OBD poprzez aplikację AIS.
Forma zatrudnienia: Praktyka studencka
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: nieodpłatny
Nazwa stanowiska:
PRAKTYKANT/KA WYDZIAŁ ROZLICZEŃ KONT PŁATNIKÓW SKŁADEK
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chorzów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Chorzów
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chorzów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: bez zawodu
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: nieodpłatny
Data rozpoczęcia pracy: 07.12.2015
Data zakończenia pracy: 30.05.2016
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
Preferowany kierunek studiów: administracja, ekonomia, bankowość, rachunkowość.
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
Umiejętność obsługi pakietu MS Office i Ms Outlook.
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Umiejętność współpracy z innymi.
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wskazany termin praktyki jest jedynie terminem proponowanym.Istniej możliwość dostosowania go do preferencji praktykanta/wymogów uczelni.
Nazwa pracodawcy: ODDZIAŁ ZUS W CHORZOWIE
Sposób aplikowania: poprzez uczelnię
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Oddział ZUS w Chorzowie
Adres pracodawcy:
GEN. H. DĄBROWSKIEGO 45, 41-500 Chorzów, powiat: m. Chorzów, woj: śląskie
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Nie dotyczy. Oferta praktyki studenckiej.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: • inny: POPRZEZ UCZELNIĘ
Typ podmiotu pracodawcy: JAP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Chorzów
Gmina pracodawcy: Chorzów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Chorzów
Ulica pracodawcy: GEN. H. DĄBROWSKIEGO
Numer budynku pracodawcy: 45
Oferta zgłoszona przez: Oddział ZUS w Chorzowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: bez zawodu
Typ oferowanej pracy: (praktyka studencka)
pozostaleDane_celeEdukacyjne:
- umiejętność samodzielnej organizacji czasu pracy: poznanie akt prawnych normujących zagadnienia pracy w ZUS,- umiejętność pracy zespołowej,- umiejętność wykonywania czynności pomocniczych/przygotowawczych do procesu analizy konta płatnika składek- umiejętność segregowania i archiwizowania akt oraz obsługi urządzeń biurowych,
Data dodania oferty pracy: 01.12.2015
Oferta pracy ważna do: 20.04.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 01.12.2015
Typ oferowanej pracy: Praktyka studencka
Podobne oferty pracy
1. zapoznanie ze strukturą i organizacją pracy Sądu - w Wydziale: I Cywilnym, II Karnym, III Rodzinnym i Nieletnich, V Ksiąg Wieczystych, 2. zapoznanie z obiegiem dokumentów i zasadami prowadzenia akt, 3. pomoc kancelaryjna w sekretariacie wydziału, 4. udział w posiedzeniach sądu
SĄD REJONOWY W ZAKOPANEM - 2016-04-13 - Zakopane (małopolskie)
1) Przyjmowanie i rejestrowanie korespondencji oraz nadzorowanie prawidłowości jej obiegu2) Przekazywanie korespondencji do odpowiednich komórek organizacyjnych ministerstwa3) Prowadzenie terminarza spotkań przełożonych4) Obsługa urządzeń biurowych5) Przygotowywanie i obsługa pod względem organizacyjno-recepcyjnym spotkań i narad
MINISTERSTWO SPRAW ZAGRANICZNYCH - 2015-11-24 - Warszawa (mazowieckie)
1) wsparcie prac Wydziału Polityczno-Ekonomicznego,2) pomoc przy organizacji wydarzeń organizowanych przez Ambasadę,3) redagowanie tekstów korespondencji urzędowej i dyplomatycznej,4) wyszukiwanie i synteza informacji niezbędnych do realizacji bieżących zadań,5) sporządzanie notatek, krótkich prasówek na podstawie lektury włoskiej prasy.
MINISTERSTWO SPRAW ZAGRANICZNYCH - 2015-11-06 - Warszawa (mazowieckie)
pomoc w przygotowywaniu posiłków, inne prace kuchenne, praca w ruchu ciągłym
Elektro-Dor Turystyka SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-09-28 - Opole (opolskie)
- zapoznanie się z regulacjami prawnymi, organizacją i strukturą Sądu; - obsługa korespondencji i projektowanie pism administracyjnych; - uczestnictwo w rozprawach i posiedzeniach; - praktyczne zastosowanie zasad obiegu dokumentacji
SĄD REJONOWY W NYSIE - 2016-02-17 - Nysa (opolskie)
Wykształcenie min. zawodowe; doświadczenie zawodowe; sprzątanie biur, powierzchni handlowej sklepu; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
SANIMEX 1 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-08-10 - Gliwice (śląskie)
1. Paczkowanie deklaracji zeznań rocznych.2. Zakladanie akt podatkowych.3. Rejestrowanie korespondencji wychodzącej.4. Kopertowanie i wysyłanie pism.54. Przygotowywanie dokumentów do przekazania do archiwum zakładowego.
IZBA SKARBOWA W OLSZTYNIE - 2016-03-24 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
- nauka i pomoc przy pracy bieżącej oraz obiegu dokumentów w Wydziale Ogólno–Administracyjnym, - nauka i pomoc przy realizacji zadań związanych z prowadzeniem środków trwałych i pozostałych środków trwałych, - nauka i pomoc w archiwizacji dokumentacji wytwarzanej w Wydziale Ogólno–Administracyjnym oraz przy prowadzeniu archiwum zakładowego,
KRUS OR KOSZALIN - 2015-10-12 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Prowadzenie księgowości SOSW nr 2 w Kaliszu.
SPECJALNY OŚRODEK SZKOLNO-WYCHOWAWCZY NR 2 IM. PLUTONU GŁUCHONIEMYCH AK W KALISZU - 2017-09-27 - Kalisz (wielkopolskie)
Pon-Pt 8.00-16.00
kontakt przez PUP - 2017-12-28 - Chrząstowice (opolskie)
1. Pomoc w sporządzaniu dokumentacji i prowadzeniu rejestrów w zakresie wynikających z zadań komórki. 2. Pomoc w kancelaryjnej obsłudze obiegu korespondencji, w tym wysyłka dokumentów.3. Pomoc w porządkowaniu i archiwizowaniu dokumentów.
IZBA SKARBOWA W KRAKOWIE - 2016-03-02 - Dąbrowa Tarnowska (małopolskie)
- POZNANIE STRUKTURY ORGANIZACYJNEJ ODDZIAŁU ZUS, OBIEGU DOKUMENTACJI,- ZAPOZNANIE SIĘ Z ZADANIAMI I PROCESAMI REALIZOWANYMI W WYDZIALE ROZLICZEŃ KONT PŁATNIKÓW SKŁADEK W OPARCIU O OBOWIĄZUJĄCE PRZEPISY PRAWA,- PRAKTYCZNA STRONA USTAWY O OCHRONIE DANYCH OSOBOWYCH.
ODDZIAŁ ZUS W JAŚLE - 2016-03-18 - Brzozów (podkarpackie)
kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa pracowników w zakresie umów o pracę i cywilno-prawnych, rozliczanie czasu pracy, naliczanie wynagrodzeń, sporzadzanie deklaracji US, ZUS, PFRON, GUS, zagadnienia dotyczące BHP, kontrola terminowości badań okresowych i szkoleń BHP
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp.z o.o. w Węgrowie - 2017-10-04 - Węgrów (mazowieckie)
1. Zapoznanie się z przepisami instrukcji kancelaryjnej oraz obiegiem dokumentów w Wydziale Rolnictwa i Środowiska.2. Zapoznanie sie z przepisami Kodeksu postępowania administracyjnego.3. Pomoc w wykonywaniu prac związanych z szacowaniem szkód wyrządzonych przez niekorzystne warunki atmosferyczne w gospodarstwach rolnych.4. Pomoc w przygotowaniu dokumentów w sprawach zakończonych celem ich przekazania do Archiwum Zakładowego.
PODLASKI URZĄD WOJEWÓDZKI W BIAŁYMSTOKU - 2016-04-25 - Białystok (podlaskie)
Przygotowanie produktów dla kucharzy, dbanie o czystość i porządek w pomieszczeniach kuchennychSala G
kontakt przez PUP - 2017-11-20 - Wrocław (dolnośląskie)
1) Zapoznanie z przepisami prawnymi stosowanymi przez komórkę organizacyjną. 2) Zapoznanie z zadaniami/zakresem działalności komórki organizacyjnej. 3) Obserwacja i pomoc w czynnościach należących do bieżących zadań komórki organizacyjnej. 4) Zapoznanie z zasadami obiegu dokumentów. 5) Pomoc przy przygotowywaniu/opracowywaniu dokumentacji. 6) Pomoc przy archiwizacji dokumentów. 7) Obsługa urządzeń biurowych i komputera. 8) Zapoznanie z zadaniami związanymi z pomiarami morskimi.
Urząd Morski w Szczecinie - 2017-06-30 - Szczecin (zachodniopomorskie)
sprzedaż na stanowisku mięsnym, rozliczenia kasowe, zamówienia
"Niewieścin" Sp.Z.O.O. - 2016-04-28 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Aktywne uczestnictwo w projektach audytorskich, polegających na badaniu sprawozdań finansowych jako asystent biegłego rewidenta, wykonywanie prac archiwizacyjnych, obsługa urządzeń biurowych.
Grupa Gumułka Audyt Sp. z o.o. Sp. k. - 2018-01-22 - Katowice (śląskie)
- udział wspólnie z doradcą zawodowym w udzieleniu indywidualnych i grupowych porad zawodowych ułatwiających wybór zawodu, zmianę kwalifikacji, podjęcie zatrudnienia,- udział wspólnie z doradcą zawodowym w udzielaniu indywidualnych i grupowych informacji zawodowych o możliwościach szkolenia i kształcenia oraz o zawodach i rynku pracy,- prowadzenie dokumentacji zgodnie z wymaganiami na stanowisku pracy.
ŁÓDZKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY - 2015-10-30 - Sieradz (łódzkie)
współpraca przy opracowywaniu publikacji „Turystyka w 2016 r.” współpraca w zakresie notatki sygnalnej obejmującej informacje nt. turystyki w krajach UE;współpraca przy opracowywaniu publikacji „Kultura fizyczna w latach 2015 i 2016”współpraca przy opracowaniu publikacji „Uczestnictwo w sporcie i rekreacji ruchowej w 2016r.”
Główny Urząd Statystyczny - 2017-06-09 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa kasy fiskalnej i terminala płatniczego, obsługa stanowiska mięso i wędliny, zarządzanie towarem, dbanie o czystość na markecie, prawidłowa obsługa klienta zgodnie z zasadami firmy, praca na dwie zmiany w godzinach 06:00-14:00, 14:00-21:00
Dino Polska S.A - 2016-08-08 - Murów (opolskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: Przygotowywanie i nadzór nad prawidłową realizacją budowy, przebudowy gminnych budynków komunalnych mieszkalnych i użyteczności publicznej oraz obiektów komunalnych wraz z przygotowywaniem procedur przetargowych dotyczących wykonywanych zadań; przygotowywanie i nadzór budów urządzeń wodociągowo-kanalizacyjnych na terenie Gminy wraz z przygotowaniem procedur przetargowych dotyczących wykonywanych zadań; współpraca z podmiotami zewnętrznymi w zakresie wspólnej realizacji zadań inwestycyjnych dotyczących budowy urządzeń wodociągowych i kanalizacji sanitarnej (zgodnego z zawartymi umowami przyłączeniowymi), w tym:1) nadzór nad właściwym przygotowaniem dokumentacji projektowo kosztorysowych;2) realizacja zobowiązań wynikająca z zawartych umów;3) nadzór budowy urządzeń i właściwego rozliczanie zadania; współpraca z przedsiębiorstwem wodociągowo - kanalizacyjnym (Spółką Wodociągi Słupsk) w zakresie:1) przygotowywania i nadzoru budowy i przebudowy urządzeń wodociągowych i kanalizacji sanitarnej;2) przekazywania wybudowanych i przejętych sieci oraz urządzeń wodno-kanalizacyjnych (po odbiorze), na majątek Spółki w zamian za udziały, w tym przygotowanie właściwej dokumentacji powykonawczej; przygotowywanie i nadzór budowy mikroinstalacji odnawialnych źródeł energii, na potrzeby budynków komunalnych mieszkalnych i użyteczności publicznej oraz w przypadku programów realizowanych przez Gminę na potrzeby budynków mieszkalnych jednorodzinnych wraz z przygotowywaniem procedur przetargowych dotyczących wykonywanych zadań; współpraca z podmiotami zewnętrznymi w zakresie wspólnej realizacji zadań inwestycyjnych, w tym:1) przygotowywanie projektów porozumień (umów) i uchwał dotyczących współfinansowania zadań inwestycyjnych;2) nadzór nad właściwym przygotowaniem, realizacją i rozliczaniem zadań, zgodną z podpisanymi porozumieniami (umowami); współpraca ze stanowiskiem ds. opracowywania wniosków i koordynacji projektów o dotacje unijne oraz z innych źródeł i stanowiskiem ds. analizy i monitoringu planów rozwoju Gminy, w zakresie właściwego przygotowania wniosków i realizacji (zgodnego z podpisanymi umowami) zadań oraz rozliczeń otrzymanych dofinansowań; współpraca ze stanowiskiem ds. zamówień publicznych, w toku prac w zakresie przygotowywania i przeprowadzania postępowań o udzielenie zamówień publicznych dotyczących wykonywanych zadań, w tym:1) podania wartości szacunkowej zamówienia określonej zgodnie ustawą Prawo zamówień publicznych,2) przygotowania opisu przedmiotu zamówienia, ze szczególnym uwzględnieniem postanowień dot.: wymagań w zakresie przedmiotu zamówienia i jego realizacji, opisu warunków udziału w postępowaniu, pożądanego lub wymaganego terminu wykonania zamówienia, kryteriów oceny ofert, postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego,3) przekazania w formie elektronicznej kompletnej dokumentacji zgodnej z zapisami ustawy Prawo zamówień publicznych (stanowiącej załącznik do SIWZ);4) przygotowywania projektów wyjaśnień i zmian SIWZ; współpraca z podmiotami świadczącymi usługi sprawowania obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie realizowanych zadań, w tym:1) niezwłocznego (przed przekazaniem placu budowy) przekazania dokumentacji projektowo kosztorysowej (wraz z zezwoleniem właściwego organu na prowadzenie robót) stanowiącej załącznik do zawartej umowy o wykonanie robót budowlanych,2) nadzoru nad właściwym (zgodnym z podpisanymi umowami) świadczeniem usług;3) przygotowywania dokumentacji odbiorowej umożliwiającej uzyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie lub postanowienia o braku sprzeciwu do zgłoszenia o zakończeniu robót budowlanych;10. współpraca z innymi referatami Urzędu Gminy i Jednostkami Gminy w zakresie właściwego zakończenia realizowanych zadań inwestycyjnych, w tym z:1) Referatem Finansowym w zakresie rozliczania i przekazywania inwestycji na środek trwały;2) Referatem Budownictwa, Gospodarki Przestrzennej i Ochrony Środowiska w zakresie przekazywania niezbędnej dokumentacji powykonawczej celem naliczenia opłat adiacenckich;3) Referatem Gospodarki Komunalnej i Jednostkami Gminy w zakresie przekazywania dokumentacji powykonawczej dotyczącej wytworzonego majątku oraz sporządzania sprawozdań;współpraca z innymi stanowiskami pracy Urzędu Gminy i z podmiotami zewnętrznymi w zakresiedotyczącym wspólnie realizowanych zadań;przygotowywanie w uzgodnieniu z Kierownikiem Referatu zleceń naaktualizację dokumentacji projektowo - kosztorysowej w zakresie wykonywanych zadań;weryfikowanie na bieżąco potrzeb inwestycyjnych w zakresie prowadzonych zadań oraz przygotowywanie propozycji do projektu budżetu gminy;przygotowywanie projektów umów, uchwał, zarządzeń w zakresie wykonywanych obowiązków, każdy z tych dokumentów musi zawierać opinię formalno-prawną radcy prawnego.4. Informacja o warunkach pracy:1) Osoba zatrudniona na tym stanowisku, będzie wykonywać pracę biurową zespołową, przy wykorzystaniu urządzeń informatycznych,2) Praca jednozmianowa na drugim piętrze budynku Urzędu Gminy, pomieszczenie wyposażone jest w typowe urządzenia biurowe z wykorzystaniem urządzeń informatycznych.3) Praca w systemie czasowym, w godzinach pracy Urzędu: poniedziałek 8.30-16.30, wtorek-piątek 7.30-15.30. 5. Informacja dotycząca wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej: Urząd zatrudnia osoby niepełnosprawne, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych jest wyższy niż 6%.
GMINA KOBYLNICA - 2017-10-31 - Kobylnica (pomorskie)
Wieloaspektowe poznanie funkcjonowania Inspektoratu Nadzoru i Monitorowania Bezpieczeństwa Ruchu Morskiego (IRM) poprzez obserwację oraz czynnny udział w realizacji zadań IRM, stosowaniu instrukcji działania, wdrażanie zdobytej wiedzy teoretycznej w zakresie problematyki morskiej. Zapoznanie się z działaniem podsystemów monitorowania ruchu statków i przekazywania informacji. Asysta w procesie zarządzania ruchem statków, komunikacji radiowej, realizacji instrukcji działania służby kontroli ruchu
URZĄD MORSKI W GDYNI - 2016-02-11 - Gdynia (pomorskie)
Nauczyciel jezyka angielskiego w Szkole Podstawowej, 15 godzin oraz w Punkcie i Oddziale przedszkolnym 3 godziny przedszkolnym, 17 godzin 15/18 i 2/25 ok. 3 godz. dziennie wg. planu lekcji
Szkoła Podstawowa Krzywin - 2016-06-10 - Krzywin (zachodniopomorskie)
Montaż, demontaż maszyn, urządzeń konstrukcji stalowych.Praca w delegacji na terenie Europy.
WORLD TECHNIX Konrad Kiełbasa Robert Janda Spółka Jawna Złocieniec - 2017-04-26 - Złocieniec (zachodniopomorskie)
-
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "STAL-BUD" Janusz Drozdalski, Hieronim Będzitko s.c. - 2016-09-14 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wystawianie dokumentów sprzedażowych, przyjmowanie i wydawanie towaru.Okres zatrudnienia 3 miesiące z możliwością przedłużenia
VEGGIEFRESH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-29 - Rzeszów (podkarpackie)
1) Sporządzanie notatek i materiałów informacyjnych 2) Opracowywanie komunikatów na stronę internetową 3) Udział w spotkaniach koordynacyjnych UE4) Bieżąca pomoc podczas uroczystości organizowanych w Ambasadzie5) Sporządzanie notatek i sprawozdań z udziału w konferencjach, seminariach, briefingach nt. polityki zagranicznej Finlandii6) Pomoc w realizacji przedsięwzięć z zakresu dyplomacji publicznej oraz wydarzeń kulturalnych
MINISTERSTWO SPRAW ZAGRANICZNYCH - 2015-12-02 - Warszawa (mazowieckie)
Nauczanie w oddziale przedszkolnymGodzina zakończenia pracy : 15:00Praca na czas określony: 01.09.2017-31.08.2018miejsce pracy: Mirków, ul. MilickaKontakt kandydatów z prcaodawcą: zslozina (at) poczta.onet.pl, 71 315 48 70Sala C
Szkoła Podstawowa im. Kazimierza Górskiego - 2017-08-24 - Mirków (dolnośląskie)
1. Poznanie struktury Urzędu, zasad i specyfiki pracy w administracji publicznej w tym poznanie obowiązujących aktów normatywnych. 2. Zapoznanie się ze specyfiką pracy i zadaniami realizowanymi przez Oddział. 3. Zapoznanie się z metodologią realizowanych badań z zakresu budownictwa, gospodarki komunalnej i mieszkaniowej, ankietowych badań społecznych oraz badań rolnych.4. Poznanie obowiązujących klasyfikacji i nomenklatur.5. Czynne posługiwanie się techniką komputerową (Excel, World).
Urząd Statystyczny w Lublinie - 2018-05-09 - Biała Podlaska (lubelskie)