PRACOWNIK UTRZYMANIA RUCHU - DZIAŁ TECHNICZNY Orzesze oferta pracy "ROLNIK" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: PRACOWNIK UTRZYMANIA RUCHU - DZIAŁ TECHNICZNY
Wynagrodzenie: od 3 500 do 4 000 PLN
Zakres obowiązków: Naprawa, kontrola, konserwacja maszyn i urządzeń produkcyjnych, instalacji elektrycznej, przeglądy techniczneOKRES ZATRUDNIENIA W PRZYPADKU PRACY NA PODSTAWIE UMOWY:Umowa o pracę na okres próbny 3 m-ce (w tym okres przeszkolenia), docelowo umowa na czas nieokreślonyMIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:OrzeszePRACA W DNIACH I GODZINACH:pn - pt, III zmiany: 6.00-14.00, 14.00-22.00, 22.00-6.00
Data publikacji: 2021-05-04
Lokalizacja: Orzesze (śląskie)
Pracodawca: "ROLNIK" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Pszczyńska 10, 43-187 Orzesze, powiat: mikołowski, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Naprawa, kontrola, konserwacja maszyn i urządzeń produkcyjnych, instalacji elektrycznej, przeglądy techniczneOKRES ZATRUDNIENIA W PRZYPADKU PRACY NA PODSTAWIE UMOWY:Umowa o pracę na okres próbny 3 m-ce (w tym okres przeszkolenia), docelowo umowa na czas nieokreślonyMIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:OrzeszePRACA W DNIACH I GODZINACH:pn - pt, III zmiany: 6.00-14.00, 14.00-22.00, 22.00-6.00
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: trzy zmiany
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|3
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 do 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: PRACOWNIK UTRZYMANIA RUCHU - DZIAŁ TECHNICZNY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Orzesze
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 24
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: mikołowski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2408
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Orzesze
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: kierownik utrzymania ruchu
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 do 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 04.05.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: zasadnicze zawodowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie: min. zawodowe (dowolne). Doświadczenie zawodowe na danym lub podobnym stanowisku - min. 2 lata. Wszelkie uprawnienia mogące zatrudnić na stanowisku pracownik utrzymania ruchu-dział techniczny. Umiejętność: naprawa maszyn i urządzeń produkcyjnych, instalacji elektrycznej, konserwacja maszyn przegląd techniczny.
Nazwa pracodawcy:
"ROLNIK" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
danePracodawcy_nip: 6351570743
danePracodawcy_regon: 27617665300000
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę:
Powiatowy Urząd Pracy w Mikołowie z siedzibą w Łaziskach Górnych
Adres pracodawcy:
Pszczyńska 10, 43-187 Orzesze, powiat: mikołowski, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CVLMCertyfikatyUprawnienia do w/w stanowiska
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Termin: Kontakt osobisty po wcześniejszym kontakcie tel., Godziny : 8.00-12.00 wt-czw
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 24
Powiat pracodawcy: mikołowski
danePracodawcy_kodPowiatu: 2408
Gmina pracodawcy: Orzesze
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Orzesze
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0941984
Ulica pracodawcy: Pszczyńska
Numer budynku pracodawcy: 10
Profil działalności pracodawcy:
Pozostałe przetwarzanie i konserwowanie owoców i warzyw
Oferta zgłoszona przez:
Powiatowy Urząd Pracy w Mikołowie z siedzibą w Łaziskach Górnych
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|132105
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik utrzymania ruchu
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 04.05.2021
Oferta pracy ważna do: 04.06.2021
Data udostępnienia oferty pracy: 04.05.2021
Data przyjęcia oferty pracy: 04.05.2021
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?ee14dde365bd89292ee38aa447bca48a
Podobne oferty pracy
oferta dla osób do 30 roku życia- sprawowanie opieki nad dziećmi i młodzieżą przewożoną autobusem w drodze do szkoły i powrotu, przeprowadzanie dzieci przez ulicę
kontakt przez PUP - 2019-01-21 - Płaska (podlaskie)
-przygotowanie różnych podłoży pod wykonanie tynku-osadzanie w tynku narożników ściennych i kratek wentylacyjnych-wykonywanie tynków dwu- i trójwarstwowych-wyrównywanie łatą lub pacą tynku narzuconego mechanicznie-zacieranie tynku zacieraczką mechaniczną(PRACA NA TERENIE WOJ. MAZOWIECKIEGO)
F.U. "TYNK-REM" PIOTR SYKULSKI - 2018-03-30 - Skarżysko-Kamienna (świętokrzyskie)
wpisywanie do ewidencji gości hotelowych, wystawianie faktur, obsługa gości hotelowych
MARKET ABC BOŻENA PIEKARZ, WŁADYSŁAW PIEKARZ SPÓŁKA JAWNA - 2020-05-22 - Szklarska Poręba (dolnośląskie)
Obsługa klientów, sprzedaż produktów bankowych i kredytowych.
kontakt przez PUP - 2019-09-25 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
Obsługa klientów, sprzedaż produktów bankowych i kredytowych.
kontakt przez PUP - 2019-09-25 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
1. Sortowanie i magazynowanie przychodzących aplikacji, CV kandydatów do pracy.2. Przeprowadzanie wstępnej selekcji kandydatów i dopasowywanie ich do ofert pracy klientów.3. Kontakt e-mailowy i telefoniczny z kandydatami i klientami.4. Obsługa mechanizmu podpisania, przesłania i sortowania, kierowania do pracy.5. Tworzenie i obsługa baz danych.6. Współpraca z innymi działami firmy.7. Pomoc specjaliście do spraw rekrutacji.
kontakt przez PUP - 2019-10-14 - Tarnów (małopolskie)
PRZYGOTOWYWANIE PÓŁPRODUKTÓW GARMAŻERYJNYCH;WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE MIN. ZAWODOWE, UMIEJĘTNOŚĆ LEPIENIA PIEROGÓW I KSIĄŻECZKA ZDROWIA DO CELÓW SANITARNO EPIDEMILOGICZNYCH, DOŚWIADCZENIE W LEPIENIU PIEROGÓW
kontakt przez PUP - 2016-01-11 - Szczecin (zachodniopomorskie)
pomoc przy zbrojeniu
kontakt przez PUP - 2015-12-15 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
rozładunek i załadunek towaru, układanie towaru na półkach, wydawanie towaru klientom, sprawdzanie dokumentów magazynowych, utrzymywanie czystości na magazynie.
kontakt przez PUP - 2020-09-03 - Tarnów (małopolskie)
Obsługa maszyn i urządzeń w procesie produkcji rur, wykańczanie oraz kontrola wyprodukowanych rur
kontakt przez OHP - 2021-06-16 - Zawadzkie (opolskie)
Utrzymanie sprawności technicznej maszyn i urządzeń od strony mechanicznej;Wykonywanie konserwacji, przeglądów i modernizacji maszyn;Realizacja działań prewencyjnych z zakresu utrzymania ruchu;Drobne prace ślusarskie.
Animex Foods Sp. z o.o. oddział w Iławie - 2021-06-16 - Morliny (warmińsko-mazurskie)
prace pomocnicze w księgowości
kontakt przez PUP - 2018-10-26 - Bytom (śląskie)
Realizacja napraw lokomotyw elektrycznych i spalinowych w zakresie urządzeń i instalacji elektrycznych; konserwacja i naprawy urządzeń elektroniki i automatyki; odczytywanie schematów ideowych urządzeń i instalacji elektronicznych; lokalizowanie i usuwanie uszkodzeń w układach i urządzeniach elektronicznych. Osoby zainteresowane mogą wysłać CV z podaniem nazwy stanowiska na adres: rekrutacja.pl (at) deutschebahn.com.
DB CARGO POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-09-27 - Brzeg Dolny (dolnośląskie)
Prowadzenie autobusu zgodnie z rozkładem jazdy lub wyznaczoną trasą
kontakt przez PUP - 2019-01-07 - Libusza (małopolskie)
Zadania:•Obsługa klientów indywidualnych oraz flotowych•Kosztorysowanie zleceń,•Nadzór nad procesem napraw samochodowych i przeglądami okresowymi,•Przygotowywanie dokumentacji technicznej,•Współpraca z zespołem mechaników.Okres próbny 2 m-ce. Godz. pracy 8-16.
AUTO DIUG IWONA DIUG - 2020-03-05 - Słupsk (pomorskie)
Przyrządzanie posiłków, obsługa gości przebywających w obiektach uzdrowiskowych
UZDROWISKA KŁODZKIE SPÓŁKA AKCYJNA-GRUPA PGU - 2017-05-31 - Polanica-Zdrój (dolnośląskie)
Obsługa malowarki.
Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp.z o.o. - 2018-03-27 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
Pomocnicze prace budowalne.
HYDROSAT SA SP Z OO - 2017-05-23 - Gdańsk (pomorskie)
wykonywanie zdjęć rtg
MED-STAR NZOZ w Starachowicach - 2017-11-07 - Starachowice (świętokrzyskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-07-29 - Biskupiec (warmińsko-mazurskie)
wg stanowiska
Termik Instalacje Woźniak, Boczek Spółka Jawna Kwilcz - 2018-09-04 - Kwilcz (wielkopolskie)
Firma Mecalac Polska Sp. z o. o. należąca do francuskiej grupy MECALAC S.A.S. - producenta maszyn budowlanych klasy premium - w związku z rozwojem działalności w Polsce zatrudni: Sprzedawcę Części Zamiennych. Miejsce pracy: Ślęza / k. Bielan Wrocławskich (woj. dolnośląskie). Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: realizację i intensyfikację sprzedaży części zamiennych do maszyn Mecalac, zgodnie z polityką firmy, nadzór nad gospodarką magazynową, utrzymanie relacji handlowych z obecnymi klientami, aktywne pozyskiwanie nowych klientów, ścisłą współpracę ze Specjalistą ds. Sprzedaży Części w Centrali w Łaziskach Górnych, współpracę z Koordynatorem Oddziału oraz innymi osobami w Dziale Serwisu. Kontakt z pracodawcą e-mail:mtrela (at) mecalac.com
Mecalac Polska - 2016-03-16 - Ślęza (dolnośląskie)
obróbka metalu, ślusarstwo
kontakt przez PUP - 2018-04-04 - Złotoryja (dolnośląskie)
murowanie, prace murarskie
kontakt przez PUP - 2017-04-11 - Żuromin (mazowieckie)
Miejsce pracy: Opole oraz na terenie kraju, praca na terenie kraju
KNYCHTECH Sp.z o.o. - 2018-06-11 - Opole (opolskie)
PRACA PRZY TAŚMIE PRODUKCYJNEJ. PAKOWANIE SUROWCA. PRZETWARZANIE I KONSERWOWANIE MIĘSA. ROZBIERANIE I WYKRAWANIE MIĘSA.
BOVEM NORTH SP. Z O.O. - 2019-09-27 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
Do obowiązków pracownika na stanowisku ds. nadzoru inwestorskiego należy w szczególności:1. Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży konstrukcyjno-budowlanej na podstawie dyspozycji Dyrektora Departamentu Inwestycji i Rozwoju lub Koordynatora Wydziału Inwestycji i Dróg - w zakresie opisanym w ustawie Prawo budowlane, a także:1) kontrola zgodności i prawidłowości realizacji robót z wytycznymi technologicznymi, obowiązującymi przepisami, normami, warunkami technicznymi, ofertą wykonawcy, i zawartą umową na wykonanie robót,2) prowadzenie regularnych inspekcji na terenie budowy w celu sprawdzenia jakości wykonywanych robót oraz wbudowywanych materiałów, zgodnie z wymaganiami specyfikacji technicznych, dokumentacji projektowej oraz wiedzą techniczną i obowiązującymi przepisami,3) sprawdzanie i zatwierdzanie do wbudowania w realizowanych obiektach materiałów i wyrobów budowlanych, urządzeń oraz sprzętu - pod kątem ich dopuszczenia do stosowania w budownictwie, zgodnie z wymogami określonymi w obowiązujących normach i rozporządzeniach,4) konsultowanie i uzgadnianie z Projektantami propozycji koniecznych zmian w dokumentacji projektowej,5) dokonywanie odbiorów robót zanikających, czynny udział w odbiorach częściowych, odbiorze końcowym oraz przeglądach gwarancyjnych i pogwarancyjnych,6) rozliczenie robót branżowych pod względem rzeczowym i finansowym, w tym: weryfikacja poprawności i zasadności zapisów zawartych w książkach obmiarów oraz świadectwach płatności lub innych kalkulacjach końcowych włącznie z korektą arytmetyczną wartości branżowych robót budowlanych i kontrolą zgodności cen z cenami ofertowymi wykonawców,7) sprawdzenie kompletności i prawidłowości dokumentów, przedkładanych przez wykonawcę robót branżowych,8) podejmowanie decyzji o:a) dopuszczeniu materiałów, prefabrykatów i wszystkich elementów i urządzeń przewidzianych do wbudowania i wykorzystania przy realizacji robót,b) zatwierdzeniu receptur i technologii proponowanych przez Wykonawcę robót budowlanych,c) sprzęcie i środkach transportu Wykonawcy robót budowlanych,d) wstrzymaniu robót prowadzonych w sposób zagrażający bezpieczeństwu lub niezgodnie z wymaganiami umowy na roboty budowlane;1) nadzór nad realizacją postanowień zawartych umów z wykonawcami oraz procedurami zmian ww. umów w odniesieniu do robót branżowych, a w szczególności:- opiniowanie i zatwierdzanie koniecznych rozwiązań zamiennych,- opiniowanie i sprawdzanie kompletności oraz zasadności wniosków składanych przez wykonawców robót branżowych, w tym poprawności kalkulacji cen robót, dostaw i usług;2) opiniowanie opracowań projektowych, kosztorysowych oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, sporządzonych w toku realizacji umów na prace projektowe,3) nadzór nad realizacją postanowień umowy na prace projektowe w branży konstrukcyjno-budowlanej.1. W zakresie udzielania zamówień publicznych:1) przygotowywanie, prowadzenie postępowań oraz odbiór zamówień na roboty, dostawy i usługi o wartości do 30 tys. euro zgodnie z wewnętrznymi uregulowaniami Urzędu Miasta Chełm,2) szacowanie wartości zamówień na usługi i dostawy oraz kosztorysowanie budowlanych robót branżowych zgodnie z obowiązującymi przepisami,3) sporządzanie opisu przedmiotu zamówienia na roboty budowlane, dostawy i usługi zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie,4) przygotowywanie istotnych postanowień umowy na roboty budowlane dostawy lub usługi,5) przygotowywanie propozycji warunków udziału wykonawców w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego,6) redagowanie wyjaśnień do zapytań wykonawców, złożonych w trakcie prowadzonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego i dotyczących zagadnień merytorycznych prowadzonej sprawy,7) udział w pracach komisji przetargowych oraz rekomendowanie wyboru ofert najkorzystniejszych w postępowaniach do 30 tys. euro.1. W zakresie planowania budżetu Departamentu Inwestycji i Rozwoju:1) szacowanie wartości zamówień na usługi i dostawy oraz kosztorysowanie budowlanych robót branżowych zgodnie z obowiązującymi przepisami,2) przedkładanie propozycji części opisowej zadań inwestycyjnych, zgłaszanych do projektu uchwały budżetowej Miasta Chełm lub innych materiałów planistycznych i sprawozdawczych.1. W zakresie powierzonych spraw:1) terminowe i staranne rozpatrywanie oraz prowadzenie powierzonych spraw aż do ich zakończenia, w tym przygotowywanie projektów korespondencji, protokołów i notatek, redagowanie dokumentów sprawy oraz ich oraz archiwizowane zgodnie z obowiązującą Instrukcją Kancelaryjną,2) prowadzenie powierzonych spraw z dołożeniem należytej staranności, zgodnie z obowiązującymi przepisami i poleceniami przełożonego,3) wykonywanie innych prac poleconych przez przełożonego, o ile dotyczą treści danego stosunku pracy i nie są sprzeczne z prawem.1. W zakresie współpracy z innymi komórkami Urzędu Miasta Chełm:1) współpraca z Departamentem Finansów w zakresie przygotowania, prowadzenia i rozliczania powierzonych zadań, w tym przygotowywania dowodów OT po zakończeniu ich realizacji,2) ścisła współpraca z Wydziałem Wydział Projektów i Funduszy Europejskich poprzez przygotowywanie części merytorycznej wniosków o dofinansowanie zadań inwestycyjnych ze środków zewnętrznych,3) realizacja inwestycji współfinansowanych ze środków zewnętrznych w tym funduszy pomocowych, dotacji celowych i innych,4) pełnienie funkcji asystenta Koordynatora Projektu współfinansowanego ze środków zewnętrznych na podstawie dyspozycji Dyrektora Departamentu Inwestycji i Rozwoju lub jego zastępcy,5) współpraca z Wydziałem Organizacyjno - Administracyjnym w zakresie ubezpieczenia wykonywanych i oddanych do użytku inwestycji miejskich,6) wykonywanie innych zadań i prac na rzecz innych komórek Urzędu Miasta Chełm w ramach powierzonego stanowiska pracowniczego wyłącznie w uzgodnieniu z bezpośrednim przełożonym.1. W zakresie współpracy w Wydziale Inwestycji i Dróg oraz w stosunku do pracowników Departamentu Inwestycji i Rozwoju a także innych komórek Urzędu Miasta Chełm:1) zastępowanie innych pracowników Wydziału Inwestycji i Dróg w czasie ich nieobecności,2) przestrzeganie zasad współżycia społecznego,3) przestrzeganie postanowień Kodeksu Etyki pracowników samorządowych Urzędu Miasta Chełm.
Urząd Miasta Chełm - 2019-07-23 - Chełm (lubelskie)
Obsługa klienta, wykładanie towaru, obsługa kasy fiskalnej, utrzymanie czystości
"KAUFLAND Polska" Sp. z o.o. Market Sieradz - 2018-05-07 - Sieradz (łódzkie)
Ochrona obiektu
UNIA Sp. z o.o. - 2017-01-03 - Barwice (zachodniopomorskie)
Wykonywanie prac porządkowo-naprawczych, wymagane prawo jazdy kat. B. Praca na terenie powiatu kępińskiego
ADABET24 Beata Pawlak - 2018-09-10 - Kępno (wielkopolskie)