PRACOWNIK TARTAKU Ośno Drugie oferta pracy F.P.H.U. PABLO - Paweł Drosik
Stanowisko: PRACOWNIK TARTAKU
Wynagrodzenie: 17 - 20 PLN
Zakres obowiązków: Praca przy produkcji w tartaku, obsługa pilarki spalinowej i wózka widłowego, pomoc przy obróbce i produkcji więźby.
Data publikacji: 2019-05-29
Lokalizacja: Ośno Drugie (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: F.P.H.U. PABLO - Paweł Drosik
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:87-700 Ośno Drugie 15, powiat: aleksandrowski, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Praca przy produkcji w tartaku, obsługa pilarki spalinowej i wózka widłowego, pomoc przy obróbce i produkcji więźby.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 17 - 20 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
wynagrodzenie netto od 12 do 15 zł netto na godzinę
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką godzinową
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: PRACOWNIK TARTAKU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ośno Drugie
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: aleksandrowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Aleksandrów Kujawski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: tartacznik
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 17 - 20 PLN/godz
Data rozpoczęcia pracy: 03.06.2019
Data zakończenia pracy: 03.09.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Tartacznik (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 6)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: zasadnicze zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Obsługa traka GKT60, wózek widłowy - mile widziane, doświadczenie min. 6 miesiecy
Nazwa pracodawcy: F.P.H.U. PABLO - Paweł Drosik
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Aleksandrowie Kujawskim
Adres pracodawcy:
87-700 Ośno Drugie 15, powiat: aleksandrowski, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: aleksandrowski
Gmina pracodawcy: Aleksandrów Kujawski
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Ośno Drugie
Numer budynku pracodawcy: 15
Profil działalności pracodawcy: INFO KFS 2015
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Aleksandrowie Kujawskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: tartacznik
Data dodania oferty pracy: 30.05.2019
Oferta pracy ważna do: 30.06.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 30.05.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 29.05.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?969493cf5e2bb587f1330c490d34fc37
Podobne oferty pracy
• praca na linii produkcyjnej• sortowanie, układanie wyrobów spożywczych• składanie pudełek i pakowanie wyrobu gotowego.
kontakt przez PUP - 2018-01-19 - Rawa Mazowiecka (łódzkie)
ochrona obiektu
HUNTERS Sp. z o.o. - 2017-03-30 - Baniocha (mazowieckie)
KOSZENIE TRAWNIKÓW, ŻYWOPŁOTÓW, PRACE PORZĄDKOWE; WYMAGANIA: BRAKNA SPOTKANIA UMAWIAĆ SIĘ TELEFONICZNIEPRACA-SZCZECIN W GODZ. 7-15
KILER ROMAN KLICHOWSKI USŁUGI BUDOWLANO PORZĄDKOWE - 2017-03-29 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1) Prowadzenie spraw związanych z wywłaszczeniem i przyjmowaniem na rzecz Gminy nieruchomości Skarbu Państwa.2) Prowadzenie ewidencji numeracji porządkowej.3) Regulacja stanu prawnego w księgach wieczystycha) - uzupełnianie dokumentacji dzierżaw i najmu nieruchomości gruntowych.4) Przygotowanie dokumentacji w zakresie: a) wywłaszczania nieruchomości,b) sprzedaży, oddawania w użytkowanie wieczyste, najem, dzierżawę i przekazywanie w użyczenie nieruchomości gruntowych, c) zrzeczenia się z nieruchomości,d) wykonywania prawa pierwokupu,e) ustalanie opłat rocznych za użytkowanie gruntów,f) prowadzenia operatów nazewnictwa ulic i numeracji nieruchomości dla obszaru Gminy,g) dokumentacji geodezyjnej i przetargowej działek przeznaczonych do sprzedaży,h) ustalanie opłat adiacenckich w związku z dokonanymi podziałami działek oraz wzrostu wartości nieruchomości, w związku z jej uzbrojeniem,i) ustalanie opłaty planistycznej w związku ze wzrostem wartości nieruchomości,j) zlecenie wyceny nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży,k) Przygotowanie decyzji zatwierdzających podziały działek.5) Przygotowywanie dokumentacji dotyczącej podziału i scalania nieruchomości.6) Terminowe dostarczanie zestawień do prawidłowego wystawiania faktur VAT w celu rozliczenia podatku od towarów i usług.7) Przygotowywanie projektów uchwał, zarządzeń i regulaminów w sprawach wynikających z zakresu obowiązków.8) Dokonywanie wstępnej oceny celowości operacji gospodarczych powodujących powstania zobowiązań związanych ze sprawami prowadzonymi na zajmowanym stanowisku pracy.9) Kontrola pod względem merytorycznym legalności i zgodności z ustawą Prawo zamówień publicznych w zakresie spraw związanych z zajmowanym stanowiskiem.10) Stała obsługa elektronicznego obiegu dokumentów zgodnie z instrukcją kancelaryjną.Wymagane dokumenty:a) wniosek o zatrudnienie i list motywacyjnyb) kwestionariusz osobowy- według wzoru dostępnego na stronie (www.bipstegna.eline6.serwery.pl) lub w siedzibie Urzędu Gminy Stegna w referacie społeczno-organizacyjnym (pok.15, I piętro)c) CV z informacją o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowejd) oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych oraz że nie był prawomocnie skazany za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowee) kopie świadectw pracy potwierdzające staż pracy oraz zaświadczenie o aktualnym zatrudnieniuf) kopie dokumentów poświadczających wykształcenie (kopie świadectw: dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów)g) oświadczenie o braku przeciwskazań zdrowotnych do wykonywania pracyh) inne dodatkowe kopie dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,i) oświadczenie - zgoda na przetwarzanie danych osobowych wg wzoru przywołanego poniżej.Warunki zatrudnienia : pełny etat, zatrudnienie na czas określony do czasu powrotu do pracy nieobecnego pracownika.Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Stegna ul. Gdańska 34 (sekretariat) 82-103 Stegna lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na zastępstwo za nieobecnego pracownika ds. GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI w terminie do dnia 6 grudnia 2017. do godziny 9:00.Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.Informację o zakwalifikowaniu się do następnego etapu można uzyskać pod tel. 55-247-81-71 w. 14 Termin rozmowy kwalifikacyjnej ustala się na dzień 11 grudnia 2017r. godz. 11:00Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bipstegna.eline6.serwery.pl) oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy ul. Gdańskiej 34, 82-103 Stegna.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bipstegna.eline6.serwery.pl) oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy Stegna,.Przed zawarciem umowy o pracę kandydat będzie zobowiązany do przedłożenia zaświadczenia o niekaralności.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r poz. 922 ze zm.) oraz ustawą z dn. 22.03.1990 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r , poz. 902 ze zmianami).
Gmina Stegna - 2017-11-23 - Stegna (pomorskie)
Załadunek, rozładunek, sortowanie i ważenie przesyłek, prace porządkowe
FEDEX EXPRESS POLSKA Sp. z o.o. - 2017-05-10 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Podstawowe zadania to okręcenie roślin oraz usuwanie odrostów roślinnych.
kontakt przez OHP - 2016-02-26 - Holandia (Holandia)
obsługa klientów zajazdu, w tym wydawanie posiłków, drobne prace porządkowe
Zajazd na Wilku I i K Wawrzyniak Krążkowy 300 - 2016-01-19 - Krążkowy (wielkopolskie)
Obsługa biura, obsługa klienta, przedstawianie ofert firmy, inne prace biurowe.
MBB Spółka z ograniczoną Odpowiedzialnością Spółka Komandytowa - 2018-05-10 - Zamość (lubelskie)
Prace biurowe, zamówienia publiczne Kontakt na telefon komórkowy godzinach 17:00-21:00.
Firma "WEKALL"- Usł. Transportowe i Ogólnobudowl. J. Sołtys - 2018-10-04 - Limanowa (małopolskie)
kompletacja zamówień za pomocą skanera,pakowanie,foliowanie,dbanie o porządek na stanowisku pracy.
Interimax polska Sp.zo.o SKA - 2016-06-14 - Sochaczew (mazowieckie)
-prace administracyjno-biurowe-tłumaczenie korespondencji od klienta, podwykonawców i dostawców,-tłumaczenie kontraktów, dokumentacji technicznej i komercyjnej-tłumaczenie dokumentacji BHP,-tłumaczenie protokołów ze spotkań w zw. z projektem,-wsparcie działu jakości ( kontrole spawania, malowania i dokumentacji jakościowej prowadzonych prac),-tłumaczenie podczas spotkań z klientem, -tłumaczenie na budowie, spraw bieżących pomiędzy pracownikami, kierownikiem budowy i innymi firmami na budowie,- organizacja zakwaterowania i podróży dla pracowników,- organizacja materiału i narzędzi do pracy na budowie.
INTOP Sp.zo.o. - 2017-08-29 - Rychtal (wielkopolskie)
jw.
Przedsiębiorstwo Budowlano-Instalacyjne PEBIS - 2018-01-10 - Warszawa (mazowieckie)
Praca na infolini informacyjnej. Odbieranie połączeń, udzielanie informacji.
BEETSMA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-19 - Sopot (pomorskie)
OBSŁUGA SEKRETARIATU, EKSPEDYCJA KORESPONDENCJI, ARCHIWIZACJA AKT, REDAGOWANIE PISM URZĘDOWYCH, OBSŁUGA PETENTA
kontakt przez PUP - 2018-08-06 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2019-02-27 - Jarocin (wielkopolskie)
mile widziane doświadczenie,prawo jazdy kat. B
SŁAWOMIR TOMCZAK KEWAŁS-BUD - 2019-03-22 - Wtórek (wielkopolskie)
Prace budowlane, sprzątanie miejsca pracy, prace murarskie inne tego typu czynności. Praca Tokarnia i okolice.
TRANS-CAMION DARIUSZ HANUSIAK SPÓŁKA JAWNA - 2017-03-29 - Tokarnia (małopolskie)
Sprzątanie terenów zewnętrznych.
kontakt przez PUP - 2017-03-13 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
KONSERWACJA ROWÓW, RZEK MELIORACYJNYCH, ODMULANIE RĘCZNE, KOSZENIE, GRABIENIE, UKŁADANIA KISZKI FASZYNOWEJ, WYMAGANIAUMIEJETNOŚC MELIORACYJNE, OBSŁUGA TRAKTORÓW KOSZACYCH , STAŻ PRACY W ZAWODZIE 2 LATA,
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Szczecin (zachodniopomorskie)
prace przy produkcji mięsa mielonego, prace przy rozbiórce elementów drobiowych, pakowanie towaru, przygotowywanie do realizacji zamówień.
kontakt przez PUP - 2017-06-16 - Duchnów (mazowieckie)
zgodnie z charakterystyką pracy
P.W. Idea Sp. z o.o. - 2017-12-27 - Pleszew (wielkopolskie)
WYKONYWANIE PRAC OGÓLNOBUDOWLANYCH
Firma Handlowo Usługowa "LUXBUD" S.C. - 2017-06-07 - Konin (wielkopolskie)
Prace porządkowe na targowisku (ciężka praca fizyczna)
MEWAT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-28 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
kompleksowe prowadzenie biura
ART-POL Spółka Jawna Artur Skoneczny - 2016-03-17 - Stargard (zachodniopomorskie)
praca na warsztacie samochodowym, umiejetność naprawy pojazdów
kontakt przez PUP - 2017-08-03 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
- monitorowanie obiektu- praca na aplikacji- zapobieganie kradzieżom
Solid Security - 2018-08-28 - Pabianice (łódzkie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-09-06 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
pracownik biurowy
kontakt przez PUP - 2017-07-13 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
Organizowanie międzynarodowego transportu drogowego rzeczy, wystawianie faktur, obsługa biura.
kontakt przez PUP - 2016-06-07 - Brzesko (małopolskie)
Rozdrabnainie, belowanie, granulownie odpadów, łączenie par, obcinanie nadlewów, pakowanie, prace wykończeniowe. Praca trzyzmianowa od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej.
"BEFADO" BIELSKIE ZAKŁADY OBUWIA Spółka z o.o. - 2018-01-12 - Bielsko-Biała (śląskie)