PRACOWNIK SPRZĄTAJĄCY Bielsko-Biała oferta pracy ARMA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: PRACOWNIK SPRZĄTAJĄCY
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: Utrzymanie czystości pomieszczeń biurowych.Praca w systemie dwuzmianowy w godz.: 7.00-15.00, 14.00-22.00 od pn. do pt. wg grafiku. Praca w Bielsku-Białej. Umowa o pracę na okres próbny 3 m-ce z możliwością przedłużenia.
Data publikacji: 2021-04-12
Lokalizacja: Bielsko-Biała (śląskie)
Pracodawca: ARMA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wyzwolenia 74, 43-300 Bielsko-Biała, powiat: m. Bielsko-Biała, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Utrzymanie czystości pomieszczeń biurowych.Praca w systemie dwuzmianowy w godz.: 7.00-15.00, 14.00-22.00 od pn. do pt. wg grafiku. Praca w Bielsku-Białej. Umowa o pracę na okres próbny 3 m-ce z możliwością przedłużenia.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|2
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: PRACOWNIK SPRZĄTAJĄCY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bielsko-Biała
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 24
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bielsko-Biała
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2461
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bielsko-Biała
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: sprzątaczka biurowa
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 04.05.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: podstawowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie min. podstawowe. Wymagane orzeczenie o niepełnosprawności. Doświadczenie nie jest wymagane.
Nazwa pracodawcy: ARMA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
danePracodawcy_nip: 6842021218
danePracodawcy_regon: 37038379600000
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bielsku-Białej
Adres pracodawcy:
ALEJA JANA PAWŁA II 80/5, 00-175 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Kontakt telefoniczny.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 14
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
danePracodawcy_kodPowiatu: 1465
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0918123
Ulica pracodawcy: ALEJA JANA PAWŁA II
Numer budynku pracodawcy: 80
danePracodawcy_nrLokalu: 5
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bielsku-Białej
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|911207
Zawód wykonywany przez pracownika: sprzątaczka biurowa
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|252
Data dodania oferty pracy: 12.04.2021
Oferta pracy ważna do: 30.04.2021
Data udostępnienia oferty pracy: 12.04.2021
Data przyjęcia oferty pracy: 12.04.2021
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?0b3753fabde1341d1cd6b0bfecfd82cc
Podobne oferty pracy
zapewnienie prawidłowego przebiegu kontroli jakości procesu produkcji zgodnie z istniejącymi procedurami i instrukcjami produkcyjnymi, przyczynianie się do ulepszania procesu kontroli poprzez uwagi i spostrzeżenia przekazywane przełożonym, stosowanie w swoim zakresie zasad GMP, GHP, HACCP oraz BHP, organizacja własnego stanowiska pracy
InterKadra Sp. z o. o. - 2019-01-23 - Rzeniszów (śląskie)
Praca przy zakładaniu ogrodów
Hydro-Bud Rafał Szefliński - 2016-04-25 - Będzin (śląskie)
Wykonywanie prac budowlanych w zależności od zlecenia, kontaktowanie się z klientami zza wschodniej granicy w celu nawiązania współpracy. Biegła znajomość języka ukraińskiego lub rosyjskiego, umiejętności wykonywania: tynkowania, cekolowania oraz ogólnych prac ogólnobudowlanych, umiejętność kontaktowania się z klientami, doświadczenie w wykonywaniu konstrukcji budowlanych. Prace w terenie powiat wejherowski oraz województwo pomorskie.
IMAGE TWÓJ NOWY.... Sylwia Stepnowska - 2016-06-22 - Wejherowo (pomorskie)
Oferta zgłoszona jest w ramach realizacji projektu pt. Aktywizacja zawodowa osób bezrobotnych 30+ (2019), współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego - Lubuskie 2020 obejmującego aktywizację osób bezrobotnych, spełniających kryteria dostępu - są to osoby w wieku 30 lat i więcej znajdujące się w szczególnej sytuacji na rynku pracy:- osoby starsze po 50 roku życia,- kobiety,- osoby z niepełnosprawnościami,- osoby długotrwale bezrobotne,- osoby o niskich kwalifikacjach.
ZAKŁAD INSTALACJI SANITARNYCH I C.O. WYKONYWANIE ROBÓT ZIEMNYCH RADOSŁAW KOTUŁA - 2019-05-13 - Lubniewice (lubuskie)
DO UZGODNIENIA
FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA PATMEX MARIA PAŚCIAK - 2019-04-02 - Bachórz (podkarpackie)
wykonywanie pracy fizycznej w chłodni, załadunek i rozładunek towarów,
PROFESJONAL Przedsiebiorstwo Wielobranżowe Sp. z o.o. - 2016-05-13 - Potoczek (lubelskie)
Obsługa wózka widłowego, zapewnienie ciagłości produkcji, wizualna kontrola jakości wyrobów gotowych, prace porzadkowe na zakładzie.
Semmelrock Stein + Design Sp. z o.o - 2019-06-28 - Stare Gnatowice (mazowieckie)
nakładanie, formowanie, owijanie kebeba na linii produkcyjnej
kontakt przez PUP - 2016-12-08 - Koteże (pomorskie)
jw.
Zespół Szkól Ekonomicznych Nr 11 - 2018-08-08 - Warszawa (mazowieckie)
-praca zmianowa przy produkcji wyrobów cukierniczych, pakowanie wyrobów cukierniczych , tworzenie receptur , utrzymanie porządku w miejscu pracy.I zmiana od 7.00II zmiana od 19.00
Zakład Cukierniczy u Lecha Leszek Truskolawski - 2019-04-26 - Łapy (podlaskie)
Obsługa klienta na stacji Paliw.Obsługa klienta na podjeździe.Komunikowanie o aktualnych promocjach produktowych.Dbanie o czystość i porządek na terenie obiektu.
TRANS-TANK Izabela Sowa - 2017-08-10 - Agatówka (podkarpackie)
- Agencja ochrony zatrudni do ochrony sieci handlowej w Katowicach.- Wynagrodzenie: 2100 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Ogłoszenie przeznaczone również dla osób zainteresowanych pracą w niepełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-21:00 + soboty, niedziele - według grafiku. Wykształcenie BEZ znaczenia. Mile widziane doświadczenie zawodowe w ochronie obiektów handlowych. Wymagana niekaralność. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (8:00-20:00) (Tel. 508-017-715) lub e-mail: dszota (at) argusochrona.pl
ARGUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-06-14 - Katowice (śląskie)
Prowadzenie biura (m.in. przygotowywanie zestawień miesięcznych wykonanych robót, kompletowanie i wypełnianie dokumentów do przetargów, odbieranie i wysyłanie korespondencji oraz maili, obsługa telefoniczna).Umowa o pracę na okres próbny 3 m-cy z mozliwością przedłużenia, system jednozmianowy w godz.: 7.00-15.00 od pn. do pt.
"DROTEX" ZRB-P Ryszard Wnętrzak - 2019-03-08 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)
prace ogólnobudowlane, praca w Lubinie
PRZEDSIĘBIORSTWO MARIDA MAREK FORYŚ - 2016-10-25 - Lubin (dolnośląskie)
Obsługa klienta, kasy fisklanej.Prace pomocnicze w kuchni.
SIDAR S.C. Dariusz Białożyt & Damian Zadęcki - 2015-11-27 - Lędziny (śląskie)
Czynności administracyjne związane z funkcjonowaniem gabinetu stomatologicznego, pomoc techniczna. Rejestracja pacjentów, porządkowanie kartotek, odbieranie telefonów, porządkowanie pomieszczeń poradni. Praca w Hecznarowicach, w równoważnym systemie czasu pracy (w godzinach pracy gabinetu pon-pt 7.30-21.30, soboty 7.30-16.00). Oferta skierowna do osób bezrobotnych z ustalonym II profilem pomocy, które nie ukończyły 30 roku życia.
kontakt przez PUP - 2019-01-04 - Wilamowice (śląskie)
ochrona sklepu, praca w godzinach nocnych: 22-6
DELIKATESY "MAXIM" sp. j. - 2017-05-18 - Lubin (dolnośląskie)
Pracownik obróbki drewna
Zakłady Drzewne "POLDAN"Export-Import Z. Kroplewski Sławno , ul. Gdańska 65A - 2016-05-12 - Sławno (zachodniopomorskie)
Praca na produkcji
kontakt przez PUP - 2018-06-22 - Malbork (pomorskie)
pracownik administracyjno-biurowy
kontakt przez PUP - 2017-11-15 - Krzyżowice (śląskie)
- Rozpoznawanie i ustalanie potrzeb w zakresie pomocy społecznej osób i rodzin.- Przyjmowanie wniosków o udzielenie pomocy społecznej.- Przeprowadzanie wywiadów środowiskowych w miejscu zamieszkania wnioskodawcy.- Opracowywanie indywidualnych planów pomocy i proponowanie związanych z nim świadczeń zgodnie z ustawą o pomocy społecznej.- Opracowywanie i przygotowywanie do akceptacji kierownika GOPS decyzji w sprawach pomocy społecznej.- Przeprowadzanie wywiadów środowiskowych na rzecz innych instytucji.- Udzielanie stronom wszechstronnej informacji, wskazówek i pomocy w zakresie prowadzonych postępowań o przyznanie świadczeń pomocy społecznej.- Skuteczne posługiwanie się przepisami prawa w realizacji powierzonych zadań.- Prowadzenie spraw zgodnie z przepisami kodeksu postępowania administracyjnego.- Wykonywanie zadań i ścisłe przestrzeganie zasad postepowania przy przetwarzaniu danych osobowych określonych w ustawie o ochronie danych osobowych.- Sporządzanie sprawozdań z realizacji wypłaconych świadczeń pomocy społecznej.- Przygotowywanie i opracowywanie różnych pism dotyczących prowadzonych spraw.- Kompletowanie dokumentów i występowanie z wnioskiem o umieszczenie osób wymagających opieki w domach pomocy społecznej.- Organizowanie usług opiekuńczych dla osób samotnych i osób w rodzinach.- Współdziałanie z placówkami służby zdrowia ze szczególnym uwzględnieniem współpracy z lekarzami i pielęgniarką środowiskową.- spółpraca ze szkołami i innymi organizacjami społecznymi.- Organizowanie różnych form pomocy, a także udział w rozwijaniu infrastruktury odpowiadającej zmieniającym się potrzebom społecznym.- Zapobieganie procesowi marginalizacji osób i grup, a także przeciwdziałanie negatywnym zjawiskom w środowisku lokalnym.- Kierowanie się zasadą dobra osób i ich rodzin, którym służy poszanowanie ich godności i praw tych osób do samostanowienia.- Przeciwdziałanie praktykom niehumanitarnym i dyskryminujących osobę, rodzinę lub grupę.- Udzielanie osobom, którym pomagają pełnej informacji o przysługujących im świadczeniach i dostępnych formach pomocy.- Przygotowywanie wykazów ( list świadczeń ) osób objętych pomocą społeczną.- Sporządzanie przekazów pieniężnych dla osób objętych pomocą społeczną.- Prowadzenie spraw związanych ze zgłoszeniem i wyrejestrowywaniem z ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego podopiecznych.- Wykonywanie zadań w ramach projektów systemowych realizowanych przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Mogilanach.- Wprowadzanie i przetwarzanie danych osobowych w oprogramowaniu HELIOS.- Praca w wyznaczonym rejonie opiekuńczym.- Stwierdzanie pod względem merytorycznym dokumentów księgowych dotyczących przydzielonego rejonu opiekuńczego.- Realizacja zadań wynikających z ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej.- Realizacja zadań wynikających z ustawy o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie.- Archiwizowanie prowadzonej dokumentacji.
GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W MOGILANACH - 2019-05-28 - Mogilany (małopolskie)
zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie wyższe, zaawansowana znajomość MS Office, SAP, NESSOFT, IC-ACOOUNTING, doświadczenie zawodowe: min. 3 miesiące w dziale księgowości w przedsiębiorstwie międzynarodowym , znajomość j. rosyjskiego, ukraińskiego w stopniu dobrym. Ogólny zakres obowiązków: przeprowadzanie czynności księgowych dla celów ustawowych i US GAAP. Sporządzanie raportów HFM, wprowadzanie danych do systemów ERP, współpraca w zakresie lokalnych audytów. Zapewnienie prawidłowego przygotowania wyniku finansowego (Trial Balance) w wyznaczonym terminie, ze szczególnym uwzględnieniem terminowego procesowania dokumentów PK, rozliczania transakcji bankowych, kont środków trwałych, należności i zobowiązań. Weryfikacja oraz wysyłka wyniku finansowego (TB-Trial Balance). Weryfikacja oraz bezbłędne księgowanie dokumentów PK zarówno utworzonych przez Genpact jak i otrzymanych od Klienta. Odpowiedzialność za zapewnienie kompletności wszystkich zaksięgowanych dokumentów PK oraz za ich archiwizację. Sprawozdawczość w zakresie Księgi Głównej. Współpraca w zakresie audytu wewnętrznego i zewnętrznego. Wykonanie obowiązków zgodnie ze standardami SOX i kontroli wewnętrznej. Prowadzenie usług księgowych dla klientów zagranicznych. Współpraca z globalnymi Oddziałami Genpact.
kontakt przez PUP - 2018-04-19 - Lublin (lubelskie)
czynności pomocnicze przy produkcji
kontakt przez PUP - 2021-04-07 - Piaseczno (mazowieckie)
Wykonywanie prac wykończeniowych oraz prac przy docieplaniu budynków.
kontakt przez PUP - 2019-02-28 - Stalowa Wola (podkarpackie)
ochrona obiektu
"PENTAGRAM" Sp. z o.o. - 2017-11-27 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
-poznanie obsługi programów biurowych-archiwizacja i oznaczenie dokumentów;-obsługa w zakresie wprowadzania i analizy danych;
kontakt przez PUP - 2018-02-18 - Miejska Górka (wielkopolskie)
diagnozowanie sytuacji życiowej osób i rodzin wymagających wsparcia,udzielanie zainteresowanym pełnej informacji o przysługujących im świadczeniach i dostępnych formach pomocy oraz wspieranie ich w uzyskiwaniu tej pomocy,kwalifikowanie do uzyskania świadczeń z pomocy społecznej,prowadzenie dokumentacji (np. rodzinny wywiad środowiskowy 9, kontrakt socjalny 5, notatka służbowa, opinie, decyzje) oraz gromadzenie i przechowywanie akt potwierdzających sytuację klienta,udzielanie pomocy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i zasadami etyki zawodowej,współpracę z innymi specjalistami w celu przeciwdziałania i ograniczania skutków negatywnych zjawisk społecznych (działalność interdyscyplinarna 1),monitorowanie sytuacji klienta,inicjowanie nowych form pomocy z wykorzystaniem projektów
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Świlczy - 2021-06-07 - Świlcza (podkarpackie)
malowanie mebli
PPUH LASROL Mariusz Świercz - 2017-01-26 - Gatniki (świętokrzyskie)
przygotowanie posiłków typu fast-food, praca na grillu lub fryturze, sprzątanie, wykonywanie poleceń przełożonego
kontakt przez PUP - 2018-10-30 - Sulechów (małopolskie)
Wykładanie towarów, prace porządkowe na terenie szkółki, przygotowywanie drzewek do sprzedaży. Po okresie próbnym umowa o pracę. Wynagrodzenie do uzgodnienia. CV mile widziane.
ACER Broniecki Mateusz - 2016-03-07 - Osiny (wielkopolskie)