PRACOWNIK SERWISU Elbląg oferta pracy Wielobranżowa Spółdzielnia Socjalna WiZuS
Stanowisko: PRACOWNIK SERWISU
Wynagrodzenie: od 4 200 PLN
Zakres obowiązków: Zgodnie ze stanowiskiem Wynagrodzenie: 4200 zł brutto I zmiana: 08.00 - 17.00 pon. - pt. (sporadycznie soboty)
Data publikacji: 2021-05-06
Lokalizacja: Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: Wielobranżowa Spółdzielnia Socjalna WiZuS
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Stawidłowa 12, 82-300 Elbląg, powiat: m. Elbląg, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zgodnie ze stanowiskiem Wynagrodzenie: 4200 zł brutto I zmiana: 08.00 - 17.00 pon. - pt. (sporadycznie soboty)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|11
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: PRACOWNIK SERWISU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Elbląg
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 28
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Elbląg
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2861
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Elbląg
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: mechanik statkowy żeglugi śródlądowej
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 10.05.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: zasadnicze zawodowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: umiejętność obsługi komputera
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: zasadnicze zawodowe, mechaniczne
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane wykształcenie min. zasadnicze zawodowe/ pożądane mechaniczne, techniczne, wymagana umiejętność obsługi komputera, samodzielna praca, umiejętność przeprowadzania szkoleń technicznych.
Nazwa pracodawcy: Wielobranżowa Spółdzielnia Socjalna WiZuS
danePracodawcy_nip: 5783111042
danePracodawcy_regon: 28143956000000
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu
Adres pracodawcy:
Stawidłowa 12, 82-300 Elbląg, powiat: m. Elbląg, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV kontakt tel.: 556110085 w celu umówienia się na rozmowę w godz. 10.00 - 17.00
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Godziny : 10-17
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 28
Powiat pracodawcy: m. Elbląg
danePracodawcy_kodPowiatu: 2861
Gmina pracodawcy: Elbląg
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Elbląg
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0932703
Ulica pracodawcy: Stawidłowa
Numer budynku pracodawcy: 12
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 4
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|315101
Zawód wykonywany przez pracownika: mechanik statkowy żeglugi śródlądowej
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 06.05.2021
Oferta pracy ważna do: 06.06.2021
Data udostępnienia oferty pracy: 06.05.2021
Data przyjęcia oferty pracy: 06.05.2021
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?80b7ec1e84aa68cbe119d9aa8a171ec9
Podobne oferty pracy
Sprzedaż artykułów spożywczo - przemysłowych.
kontakt przez PUP - 2016-11-07 - Bodaczów (lubelskie)
1. Obsługa wtryskarki2. Prace przy drobnych elementach plastikowych3. Pakowanie/metkowanie
UniContract Spółka Cywilna M. Wydrzyński, M. Levchenko - 2017-01-27 - Łódź (łódzkie)
Obsługa korespondencji firmowej wychodzącej i przychodzącej, poczty elektronicznej, odbieranie telefonów, łączenie rozmów. Obsługa komputera i urządzeń biurowych, kompletowanie dokumentów.
PRZEDSIĘBIORSTWO PRZEMYSŁOWO-HANDLOWE "STANDARD" SP. Z O. O. - 2017-07-27 - Lublin (lubelskie)
przygotowywanie potraw kuchni ukraińskiej, dbanie o porządek stanowiska pracy
kontakt przez PUP - 2018-11-28 - Kielce (świętokrzyskie)
Sprzedaż i dystrybucja produktów firmy. Pozyskiwanie i obsługa nowych klientów. Doradztwo zootechniczne. Praca w terenie. Pracodawca oferuje samochód służbowy, tablet/laptop oraz telefon.
Mazowieckie Centrum Hodowli i Rozrodu Zwierząt Sp. z o.o. - 2019-07-03 - Żelków-Kolonia (mazowieckie)
prace ziemne
Przedsiębiorstwo Robót Drogowo-Mostowych Sp.z o.o. - 2019-04-01 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
obsługa kasy fiskalnej, przyjmowanie towarów, prace związane z funkcjonowaniem sklepu, utrzymanie czystosci , sprawdzanie terminów ważności
kontakt przez PUP - 2018-06-12 - Srokowo (warmińsko-mazurskie)
do uzgodnienia
"MAREK WŁOCH I S-KA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-07-16 - Boguchwała (podkarpackie)
utrzymanie w porządku w hotelu i wokół niego, sprzątanie pokoi,drobne prace ogrodnicze
PPHU Mipama Export - Import Emilia i Zbigniew Szafarz Spółka Jawna - 2017-10-25 - Szklarska Poręba (dolnośląskie)
wykonywanie prac zwiazanych z tapicerstwem
SAJABUD SŁAWOMIR HAŃDZIUK - 2016-07-19 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
produkcja i montaż schodów drewnianych
kontakt przez PUP - 2019-07-17 - Legnica (dolnośląskie)
Praca w kuchni
Szkoła Podstawowa Mielenko Drawskie - 2020-07-02 - Mielenko Drawskie (zachodniopomorskie)
obsługa klienta w sklepie zoologicznym, sprzedaż, układanie towaru, dbałość o porządek w miejscu pracy, kontakt ze zwierzętami
ANIMAL FORDON WOJCIECH PACZKOWSKI - 2020-06-30 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wykonywanie prac pielęgnacyjnych w sadach
Gospodarstwo Sadowniczo-Szkółkarskie ''SAD-LAND'' Andrzej Rogowski - 2016-03-22 - Brzezie (wielkopolskie)
Ręczne pakowanie makaronu w paczki po 250 gram, a natępnie pakowanie do kartonu po 40 sztuk. 45 kartonów na 8 godzin.
kontakt przez PUP - 2017-12-06 - Częstochowa (śląskie)
Pomocniczy robotnik w przemyśle przetwórczym
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Gastronomiczne "Swiss-Pol" Dariusz Wylub - 2018-06-26 - Dąbrowa Tarnowska (małopolskie)
Załadunek, rozładunek towarów, dbałość o powierzony środek transportu, wykonywanie poleceń bezpośredniego przełożonego. Praca na terenie Polski i za granicą.Wyjazdy zazwyczaj tygodniowe.
"Częstochowa" Cargo&Travel Agency Jan Korsak - 2018-09-28 - Częstochowa (śląskie)
Naprawa samochodów osobowych
AUTO-WALTER JACEK WALTER - 2021-04-09 - Chwaszczyno (pomorskie)
Utrzymanie czystości na terenie Galerii
kontakt przez PUP - 2018-09-27 - Gdańsk (pomorskie)
Obróbka mięs, warzyw, owoców, ryb (krojenie, siekanie, filetowanie, obieranie itp.) przygotowywanie potraw, dbanie o porządek miejsca pracy, gotowanie.
"Piekielna Kura" Przemysław Biały - 2018-10-02 - Lubin (dolnośląskie)
prace elektryczne na wydziałach produkcyjnych HMG
REMY Sp. z o.o.w Głogowie - 2019-12-03 - Żukowice (dolnośląskie)
ochrona obiektu handlowego
kontakt przez PUP - 2019-04-16 - Kraków (małopolskie)
sprzedaż, układanie w ladzie, krojenie ryb, sprzedaż serów
kontakt przez PUP - 2016-12-09 - Radom (mazowieckie)
- Zakres obowiązków:4.1 - KOORDYNOWANIE PRACY PROJEKTU, A W SZCZEGÓLNOŚCI:1. Pomoc we wdrożeniu projektu w zakresie doboru obsady, szkolenia Konsultantów, planowania grafików, testów narzędzi informatycznych oraz telekomunikacyjnych, przygotowania do obsługi projektu.2. Odpowiedzialność za realizację kluczowych wskaźników efektywności (KPI).3. Planowanie oraz efektywne zarządzanie zasobami dedykowanymi do realizacji projektu, w tym: Kontrola dostępności Konsultantów w zakresie wymaganej obsady projektu; Zgłaszanie Kierownikowi Projektu zapotrzebowania na nowych pracowników. Udział w spotkaniach rekrutacyjnych z przedstawicielami działu HR (weryfikacje językowe, merytoryczne).4. Kontrola efektywności pracy Konsultantów - m.in. poprawność i punktualność logowania Konsultantów, czas przerw, czas rozmów, absencje, fluktuacja, rozliczenie nadgodzin.5. Kontrola kompletności dokumentacji kadrowej w zakresie wniosków urlopowych, przepustek, formularzy zwolnień lekarskich (L4).6. Zgłaszanie do przełożonych spraw kadrowych (nieobecności, brak zaangażowania, problemy dyscyplinarne).7. Odpowiedzialność za wdrożenie do pracy nowych pracowników.8. Stała współpraca z Kierownikiem Projektu w zakresie obsługi projektów.9. Udział w spotkaniach roboczych organizowanych pod nadzorem Kierownika Projektu, odbywających się w zależności od potrzeb.4.2 - KONTROLA JAKOŚCI/MERYTORYKA:1. Sprawowanie nadzoru merytorycznego nad projektem.2. Udzielanie Konsultantom pomocy merytorycznej z zakresu przydzielonych projektów sytuacje niestandardowe, trudne pytania, skargi, reklamacje, brak informacji/wytycznych.3. Przekazywanie Konsultantom nowych informacji pojawiających się podczas obsługi projektu oraz weryfikacja ich wiedzy w tym zakresie.4. Bieżący monitoring (odsłuchy rozmów, telefony kontrolne, ustna lub pisemna weryfikacja wiedzy Konsultanta).5. Prowadzenie coachingu zgodnie z otrzymanymi wytycznymi.6. Przygotowanie raportów z coachingu i monitoringu.7. Prowadzenie warsztatów doszkalających i uzupełniających dla Konsultantów.8. Zgłaszanie Kierownikowi Projektu potrzeby przeprowadzania szkoleń rozwijających kompetencje Konsultantów.4.3 - ADMINISTROWANIE I ZARZĄDZANIE PRACĄ SALI:1. Terminowe otwieranie i zamykanie projektów.2. Kontrola poprawności działania aplikacji obsługowych.3. Kontrola poprawności działania komunikatów.4. Przydział i kontrola stanowisk do obsługi poszczególnych linii biznesowych.5. Kontrola poprawności logowania Konsultantów.6. Przydział zadań Konsultantom gwarantujący maksymalne wykorzystanie stanowisk, w tym prawidłowy przydział grup, elastyczne zarządzanie obsadą.7. Przygotowanie danych do rozliczenia kosztów osobowych i telekomunikacyjnych w zależności od potrzeb.8. Informowanie działu IT, Kierownika Projektu, Dyrektora Operacyjnego o nieprawidłowościach w funkcjonowaniu urządzeń technicznych i aplikacji.4.4 - PROCESY GRUPOWE:1. Realizowanie zadań zgodnie z wymogami certyfikacji procesów grupowych (m.in. TOPS, BEST).4.5 - CLEAN DESK POLICY (POLITYKA CZYSTEGO BIURKA):1. Egzekwowanie przestrzegania zasad polityki Clean Desk Policy przez podległy zespół pracowników poprzez bieżącą kontrolę porządku na stanowiskach pracy i przyległej powierzchni operacyjnej, a w szczególności kontrolę: Przestrzegania zakazu wnoszenia na powierzchnię operacyjną okryć wierzchnich, torebek, plecaków, toreb itp. Przestrzeganie zakazu wnoszenia na powierzchnię operacyjną urządzeń elektronicznych umożliwiających zapisywanie lub transmisję dźwięku i/lub obrazu, jak: telefony komórkowe, iPady, iPody, kamery, aparaty fotograficzne, smartfony, tablety, phablety, laptopy, notebooki, czytniki E-booków, odtwarzacze MP3, pamięci przenośne, dyktafony. Przestrzegania zakazu trzymania na biurkach rzeczy innych niż wskazane przez pracodawcę, niezbędnych do wykonywania pracy. Przestrzegania zakazu wieszania odzieży na oparciach foteli i krzeseł. Przestrzeganie zakazu umieszczania na parapetach okien i obok biurek jakichkolwiek rzeczy niewskazanych przez pracodawcę. Porządku na biurkach.2. Sporządzanie codziennego raportu kontroli realizacji zasad polityki Clean Desk i przesyłanie go do Kierownika Projektu lub innej, wskazanej przez pracodawcę osoby.4.6 - Wykonywanie innych zadań związanych z pracą, zlecanych przez bezpośredniego przełożonego, Dyrektora Centrum lub Zarząd, a które nie są niezgodne z obowiązującymi przepisami prawa.5. ZAKRES ODPOWIEDZIALNOŚCI: 5.1 - Wykonywanie obowiązków służbowych zgodnie z aktualnymi procedurami obowiązującymi w Spółce.5.2 - Supervisor odpowiada za czystość i estetykę stanowiska pracy oraz pomieszczeń, w których wykonuje swoje obowiązki jak również za czystość i estetykę pomieszczeń socjalnych.- Wynagrodzenie: nie mniej niż 5900 zł/brutto. Praca na umowę o pracę. Pierwsza umowa na 3 miesiące. Kolejna na umowa na 1 rok. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w równoważnym i ruchomym systemie czasu pracy w godzinach: 6:00-22:00 + dni wolne od pracy: wszystkie, w zależności od grafiku i świąt obsługiwanego rynku. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 4 lata.
kontakt przez PUP - 2017-09-05 - Katowice (śląskie)
Obróbka elementów metalowych.
MISTA Sp.z o.o. - 2020-09-30 - Stalowa Wola (podkarpackie)
jw.
BILFINGER INDUSTRIAL SERVICES POLSKA SPÓŁKA Z OGRANCZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-29 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie pojazdu ciężarowego, załadunek, rozładunek
kontakt przez PUP - 2019-02-19 - Radomsko (łódzkie)
segregacja i oznaczanie wycinanych detali, prace pomocnicze przy cięciu i gięciu detali
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe "AMG" Sp. z o.o. - 2019-09-10 - Lębork (pomorskie)
utrzymanie w czystości terenu, drobne naprawy
PHU ALPOL SC - 2020-03-11 - Rochna (łódzkie)
Wykształcenie: brak wymagań; doświadczenie zawodowe min. 3 lata; komunikatywność; umiejętność pracy w zespole; dwie zmiany; miejsce pracy: Gliwice;
"INTERCOM" PIOTR JEZIK, MICHAŁ JEZIK, KRZYSZTOF SKROBACKI S.C. - 2017-09-04 - Gliwice (śląskie)