PRACOWNIK OGÓLNOBUDOWLANY Ruda Śląska oferta pracy P.P.U.H "PROMUS RUDA ŚLĄSKA" Sp. z o.o.
Stanowisko: PRACOWNIK OGÓLNOBUDOWLANY
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: zapewnienie utrzymania właściwego stanu technicznego oddziałów terenowych firmy, monitorowanie oraz realizacja modernizacji remontów oraz konserwacji, nadzór nad narzędziami i materiałami budowlanymi
Data publikacji: 2020-04-14
Lokalizacja: Ruda Śląska (śląskie)
Pracodawca: P.P.U.H "PROMUS RUDA ŚLĄSKA" Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Gen. Hallera 18a, 41-709 Ruda Śląska, powiat: m. Ruda Śląska, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
zapewnienie utrzymania właściwego stanu technicznego oddziałów terenowych firmy, monitorowanie oraz realizacja modernizacji remontów oraz konserwacji, nadzór nad narzędziami i materiałami budowlanymi
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: PRACOWNIK OGÓLNOBUDOWLANY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ruda Śląska
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 24
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Ruda Śląska
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2472
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Ruda Śląska
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pomocniczy robotnik budowlany
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 20.04.2020
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pomocniczy robotnik budowlany (wymagany staż - lata: 1)
wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: PRAWO JAZDY KAT. B*
wymagania_wymaganiaKonieczne_uprawnieniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe, budowlane
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane min.1 rok doświadczenia jako pracownik ogólnobudowlany, komunikatywność, dokładność, prawo jazdy kat. B, znajomość branży ogólnobudowlanej.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: P.P.U.H "PROMUS RUDA ŚLĄSKA" Sp. z o.o.
danePracodawcy_nip: 6410007068
danePracodawcy_regon: 270521787
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rudzie Śląskiej
Adres pracodawcy:
Gen. Hallera 18a, 41-709 Ruda Śląska, powiat: m. Ruda Śląska, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv, dokumenty potwierdzające kwalifikacje
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 24
Powiat pracodawcy: m. Ruda Śląska
danePracodawcy_kodPowiatu: 2472
Gmina pracodawcy: Ruda Śląska
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Ruda Śląska
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0942630
Ulica pracodawcy: Gen. Hallera
Numer budynku pracodawcy: 18a
Profil działalności pracodawcy: Produkcja konstrukcji stalowych
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rudzie Śląskiej
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 5
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|931301
Zawód wykonywany przez pracownika: pomocniczy robotnik budowlany
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 14.04.2020
Oferta pracy ważna do: 13.05.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 14.04.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 14.04.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
tekstNieDotyczy: nie dotyczy
tekstNie: NIE
tekstTak: TAK
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?ebb1beac8e84cab0c08e4f223a03e4d6
Podobne oferty pracy
Prace budowlane, fizyczne przy budowie boiskaI zmiana; 1/4 etatu (10 godz. tyg)Wynagrodzenie: 900zł brutto Miejsce pracy: Elbląg ,Iława Okres zatrudnienia: Luty -Grudzień 2018
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
prace budowlane związane z wznoszeniem budynków.
kontakt przez PUP - 2017-02-06 - Chełmek (małopolskie)
praca z dziećmi z różnorodnymi niepełnosprawnościami w ZPSWR Cieszyn
Zespół Placówek Szkolno-Wychowawczo-Rewalidacyjnych w Cieszynie - 2020-01-13 - Cieszyn (śląskie)
Praca przy hodowli indyków
P.P.U.H. Kwiecińscy -Spółka Jawna Bożejewiczki - 2018-09-28 - Gąsawa (kujawsko-pomorskie)
Wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-08-29 - Kraków (małopolskie)
Prace wykończeniowe, prace remontowe mieszkań, prace brukarskie. Praca w systemie jednozmianowym w godzinach od 06:00 do 14:00. Zatrudnienie w ramach umowy o pracę na okres próbny, a następnie na czas określony. Pracodawca gwarantuje dowóz do miejsca pracy z Gromadki. Praca na terenie gminy Gromadka.
kontakt przez PUP - 2019-08-06 - Gromadka (dolnośląskie)
pakowanie produkcji ze stali i aluminium, sprzątanie, kontrola jakości
EKO THERM SP. Z O. O. - 2019-08-12 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
czynności pomocnicze na linii produkcyjnej,przenoszenie, składanie, paletowanie
kontakt przez OHP - 2017-12-14 - Kielce (świętokrzyskie)
układanie kartonów na taśmie produkcyjnej.
kontakt przez OHP - 2016-05-27 - Gliwice (śląskie)
Prace budowlane. Demontaż stolarki okiennej, montaż, tynki, montaż okien, praca na terenie Krakowa i okolic.
PANO-RAMA Dominik Potaczek - 2020-02-04 - Kraków (małopolskie)
Patrolowanie obiektu i dozór powierzonego mienia
MEMLING SECURITY SP. Z O.O. - 2019-05-07 - Kraków (małopolskie)
Prace porządkowe sprzątanie wewnątrz i na zewnątrz
ARMA-BŁYSK PPHU - 2017-08-22 - Łódź (łódzkie)
Pomoc przy pracach budowlanych
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE ZBIGNIEW MAZIARZ - 2016-10-21 - Bełchatów (łódzkie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-03-26 - Warszawa (mazowieckie)
ochrona w sklepie Bricomarche
"BIURO OCHRONY SKORPION" SP Z O.O. - 2016-10-14 - Rypin (kujawsko-pomorskie)
kontrola ruchu osobowego, kontrola ruchu kołowego, obserwacja i obchody terenu
kontakt przez PUP - 2018-07-31 - Łazy (mazowieckie)
-umiejętność pakowania produktów;-naprawianie sprzętu przemysłowego w zakresie podstawowymPraca na czas określony: 18 miesięcy, umowa o pracę tymczasową
Find HR Sp. z o.o. - 2018-03-15 - Biskupice Podgórne (dolnośląskie)
Wymagania: wykształcenie wyższe, min. 1 rok doświadczenia w zawodzie pracownika biurowego, znajomość obsługi urządzeń biurowych, znajomość j. angielskiego lub niemieckiego w stopniu zaawansowanym w celu kontaktu z klientem zagranicznymZakres obowiązków: wskazane przez pracodawcę prace biurowe
kontakt przez PUP - 2020-03-04 - Krotoszyn (wielkopolskie)
Mycie budynków przemysłowych i inwentarskich
kontakt przez PUP - 2020-02-10 - Kąkolewnica (lubelskie)
Pracownik fizyczny- prace ogrodowe.
"KAT-DAR" Ogród system Marcela Dariusz - 2016-04-04 - Grzechynia (małopolskie)
zgodnie z zawodem
kontakt przez PUP - 2018-10-18 - Stare Kupiski (podlaskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: 1. Opracowywanie rocznej i wieloletniej dokumentacji: planistycznej, szkoleniowej, ewidencyjnej i sprawozdawczej z zakresu reagowania kryzysowego, obronności, obrony cywilnej oraz ochrony przeciwpożarowej. 2. Planowanie i koordynowanie działań Gminnego /zespołu Zarzadzania Kryzysowego w zakresie: a) Monitorowania zagrożeń, prognozowanie rozwoju sytuacji kryzysowej w gminie oraz prowadzenia akcji informacyjnej dla ludności; b) Koordynowanie zadań zarzadzania kryzysowego i zadań obronnych realizowanych przez jednostki organizacyjne gminy oraz jednostki podporządkowane i nadzorowane przez Urząd, przewidziane do realizacji zadań obronnych i OC a także przewidziane do udziału w akcjach ratowniczych; c) Prowadzenia i aktualizowania bilansu sił ratowniczych i środków technicznych niezbędnych do usuwania skutków zagrożeń; d) Realizowania procedur i programów reagowania kryzysowego oraz współdziałania i alarmowania w czasie stanu klęski żywiołowej lub sytuacji zagrażającej życiu i zdrowiu mieszkańców; e) Organizowania akcji usuwania skutków klęsk żywiołowych, minimalizowania rozmiaru strat oraz przygotowania warunków umożliwiających koordynowanie pomocy humanitarnej; f) Funkcjonowania Gminnego Centrum Zarządzania Kryzysowego zapewniającego skuteczne kierowanie akcja ratunkową. 3. Sprawowanie nadzoru nad funkcjonowaniem systemu powiadamiania i alarmowania ludności o wszelkich zagrożeniach. 4. Organizowanie szkoleń oraz koordynowanie przygotowań obronnych komórek organizacyjnych Urzędu, gminnych formacji obrony cywilnej i ich funkcjonowania w sytuacji klęski żywiołowej lub wystąpienia zdarzenia zagrażającego życiu, zdrowiu i mieniu społeczności gminnej. 5. Koordynowanie przedsięwzięć planistycznych i organizacyjnych z zakresu ewakuacji ludności na wypadek powstania masowego zagrożenia dla życia i zdrowia na znacznym obszarze gminy. 6. Koordynowanie planowania i zapewnienia ochrony oraz ewakuacji zabytków i dóbr kultury na wypadek zagrożenia. 7. Realizowanie przedsięwzięć związanych ze świadczeniami na rzecz obronności, obrony cywilnej i akcji kurierskiej w zakresie potrzeb obronnych państwa oraz wynikających z zadań realizowanych przez Wójta. 8. Planowanie i koordynowanie przedsięwzięć związanych z przygotowaniem stanowiska kierowania Wójta zapewniającego realizację zadań obronnych w wyższych stanach gotowości obronnej państwa. 9. Współpraca z Wydziałem Bezpieczeństwa i Zarzadzania Kryzysowego PmUW w Gdańsku, Starostwem Powiatowym i sąsiednimi gminami w zakresie zarzadzania kryzysowego, planowania i organizowania przygotowań obronnych i obrony cywilnej. 10. Współpraca z Policja i Strażą Graniczną w zakresie wykonywania wspólnych zadań w zakresie zapewnienia bezpieczeństwa obywatelom. 11. Współdziałanie z gminnymi jednostkami straży pożarnej, policji i wojska w zakresie planowania, przygotowania i realizacji zarzadzania kryzysowego, zadań obronnych i obrony cywilnej. 12. Prowadzenie ewidencji: a) Decyzji Wójta Gminy dotyczących świadczeń rzeczowych i osobistych; b) Protokołów przeprowadzonych kontroli. 13. Koordynowanie i przygotowywanie oraz ciągła ich aktualizacja dokumentów z zakresu zarzadzania kryzysowego, obronności, obrony cywilnej w tym zwłaszcza: a) Planu operacyjnego funkcjonowania gminy w warunkach zewnętrznego zagrożenia państwa i w czasie wojny; b) Planu obrony cywilnej; c) Planu reagowania kryzysowego; d) Planu operacyjnego obrony przed powodzią; e) Dokumentacji Stałego Dyżuru; f) Dokumentacji akcji Kurierskiej; g) Planów działania gminnych formacji OC. 14. Planowanie i koordynowanie zaopatrywania jednostek organizacyjnych gminy i formacji OC w niezbędny sprzęt, a także zapewnienie odpowiednich warunków przechowywania, konserwacji, eksploatacji, remontu i wymiany tego sprzętu. 15. Opracowywanie corocznych propozycji budżetowych na cele zarządzania kryzysowego, obronności i obrony cywilnej i ochrony przeciwpożarowej oraz nadzór nad realizacją budżetu. 16. Prowadzenie spraw związanych z wyposażeniem i funkcjonowaniem gminnego magazynu przeciwpowodziowego i obrony cywilnej. 17. Nadzór nad sprawnym funkcjonowaniem urządzeń alarmowych zabezpieczających budynki Urzędu Gminy w Stegnie. 18. Wykonywane zadań w zakresie organizacji systemu pierwszej pomocy przedlekarskiej. 19. Terminowe dostarczanie zestawień do prawidłowego wystawiania faktur VAT w celu rozliczania podatku od towarów i usług. 20. Przygotowywanie projektów uchwał, zarządzeń i regulaminów w sprawach wynikających z zakresu obowiązków. 21. Stała obsługa elektronicznego obiegu dokumentów. 22. Rozliczanie dotacji otrzymanych lub udzielonych z budżetu Gminy na zadania związane z zajmowanym stanowiskiem. 23. Zastępowanie pracownika ds. ochrony przeciwpożarowei i ochrony zwierząt. 24. Wykonywanie innych poleceń wydanych przez Wójta Gminy, Z-cę Wójta i Sekretarza.Pełna treść ogłoszenia znajduje się na stronie http://bip.stegna.pl/wakaty/2/90/Pracownik_ds_bezpieczenstwa_i_zarzadzania_kryzysowego/
Urząd Gminy Stegna - 2020-03-02 - Stegna (pomorskie)
obsługa maszyn, konfencjonowanie, wysyłka zamówień
kontakt przez PUP - 2017-06-02 - Milicz (dolnośląskie)
ochrona osób i mienia na obiekcie handlowym
Konsalnet Security Sp. z o.o. - 2018-09-05 - Koszalin (zachodniopomorskie)
utrzymanie czystości w obrębie zakładu oraz czyszczenie opakowań transportowychGodziny pracy: 6:00-14:00; 12:00-20:00
PIEKARNIA "GWÓŹDŹ" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2020-01-22 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
Sprzątanie pokoi hotelowych
KRAKOWSKIE KONSORCJUM INWESTYCYJNE KRAKOIN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-05-30 - Kraków (małopolskie)
produkcja i kontrola wyrobu gotowego, pakowanie w kartony, streczowanie
Plastica sp. zo.o. - 2019-09-03 - Frydrychowo (kujawsko-pomorskie)
Proste czynności pomocnicze na produkcji
FULL JOB POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2019-08-19 - Kotowo (wielkopolskie)
Zakres zadań dla pracownika socjalnego zajmującego się obszarem "wspieranie rodziny"1. Prowadzenie działań w siedzibie MOPS Oświęcim oraz w miejscu zamieszkania osoby/rodziny w zakresie wspierania rodziny przeżywającej trudności w wypełnianiu funkcji opiekuńczo-wychowawczych.2. Świadczenie specjalistycznej pracy socjalnej polegającej m.in. na udzielaniu informacji, konsultacji i doradztwa przy szerokim rozumieniu problemów funkcjonowania rodziny, a w szczególności problemów opiekuńczo-wychowawczych, trudności w prowadzeniu gospodarstwa domowego; skuteczne posługiwanie się przepisami prawa w realizacji tych zadań.3. Świadczenie pracy socjalnej i interwencji w środowisku ze szczególnym uwzględnieniem rodzin przeżywających trudności opiekuńczo-wychowawcze.4. Monitorowanie i koordynowanie działań na rzecz wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej oraz prowadzenie monitoringu sytuacji dziecka z rodziny zagrażonej kryzysem lub przeżywającej trudności w wypełnianiu funkcji opiekuńczo-wychowawczej. 5. Pobudzanie społecznej aktywności i inspirowanie działań samopomocowych w zaspokajaniu niezbędnych potrzeb życiowych rodzin przeżywających trudności opiekuńczo-wychowawcze.
MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W OŚWIĘCIMIU - 2019-09-30 - Oświęcim (małopolskie)
Obsługa linii produkcyjnych w przetwórstwie szkła, prace inwentaryzacyjne, pakowanie, przepakowywanie wyrobów gotowych i wadliwych, prace porządkowo-gospodarcze. Gotowość do pracy w delegacji.
PHU BIZNES-SERWIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-02 - Żary (lubuskie)