PRACOWNIK OCHRONY FIZYCZNEJ - OBIEKT HANDLOWY Kraków oferta pracy SOLID SECURITY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: PRACOWNIK OCHRONY FIZYCZNEJ - OBIEKT HANDLOWY
Wynagrodzenie: 16,1 - 17,3 PLN
Zakres obowiązków: Ochrona obiektu handlowego - linia kas
Data publikacji: 2018-10-17
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: SOLID SECURITY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Podgórska, 31-061 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Ochrona obiektu handlowego - linia kas
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie/Umowa o świadczenie usług
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 16,1 - 17,3 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
12 lub 13 zł/h netto zmiany 06;00-14:00 lub 12:00-22:00
Nazwa stanowiska: PRACOWNIK OCHRONY FIZYCZNEJ - OBIEKT HANDLOWY
Data rozpoczęcia pracy: 22.10.2018
Data zakończenia pracy: 22.01.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: brak lub niepełne podstawowe
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Data dodania oferty pracy: 17.10.2018
Oferta pracy ważna do: 17.11.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 17.10.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 17.10.2018
Podobne oferty pracy
Obsługa osób bezrobotnych i poszukujących pracy, terminowe realizowanie poleceń i korespondencji, prace pomocnicze w zakresie spraw związanych z obsługą klientów PUP, archiwizacja dokumentów.
kontakt przez PUP - 2017-05-04 - Kalisz Pomorski (zachodniopomorskie)
przygotowywanie samochodów do wystawienia w salonie, czyszczenie samochodu oraz czyszczenie siników i pozostałych układów samochodowych. Praca pod presjączasu. Praca na terenie Łodzi i RP
kontakt przez PUP - 2016-11-10 - Łódź (łódzkie)
- prace administracyjno - biurowe,-wsparcie działu jakości ( kontrole spawania, malowania i dokumentacji jakościowej prowadzonych prac),-tłumaczenie podczas spotkań z klientem, -tłumaczenie na budowie, spraw bieżących pomiędzy pracownikami, kierownikiem budowy i innymi firmami na budowie,-tłumaczenie kontraktów- dokumentacja techniczna i komercyjna,-tłumaczenie dokumentacji BHP,-tłumaczenie korespondencji od klienta, podwykonawców i dostawców,- tłumaczenie protokołów ze spotkańw związku z projektem,- tłumaczenie podczas spotkań zarządu z klientem,- tłumaczenie na budowie, spraw bieżących pomiędzy pracownikami, kierownikiem budowy i innymi firmami na budowie,- organizacja zakwaterowania i podróży dla pracowników,- organizacja materiału i narzędzi do pracy na budowie
"INTOP" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-04 - Rychtal (wielkopolskie)
Prace ogólnobudowlane związane z wznoszeniem budynków mieszkalnych. Praca na terenie całego kraju.
kontakt przez PUP - 2016-05-31 - Tczew (pomorskie)
Prowadzenie dokumentacji dostaw,przyjęcie towaru
kontakt przez PUP - 2018-04-17 - Świebodzin (lubuskie)
Przyjmowanie rachunkow z jednostek oświatowych tj. przedszkoli, szkół podstawowych, poprzez elektroniczny system obiegu dokumentów. Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, archiwizacja i porządkowanie dokumentacji księgowej.
kontakt przez PUP - 2018-04-24 - Oleśnica (dolnośląskie)
obsługa klienta oraz pomoc w kuchni
kontakt przez PUP - 2015-12-09 - Pułtusk (mazowieckie)
ochrona obiektu przemysłowego
kontakt przez OHP - 2016-10-20 - Gdańsk (pomorskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: 1. Przygotowanie procesu inwestycyjnego, w tym uzyskanie wymaganych prawem pozwoleń, zezwoleń i decyzji.2. Gromadzenie dokumentacji związanej z procesem inwestycyjnym prowadzonym przez gminę.3. Kontrola przebiegu inwestycji gminnych prowadzonych na terenie Gminy.4.Organizowanie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych.5.Przygotowywanie i monitorowanie umów z wykonawcami uczestniczącymi w procesie inwestycyjnym.6.Udział w odbiorach częściowych i końcowych.7.Rozliczanie zadań inwestycyjnych realizowanych ze środków własnych i przy udzialeśrodków zewnętrznych kontrola wydatków pod względem merytorycznym legalności i zgodności z ustawa Prawo zamówień publicznych.8. Nadzór nad stanem technicznym sieci kanalizacyjnej i wodociągowej w zakresie:a) uzgadniania planów modernizacji sieci kanalizacyjnej i wodociągowej,b) współpracy z PK Mierzeja Sp-ka z o.o. i CWŻ w zakresie budowy i konserwacji urządzeń kanalizacyjnych i wodociągowych na terenie Gminy Stegna oraz uzgadniania możliwości podłączania posesji do istniejącej sieci kanalizacyjnej i wodociągowej, c) sprawozdawczości w zakresie realizacji inwestycji, d) opracowania sprawozdania z realizacji Krajowego Programu Oczyszczania Ścieków Komunalnych (KPOŚK),e) gromadzenie dokumentów i opracowań dotyczących przeprowadzonych badań założeń i analiz w zakresie pozyskiwania źródeł energii i innych.9. Współpraca w realizacji zadań finansowanych z funduszu sołeckiego w zakresie konsultacji procesu inwestycyjnego. 10. Przygotowywanie projektów uchwał, zarządzeń i regulaminów w sprawach wynikających z zakresu obowiązków.11. Dokonywanie wstępnej oceny celowości operacji gospodarczych powodujących powstanie zobowiązań związanych z inwestycjami.Wymagane dokumenty i oświadczenia:1. Życiorys CV (wraz z podaniem numeru telefonu kontaktowego).2. List motywacyjny.3. Kwestionariusz osobowy według wzoru dostępnego na stronie (bip.stegna.pl) lub w siedzibie Urzędu Gminy w Stegnie w referacie społeczno-organizacyjnym (pok.15, I p.)4. Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, kwalifikacje, doświadczenie zawodowe (kopie świadectw pracy potwierdzających staż pracy lub zaświadczenie o aktualnym zatrudnieniu).5. Oświadczenie o posiadanej pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych oraz że nie był prawomocnie skazany za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.6. Oświadczenie o niekaralności za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe.7. Oświadczenie, iż stan zdrowia kandydata pozwala mu pracować na danym stanowisku. 8. Oświadczenie zgoda na przetwarzanie danych osobowych wg poniższego wzoru:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 922 ze zm.) oraz ustawą z dnia 22.03.1990 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 902 ze zm.).Oświadczenia winny być podpisane własnoręcznie.Warunki zatrudnienia: - w pełnym wymiarze, zatrudnienie na czas określony do czasu powrotu do pracy nieobecnego pracownika;- przed zawarciem umowy o pracę kandydat będzie zobowiązany do przedłożenia zaświadczenia o niekaralnościWymogi formalne:1. Wymagane dokumenty należy złożyć lub przesłać zamkniętej kopercie z dopiskiem: Nabór na zastępstwo za nieobecnego pracownika na stanowisko pracownika ds. inwestycji w terminie do dnia 20 lutego 2018 r. do godz. 10.00 (decyduje data złożenia przez kandydata wymaganych dokumentów bezpośrednio w siedzibie Urzędu, a w przypadku, gdy zostały nadane drogą pocztową, za datę ich złożenia uważa się datę wpływu do Urzędu) na adres: Urząd Gminy w Stegnie, 82-103 Stegna, ul. Gdańska 34. Zgłoszenia dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane.2. Informację o zakwalifikowaniu się do następnego etapu można uzyskać pod tel. 055 2478171 wew.14Termin rozmowy kwalifikacyjnej ustala się na dzień 21 lutego 2018 r. na godz. 10.003. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (bip.stegna.pl) oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy w Stegnie, ul. Gdańska 34, 82-103 Stegna.
Gmina Stegna - 2018-02-15 - Stegna (pomorskie)
Prace porządkowe.
Pałac Mierzęcin NOVOL SP. Z O.O. Spółka Komandytowa - 2018-02-22 - Mierzęcin (lubuskie)
zapoznanie z obiegiem dokumentów w przedsiebiorstwie, gromadzenie dokumentacji oraz informacji elektronicznej, posługiwanie się podstawową dok. finansowo-księgową
kontakt przez PUP - 2016-03-11 - Płock (mazowieckie)
Dozór powierzonego mienia - praca na terenie Torunia
Krajowe Biuro Ochrony Asekuracja - Maxpol Sp. z o. o. - 2016-11-21 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
praca na kuchni, na obsłudze, możliwość pracy na nockach.
BAKS Restauracje McDonald's - 2017-02-20 - Chojnice (pomorskie)
Wyszukiwanie nowych lokalizacji reklamowych, podnośniki, uzgadnianie miejsc wskazanych przez klientów firmy, prace biurowe + prace w terenie. Zlecenia na terenie Polski.Umowa zlecenie lub umowa o pracę na okres próbny.Nienormowany czas pracy.
Agencja Reklamy FUX Sp. z o.o. - 2018-04-04 - Gliwice (śląskie)
produkcja konstrukcji stalowych
And Sp. z o.o. Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe - 2016-05-13 - Bytom (śląskie)
Wykonywanie prac remontowo-budowlanych, murowanie, układanie gresu i terakoty, malowanie, szpachlowanie, tynkowanie. Praca w nienormowanych godzinach, również w delegacjach na terenie całego kraju. Pracodawca zapewnia zakwaterowanie.
kontakt przez PUP - 2017-12-01 - Gołąbek (mazowieckie)
Prace ogólno budowlane
ZAKŁAD USŁUG REMONTOWYCH I PRODUKCYJNYCH "ZURIP" SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-07-07 - Opatów (świętokrzyskie)
Obsługa klienta, raportowanie zamówień, obsługa bazy klientów oraz bazy towarów. Wymagania: doświadczenie biurowe, j. angielski - podstawowy, prawo jazdy kat.B, obsługa kasy fiskalnej, znajomość motoryzacji, znajomość pakietu MS Office.
AUTOTRONIC SERVICE POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-03 - Rumia (pomorskie)
sprzątanie mechaniczne hali, czyszczenie powierzchni płaskich
kontakt przez OHP - 2018-04-19 - Chorzów (śląskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-02-21 - Barcin (kujawsko-pomorskie)
wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2017-04-26 - Kraków (małopolskie)
- Drobne prace biurowe, kserowanie, segregowanie i archiwizacja dokumentów, weryfikacja paragonów fiskalnych, weryfikacja zestawień, itp. Praca w Katowicach (Centrum).- Wynagrodzenie: 2100 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Istnieje możliwość zatrudnienia w niepełnym wymiarze czasu pracy (1/2, etatu do uzgodnienia z osobą zainteresowaną pracą).- Praca w godzinach: 8:00-16:00. Wymagania: wykształcenie średnie. Znajomość Excel. Kontakt e-mail: justyna.przesmycka (at) atafinance.pl
ATA ACCOUNTING SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-06-14 - Katowice (śląskie)
murowanie, gładzie, wykończenia, tynki, kafelkowanie
OGELBUD Firma Budowlana - 2016-09-21 - Świętochłowice (śląskie)
Ogólne prace budowlane.
kontakt przez PUP - 2017-08-21 - Łódź (łódzkie)
Prowadzenie dokumentacji biura, obsługa systemu CRM Bitrix oraz kontakt z klientami firmy w celu dokompletowania dokumentacji, prowadzenie archiwum dokumentów firmy oraz sporządzanie raportów z działalności biura, skanowanie korespondencji biurowej oraz jej systematyzacja, odbiór dokumentów na terenie Warszawy oraz woj. mazowieckiego
SKALSA Sp. z o.o. - 2018-04-26 - Ząbki (mazowieckie)
wykonywanie napraw sprzętu budowlanego i samochodów oraz drobne roboty spawalnicze, wymagane uprawnienia spawacza
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE "CAKO" Sp. z o.o. - 2017-02-15 - Polanica-Zdrój (dolnośląskie)
Prace ogólnobudowlane.
Usługi Remontowo-Budowlane Karczewski Bogdan - 2016-08-26 - Rybno (warmińsko-mazurskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2018-04-27 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Prace montażowe i produkcyjne, kontrola jakości.
kontakt przez OHP - 2017-01-17 - Sosnowiec (śląskie)
montaż pralek i lodówek
kontakt przez OHP - 2017-12-01 - Biskupice Podgórne (dolnośląskie)