PRACOWNIK MAGAZYNOWY Kamocin oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: PRACOWNIK MAGAZYNOWY
Wynagrodzenie: od 1 300 PLN
Zakres obowiązków: -prace magazynowe, z obsługą separatora aerodynamicznego SAD-7,-przygotowywanie towaru do wysyłki,-rozładunek i załadunek;
Data publikacji: 2020-05-26
Lokalizacja: Kamocin (łódzkie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Kamocin, powiat: piotrkowski, woj: łódzkieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
-prace magazynowe, z obsługą separatora aerodynamicznego SAD-7,-przygotowywanie towaru do wysyłki,-rozładunek i załadunek;
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 300 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: PRACOWNIK MAGAZYNOWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kamocin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 10
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: piotrkowski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1010
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: robotnik magazynowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 11.06.2020
Data zakończenia pracy: 10.06.2021
wymagania_wymaganiaDodatkowe_wyksztalcenia_0: podstawowe, brak
wymagania_wymaganiaDodatkowe_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
min. 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w pracy na podobnym stanowisku
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
danePracodawcy_nip: 7712783166
danePracodawcy_regon: 10049272100000
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Piotrkowie Trybunalskim
Adres pracodawcy:
Dmowskiego 27, 97-300 Piotrków Trybunalski, powiat: m. Piotrków Trybunalski, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV + skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 10
Powiat pracodawcy: m. Piotrków Trybunalski
danePracodawcy_kodPowiatu: 1062
Gmina pracodawcy: Piotrków Trybunalski
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Piotrków Trybunalski
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0967430
Ulica pracodawcy: Dmowskiego
Numer budynku pracodawcy: 27
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Piotrkowie Trybunalskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|933304
Zawód wykonywany przez pracownika: robotnik magazynowy
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 26.05.2020
Oferta pracy ważna do: 16.06.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 26.05.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 26.05.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?19ba730669dc6b255861bb272d0c598d
Podobne oferty pracy
Wykształcenie średnie
kontakt przez PUP - 2018-01-29 - Racibórz (śląskie)
Wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Kraków (małopolskie)
Wymagane doświadczenie zawodowe; prace murarskie, tynkarskie, dekarskie, malarskie; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
P.P.H.U. ELGIT KUCHARCZYK KRZYSZTOF - 2018-10-03 - Gliwice (śląskie)
utrzymanie porządku i dezynfekcja hal produkcyjnych środkami chemicznymi zgodnie z zasadami bezpieczeństwa i higieny
WIPASZ SPÓŁKA AKCYJNA Zakład Drobiarski w Mławie - 2020-05-04 - Mława (mazowieckie)
Praca na maszynie
SAPO PRECISION Sp. z o. o.- Sp.k. - 2018-07-18 - Dąbrówka Wielka (łódzkie)
formowanie wyrobów ceramicznych
HR Global Group Sp. z o.o. - 2018-11-23 - Krasnystaw (lubelskie)
rozładunki i załadunki surowców, przygotowanie do wysyłki i załadunek wyrobów gotowych, kontrola dokumentów wysyłkowych, dbanie o porządek na stanowisku pracy
MARCONI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-03-26 - Kwidzyn (pomorskie)
-nawiązywanie kontaktu z klientem poprzez rozmowę telefoniczną (pozyskiwanie klientów);-sporządzanie dokumentów i protokołów odpowiadających wykonywanemu zadaniu;-udzielanie informacji o usługach firmy;-prowadzenie obsługi administracyjnej i dokumentacji personalnej pracowników, tj.: podpisywanie umów, kompletowanie dokumentów, sporządzanie zestawień czasu pracy.
"MIDAS" Międzynarodowe Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe - 2019-04-16 - Nidzica (warmińsko-mazurskie)
pracownik porządkowy - sprzątanie sklepu
"ERA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-03 - Katowice (śląskie)
Obsługa klienta na sali sprzedaży, obsługa kasy fiskalnej, dbanie o jakość i ekspozycję towarów.
Stokrotka Sp. z o. o. - 2015-12-03 - Łomża (podlaskie)
Zapoznanie ze schematem i regulaminem organizacyjnym PKS oraz regulaminem pracy. Przeszkolenie bhp i ppoż. Obsługa magazynu. Wystawianie dokumentów magazynowych. Fakturowanie usług wykonanych przez stację obsługi i rozliczanie płatności. Obsługa komputera - pakiet Office.
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Grodzisk Mazowiecki (mazowieckie)
Utrzymanie porządku na terenie obiektu
kontakt przez PUP - 2015-12-08 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
współpraca z piekarzem, przygotowywanie produktów, pakowanie produktów, pomoc w piekarni
"SPEC" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA W DĄBRÓWKACH - 2017-06-21 - Dąbrówki (podkarpackie)
- nadzór nad systememzarzadzania ruchem drogowym i transportem- nadzór nad prawidłowością wdrażania i realizacji projektów sygnalizacji świetlnych- planowanie i współdziałanie w zakresie planów rozbudowy systemu ITS- współpraca z Wydziałami ZDMiKP w zakresie dynamicznej informacji pasażerskiej przy wdrażaniu komunikatów specjalnych- współpraca z dostawcą danych w systemie ITS przy wykonaniu raportów poprawności funkcjonowania systemu, realizacji priorytetów tramwajowych oraz analizach ruchowych na potrzeby ZDMiKP- wykonywanie badań terenowych w zakresie ruchu drogowego za pomocą dostępnych urządzeń pomiarowych oraz pojazdu MCN (mobilnego centrum nadzoru ruchu)- analizowanie sytuacji ruchowych na podstawie dostępnych narzędzi systemowych i wizualizacyjnych Centrum Zarządzania Ruchem i Transportem (CZRiT)- udzielanie odpowiedzi na korespondencję dotyczącą zakresu Centrum Zarządzania Ruchem i Transportem (CZRiT) oraz archiwizacja dokumentów- opiniowanie projektów sygnalizacji świetlnej planowanych do wdrożenia przez ZDMiKP- opracowywanie zmian w organizacji ruchu na potrzeby własne ZDMiKP- sporządzanie sprawozdań, raportów i informacji z zakresu prowadzonych sprawInformacja o warunkach pracy na danym stanowisku:- usytuowanie stanowiska pracy: przy ul. Toruńskiej 174a, budynek wielopiętrowy, schody i winda- obsługa urządzeń wyposażonych w monitory ekranowe- praca wymagająca dobrej ostrości wzroku, wyjazdów w teren, odporności na stresWskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w miesiacu czerwcu 2019 roku, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnychwynosił mniej niż 6%
Zarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej w Bydgoszczy - 2019-08-09 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Montowanie z części filtrów. Forma kontaktu z pracodawcą: osobiscie w godz. 9:00-15:00.
ULTRAMARE Sp. z o. o. - 2016-07-26 - Szemud (pomorskie)
Obsługa maszyn i urządzeń przy produkcji komponentów do obuwia
KREATOR KOMPONENTY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-10 - Sułkowice (małopolskie)
Prace wykończeniowe, malowanie, układanie płytek, układanie paneli podłogowych. Około 100 godzin pracy miesięcznie, praca w godz.: 8:00-16:00.
kontakt przez PUP - 2019-09-10 - Wrocław (dolnośląskie)
rozbiórka dostarczonych części elektronicznych, segregacja towaru zgodnie z wytycznymi, tłumaczenie tabliczek znamionowych i instrukcji obsługi
TDM Electronics S.A. - 2019-07-16 - Rembertów (mazowieckie)
jw.
Pharmacy laboratories s.c. - 2018-08-01 - Warszawa (mazowieckie)
Pomoc przy robotach ciesielskich, murarskich, zbrojarskich, obsługa sprzętu budowlanego, prace ogólnobudowlane, praca w godz. 7-15.Prtaca na terenie Opola oraz woj.opolskie
PB BAUMAR Sp. z o.o. Sp. K - 2016-08-31 - Polska Nowa Wieś (opolskie)
Montaż/demontaż komponentów Weryfikacja pierwszych sztuk zgodnie z procedurami Kontrola stanu maszyn, zgłaszanie uszkodzeń do przełożonego Aktualizacja wskaźników jakości (karty kontroli) Praca na stanowisku według instrukcji stanowiskowych Realizacja planów produkcyjnych i ich raportowanie Przestrzeganie prawidłowego przepływu materiałów Weryfikacja odrzuconych części zgodnie z instrukcjami kontroli
kontakt przez PUP - 2018-05-02 - Legnickie Pole (dolnośląskie)
Wykonywanie prac związanych z produkcją elementów z metali kolorowych.
kontakt przez PUP - 2018-09-01 - Wolica (mazowieckie)
Pracownik administracyjno-biurowy (staż)
kontakt przez PUP - 2016-04-06 - Tychy (śląskie)
kontrolowanie i utrzymywanie porządku na terenie osiedla (trawniki, altana, ognisko, plaża, itp), kontrolowanie terminowości wywozu śmieci oraz wyrzucanie śmieci z małych koszy osiedlowych, kontrola i doraźne naprawy elementów małej architektury na osiedlu – plac zabaw, kwietniki, ławki, kosze, ogrodzenie, itp., wykonywanie doraźnych prac zleconych przez APION – np. montaż hamaków, montaż oznakowania na terenie osiedla, montaż ozdób świątecznych, czyszczenie reklam na trasie dojazdowej, pomoc przy imprezach organizowanych na terenie osiedla, opieka nad ogrodem, obsługa – sprzedaż warzyw z ogrodu organicznego, obsługa – wynajem i serwis łódek na potrzeby gości wynajmujących domki, obsługa – wynajem i serwis rowerów na potrzeby gości wynajmujących domki
APION SP. ZOO SKA - 2018-08-29 - Barkocin (pomorskie)
Sortowanie owoców
Agrana Fruit Polska Sp. z o.o. - 2017-05-10 - Bielsk Podlaski (podlaskie)
Wprowadzanie danych do systemu firmowego otrzymanych od specjalistów ds. sprzedaży. Telefoniczne umawianie spotkań handlowych.
kontakt przez PUP - 2018-02-15 - Stalowa Wola (podkarpackie)
Przeprowadzanie audytów na poszczególnych wydziałach szwalni(przyjęcia towaru na magazyn,produkcję, wysyłka).Realizacja audytów procesu/produktu/rekwalifikacji, tworzenie raportów z audytów.Opracowywanie, wprowadzanie, wycofywanie, aktualizacja wzorów poglądowych, katalogów.
Bader Polska Sp.z o.o. - 2018-02-16 - Nowa Sól (lubuskie)
Sprzątanie u klienta
kontakt przez PUP - 2017-07-03 - Obrzycko (wielkopolskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: 1. Nadzór nad stanem technicznym sieci dróg gminnych i mostów oraz prowadzenie spraw w zakresie:a) prowadzenia ewidencji dróg i mostów gminnych,b) podejmowanie działań w celu ustalenia kategorii dla dróg gminnych2. Prowadzenie ewidencji przystanków autobusowych.3. Prowadzenie postępowań w zakresie:a) wydawania zezwoleń na zajęcie pasa drogowego,b) wydawania decyzji na lokalizacje przyłączy,c) wydawania decyzji na ustanowienie zjazdów z dróg gminnych oraz uzgadniania istniejących zjazdów z dróg gminnych.4. Koordynacja systemu komunikacyjnego w gminie:1) Realizacja spraw z zakresu wprowadzania uzupełniania i zmiany organizacji ruchu drogowego na drogach gminnych.2) Wymian i uzupełnianie oznakowania drogowego i elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego na drogach gminnych.3) Organizacja i nadzór nad funkcjonowaniem stref płatnego parkowania.4) Nadzór nad zimowym utrzymaniem dróg i chodników.5) Prowadzenie spraw związanych z korzystaniem z przystanków komunikacyjnych przez przewoźników.5. Naliczania opłat i kar pieniężnych za zajęcie pasa drogowego.6. Uzgodnienia dotyczące ustawiania reklam i tablic informacyjnych w pasie drogowym;7. Utrzymania i poprawy nawierzchni dróg.8. Nadzór nad utrzymaniem i stanem technicznym urządzeń melioracyjnych.9. Prowadzenie ewidencji wód i urządzeń melioracji wodnych.10. Udział w pracach gminnego zespołu reagowania kryzysowego w zakresie ochrony przed powodzią11. Współpraca w realizacji zadań finansowanych z funduszu sołeckiego.12. Terminowe dostarczanie zestawień do prawidłowego wystawiania faktur VAT w celu rozliczenia podatku od towarów i usług.13. Przygotowywanie projektów uchwał, zarządzeń i regulaminów w sprawach wynikających z zakresu obowiązków.14. Kontrola pod względem merytorycznym, legalności i zgodności z ustawą Prawo zamówień publicznych spraw w zakresie zajmowanego stanowiska.15. Dokonywanie wstępnej oceny celowości operacji gospodarczych powodujących powstanie zobowiązań związanych ze sprawami prowadzonymi na zajmowanym stanowisku pracy.16. Rozliczanie otrzymanych i udzielanych dotacji na zadania realizowane w ramach zakresu czynności.Wymagane dokumenty i oświadczenia:1. Życiorys CV (wraz z podaniem numeru telefonu kontaktowego).2. List motywacyjny.3. Kwestionariusz osobowy według wzoru dostępnego na stronie (bip.stegna.pl) lub w siedzibie Urzędu Gminy w Stegnie w referacie społeczno-organizacyjnym (pok.15, I p.)4. Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, kwalifikacje, doświadczenie zawodowe (kopie świadectw pracy potwierdzających staż pracy lub zaświadczenie o aktualnym zatrudnieniu).5. Oświadczenie o posiadanej pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych oraz że nie był prawomocnie skazany za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.6. Oświadczenie o niekaralności za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe.7. Oświadczenie, iż stan zdrowia kandydata pozwala mu pracować na danym stanowisku. 8. Oświadczenie zgoda na przetwarzanie danych osobowych wg poniższego wzoru:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 922 ze zm.) oraz ustawą z dnia 22.03.1990 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 902 ze zm.).Oświadczenia winny być podpisane własnoręcznie.Warunki zatrudnienia: - w pełnym wymiarze, zatrudnienie na czas określony do czasu powrotu do pracy nieobecnego pracownika;- przed zawarciem umowy o pracę kandydat będzie zobowiązany do przedłożenia zaświadczenia o niekaralnościWymogi formalne:1. Wymagane dokumenty należy złożyć lub przesłać zamkniętej kopercie z dopiskiem: Nabór na zastępstwo za nieobecnego pracownika na stanowisko pracownika ds. dróg i melioracji w terminie do dnia 23 lutego 2018 r. do godz. 10.00 (decyduje data złożenia przez kandydata wymaganych dokumentów bezpośrednio w siedzibie Urzędu, a w przypadku, gdy zostały nadane drogą pocztową, za datę ich złożenia uważa się datę wpływu do Urzędu) na adres: Urząd Gminy w Stegnie, 82-103 Stegna, ul. Gdańska 34. Zgłoszenia dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane.2. Informację o zakwalifikowaniu się do następnego etapu można uzyskać pod tel. 055 2478171 wew.14Termin rozmowy kwalifikacyjnej ustala się na dzień 26 lutego 2018 r. na godz. 10.003. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (bip.stegna.pl) oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy w Stegnie, ul. Gdańska 34, 82-103 Stegna.
Gmina Stegna - 2018-02-14 - Stegna (pomorskie)
obsługa klienta, wykładanie towarów na półkach w sklepie, praca na kasie, kontrolowanie terminów ważności towarów. Drobne czynności porządkowe.
kontakt przez PUP - 2019-06-11 - Kleszczów (łódzkie)