PRACOWNIK HALI Wałbrzych oferta pracy kontakt przez OHP
Stanowisko: PRACOWNIK HALI
Wynagrodzenie: do 14 PLN
Zakres obowiązków: Wykładanie towaru na półkach w markecie spożywczym , drobne prace porządkowe
Data publikacji: 2017-05-08
Lokalizacja: Wałbrzych (dolnośląskie)
Pracodawca: kontakt przez OHP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wałbrzych, powiat: m. Wałbrzych, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wykładanie towaru na półkach w markecie spożywczym , drobne prace porządkowe
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 14 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Wynagrodzenie 14zł/brutto/h
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: PRACOWNIK HALI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wałbrzych
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wałbrzych
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pracownik agencji pracy tymczasowej
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 14 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 09.05.2017
Nazwa pracodawcy: kontakt przez OHP
Sposób aplikowania: kontakt przez OHP
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Młodzieżowe Biuro Pracy Wałbrzych
Adres pracodawcy:
al. Wyzwolenia 38, 58-300 Wałbrzych, powiat: m. Wałbrzych, woj: dolnośląskie
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: OHP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Wałbrzych
Gmina pracodawcy: Wałbrzych
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wałbrzych
Ulica pracodawcy: al. Wyzwolenia
Numer budynku pracodawcy: 38
Oferta zgłoszona przez: Młodzieżowe Biuro Pracy Wałbrzych
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 20
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik agencji pracy tymczasowej
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 08.05.2017
Data dodania oferty pracy: 08.05.2017
Oferta pracy ważna do: 31.05.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 08.05.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 05.05.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Wymagane wykształcenie minimum średnie,znajomość języka angielskiego w stopniu podstawowym obsługa programów handlowych i Allegro. Charakterystyka pracy: wystawianie faktur, obsługa sklepu internetowego i Allegro , obsługa konta na Facebooku. Wysokość wynagrodzenia 2000zł + premia. Kontakt z pracodawcą e-mailowy: delis.biuro (at) gmail.com.
DELIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIA - 2017-08-08 - Rybnik (śląskie)
Celem stanowiska pracy jest:1.Prowadzenie spraw z zakresu obsługi administracyjnej i spraw organizacyjnych Ośrodka;2.Prowadzenie spraw z zakresu zamówień publicznych Ośrodka.II. Zakres szczegółowych obowiązków na zajmowanym stanowisku pracy:1.Obsługa spraw z zakresu zamówień publicznych w tym przygotowanie sprawozdań o udzielonych zamówieniach publicznych;2.Prowadzenie ewidencji ilościowo-wartościowej środków trwałych;3.Prowadzenie gospodarki rzeczowymi składnikami majątkowymi Ośrodka i likwidacja zużytych składników;4.Prowadzenie rejestrów: zamówień publicznych, wydatków strukturalnych, faktur, podróży służbowych; 5.Gromadzenie umów zawieranych przez Ośrodek;6.Kontrola pod względem merytorycznym dokumentów księgowych;7.Przygotowywanie wniosków o zaangażowanie środków (kontrola wstępna wydatków);8.Opracowywanie projektów zarządzeń wewnętrznych Dyrektora i prowadzenie ich rejestru,9.Prowadzenie spraw związanych z bieżącą obsługą środków pieniężnych, sporządzanie raportów kasowych;10.Dokonywanie zakupów bieżących materiałów i środków niezbędnych do funkcjonowania Ośrodka;11.Obsługa urządzeń biurowych oraz zabezpieczenie napraw, przeglądów technicznych i konserwacji urządzeń poligraficznych, sprzętu komputerowego i sprzętu telekomunikacyjnego; 12.Prowadzenie ewidencji pieczątek oraz ich aktualizowanie;13.Udzielanie informacji, kierowanie do innych pracowników wg właściwości;14.Obsługa łączności telefonicznej, telefaksowej i e-mailowej, w tym obsługa konta poczty elektronicznej Ośrodka; 15.Systematyczne prowadzenie powierzonej dokumentacji zgodnie z przepisami prawa.III. Zakres okresowych obowiązków pracownika związany z zastępstwem innego pracownika w szczególności: 1.Obsługa sekretariatu;2.Wykonywanie czynności recepcyjnych;3.Ustalanie i prowadzenie kalendarza;4.Wykonywanie czynności kancelaryjnych;5.Prowadzenie składnicy akt.
POMORSKI OŚRODEK ADOPCYJNY W GDAŃSKU - 2016-07-15 - Gdańsk (pomorskie)
sporządzanie list płac i deklaracji ZUS
BIŃKOWSKI KANCELARIA PODATKOWA MIROSŁAW BIŃKOWSKI - 2017-11-17 - Kowal (kujawsko-pomorskie)
Specjalistyczne i kompleksowe czyszczenie elementów linii produkcyjnej oraz hali. Praca trzyzmianowa od poniedziałku do niedzieli w Bielsku-Białej (grafik do ustalenia).
Voith Industrial Services Sp. z o.o. - 2016-06-16 - Bielsko-Biała (śląskie)
produkcja karmy dla zawierząt
kontakt przez PUP - 2016-10-24 - Malbork (pomorskie)
zaopatrywanie w towar działów sprzedażowych w tym dostarczanie towaru z magazynu, kontrolowanie etykiet cenowych i terminów ważności, wykonywanie czynności porządkowych na terenie sklepu
Firma "Bartosz" Bartosz Szewczyk - 2017-03-13 - Tuchorza (wielkopolskie)
Podstawowe czynności administracyjno-porządkowe. Zatrudnienie od lutego 2017r w ramach umowy o pracę na czas określony 1 miesiąc. System pracy równoważny, jedna zmiana w godzinach 15.00-06.00.
SPEDYCJA I TRANSPORT "DRAGON" MIROSŁAW WÓJCIK, JAKUB WÓJCIK SPÓŁKA JAWNA - 2017-01-26 - Piła (wielkopolskie)
Współpraca z osobami ukraińsko języcznymi; drobne prace biurowe między innymi: utrzymanie czystości w obiektach, obsługa urządzeń biurowych, sporządzanie zamówień dotyczących artykułów chemiczno- biurowych.
kontakt przez PUP - 2018-09-17 - Ożarów Mazowiecki (mazowieckie)
prowadzenie rozmów z kontrahentami, prace administracyjne
"ADECCO POLAND" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-17 - Mareza (pomorskie)
Obsługa komputera, fakturowanie, obsługa klientów. Wymagane: umiejętność obsługi komputera. Praca - Boczów, Trasa 92 (obok stacji Lotos). Tel.: 696 015 359 Iwona Zakrzewska. Adres e-mail: iwona.zakrzewska (at) polmaxsa.pl
POLMAX SPÓŁKA AKCYJNA SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA - 2017-06-21 - Boczów (lubuskie)
prace porządkowe, pomoc na stolarni, wykonywanie elementów na stoiska, ładunek i rozładunek elementów na samochody
MADAR Dariusz Witkowski - 2018-07-10 - Kostrzyn (wielkopolskie)
praca na załadunku i wyładunku
NOVA POLSKA SP. Z.O.O - 2017-02-14 - Środa Wielkopolska (wielkopolskie)
obsługa maszyn budowlanych,konserwacja i kontrola stanu technicznego maszyn(umiejętność prowadzenia maszyn budowlanych)
P.P. "LE-GUM" Tomasz Leśniak - 2017-04-07 - Skwierzyna (lubuskie)
jw.
INSTALATOR-SERVICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-07 - Warszawa (mazowieckie)
Pracownik kancelaryjny
kontakt przez PUP - 2016-10-28 - Pawłów (opolskie)
składanie i malowanie gotowych produktów, pakowanie
kontakt przez OHP - 2017-02-06 - Żnin (kujawsko-pomorskie)
Przygotowywanie zapiekanek oraz utrzymywanie stanowiska pracy w czystości.
BIM INVESTMENTS Sp. z o.o. - 2018-08-31 - Chotomów (mazowieckie)
Pomoc przy montażu ogrodzeń panelowych (również do przyuczenia). Wynagrodzenie: 12 zł brutto/godz.
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE „ KOW-BUD” SŁAWOMIR KOWALCZY - 2016-10-25 - Mroczeń (wielkopolskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2017-09-29 - Kępice (pomorskie)
jw.
1.PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE SOS BARWIT BARBARA JAKUBCZAK; 2.PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE BARWIT 1 - SPÓŁKA CYWILNA - 2016-11-17 - Warszawa (mazowieckie)
1)wspieranie procesu usamodzielnienia osób opuszczających pieczę zastępczą oraz placówki, o których mowa w art. 88 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej,2)prowadzenie postępowań administracyjnych z zakresu przyznawania świadczeń osobom opuszczającym pieczę zastępczą oraz osobom, o których mowa w art. 88 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej, 3)prowadzenie postępowań w zakresie przyznawania miejsc w mieszkaniu chronionym oraz dokonywanie ocen sytuacji użytkowników mieszkania chronionego,4)przeprowadzanie wywiadów środowiskowych oraz ich aktualizacji na potrzeby postępowań prowadzonych przez jednostkę,5)kierowanie dzieci do instytucjonalnej pieczy zastępczej i prowadzenie niezbędnej w tym zakresie dokumentacji,6)kontrola merytoryczna powiatowych placówekUmowa od 01.07.2018 r. do 31.12.2018 r. Godziny pracy 7.30- 15.30.Więcej informacji o naborze na stronie www.bip.pcpr.slupsk.pl w zakładce nabory.
POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE w SŁUPSKU - 2018-04-09 - Słupsk (pomorskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-01-28 - Kurzętnik (warmińsko-mazurskie)
wykonywanie prac budowlanych
EM-BUD STUDIO 2000 EMIL MUSIAŁ - 2016-08-03 - Katowice (śląskie)
sprzedaż usług szkoleniowych, kontakt telefoniczny z klientem, realizacja planów sprzedażowych
ARK JOBS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-09 - Ruda Śląska (śląskie)
do uzgodnienia
Firma Usługowo-Handlowa Kondyjowski Jacek - 2016-06-08 - Sanok (podkarpackie)
Przyjęcie, ocena i klasyfikacja jakości zboża do aktualnej ceny, wystawianie dokumentu PZ, wystawianie faktur dla rolników ryczałtowych, organizacja pracy własnej
Gospodarstwo Rolne w Parcewie Andrzej Brzozowski - 2016-07-14 - Parcewo (podlaskie)
umawianie spotkań handlowychtworzenie kalendarza spotkań
kontakt przez PUP - 2016-05-06 - Bytom (śląskie)
w/g programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-13 - Siemiatycze (podlaskie)
orzeczenie o stopniu niepełnosprawności,miejsce pracy: Ostrów Wielkopolski
MAXUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-18 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Pracownik produkcji
Spółdzielnia Inwalidów "Chegos" - 2018-07-27 - Sokołów Podlaski (mazowieckie)