PRACOWNIK FIZYCZNY - SPRZĄTACZKA Reda oferta pracy DENDROM Sp.z.o.o.


Największy wybór odzieży

Stanowisko: PRACOWNIK FIZYCZNY - SPRZĄTACZKA

Wynagrodzenie: od 13 PLN

Zakres obowiązków: SPRZĄTANIE BUDYNKÓW MIESZKALNYCH WIELORODZINNYCH, UTRZYMANIE CZYSTOŚCI TERENÓW ZIELENI, PARKINGÓW, CHODNIKÓW ITP., PRACE OGRODNICZE– ODCHWASZCZANIE, GRABIENIE, SADZENIE ITP.

Data publikacji: 2017-03-14

Lokalizacja: Reda (pomorskie)

Pracodawca: DENDROM Sp.z.o.o.

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Obwodowa 20, 84-240 Reda, powiat: wejherowski, woj: pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
SPRZĄTANIE BUDYNKÓW MIESZKALNYCH WIELORODZINNYCH, UTRZYMANIE CZYSTOŚCI TERENÓW ZIELENI, PARKINGÓW, CHODNIKÓW ITP., PRACE OGRODNICZE– ODCHWASZCZANIE, GRABIENIE, SADZENIE ITP.

Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie

Zmianowość pracy: nie dotyczy

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 13 PLN

Nazwa stanowiska: PRACOWNIK FIZYCZNY - SPRZĄTACZKA

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Reda

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wejherowski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Reda

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
pozostałe pomoce i sprzątaczki biurowe, hotelowe i podobne

Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 13 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2017

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: zasadnicze zawodowe

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
pracowitość, sumienność, kreatywność, samodzielność

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Inne] : Zbieramy CV. Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

Nazwa pracodawcy: DENDROM Sp.z.o.o.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Pucku

Adres pracodawcy:
Obwodowa 20, 84-240 Reda, powiat: wejherowski, woj: pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: pomorskie

Powiat pracodawcy: wejherowski

Gmina pracodawcy: Reda

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Reda

Ulica pracodawcy: Obwodowa

Numer budynku pracodawcy: 20

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Pucku

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 4

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostałe pomoce i sprzątaczki biurowe, hotelowe i podobne

Data dodania oferty pracy: 14.03.2017

Oferta pracy ważna do: 31.03.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 14.03.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 14.03.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPEDYTOR KRAJOWY - od 4 000 PLN

pozyskiwanie ładunków z giełdy transportowej, sprzedaż ładunków przewoźnikom, nadzór transportów
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "RITEX" Waldemar Michałowski - 2016-02-09 - Legnica (dolnośląskie)

PRACOWNIK PRODUKCJI - od 2 000 PLN

Praca na produkcji przy selekcjonowaniu i montażu elementów z plastiku, praca stojąca.
NEWPLAST POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-28 - Kalisz (wielkopolskie)

PRACOWNIK PRODUKCJI - od 2 400 PLN

Branża AGD praca przy montarzu koszy do zmywarek
kontakt przez PUP - 2017-07-10 - Łódź (łódzkie)

STOLARZ, MURARZ, MALARZ, TYNKARZ, SPAWACZ-523 - od 1 850 PLN

prace ogólnobudowlane + branże
ITS NORBERT PLICHTA - 2016-04-15 - Świdnica (dolnośląskie)

PRACOWNIK PRODUKCYJNY - od 2 100 PLN

- Przygotowanie naważek ręcznych wg planu produkcji (pobieranie surowców z magazynu, wykonywanie naważek i potwierdzanie zgodności wykonania z kartami mieszań, znakowanie i wewnątrzzakładowy transport naważek), - inwentaryzacja dzienna substancji niebezpiecznych i sporządzanie raportów z inwentaryzacji- codzienna kontrola stanu technicznego maszyn i urządzeń- obsługa maszyn i urządzeń ciągu produkcyjnego- codzienne pomiary warunków przechowywania surowców zgodnie z wewnętrznymi uregulowaniami i prowadzenie rejestru
EKOPLON Sp. z o.o. Sp. k. - 2018-05-07 - Grabki Duże (świętokrzyskie)

GŁÓWNY KSIĘGOWY - do 5 000 PLN

prowadzenie obsługi księgowej PKS w Łosicach Sp. z o. o., wykonywanie dyspozycji środkami pienięznymi z rachunków Spółki, sprawowanie kontroli wewnętrznej w zakresie finansowo-księgowym, sporządzanie sprawozdań finansowych w zakresie wydatków, kosztów i dochodów oraz ich analiz okresowych z wykonania zadań i prognozowania zmian w roku obrotowym, przygotowywanie danych do sporządzania planu finansowego, prowadzenie nadzoru w realizacji spraw kadrowo-płacowych pracowników, w tym m in. sporządzaniu list płac i prowadzeniu kart wynagrodzeń, sporządzanie sprawozdań finansowych jednostki, sprawozdań do GUS, sporządzanie bilansów i sprawozdań zbiorczych w realizacji planów, dekretacja i księgowania dokumentacji finansowo-księgowej, nadzór nad obsługą programu PŁATNIK, prowadzenie ksiąg w zakresie środków trwałych, zapewnienie terminowego ściągania należności i dochodzenia roszczeń spornych, , prowadzenie inwentaryzacji składników majątku Spółki, sporządzanie planu finansowego, współpraca z bankami i instytucjami finansowymi, opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych i uchwał organów Spółki, kontrasygnowanie czynności prawnej mogących spowodować powstanie zobowiązań pieniężnych
Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Łosicach Sp. z o.o. - 2017-09-15 - Łosice (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY (PO WER) - 997,4 PLN

Obsługa klientów, prowadzenie sprzedaży internetowej, dbanie o ekspozycje towaru, obsluga e -mail. Praca w godzinach od 10.00 do 18.00
kontakt przez PUP - 2017-02-15 - Brzesko (małopolskie)

POKOJOWA - od 8,84 EUR

Sprzątanie pensjonatu, napełnianie dozowników środkami czystości w łazienkach, drobne pracy techniczne, np. wymiana żarówek w lampkach.
Kräutermühle Inh. Hannelore Motzek - 2018-03-02 - Niemcy (Niemcy)

PRACOWNIK BIUROWY - od 2 000 PLN

wykonywanie czynności zleconych przez pracowników gminy- prace biurowe
kontakt przez PUP - 2017-04-21 - Ulanów (podkarpackie)

PRACOWNIK DZIAŁU ADMINISTRACJI I ROZLICZEŃ (617J) - od 1 850 PLN

Obsługa administracyjno-biurowa,rozliczenia podróży służbowych kierowców,rozliczanie delegacji, przygotowywanie zestawień, zarządzanie korespondencją, obsługa poczty e-mail.
Integral Logistics Sp. z o.o. - 2016-07-28 - Majdan (mazowieckie)

POMOCNIK STOLARZA - od 2 100 PLN

Pomoc przy produkcji mebli. Mile widziane doświadczenie zawodowe Wynagrodzenie do uzgodnienia.
IDŹCZAK - MEBLE Firma P.H.U. Roman Idźczak - 2018-02-14 - Łęka Opatowska (wielkopolskie)

DORADCA TECHNIOLOGICZNO- HANDLOWY - od 3 000 PLN

Pozyskiwanie nowych klientów. Utrzymywanie relacji z pozyskanymi klientami. Prowadzenie prezentacji urządzeń w siedzibie firmy. Udział w przygotowaniach do targów branzowych.
Seron Kołodziejczyk Sp.j. - 2016-10-19 - Stalowa Wola (podkarpackie)

LAKIERNIK - od 3 000 PLN

przygotowanie powierzchni pod gruntowanie i lakierowanie, przygotowanie wyrobu lakierniczego do aplikacji, lakierowanie natryskowe mokre, lakierowanie proszkowe, wykonywanie zaprawek lakierniczych;
SIPMA S.A. - 2017-02-27 - Lublin (lubelskie)

PRACOWNIK I STOPNIA - od 2 000 PLN

Przyjmowanie interesantów i załatwianie ich spraw w zakresie przyjmowania wniosków o świadczenia rodzinne, rejestrowanie poczty, archwizacja, wprowadzanie danych klientów do programu.
kontakt przez PUP - 2017-05-12 - Bielsko-Biała (śląskie)

POMOCNICZY ROBOTNIK BUDOWLANY - od 2 100 PLN

ogólne prace budowlane
Dorota Zdunek-Frączyk, CONCEPT FRĄCZYK - 2018-01-24 - Przechlewo (pomorskie)

SPRZĄTACZKA (1/2 ETATU) - od 1 089 PLN

- Sprzątanie pomieszczeń biurowych, korytarzy, sanitariatów, klatek schodowych, ciągów komunikacyjnych, szatni, mycie okien.- Wynagrodzenie: 1089 zł/brutto + dodatek stażowy. Praca na umowę o pracę na zastępstwo. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%)- Praca w godzinach: 15:00-19:00. Wykształcenie BEZ znaczenia. Doświadczenie NIE jest wymagane -> istnieje możliwość przyuczenia. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (7:00-15:00) (Tel. 32-202-54-32, 32-202-72-14) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Traktorzystów 42, 40-695 Katowice) lub e-mail: dps_zacisze (at) wp.pl
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ "ZACISZE" - 2018-04-24 - Katowice (śląskie)

PRACOWNIK GOSPODARCZY - 997,4 PLN

1. Mycie i dezynfekcja pomieszczeń zakładu.2. Mycie i dezynfekcja urządzeń masarskich.3. Prace gospodarcze wokół zakładu.4. Koszenie trawy, wycinka krzewów.
kontakt przez PUP - 2017-05-04 - Łęczyca (łódzkie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY - od 2 000 PLN

Sprzedaż owoców (głównie jabłek), kontakt z klientem z Ukrainy.
Melon Bud Emilian Ogrodowski - 2016-11-02 - Gdynia (pomorskie)

WYCHOWAWCA W PLACÓWKACH OŚWIATOWYCH, WSPARCIA DZIENNEGO, WYCHOWAWCZYCH I OPIEKUŃCZYCH ORAZ INSTYTUCJACH PIECZY ZASTĘPCZEJ/ WYCHOWAWCA W INTERNACIE - od 2 300 PLN

Wdrażanie młodzieży do nauki, nadzór nad przestrzeganiem przez uczestników regulaminu internatu, realizacja zajęć wychowawczych, organizowanie uczestnikom imprez kultularnych, uczestniczenie w posiedzeniach rady pedagogicznej, organizowanie nauki własnej uczestników, współpraca z rodzicami lub opiekunami
Centrum Kształcenia i Wychowania OHP -Szczawnica i Jabłonka - 2017-04-28 - Szczawnica (małopolskie)

PRACOWNIK TRANSPORTU - 2 000 - 3 500 PLN

pakowanie gotowych konstrukcji stalowych, załadunek konstrukcji do wysyłki, transport bliski
kontakt przez PUP - 2017-10-24 - Chorzów (śląskie)

KIEROWNIK DZIAŁU INFORMATYKI - od 22 606 PLN

Zarządzać i przewidywać operacyjne aspekty organizacji zarządzania usługami, wdrażania i obsługi aplikacji. Zapewnić monitorowanie terminowego zgłaszania incydentów i rezolucji. Zarządzać kosztami infrastruktury i reazlizwać projekty optymalizacji kosztów. Zapewnienie terminowej, dokładnej i spójnej obsługi i prezencji klientom wewnętrznym i zewnętrznym. Brać odpowiedzialność za dostarczanie usług klientom (wewnętrznym i zewnętrznym0. Budować i utrzymywać robocze relacje z członkami zespołu, dostawcami i innymi działami zaangażowanymi w projekty wsparcia. Zarządzać systemowymi umowami o pozom usług. Stworzyć odpowiedni system zarządzania incydentami i problemami. Uczestniczyć w obsłudze incydentów awaryjnych.
kontakt przez PUP - 2017-12-06 - Kraków (małopolskie)

ROBOTNIK GOSPODARCZY - od 2 000 PLN

sprzątanie zewnętrznego oraz wewnętrznego terenu szpitala, prace ogrodnicze , prace konserwatorskie
kontakt przez PUP - 2016-05-30 - Warszawa (mazowieckie)

KIEROWCA - od 1 820 PLN

dowożenie posiłków do szpitali na terenie Krakowa
CATERMED S.A. - 2016-06-07 - Kraków (małopolskie)

PRACOWNIK OCHRONY MIENIA - od 12 PLN

ochrona mienia, doglądanie terenu wokół budynku
kontakt przez OHP - 2016-03-15 - Pyskowice (śląskie)

PRACOWNIK FIZYCZNY - od 1 850 PLN

obróbka i montaż reklam
ALFA OMEGA PRODUCENT REKLAM - 2016-02-02 - Liszki (małopolskie)

OPERATOR WĘZŁA BETONIARSKIEGO - 2 000 - 3 500 PLN

Nadzór nad produkcją mieszanki betonowej.Wymagane uprawnienia na operatora węzła betoniarskiego
Wojno Zbigniew Firma Handlowo-Usługowa "POL-KRUSZ" - 2016-07-04 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)

KONSERWATOR TERENÓW ZIELONYCH - od 13 PLN

wykonywanie wszelkich prac konserwacyjnych zieleni profesjonalnymsprzętem spalinowym.
Opolskie Centrum Usługowe OMEGA Sp. J. A. Krasnopolski i Spółka - 2017-06-06 - Opole (opolskie)

MONTAŻYSTA OKIEN I DRZWI - od 2 000 PLN

montaż i demontaż okien i drzwi, obsługa klienta, pomoc przy produkcji okien PCV
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "VIKKING KTS" Spółka z o. o. - 2017-08-25 - Biała Podlaska (lubelskie)

REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI - od 2 000 PLN

1. Prowadzenie rachunkowości jednostki zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami polegającą na:a) Sporządzaniu, przyjmowaniu, obiegu i kontroli dokumentów w sposób zapewniający właściwy przebieg operacji gospodarczych;b) Dekretowanie i księgowanie dochodów i wydatków jednostki według obowiązującej klasyfikacji budżetowej i planu kont oraz sprawozdawczości finansowej w sposób umożliwiający:- terminowe przekazanie rzetelnych informacji ekonomicznych,- prawidłowe i terminowe dokonywanie rozliczeń finansowych. 2. Wystawianie faktur VAT.3. Prowadzenie ewidencji sprzedaży i zakupu VAT.4. Sporządzanie deklaracji podatkowej VAT-7 i terminowe przekazanie do właściwego Urzędu Skarbowego lub innej instytucji.5. Pomoc w rozliczaniu delegacji służbowych.6. Prowadzenie rejestru druków ścisłego zarachowania.7. Rozliczanie kart drogowych pojazdów Powiatowego Zespołu Szkół Nr 1 w Krzyżowicach. 8. Prowadzenie rozliczeń centralnego ogrzewania.9. Sporządzania wezwań do zapłaty w razie powstania zaległości na koncie.10. Naliczanie odsetek od zaległości.11. Bieżące sporządzanie list dłużników dla radcy prawnego celem wyegzekwowania długu powstałego wobec Powiatowego Zespołu Szkół Nr 1 w Krzyżowicach.12. Bieżąca analiza wykonania planu finansowego wydatków i dochodów jednostki.13. Wykonywanie innych czynności służbowych nie wyszczególnionych w niniejszym zakresie, a wynikających z przepisów dotyczących danego stanowiska pracy zleconych przez Dyrektora Szkoły oraz Głównego Księgowego.14. Bieżące zapoznawanie się ze zmianą przepisów dotyczących wykonywania powierzonych obowiązków służbowych.15. Przestrzeganie tajemnicy służbowej oraz ustawy o ochronie danych osobowych.16. Współpraca z innymi pracownikami Powiatowego Zespołu Szkół Nr 1 w Krzyżowicach w trakcie wykonywania swoich zadań. 17. Obsługa interesantów z zewnątrz i z wewnątrz szkoły z udzielaniem informacji wynikających z zakresu czynności.Oferta dostępna w sali E, A. Oferta przeznaczona także dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności. Miejsce i termin składania dokumentów:Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście lub pocztą, w terminie do dnia 28 lutego 2017 r. (do godz. 15:30), na adres: Powiatowy Zespół Szkół nr 1 w Krzyżowicach, ul. Główna 2, 55-040 Kobierzyce, w kopercie z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko Referent ds. księgowości. Decyduje data faktycznego wpływu oferty do Powiatowego Zespołu Szkół nr 1 w Krzyżowicach, a nie data nadania!Zgłoszenia, które wpłyną do Powiatowego Zespołu Szkół nr 1 w Krzyżowicach po wyżej wymienionym terminie, nie będą rozpatrywane.Nabór będzie prowadzony przez Komisję powołaną przez Dyrektora PZS Nr 1 w Krzyżowicach.Otwarcie kopert nastąpi w dniu 01.03.2017 r. o godz. 10:00.Kandydaci zakwalifikowani na podstawie analizy złożonych dokumentów zostaną poinformowani telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 71 311 84 79.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego we Wrocławiu , na tablicy ogłoszeń w Powiatowym Zespole Szkół nr 1 w Krzyżowicach oraz na stronie internetowej http://www.pzs-krzyzowice.wroc.pl/. Po zakończeniu procesu naboru dokumenty kandydatów zebrane w procesie naboru na stanowisko przechowuje się w Powiatowym Zespole Szkół nr 1 w Krzyżowicach przez okres 3 miesięcy od dnia zakończenia naboru tj. od daty zamieszczenia wyników naboru. Na wniosek kandydata dokumenty mogą zostać odebrane osobiście przed upływem w/w terminu. Po upływie 3 miesięcy dokumenty podlegają brakowaniu z czynności, której Komisja sporządza protokół.
Powiatowy Zespół Szkół Nr 1 w Krzyżowicach - 2017-02-20 - Krzyżowice (dolnośląskie)