PRACOWNIK DZIAŁU OBSŁUGI KLIENTA Polkowice oferta pracy Aquapark Polkowice- Regionalne Centrum Rekreacyjno - Rehabilitacyjne Spółka Akcyjna
Stanowisko: PRACOWNIK DZIAŁU OBSŁUGI KLIENTA
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: 1.Prowadzenie kasy zgodnie z przepisami obrotu pieniężnego i zasadami gospodarki kasowej. 2.Wystawianie faktur VAT zgodnie z zasadami podatkowymi. 3.Rozliczanie klientów z pobytu na hali basenowej, z uwzględnieniem: czasu pobytu, zakresu usług z jakich korzystali zgodnie z aktualnie obowiązującym cennikiem. 4.Przygotowywanie posiłków, prowadzenie sprzedaży towarów oraz artykułów spożywczych w wyznaczonych przez pracodawcęmiejscach oraz obsługa gastronomiczna. 5.Obsługa klienta w zakresie sprzedaży usług basenowych oraz rekreacyjnych. 6.Pomoc klientomw prawidłowym poruszaniu się po obiekcie oraz nadzorowanie prawidłowego korzystania przez klientów i urządzeń znajdujących się naobiekcie. 7.Budowanie dobrych relacji z klientami 8.Udzielanie klientom informacji związanych z usługami
Data publikacji: 2020-02-03
Lokalizacja: Polkowice (dolnośląskie)
Pracodawca: Aquapark Polkowice- Regionalne Centrum Rekreacyjno - Rehabilitacyjne Spółka Akcyjna
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Młyńska 4, 59-101 Polkowice, powiat: polkowicki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1.Prowadzenie kasy zgodnie z przepisami obrotu pieniężnego i zasadami gospodarki kasowej. 2.Wystawianie faktur VAT zgodnie z zasadami podatkowymi. 3.Rozliczanie klientów z pobytu na hali basenowej, z uwzględnieniem: czasu pobytu, zakresu usług z jakich korzystali zgodnie z aktualnie obowiązującym cennikiem. 4.Przygotowywanie posiłków, prowadzenie sprzedaży towarów oraz artykułów spożywczych w wyznaczonych przez pracodawcęmiejscach oraz obsługa gastronomiczna. 5.Obsługa klienta w zakresie sprzedaży usług basenowych oraz rekreacyjnych. 6.Pomoc klientomw prawidłowym poruszaniu się po obiekcie oraz nadzorowanie prawidłowego korzystania przez klientów i urządzeń znajdujących się naobiekcie. 7.Budowanie dobrych relacji z klientami 8.Udzielanie klientom informacji związanych z usługami
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1
Nazwa stanowiska: PRACOWNIK DZIAŁU OBSŁUGI KLIENTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Polkowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: polkowicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Polkowice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: pozostali kasjerzy i sprzedawcy biletów
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała, praca w wolne dni
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 03.02.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: BADANIA SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNE
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: ABC komputera - podstawy obsługi
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Umiejętność 2] : komunikatywność, umiejętność pracy w grupie, kultura osobista, mile widziane doświadczenie w pracy z klientem i umiejętność rozpoznawania jego potrzeb[Umiejętność 1] : umiejętność pieczenia ciast[Inne] : wymagane dokumenty: CV i podanie
Nazwa pracodawcy:
Aquapark Polkowice- Regionalne Centrum Rekreacyjno - Rehabilitacyjne Spółka Akcyjna
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Polkowicach
Adres pracodawcy:
Młyńska 4, 59-101 Polkowice, powiat: polkowicki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: polkowicki
Gmina pracodawcy: Polkowice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Polkowice
Ulica pracodawcy: Młyńska
Numer budynku pracodawcy: 4
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Polkowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali kasjerzy i sprzedawcy biletów
Data dodania oferty pracy: 03.02.2020
Oferta pracy ważna do: 28.02.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 03.02.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 03.02.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?3ece213964542f4c945456d634547110
Podobne oferty pracy
producja, obsuga linii produkcyjnej i pracy
kontakt przez OHP - 2017-08-02 - Biskupice Podgórne (dolnośląskie)
obsługa klienta w sklepie
Firma Handlowo-Usługowa Anna Rados - 2018-07-31 - Bolków (dolnośląskie)
- praca na halach magazynowych - zbieranie kartonów - segregowanie śmieci - zamiatanie i mycie posadzki - utrzymywanieporządku na terenie zewnętrznym: koszenie trawy, odśnieżanie, grabienie, sprzątanie ramp Praca w godzinach: 6:00-14:00, 14:00-22:00
HR VIP sp. z o.o. - 2020-11-24 - Gdańsk (pomorskie)
Patrolowanie drogi, prace remontowe na drodze, sprzątanie poboczy.
Zakład Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego ZABERD S.A. - 2017-11-17 - Bytonia (pomorskie)
absolwent technikum lub szkoły zawodowej po kierunku elektryk, elektromechanik, mile widziana znajomość języka niemieckiego, mile widziane doświadczenie, prawo jazdy kat. B, znajomość obsługi komputera, komunikatywność, bardzo dobra organizacja czasu pracy, chęć do pracy i dalszego rozwoju
ZMK Delikates - 2015-11-04 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
obsługa klienta, prasowanie odzieży , czyszczenie ubrań
kontakt przez OHP - 2017-07-21 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Montaż okien, drzwi, budowa ogrodzeń, prace termoizolacyjne, obróbki tynkarskie, prace związane z konserwacją zieleni, montaż mebli.
DOM HANDLOWY "ARKADIA" ROMAN KWIATKOWSKI - 2016-06-01 - Gąbin (mazowieckie)
pomoc przy opracowaniu koncepcji organizacji magazynu przyjęć, sporzadzanie dokumentów procesów logistycznych, planowanie i obsługiwanie procesów logistycznych związanych z produkcją
kontakt przez PUP - 2019-03-13 - Mielec (podkarpackie)
1) praca socjalna,2) dokonywanie analizy i oceny zjawisk, które powodują zapotrzebowanie na świadczenia z pomocy społecznej oraz kwalifikowanie do uzyskania tych świadczeń,3) udzielanie informacji, wskazówek i pomocy w zakresie rozwiązywania spraw życiowych osobom, które dzięki tej pomocy będą zdolne samodzielnie rozwiązywać problemy będące przyczyną trudnej sytuacji życiowej; skuteczne posługiwanie się przepisami prawa w realizacji tych zadań,4) pomoc w uzyskaniu dla osób będących w trudnej sytuacji życiowej poradnictwa dotyczącego możliwości rozwiązywania problemów i udzielania pomocy przez właściwe instytucje państwowe, samorządowe i organizacje pozarządowe oraz wspieranie w uzyskiwaniu pomocy,5) udzielanie pomocy zgodnie z zasadami etyki zawodowej,6) pobudzanie społecznej aktywności i inspirowanie działań samopomocowych w zaspokajaniu niezbędnych potrzeb życiowych osób, rodzin, grup i środowisk społecznych,7) współpraca i współdziałanie z innymi specjalistami w celu przeciwdziałania i ograniczania patologii i skutków negatywnych zjawisk społecznych, łagodzenie skutków ubóstwa,8) inicjowanie nowych form pomocy osobom i rodznom mającym trudną sytuację życiową oraz inspirowanie powołania instytucji świadczących usługi służące poprawie sytuacji takich osób i rodzin,9) współuczestniczenie w inspirowaniu, opracowaniu, wdrożeniu oraz rozwijaniu regionalnych i lokalnych programów pomocy społecznej ukierunkowanych na podniesienie jakości życia.
GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W BIAŁOBRZEGACH - 2018-07-10 - Białobrzegi (podkarpackie)
sprzątanie pomieszczeń biurowych i pozostałych pomieszczeń znajdujących się w obiekcie oraz terenu przed budynkiem biura z wykorzystaniem profesjonalnego sprzętu czyszczącego; utrzymywanie w czystości pomieszczeń higieniczno-sanitarnych oraz toalet z umywalkami między innymi poprzez dbałość o ogólny wygląd pomieszczeń oraz mycie posadzek i ścian, mycie i dezynfekcja urządzeń sanitarnych i armatury; wyposażanie pomieszczeń sanitarnych w niezbędne środki higieny; usuwanie zgromadzonych odpadków i opróżnianie koszy na śmieci; okresowe mycie okien; używanie profesjonalnego sprzętu czyszczącego i środków czystości (myjących i dezynfekujących) zgodnie z ich przeznaczeniem oraz sposobem stosowania;
kontakt przez PUP - 2020-04-20 - Poznań (wielkopolskie)
Praca biurowa, obsługa sekretariatu, sprzedaż internetowa.
LOFT BRICK COMPANY Adrian Wądołowski - 2020-09-16 - Głuchołazy (opolskie)
czynności w grupie interwencyjnej
UNIA Spółka z o.o. - 2020-05-11 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Koszenie trawy, odśnieżanie, sprzątanie, drobne naprawy, pomoc przy remontach.. Praca w godzinach od 7.00 do 15.00 na terenie powierzonych osiedli mieszkaniowych miasta Siedlce.
kontakt przez PUP - 2019-09-20 - Siedlce (mazowieckie)
Wykształcenie średnie; doświadczenie zawodowe; obsługa bufetu na lodowisku Tafla w Gliwice; ks. sanepidu; dwie zmiany w godz. 8:00-20:00
"INTERCOM" PIOTR JEZIK, MICHAŁ JEZIK, KRZYSZTOF SKROBACKI S.C. - 2016-10-19 - Gliwice (śląskie)
drobne prace budowlane ( kafelkowanie, prace hydrauliczne, konserwatorskie)
Contrast SC J.Kanikuła, J.Parzych - 2019-02-05 - Gdynia (pomorskie)
- kompletowanie zamówień,- pakowanie artykułów medycznych
Trenkwalder & Partner Sp. z o. o. - 2016-01-27 - Katowice (śląskie)
Obsługa klienta, praca z komputerem.
KOWALK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-07-21 - Bartniczka (kujawsko-pomorskie)
.
Stefan Ptaszek "Zakład Produkcyjno-Masarniczy" - 2018-01-31 - Borki (mazowieckie)
prace budowlane
kontakt przez PUP - 2016-09-20 - Stargard (zachodniopomorskie)
Utrzymywanie porządku i czystości wewnątrz i na zewnątrz budynku, pielęgnacja zieleni, wykonywanie rozsadzeń, obsługa sprzętu technicznego.
Eko Komes Sp. z o.o. - 2019-04-18 - Kolnik (pomorskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Opracowywanie rocznej i wieloletniej dokumentacji: planistycznej, szkoleniowej, ewidencyjnej i sprawozdawczej z zakresu reagowania kryzysowego, obronności, obrony cywilnej oraz ochrony przeciwpożarowej.Planowanie i koordynowanie działań Gminnego /zespołu Zarzadzania Kryzysowego w zakresie:Monitorowania zagrożeń, prognozowanie rozwoju sytuacji kryzysowej w gminie oraz prowadzenia akcji informacyjnej dla ludności; Koordynowanie zadań zarzadzania kryzysowego i zadań obronnych realizowanych przez jednostki organizacyjne gminy oraz jednostki podporządkowane i nadzorowane przez Urząd, przewidziane do realizacji zadań obronnych i OC a także przewidziane do udziału w akcjach ratowniczych; Prowadzenia i aktualizowania bilansu sił ratowniczych i środków technicznych niezbędnych do usuwania skutków zagrożeń; Realizowania procedur i programów reagowania kryzysowego oraz współdziałania i alarmowania w czasie stanu klęski żywiołowej lub sytuacji zagrażającej życiu i zdrowiu mieszkańców; Organizowania akcji usuwania skutków klęsk żywiołowych, minimalizowania rozmiaru strat oraz przygotowania warunków umożliwiających koordynowanie pomocy humanitarnej; Funkcjonowania Gminnego Centrum Zarządzania Kryzysowego zapewniającego skuteczne kierowanie akcja ratunkową. Sprawowanie nadzoru nad funkcjonowaniem systemu powiadamiania i alarmowania ludności o wszelkich zagrożeniach. Organizowanie szkoleń oraz koordynowanie przygotowań obronnych komórek organizacyjnych Urzędu, gminnych formacji obrony cywilnej i ich funkcjonowania w sytuacji klęski żywiołowej lub wystąpienia zdarzenia zagrażającego życiu, zdrowiu i mieniu społeczności gminnej. Koordynowanie przedsięwzięć planistycznych i organizacyjnych z zakresu ewakuacji ludności na wypadek powstania masowego zagrożenia dla życia i zdrowia na znacznym obszarze gminy. Koordynowanie planowania i zapewnienia ochrony oraz ewakuacji zabytków i dóbr kultury na wypadek zagrożenia. Realizowanie przedsięwzięć związanych ze świadczeniami na rzecz obronności, obrony cywilnej i akcji kurierskiej w zakresie potrzeb obronnych państwa oraz wynikających z zadań realizowanych przez Wójta. Planowanie i koordynowanie przedsięwzięć związanych z przygotowaniem stanowiska kierowania Wójta zapewniającego realizację zadań obronnych w wyższych stanach gotowości obronnej państwa. Współpraca z Wydziałem Bezpieczeństwa i Zarzadzania Kryzysowego PmUW w Gdańsku, Starostwem Powiatowym i sąsiednimi gminami w zakresie zarzadzania kryzysowego, planowania i organizowania przygotowań obronnych i obrony cywilnej. Współpraca z Policja i Strażą Graniczną w zakresie wykonywania wspólnych zadań w zakresie zapewnienia bezpieczeństwa obywatelom. Współdziałanie z gminnymi jednostkami straży pożarnej, policji i wojska w zakresie planowania, przygotowania i realizacji zarzadzania kryzysowego, zadań obronnych i obrony cywilnej. Prowadzenie ewidencji: Decyzji Wójta Gminy dotyczących świadczeń rzeczowych i osobistych; Protokołów przeprowadzonych kontroli. Planu operacyjnego funkcjonowania gminy w warunkach zewnętrznego zagrożenia państwa i w czasie wojny; Planu obrony cywilnej; Planu reagowania kryzysowego; Planu operacyjnego obrony przed powodzią; Dokumentacji Stałego Dyżuru; Dokumentacji akcji Kurierskiej; Planów działania gminnych formacji OC.Planowanie i koordynowanie zaopatrywania jednostek organizacyjnych gmin i formacji OC w niezbędny sprzęt, a także zapewnienie odpowiednich warunków przechowywania, konserwacji, eksploatacji, remontu i wymiany tego sprzętu. Opracowywanie corocznych propozycji budżetowych na cele zarządzania kryzysowego, obronności i obrony cywilnej i ochrony przeciwpożarowej oraz nadzór nad realizacją budżetu. Prowadzenie spraw związanych z wyposażeniem i funkcjonowaniem gminnego magazynu przeciwpowodziowego i obrony cywilnej. Nadzór nad sprawnym funkcjonowaniem urządzeń alarmowych zabezpieczających budynki Urzędu Gminy w Stegnie. Wykonywane zadań w zakresie organizacji systemu pierwszej pomocy przedlekarskiej. Terminowe dostarczanie zestawień do prawidłowego wystawiania faktur VAT w celu rozliczania podatku od towarów i usług. Przygotowywanie projektów uchwał, zarządzeń i regulaminów w sprawach wynikających z zakresu obowiązków. Stała obsługa elektronicznego obiegu dokumentów. Rozliczanie dotacji otrzymanych lub udzielonych z budżetu Gminy na zadania związane z zajmowanym stanowiskiem. Zastępowanie pracownika ds. ochrony przeciwpożarowei i ochrony zwierząt. Wykonywanie innych poleceń wydanych przez Wójta Gminy, Z-cę Wójta i Sekretarza.Pełna treść ogłoszenia znajduje się na stronie http://bip.stegna.pl/wakaty/2/95/Pracownik_ds_bezpieczenstwa_i_zarzadzania_kryzysowego/
Gmina Stegna - 2020-07-07 - Stegna (pomorskie)
Pozyskiwanie i utrzymywanie dobrych relacji z klientami zagranicznymi
I&A Aleksander Chwałek - 2016-08-11 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Sortowanie jaj i pakowanie ich zgodnie z zamówieniem, obsługa maszyn sortujących.
GRUPA PRODUCENTÓW ROLNYCH SUFLIDOWO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-02-22 - Teresin (łódzkie)
prace produkcyjne związane z produkcją filtrów do systemów powietrza
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Tuchola (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie dokumentacji związanej z zamówieniami i sprzedaża towarów
kontakt przez PUP - 2017-09-07 - Sieradz (łódzkie)
Pracownik archiwum
kontakt przez PUP - 2020-02-03 - Waganiec (kujawsko-pomorskie)
Ochrona fizyczna. Praca w Brzesku
Agencja Ochrony Osób i Mienia "PERFEKCJA" Sp. z o.o. - 2016-01-08 - Brzesko (małopolskie)
demontaż obiektów budowlanych
Wojciech Schafer Zakład Usługowo- Handlowy TORINSTAL - 2017-02-22 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie samochodu ciężarowego, pomocnicze prace w załadunku samochodu
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Łaszew (łódzkie)
czyszczenie elementów drewnianych
Jarosław Kiepura Firma Produkcyjno-Handlowo Usługowa "JARDREW" - 2018-04-18 - Jordanów (małopolskie)