PRACOWNIK DZIAŁU OBSŁUGI KLIENTA Polkowice oferta pracy Aquapark Polkowice- Regionalne Centrum Rekreacyjno - Rehabilitacyjne Spółka Akcyjna

Stanowisko: PRACOWNIK DZIAŁU OBSŁUGI KLIENTA

Wynagrodzenie: od 2 600 PLN

Zakres obowiązków: 1.Prowadzenie kasy zgodnie z przepisami obrotu pieniężnego i zasadami gospodarki kasowej. 2.Wystawianie faktur VAT zgodnie z zasadami podatkowymi. 3.Rozliczanie klientów z pobytu na hali basenowej, z uwzględnieniem: czasu pobytu, zakresu usług z jakich korzystali zgodnie z aktualnie obowiązującym cennikiem. 4.Przygotowywanie posiłków, prowadzenie sprzedaży towarów oraz artykułów spożywczych w wyznaczonych przez pracodawcęmiejscach oraz obsługa gastronomiczna. 5.Obsługa klienta w zakresie sprzedaży usług basenowych oraz rekreacyjnych. 6.Pomoc klientomw prawidłowym poruszaniu się po obiekcie oraz nadzorowanie prawidłowego korzystania przez klientów i urządzeń znajdujących się naobiekcie. 7.Budowanie dobrych relacji z klientami 8.Udzielanie klientom informacji związanych z usługami

Data publikacji: 2020-02-03

Lokalizacja: Polkowice (dolnośląskie)

Pracodawca: Aquapark Polkowice- Regionalne Centrum Rekreacyjno - Rehabilitacyjne Spółka Akcyjna

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Młyńska 4, 59-101 Polkowice, powiat: polkowicki, woj: dolnośląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
1.Prowadzenie kasy zgodnie z przepisami obrotu pieniężnego i zasadami gospodarki kasowej. 2.Wystawianie faktur VAT zgodnie z zasadami podatkowymi. 3.Rozliczanie klientów z pobytu na hali basenowej, z uwzględnieniem: czasu pobytu, zakresu usług z jakich korzystali zgodnie z aktualnie obowiązującym cennikiem. 4.Przygotowywanie posiłków, prowadzenie sprzedaży towarów oraz artykułów spożywczych w wyznaczonych przez pracodawcęmiejscach oraz obsługa gastronomiczna. 5.Obsługa klienta w zakresie sprzedaży usług basenowych oraz rekreacyjnych. 6.Pomoc klientomw prawidłowym poruszaniu się po obiekcie oraz nadzorowanie prawidłowego korzystania przez klientów i urządzeń znajdujących się naobiekcie. 7.Budowanie dobrych relacji z klientami 8.Udzielanie klientom informacji związanych z usługami

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: dwie zmiany

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1

Nazwa stanowiska: PRACOWNIK DZIAŁU OBSŁUGI KLIENTA

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Polkowice

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: polkowicki

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Polkowice

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Czy jest to praca stała?: 1

Zawód: pozostali kasjerzy i sprzedawcy biletów

Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała, praca w wolne dni

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 03.02.2020

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: BADANIA SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNE

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: ABC komputera - podstawy obsługi

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Umiejętność 2] : komunikatywność, umiejętność pracy w grupie, kultura osobista, mile widziane doświadczenie w pracy z klientem i umiejętność rozpoznawania jego potrzeb[Umiejętność 1] : umiejętność pieczenia ciast[Inne] : wymagane dokumenty: CV i podanie

Nazwa pracodawcy:
Aquapark Polkowice- Regionalne Centrum Rekreacyjno - Rehabilitacyjne Spółka Akcyjna

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Polkowicach

Adres pracodawcy:
Młyńska 4, 59-101 Polkowice, powiat: polkowicki, woj: dolnośląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: dolnośląskie

Powiat pracodawcy: polkowicki

Gmina pracodawcy: Polkowice

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Polkowice

Ulica pracodawcy: Młyńska

Numer budynku pracodawcy: 4

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Polkowicach

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali kasjerzy i sprzedawcy biletów

Data dodania oferty pracy: 03.02.2020

Oferta pracy ważna do: 28.02.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 03.02.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 03.02.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?3ece213964542f4c945456d634547110

Podobne oferty pracy

PRACOWNIK PRODUKCJI - od 2 200 PLN

producja, obsuga linii produkcyjnej i pracy
kontakt przez OHP - 2017-08-02 - Biskupice Podgórne (dolnośląskie)

PRACOWNIK OBSŁUGI KLIENTA W SKLEPIE - od 3 600 PLN

obsługa klienta w sklepie
Firma Handlowo-Usługowa Anna Rados - 2018-07-31 - Bolków (dolnośląskie)

PRACOWNIK UTRZYMANIA CZYSTOŚCI - od 2 600 PLN

- praca na halach magazynowych - zbieranie kartonów - segregowanie śmieci - zamiatanie i mycie posadzki - utrzymywanieporządku na terenie zewnętrznym: koszenie trawy, odśnieżanie, grabienie, sprzątanie ramp Praca w godzinach: 6:00-14:00, 14:00-22:00
HR VIP sp. z o.o. - 2020-11-24 - Gdańsk (pomorskie)

PRACOWNIK PATROLU-ROBOTNIK DROGOWY - od 2 200 PLN

Patrolowanie drogi, prace remontowe na drodze, sprzątanie poboczy.
Zakład Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego ZABERD S.A. - 2017-11-17 - Bytonia (pomorskie)

PRACOWNIK DZIAŁU TECHNICZNEGO - od 1 750 PLN

absolwent technikum lub szkoły zawodowej po kierunku elektryk, elektromechanik, mile widziana znajomość języka niemieckiego, mile widziane doświadczenie, prawo jazdy kat. B, znajomość obsługi komputera, komunikatywność, bardzo dobra organizacja czasu pracy, chęć do pracy i dalszego rozwoju
ZMK Delikates - 2015-11-04 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)

PRACOWNIK PRALNI - od 2 000 PLN

obsługa klienta, prasowanie odzieży , czyszczenie ubrań
kontakt przez OHP - 2017-07-21 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)

PRACOWNIK OGÓLNOBUDOWLANY - od 2 000 PLN

Montaż okien, drzwi, budowa ogrodzeń, prace termoizolacyjne, obróbki tynkarskie, prace związane z konserwacją zieleni, montaż mebli.
DOM HANDLOWY "ARKADIA" ROMAN KWIATKOWSKI - 2016-06-01 - Gąbin (mazowieckie)

PRACOWNIK DZIAŁU LOGISTYKI - 1 017,4 PLN

pomoc przy opracowaniu koncepcji organizacji magazynu przyjęć, sporzadzanie dokumentów procesów logistycznych, planowanie i obsługiwanie procesów logistycznych związanych z produkcją
kontakt przez PUP - 2019-03-13 - Mielec (podkarpackie)

PRACOWNIK SOCJALNY - od 2 500 PLN

1) praca socjalna,2) dokonywanie analizy i oceny zjawisk, które powodują zapotrzebowanie na świadczenia z pomocy społecznej oraz kwalifikowanie do uzyskania tych świadczeń,3) udzielanie informacji, wskazówek i pomocy w zakresie rozwiązywania spraw życiowych osobom, które dzięki tej pomocy będą zdolne samodzielnie rozwiązywać problemy będące przyczyną trudnej sytuacji życiowej; skuteczne posługiwanie się przepisami prawa w realizacji tych zadań,4) pomoc w uzyskaniu dla osób będących w trudnej sytuacji życiowej poradnictwa dotyczącego możliwości rozwiązywania problemów i udzielania pomocy przez właściwe instytucje państwowe, samorządowe i organizacje pozarządowe oraz wspieranie w uzyskiwaniu pomocy,5) udzielanie pomocy zgodnie z zasadami etyki zawodowej,6) pobudzanie społecznej aktywności i inspirowanie działań samopomocowych w zaspokajaniu niezbędnych potrzeb życiowych osób, rodzin, grup i środowisk społecznych,7) współpraca i współdziałanie z innymi specjalistami w celu przeciwdziałania i ograniczania patologii i skutków negatywnych zjawisk społecznych, łagodzenie skutków ubóstwa,8) inicjowanie nowych form pomocy osobom i rodznom mającym trudną sytuację życiową oraz inspirowanie powołania instytucji świadczących usługi służące poprawie sytuacji takich osób i rodzin,9) współuczestniczenie w inspirowaniu, opracowaniu, wdrożeniu oraz rozwijaniu regionalnych i lokalnych programów pomocy społecznej ukierunkowanych na podniesienie jakości życia.
GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W BIAŁOBRZEGACH - 2018-07-10 - Białobrzegi (podkarpackie)

PRACOWNIK SERWISOWY BIURA - od 17 PLN

sprzątanie pomieszczeń biurowych i pozostałych pomieszczeń znajdujących się w obiekcie oraz terenu przed budynkiem biura z wykorzystaniem profesjonalnego sprzętu czyszczącego; utrzymywanie w czystości pomieszczeń higieniczno-sanitarnych oraz toalet z umywalkami między innymi poprzez dbałość o ogólny wygląd pomieszczeń oraz mycie posadzek i ścian, mycie i dezynfekcja urządzeń sanitarnych i armatury; wyposażanie pomieszczeń sanitarnych w niezbędne środki higieny; usuwanie zgromadzonych odpadków i opróżnianie koszy na śmieci; okresowe mycie okien; używanie profesjonalnego sprzętu czyszczącego i środków czystości (myjących i dezynfekujących) zgodnie z ich przeznaczeniem oraz sposobem stosowania;
kontakt przez PUP - 2020-04-20 - Poznań (wielkopolskie)

PRACOWNIK BIUROWY - 2 600 - 4 800 PLN

Praca biurowa, obsługa sekretariatu, sprzedaż internetowa.
LOFT BRICK COMPANY Adrian Wądołowski - 2020-09-16 - Głuchołazy (opolskie)

PRACOWNIK OCHRONY - 2 600 - 3 200 PLN

czynności w grupie interwencyjnej
UNIA Spółka z o.o. - 2020-05-11 - Koszalin (zachodniopomorskie)

PRACOWNIK GOSPODARCZY - od 2 800 PLN

Koszenie trawy, odśnieżanie, sprzątanie, drobne naprawy, pomoc przy remontach.. Praca w godzinach od 7.00 do 15.00 na terenie powierzonych osiedli mieszkaniowych miasta Siedlce.
kontakt przez PUP - 2019-09-20 - Siedlce (mazowieckie)

PRACOWNIK OBSŁUGI BUFETU - do 2 000 PLN

Wykształcenie średnie; doświadczenie zawodowe; obsługa bufetu na lodowisku Tafla w Gliwice; ks. sanepidu; dwie zmiany w godz. 8:00-20:00
"INTERCOM" PIOTR JEZIK, MICHAŁ JEZIK, KRZYSZTOF SKROBACKI S.C. - 2016-10-19 - Gliwice (śląskie)

PRACOWNIK DO PRAC WYKOŃCZENIOWYCH - od 25,47 PLN

drobne prace budowlane ( kafelkowanie, prace hydrauliczne, konserwatorskie)
Contrast SC J.Kanikuła, J.Parzych - 2019-02-05 - Gdynia (pomorskie)

PRACOWNIK MAGAZYNU - od 11 PLN

- kompletowanie zamówień,- pakowanie artykułów medycznych
Trenkwalder & Partner Sp. z o. o. - 2016-01-27 - Katowice (śląskie)

PRACOWNIK BUDOWLANY - od 16,5 PLN

prace budowlane
kontakt przez PUP - 2016-09-20 - Stargard (zachodniopomorskie)

PRACOWNIK GOSPODARCZY - od 2 250 PLN

Utrzymywanie porządku i czystości wewnątrz i na zewnątrz budynku, pielęgnacja zieleni, wykonywanie rozsadzeń, obsługa sprzętu technicznego.
Eko Komes Sp. z o.o. - 2019-04-18 - Kolnik (pomorskie)

PRACOWNIK DO SPRAW BEZPIECZEŃSTWA I ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO - 2 700 - 3 700 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Opracowywanie rocznej i wieloletniej dokumentacji: planistycznej, szkoleniowej, ewidencyjnej i sprawozdawczej z zakresu reagowania kryzysowego, obronności, obrony cywilnej oraz ochrony przeciwpożarowej.Planowanie i koordynowanie działań Gminnego /zespołu Zarzadzania Kryzysowego w zakresie:Monitorowania zagrożeń, prognozowanie rozwoju sytuacji kryzysowej w gminie oraz prowadzenia akcji informacyjnej dla ludności; Koordynowanie zadań zarzadzania kryzysowego i zadań obronnych realizowanych przez jednostki organizacyjne gminy oraz jednostki podporządkowane i nadzorowane przez Urząd, przewidziane do realizacji zadań obronnych i OC a także przewidziane do udziału w akcjach ratowniczych; Prowadzenia i aktualizowania bilansu sił ratowniczych i środków technicznych niezbędnych do usuwania skutków zagrożeń; Realizowania procedur i programów reagowania kryzysowego oraz współdziałania i alarmowania w czasie stanu klęski żywiołowej lub sytuacji zagrażającej życiu i zdrowiu mieszkańców; Organizowania akcji usuwania skutków klęsk żywiołowych, minimalizowania rozmiaru strat oraz przygotowania warunków umożliwiających koordynowanie pomocy humanitarnej; Funkcjonowania Gminnego Centrum Zarządzania Kryzysowego zapewniającego skuteczne kierowanie akcja ratunkową. Sprawowanie nadzoru nad funkcjonowaniem systemu powiadamiania i alarmowania ludności o wszelkich zagrożeniach. Organizowanie szkoleń oraz koordynowanie przygotowań obronnych komórek organizacyjnych Urzędu, gminnych formacji obrony cywilnej i ich funkcjonowania w sytuacji klęski żywiołowej lub wystąpienia zdarzenia zagrażającego życiu, zdrowiu i mieniu społeczności gminnej. Koordynowanie przedsięwzięć planistycznych i organizacyjnych z zakresu ewakuacji ludności na wypadek powstania masowego zagrożenia dla życia i zdrowia na znacznym obszarze gminy. Koordynowanie planowania i zapewnienia ochrony oraz ewakuacji zabytków i dóbr kultury na wypadek zagrożenia. Realizowanie przedsięwzięć związanych ze świadczeniami na rzecz obronności, obrony cywilnej i akcji kurierskiej w zakresie potrzeb obronnych państwa oraz wynikających z zadań realizowanych przez Wójta. Planowanie i koordynowanie przedsięwzięć związanych z przygotowaniem stanowiska kierowania Wójta zapewniającego realizację zadań obronnych w wyższych stanach gotowości obronnej państwa. Współpraca z Wydziałem Bezpieczeństwa i Zarzadzania Kryzysowego PmUW w Gdańsku, Starostwem Powiatowym i sąsiednimi gminami w zakresie zarzadzania kryzysowego, planowania i organizowania przygotowań obronnych i obrony cywilnej. Współpraca z Policja i Strażą Graniczną w zakresie wykonywania wspólnych zadań w zakresie zapewnienia bezpieczeństwa obywatelom. Współdziałanie z gminnymi jednostkami straży pożarnej, policji i wojska w zakresie planowania, przygotowania i realizacji zarzadzania kryzysowego, zadań obronnych i obrony cywilnej. Prowadzenie ewidencji: Decyzji Wójta Gminy dotyczących świadczeń rzeczowych i osobistych; Protokołów przeprowadzonych kontroli. Planu operacyjnego funkcjonowania gminy w warunkach zewnętrznego zagrożenia państwa i w czasie wojny; Planu obrony cywilnej; Planu reagowania kryzysowego; Planu operacyjnego obrony przed powodzią; Dokumentacji Stałego Dyżuru; Dokumentacji akcji Kurierskiej; Planów działania gminnych formacji OC.Planowanie i koordynowanie zaopatrywania jednostek organizacyjnych gmin i formacji OC w niezbędny sprzęt, a także zapewnienie odpowiednich warunków przechowywania, konserwacji, eksploatacji, remontu i wymiany tego sprzętu. Opracowywanie corocznych propozycji budżetowych na cele zarządzania kryzysowego, obronności i obrony cywilnej i ochrony przeciwpożarowej oraz nadzór nad realizacją budżetu. Prowadzenie spraw związanych z wyposażeniem i funkcjonowaniem gminnego magazynu przeciwpowodziowego i obrony cywilnej. Nadzór nad sprawnym funkcjonowaniem urządzeń alarmowych zabezpieczających budynki Urzędu Gminy w Stegnie. Wykonywane zadań w zakresie organizacji systemu pierwszej pomocy przedlekarskiej. Terminowe dostarczanie zestawień do prawidłowego wystawiania faktur VAT w celu rozliczania podatku od towarów i usług. Przygotowywanie projektów uchwał, zarządzeń i regulaminów w sprawach wynikających z zakresu obowiązków. Stała obsługa elektronicznego obiegu dokumentów. Rozliczanie dotacji otrzymanych lub udzielonych z budżetu Gminy na zadania związane z zajmowanym stanowiskiem. Zastępowanie pracownika ds. ochrony przeciwpożarowei i ochrony zwierząt. Wykonywanie innych poleceń wydanych przez Wójta Gminy, Z-cę Wójta i Sekretarza.Pełna treść ogłoszenia znajduje się na stronie http://bip.stegna.pl/wakaty/2/95/Pracownik_ds_bezpieczenstwa_i_zarzadzania_kryzysowego/
Gmina Stegna - 2020-07-07 - Stegna (pomorskie)

PRACOWNIK BIUROWY Z BIEGŁĄ ZNAJOMOŚCIĄ JĘZYKA NIEMIECKIEGO W MOWIE I PIŚMIE - od 2 775 PLN

Pozyskiwanie i utrzymywanie dobrych relacji z klientami zagranicznymi
I&A Aleksander Chwałek - 2016-08-11 - Koszalin (zachodniopomorskie)

PRACOWNIK PRODUKCJI - od 2 300 PLN

Sortowanie jaj i pakowanie ich zgodnie z zamówieniem, obsługa maszyn sortujących.
GRUPA PRODUCENTÓW ROLNYCH SUFLIDOWO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-02-22 - Teresin (łódzkie)

PRACOWNIK PRODUKCJI - do 1 750 PLN

prace produkcyjne związane z produkcją filtrów do systemów powietrza
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Tuchola (kujawsko-pomorskie)

PRACOWNIK BIUROWO-HANDLOWY - od 2 000 PLN

Prowadzenie dokumentacji związanej z zamówieniami i sprzedaża towarów
kontakt przez PUP - 2017-09-07 - Sieradz (łódzkie)

PRACOWNIK ARCHIWUM - 1 033,7 PLN

Pracownik archiwum
kontakt przez PUP - 2020-02-03 - Waganiec (kujawsko-pomorskie)

PRACOWNIK OCHRONY FIZYCZNEJ - do 1 850 PLN

Ochrona fizyczna. Praca w Brzesku
Agencja Ochrony Osób i Mienia "PERFEKCJA" Sp. z o.o. - 2016-01-08 - Brzesko (małopolskie)

PRACOWNIK DEMONTAŻU - od 2 000 PLN

demontaż obiektów budowlanych
Wojciech Schafer Zakład Usługowo- Handlowy TORINSTAL - 2017-02-22 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

PRACOWNIK FIZYCZNY, KIEROWCA SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO - od 2 000 PLN

prowadzenie samochodu ciężarowego, pomocnicze prace w załadunku samochodu
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Łaszew (łódzkie)

PRACOWNIK POMOCNICZY - od 2 100 PLN

czyszczenie elementów drewnianych
Jarosław Kiepura Firma Produkcyjno-Handlowo Usługowa "JARDREW" - 2018-04-18 - Jordanów (małopolskie)


Wybierz powiat