PRACOWNIK DZIAŁU OBSŁUGI KLIENTA ( 79J ) Józefów oferta pracy P and V Sp. z o.o.
![Największy wybór odzieży](/pracodawcy/banner-zakupy.avanti24.pl.png)
Stanowisko: PRACOWNIK DZIAŁU OBSŁUGI KLIENTA ( 79J )
Wynagrodzenie: od 3 200 PLN
Zakres obowiązków: Przygotowywanie towaru do wysyłki wg złożonych zamówień w sklepie internetowym, pakowanie, przygotowywanie dokumentów wysyłkowych, przyjmowanie zwrotów, sporządzanie dokumentacji zwrotu.
Data publikacji: 2021-03-25
Lokalizacja: Józefów (mazowieckie)
Pracodawca: P and V Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Sikorskiego 127B, 05-420 Józefów, powiat: otwocki, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Przygotowywanie towaru do wysyłki wg złożonych zamówień w sklepie internetowym, pakowanie, przygotowywanie dokumentów wysyłkowych, przyjmowanie zwrotów, sporządzanie dokumentacji zwrotu.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: PRACOWNIK DZIAŁU OBSŁUGI KLIENTA ( 79J )
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Józefów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 14
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: otwocki
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1417
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Józefów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód:
pozostali pracownicy sprzedaży i pokrewni gdzie indziej niesklasyfikowani
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 29.03.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: PD) umiejętności manualne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
PD) osoba sumienna, dokładna, uczciwa, odpowiedzialna
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: dobra obsługa komputera
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_2: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Inne] : Mile widziane doświadczenie, ale jeśli osoba jest chętna do pracy to ją nauczymy.
Nazwa pracodawcy: P and V Sp. z o.o.
danePracodawcy_nip: 5321559357
danePracodawcy_regon: 012801624
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Otwocku
Adres pracodawcy:
Jachowicza 2, 05-410 Józefów, powiat: otwocki, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 14
Powiat pracodawcy: otwocki
danePracodawcy_kodPowiatu: 1417
Gmina pracodawcy: Józefów
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Józefów
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0920404
Ulica pracodawcy: Jachowicza
Numer budynku pracodawcy: 2
Profil działalności pracodawcy: Krawiectwo - szycie odzieży damskiej
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Otwocku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|524990
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy sprzedaży i pokrewni gdzie indziej niesklasyfikowani
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 25.03.2021
Oferta pracy ważna do: 16.04.2021
Data udostępnienia oferty pracy: 25.03.2021
Data przyjęcia oferty pracy: 25.03.2021
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?f6096e593c4a2d583097ff41af519e6a
Podobne oferty pracy
pozyskiwanie nowych klientów, dbanie o relacje z pozyskiwanymi klientami, sporządzanie raportów sprzedażowych (Praca: Zielona Góra i okolice, woj. lubuskie)
COMFO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-24 - Zielona Góra (lubuskie)
Sprzedaż art. znajdujących sie w sklepie, wyłożenie towaru , obsługa kasy fiskalnej, terminala
kontakt przez PUP - 2017-08-03 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
Montaż konstrukcji stalowych.
PPU BALTIKAM JAROSŁAW KAMIŃSKI - 2017-01-27 - Gdańsk (pomorskie)
organizacja stanowiska pracy, poznanie zasad BHP i p-poż oraz zasad higieny pracy, nauka obsługi wyposażenia sklepu i urządzeń sklepowych, nauka ekspozycji towarów przeznaczonych do sprzedaży, zasady układania i metkowania towarów, nauka profesjonalnej obsługi klienta, współpraca w przygotowaniu oferty sprzedaży, promocji, cenniku, dbałość o pożądek na stanowisku pracy.
kontakt przez PUP - 2019-02-05 - Warlubie (kujawsko-pomorskie)
Praca przy produkcji drzwi na terenie naszego zakładu w Tychach, praca w ekipie serwisowej są to kilkudniowe wyjazdy samochodem firmowym na terenie całego kraju, zwykle jeden, dwa razy w miesiącu. W ramach wyjazdów ekip serwisowych wykonywany jest kompleksowy serwis drzwi, prace instalacyjno-montażowe oraz doradztwo techniczne. Ekipa serwisowa składa się z dwóch osób.
Firma Produkcyjno-Handlowa MIKEA II Sp.J. - 2017-10-05 - Tychy (śląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2019-02-11 - Warszawa (mazowieckie)
Odbiór jakościowy bieżącej produkcji,Nadzór nad dokumentacją jakościową,Obsługa oraz programowanie współrzędnościowej maszyny pomiarowej i ramienia pomiarowego,Opracowywanie i analiza raportów z pomiarów,Nadzór nad wyrobem niezgodnym,Rozwiązywanie bieżących problemów jakościowych.
Gardner Aerospace Mielec Spółka z o.o - 2019-06-13 - Mielec (podkarpackie)
Obsługa CNC
SIGNIA Sp. z o. o - 2020-11-09 - Strzegom (dolnośląskie)
przygotowywanie artykułów prasowych, kontakt z rozmówcami, obsługa panelu CMS (dodawanie artykułów na portal internetowy), obsługa profilu na FB i Instagramie, podstawowa obróbka graficzna zdjęć (kadrowanie)DEKLARACJA ZATRUDNIENIA PO STAŻU: umowa zlecenie na min. 3 m-ce
kontakt przez PUP - 2020-10-02 - Pruszków (mazowieckie)
Prace wykończeniowe. Praca na terenie Częstochowy i okolic.
"STYL-BUD" Włodzimierz Jeziorski - 2016-06-16 - Częstochowa (śląskie)
naprawy maszyn cnc, rozwiązywanie problemów natury technicznej, nadzór nad pracami realizowanymi przez zewnętrzne firmy serwisowe, prowadzenie dokumentacji serwisowej
kontakt przez PUP - 2018-10-26 - Karolina (mazowieckie)
Zgodny ze stanowiskiem.
PHU CER-BUD ZENON SZYNWELSKI - 2017-01-02 - Chojnice (pomorskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2019-08-12 - Pyzówka (małopolskie)
prace ogólnobudowlane
Usługi Budowlane Końpa Jolanta - 2016-07-05 - Dąbrowa (opolskie)
transport międzynarodowy, doświadczenie zawodwe wymagane
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-TRANSPORTOWE AUTO - TRANSPORT ŁUCZAK SPÓŁKA JAWNA - 2017-02-22 - Wolsztyn (wielkopolskie)
do uzgodnienia
WIZAŻ I KREOWANIE WIZERUNKU MARTA JUCHA - 2018-10-11 - Rzeszów (podkarpackie)
prowadzenie rekrutacji pracowników tymczasowych, kompleksowa obsługa administracyjna i dokumentowa, poszukiwanie kandydatów do pracy tymczasowej w Polsce, Ukrainie, Rosji
SMART WORKER GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-05 - Olkusz (małopolskie)
x
Zieleń Miejska Sp. z o.o. - 2016-09-07 - Białystok (podlaskie)
Prace ogólnobudowalne
Przedsiębiorstwo Instalacyjno-Ogólnobudowlane INŻ-BUD inż.Sławomir Ziółkowski - 2018-09-18 - Bytom (śląskie)
praca z dziećmi, terapia dzieci a niepełnosprawnością intelektualną
kontakt przez PUP - 2019-08-14 - Mirosławiec Górny (zachodniopomorskie)
- Prace administracyjne, pisanie, redagowanie pism, prowadzenie spraw związanych z umowami, grantami,. Prowadzenie spraw związanych z działalnością usługową jednostek SUM, obsługa administracyjna systemu POLON. - Wynagrodzenie: 3300-3800 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Później umowa na czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:30-15:30. Wymagane wykształcenie wyższe preferowane prawnicze, administracyjne, ekonomiczne. Udokumentowane co najmniej roczne doświadczenie zawodowe na stanowiskach administracyjnych. Znajomość przepisów Kodeksu Postępowania Administracyjnego. Umiejętność redagowania pism urzędowych. Umiejętność samodzielnej organizacji pracy, systematyczność, skrupulatność. Kontakt wyłącznie e-mail: edrzezdzon (at) sum.edu.pl
ŚLĄSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY W KATOWICACH - 2017-05-24 - Katowice (śląskie)
pokrycie i naprawa dachów
RADOSŁAW ŚWIDERSKI - 2016-10-19 - Bochotnica (lubelskie)
Osoba zatrudniona na stanowisku spawacz odpowiedzialna będzie za spawanie zgodnie z technologią powierzonychprac spawalniczych. Dbanie oraz konserwacja powierzonego sprzętu. Sumienność.Terminowość. Praca jednozmianowa od poniedziałku do piątku w godz. 7:00 - 15:00. Miesięczne wynagrodzenie od 2300zł brutto w zależności od stażu pracy.
3 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA W KRAKOWIE - 2018-07-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pomoc wychowawcy w placówce opiekuńczo-wychowawczej
kontakt przez PUP - 2019-08-21 - Żary (lubuskie)
- pomoc nauczycielowi w opiece nad dziećmi- karmienie- prace porządkowe
Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy dla Dzieci Słabosłyszących Nr 15 - 2021-06-23 - Warszawa (mazowieckie)
Budowa przyłączy elektroenergetycznych, obsługa stacji transformatorowych średniego napięcia, utrzymanie ruchu elektrycznego, umiejętność wykonywania muf kablowych średniego napięcia.
Grandmaster sp. z o.o. - 2016-10-31 - Ruda Śląska (śląskie)
monitoring przetargów i zapytań ofertowych oraz pomoc w przygotowaniu ofert przetargowych, przygotowywanie dokumentacji szkoleniowej zgodnie z obowiązującymi wymogami, pomoc w bieżącej organizacji szkoleń, pozyskiwanie klientów zewnętrzynych w celu realizacji szkoleń, prowadzenie dokumentacji przeprowadzonych działań, sprawozdawczość i raportowanie z przeprowadzonych działań, informowanie i konsultowanie z Zarządem Spółki wszelkich podejmowanych działań, wykonywanie innych poleceń Zarządu Spółki
kontakt przez PUP - 2019-12-23 - Sosnowiec (śląskie)
Obsługa klienta w hurtowni materiałów budowlanych, składanie zamówień, obsługa kasy fiskalnej i programu komputerowego
PRD-"MARKBUD" Sp. z o.o. - 2021-03-22 - Poddębice (łódzkie)
Szycie pokrowców na meble tapicerowane
Urbaniak-Meble Marian Urbaniak - 2017-04-25 - Śliwiczki (kujawsko-pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-08-23 - Warszawa (mazowieckie)