PRACOWNIK DS. ZATRUDNIENIA I PŁAC Gorlice oferta pracy EWA CHRZĄŚCIK LUMPEX Sprzedaż Odzieży Używanej, "LUMPEX"

Stanowisko: PRACOWNIK DS. ZATRUDNIENIA I PŁAC

Wynagrodzenie: od 2 800 PLN

Zakres obowiązków: prowadzenie dokumentacji pracowniczej, sporządzanie umów, wypowiedzeń, świadectw pracy, naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie list płac, prowadzenie procesu rekrutacji

Data publikacji: 2021-06-01

Lokalizacja: Gorlice (małopolskie)

Pracodawca: EWA CHRZĄŚCIK LUMPEX Sprzedaż Odzieży Używanej, "LUMPEX"

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Chopina 29B, 38-300 Gorlice, powiat: gorlicki, woj: małopolskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
prowadzenie dokumentacji pracowniczej, sporządzanie umów, wypowiedzeń, świadectw pracy, naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie list płac, prowadzenie procesu rekrutacji

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
zmianowość - jedna zmiana 8:00-16:00umowa o prace okres próbny 3 miesiące pełny etat - później umowa na czas nieokreślony

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1

Nazwa stanowiska: PRACOWNIK DS. ZATRUDNIENIA I PŁAC

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gorlice

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 12

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: gorlicki

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1205

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gorlice

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista do spraw kadr

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2021

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, inne

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: znajomość programu OPTIMA

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: znajomość programu PŁATNIK

wymagania_wymaganiaKonieczne_uprawnieniaSzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
- wykształcenie minimum średnie kierunek bez znaczenia- 1 rok doświadczenia na stanowisku kadrowy

Nazwa pracodawcy:
EWA CHRZĄŚCIK LUMPEX Sprzedaż Odzieży Używanej, "LUMPEX"

danePracodawcy_nip: 7381023408

danePracodawcy_regon: 490509161

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gorlicach

Adres pracodawcy:
Chopina 29B, 38-300 Gorlice, powiat: gorlicki, woj: małopolskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: Skierwanie + CV

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: małopolskie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 12

Powiat pracodawcy: gorlicki

danePracodawcy_kodPowiatu: 1205

Gmina pracodawcy: Gorlice

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Gorlice

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0959903

Ulica pracodawcy: Chopina

Numer budynku pracodawcy: 29B

Profil działalności pracodawcy: Handel odzieżą używaną

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gorlicach

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242307

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211

Data dodania oferty pracy: 01.06.2021

Oferta pracy ważna do: 21.06.2021

Data udostępnienia oferty pracy: 01.06.2021

Data przyjęcia oferty pracy: 01.06.2021

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?fb8352cc6e13d1ed943fabd5f512b5b5

Podobne oferty pracy

MECHANIK MASZYN - od 3 000 PLN

Bieżąca naprawa maszyn
kontakt przez OHP - 2021-04-09 - Parzew (wielkopolskie)

KIEROWNIK BUDOWY - od 7 500 PLN

Organizowanie wykonania robót wewnętrznych i zewnętrznych związanych z budową w określonym terminie , zgodnie z dokumentacją projektowo-kosztorysową oraz warunkami BHP, odpowiedzialność za pełnienie obowiązków określonych w ustawie o ,,Prawie Budowlanym", koordynacja procesów wewnętrznych Przedsiębiorstwa związanych z powierzoną budową, reprezentowanie Przedsiębiorstwa przed Klientem i innymi podmiotami zewnętrznymi w tym Administracją Państwową, znajomość dokumentacji budowy w zakresie dokumentacji i specyfikacji technicznych, przygotowywanie dokumentacji odbiorowej oraz innych dokumentów obiegowych niezbędnych w trakcie realizacji robót budowlanych, tworzenie harmonogramów dostaw, zestawienia materiałów oraz sprzętu na budowę oraz dalsza ich weryfikacja w zakresie terminowości, ilości i jakości, prowadzenie rozliczeń ilości robót wykonanych i kontrola brygad wykonawczych, współpraca przy przygotowywaniu ofert, kosztorysów i kalkulacji, wykonywanie przedmiarów i obmiarów, zbieranie ofert z rynku na aktualne wykonywanie prac, prowadzenie formalnej dokumentacji budowy, prowadzenie obiegu dokumentacji budowlanej- zapewnienie dostępności aktualnej dokumentacji dla każdego uczestnika procesu Inwestycyjnego.Umowa na czas nieokreślony, jednozmianowa 8:00-16:00, pełny etat.PRACA W ZATORZE.Kontakt osobisty, mailowy rekrutacjasubadom (at) gmail.com
SUBADOM S.C. Artur Batko, Łukasz Suski - 2019-06-03 - Zator (małopolskie)

KONSERWATOR - od 2 100 PLN

wykonywanie prac konserwacyjnych, napraw bieżacych, monitoring stanu technicznego elementów budynków...
kontakt przez PUP - 2018-07-10 - Orzysz (warmińsko-mazurskie)

NAUCZYCIEL BIBLIOTEKARZ - od 2 862 PLN

Praca w bibliotece szkolnej - gromadzenie, ewidencja i opracowanie zbiorów, udostępnienia zbiorów (wydawanie podręczników) uczniom i pracownikom szkoły. Umowa na rok szkolny 2020/2021, system wynagrodzenia miesięczny zgodnie z Kartą Nauczyciela
Szkoła Podstawowa Nr 8 im. Żołnierzy Armii Krajowej - 2020-08-19 - Słupsk (pomorskie)

AREA MANAGER - KIEROWNIK OBSZARU - od 7 700 PLN

Zarządzane i nadzorowanie obszarów taki jak: obsługa doku rozładunkowego, przyjmowanie, rozmieszczanie ładunku, kompletacja, pakowanie, obsługa doku załadunkowego oraz nadzorowanie sposobu wykorzystywania wózków widłowych. Czynności związane z ręcznym transportem towarów, używanie sprzętu komputerowego, praca z przenośnikami taśmowymi, rolkowymi, panelowymi oraz innymi maszynami, stanie na stanowiskach roboczych, korzystanie z wózków oraz innych pomocy ręcznych oraz używanie skanerów w ramach codziennych zadań, przemieszczanie się w ramach codziennych zadań, przemieszczanie się w ramach pracy pomiędzy zakładami, odwiedzanie zewnętrznych (innych niż należące do firmy) zakładów. Podróże do klientów. Użycie narzędzi i materiałów, w tym m.in.: pudeł kartonowych, bezpiecznych noży, maszyn nakładających taśmę lejącą, maszyn etykietujących oraz plastikowych skrzynek. Praca wymaga sprawności manualnej przy operowaniu narzędziami i innymi przedmiotami.
AMAZON FULFILLMENT POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-11-20 - Bielany Wrocławskie (dolnośląskie)

MONTER - od 15 PLN

Wykonywanie prac pomocniczych, polegających na doborze i dopasowaniu częsci i zespołów zgodnie z dokumentacją technologiczną, montaż linii przemysłowych, gratowanie, szlifowanie, gwintowanie gotowych detali, przygotowanie detali do produkcji, obróbka końcowa elementów stalowych
kontakt przez PUP - 2017-10-17 - Koszalin (zachodniopomorskie)

MECHANIK MASZYN - od 3 000 PLN

Bieżąca naprawa maszyn
kontakt przez OHP - 2021-04-09 - Parzew (wielkopolskie)

MAGAZYNIER - 997,4 PLN

zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-03 - Dąbrówki (mazowieckie)

POMOC KRAWIECKA - od 2 800 PLN

rozkrój materiałów, fastrygowanie, stosowanie obróbki pasowo-cieplnej
kontakt przez PUP - 2021-04-20 - Kraków (małopolskie)

CZYNNOŚCI POMOCNICZE W KUCHNI - od 13,7 PLN

Pomoc w przygotowaniu potraw, porcjowanie mięs, obieranie warzyw, przygotowanie i obsługa stołów cateringowych, dbanie o porządek na stanowisku pracy oraz w kuchii, dobra organizacja pracy.Miejsce pracy: Wrocław, ul. Rynek 20-30 h pracy w tygodniu Przewidywany czas trawnia pracy: 1 rokSala G
INTER-FOTO J. SZŁĘGA, B.SZAŁĘGA, J.SAWICKI SP.ółka Jawna - 2018-01-15 - Wrocław (dolnośląskie)

STOLARZ - od 1 850 PLN

obróbka wstępna i zasadnicza drewna i materiałów drewnopochodnych
kontakt przez PUP - 2016-08-08 - Warlubie (kujawsko-pomorskie)

MURARZ, CIEŚLA, ZBROJARZ - od 6 000 PLN

do uzgodnienia
KARPAT-BUD SP. Z O.O. - 2017-02-17 - Rogoźnica (podkarpackie)

ROBOTNIK BUDOWLANY - 1 200 - 1 500 PLN

Wykonywanie typowych prac budowlanych, głównie murarskich przy budowie budynków mieszkalnych i niemieszkalnych.
BAUMAX Tomasz Nowakowski - 2016-11-07 - Gdańsk (pomorskie)

KUCHARZ - od 2 300 PLN

Przygotowanie potraw w oparciu o ustalone receptury, przygotowywanie dań gorących, sałatek i surówek. Obsługa urządzeń do produkcji, dbałość o jakość serwowanych potraw, dbałośc o porządek na dziale oraz umiejętne gospodarowanie surowcami .Przestrzeganie zasad HACCP i BHP.
Pizzeria Pierogarnia TONIA Mateusz Zapotoczny - 2017-02-16 - Nowogród Bobrzański (lubuskie)

ELEKTROMONTER - od 2 600 PLN

Wykonywanie instalacji elektrycznych i teletechnicznych.
Instalacje Elektryczne Sławomir Sobkowicz - 2020-02-07 - Sokolnik (mazowieckie)

OPERATOR MASZYNY CNC - do 2 200 PLN

Doświadczenie w obsłudze frezarek CNC (min. 1 rok). Znajomość rysunku technicznego, umiejetność posługiwania się przyrządami pomiarowymi. Dobra organizacja pracy, precyzja,sumienność, zaangażowanie. Mile widziana znajomość programu Auto - Cad, prawo jazdy kat. B
FREEKIDS s.c. A. Gąsiorek, Z. Andruszewski - 2016-01-12 - Zawonia (dolnośląskie)

TELEMARKETER - od 11 PLN

Telefoniczna obsługa klientów. Przedstawianie klientowi oferty oraz spredaż produktu (działamy w trzech sektorach: ubezpieczenia, telewizja cyfrowa, wydawnictwo)
ARMATIS-LC POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-18 - Warszawa (mazowieckie)

OPERATOR NUMERÓW ALARMOWYCH W CENTRUM POWIADAMIANIA RATUNKOWEGO - 2 400 - 2 598 PLN

. Ogólny zakres obowiązków:pełnienie dyżurów na stanowisku operatora numerów alarmowych w systemie zmianowym,przyjmowanie i rejestrowanie w specjalnie utworzonym do tego celu systemie teleinformatycznym zgłoszeń przychodzących na numer alarmowy 112 oraz inne numery alarmowe zgodnie z przyjętymi procedurami,prowadzenie rozmów telefonicznych (również w językach obcych) z osobami zgłaszającymi, w celu uzyskania informacji niezbędnych do podjęcia działań ratowniczych,kwalifikowanie zgłoszeń w zależności od miejsca zdarzenia i rodzaju zagrożenia oraz przekazywanie ich do podmiotów ratowniczych,współpraca z dyżurnymi stanowisk kierowania Państwowej Straży Pożarnej, Policji, dyspozytorami Państwowego Ratownictwa Medycznego oraz lekarzem koordynatorem ratownictwa medycznego i dyżurnym Wojewódzkiego Centrum Zarządzania Kryzysowego, w celu realizacji bieżących działań ratowniczych,współdziałanie z innymi centrami powiadamiania ratunkowego oraz utrzymywanie łączności i wymiany informacji, za pośrednictwem dostępnych środków teleinformatycznych, w zakresie niezbędnym do skutecznego prowadzenia działań przez podmioty i służby ratownicze.Wykonywanie pracy na wymienionym stanowisku możliwe będzie po ukończeniu szkolenia specjalistycznego dla operatorów numerów alarmowych oraz zdaniu z wynikiem pozytywnym egzaminu z zakresu wiedzy i umiejętności praktycznych, organizowanego przez podmiot do tego uprawniony, co związane jest z wyjazdem poza miejsce zamieszkania, w ramach delegacji służbowej.Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: Praca polegająca na obsłudze zgłoszeń kierowanych na numery alarmowe wykonywana w pozycji siedzącej, wymuszonej, obciążenie wzroku i słuchu oraz układu mięśniowo-szkieletowego. Realizacja zadań wykonywanych na ww. stanowisku wymaga komunikatywności, odporności na stres, zrównoważenia emocjonalnego, odpowiedzialności, zdyscyplinowania oraz koncentracji uwagi. Wymagane są umiejętności: podejmowania decyzji przy zmieniających się okolicznościach i pod presją czasu, logicznego i analitycznego myślenia, pracy w zespole.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy znajduje się na parterze budynku ZUW, oświetlenie dzienne i sztuczne jarzeniowe. Winda oraz urządzenia higieniczno-sanitarne znajdują się na każdej kondygnacji. Stanowisko pracy wyposażone jest w 4 monitory ekranowe, komputer, telefon i nagłowny zestaw słuchawkowy.Miejsce składania dokumentów:Wydział Bezpieczeństwa i Zarządzania KryzysowegoZachodniopomorski Urząd Wojewódzkiul. Wały Chrobrego 4 70-502 Szczecinz dopiskiem OPERATOR NUMERÓW ALARMOWYCHlub osobiście w Sekretariacie Wydziału Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego, pok. nr 126, tel.: 91/ 430 3353.Oferty należy składać w zaklejonych kopertach.Pozostałe informacje:Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie lub e-mailem. Dane kontaktowe należy podać w składanej ofercie. Oferty złożone przez kandydatów, którzy nie zostali wytypowani do zatrudnienia są niszczone po upływie 3 miesięcy po zakończeniu rekrutacji. Przed upływem ww. terminu oferty te mogą zostać na wniosek adresata odesłane lub odebrane osobiście w pok. 281.Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 91/430 3711, 91/430 3299.
Zachodniopomorski Urząd Wojewódzki - 2017-08-28 - Szczecin (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 2 000 PLN

Profesjonalana i kompleksowa obsługa klientów wg. standardów firmy.Fachowe doradztwo produktowe (stolarka okienne i drzwiowa).Wykonywanie pomiarów na budowach.Zapewnianie sprawnego obiegu dokumentów wewnątrz firmy.Realizacja planów sprzedaży.Dbałość o prawidłową ekspozycję towarów.
BEMA-RES Marek Bednarz - 2016-12-07 - Stalowa Wola (podkarpackie)

LISTONOSZ - do 462,5 PLN

profesjonalna obsługa klientów w zakresie usług pocztowych,doręczanie przesyłek, przekazów pocztowych i telegramów,prowadzenie aktywnej sprzedaży wybranych usług i towarów,zbieranie i aktualizacja danych dotyczących rejonu doręczeń oraz bazy adresowej firm,prowadzenie dokumentacji eksploatacyjnej,monitorowanie estetyki i stanu technicznego nadawczych i oddawczych skrzynek pocztowych,kształtowanie pozytywnego wizerunku Poczty Polskiej S.A.
POCZTA POLSKA S.A. Centrum Obsługi Finansowej Ośrodek Obsługi Wsparcia Usług Sekcja Obsługi Kadrowo-Socjalnej - 2016-03-01 - Kisielice (warmińsko-mazurskie)

SPRZEDAWCA - od 2 000 PLN

sprzdawca w sklepie meblowym
Paweł Gumowski Sklep Meblowy - 2017-06-07 - Nowy Janków (mazowieckie)

STOLARZ MEBLOWY - od 2 800 PLN

znajomość obsługi maszyn stolarskich, montaż mebli, wykonywanie usług dla klientów
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO - HANDLOWE ANDRZEJ PAŁUCZAK - 2021-03-25 - Złotów (wielkopolskie)

POMOCNIK STOLARZA - od 2 000 PLN

obsługa maszyn stolarskich, montaż mebli
kontakt przez PUP - 2017-04-05 - Sosnowiec (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW EXPORTU - od 2 000 PLN

Utrzymanie kontaktów biznesowych z klientami zagranicznymi, organizacja oraz wyjazdy na zagraniczne targi kosmetyczne.
SECRET SOAP STORE FRANCHISING Sp. z.o.o. - 2017-01-13 - Niepołomice (małopolskie)

ASYSTENT BROKERA - od 2 500 PLN

- Zgłaszanie szkód do ubezpieczycieli. Stały kontakt z klientem. Monitorowanie przebiegu postępowań likwidacyjnych. Nadzór nad terminowością umów i okresem ich trwania. Aktywna współpraca z zespołem. Przygotowanie materiałów do slipów ofertowych. Pozyskiwanie nowych klientów.- Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Doświadczenie NIE jest wymagane -> pracodawca zapewnia branżowe szkolenia. Wymagana umiejętność obsługi komputera (Word, Excel). Wymagana umiejętność analitycznego myślenia, systematycznego planowania i realizacji celów, prowadzenia negocjacji, organizacji pracy własnej, budowania długotrwałych relacji z klientami Kancelarii. Kontakt osobisty (7:00-15:00) (ul. Poleska 27, 40-733 Katowice) lub pocztowy (ul. Poleska 27, 40-733 Katowice) lub e-mail: palian (at) akmabrokers.com.pl
AKMA-BROKERS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-02 - Katowice (śląskie)

MECHANIK MASZYN - od 3 000 PLN

Bieżąca naprawa maszyn
kontakt przez OHP - 2021-04-09 - Parzew (wielkopolskie)

DORADCA KLIENTA W PLACÓWCE BANKOWEJ - od 1 850 PLN

Szukamy zaangażowanych, dynamicznych doświadczonych, samodzielnych, zorganizowanych osób, które potrafią i lubią: Aktywnie sprzedawać produkty bankowe Pozyskiwać Klientów Zapewnić Klientom profesjonalną obsługę zgodną ze standardami Doradzać w zakresie korzystania z produktów i usług bankowych Inicjować działania wspierające sprzedaż.
PHU M&M Małgorzata Wnuk-Pawłowska - 2016-04-18 - Głogów (dolnośląskie)


Wybierz powiat