Praca PRACOWNIK DS. OPŁAT I ROZLICZEŃ NALEŻNOŚCI W REFERACIE PODATKÓW I OPŁAT LOKALNYCH - oferty pracy

W serwisie internetowym wypr.pl możesz zapoznać się ze wszystkimi ofertami pracy PRACOWNIK DS. OPŁAT I ROZLICZEŃ NALEŻNOŚCI W REFERACIE PODATKÓW I OPŁAT LOKALNYCH, które są dostępne w naszym serwisie internetowych. Możesz przeglądać 1 ofert pracy PRACOWNIK DS. OPŁAT I ROZLICZEŃ NALEŻNOŚCI W REFERACIE PODATKÓW I OPŁAT LOKALNYCH.

PRACOWNIK DS. OPŁAT I ROZLICZEŃ NALEŻNOŚCI W REFERACIE PODATKÓW I OPŁAT LOKALNYCH - 2 600 - 3 500 PLN

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: 1. Księgowanie wpłat i windykacja nieterminowych wpłat opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi. 2. Obliczanie wysokości prowizji za inkaso opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi. 3. Rozliczanie sołtysów z zainkasowanej gotówki w zakresie zobowiązań objętych zakresem czynności. 4. Nadzorowanie inkasa należności z tytułu opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi. 5. Dokonywanie zwrotu nadpłat podatnikom zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 1997 r. Ordynacja podatkowa. 6. Opisywanie podań o umorzenie zobowiązań z tytułu opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz odroczenie i rozłożenie na raty zobowiązań z tytułu opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi. 7. Miesięczne uzgadnianie księgowych przypisów i odpisów z wymiarowym rejestrem przypisów i odpisów. 8. Miesięczne uzgadniania wpływów z opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi. 9. Sporządzanie sprawozdań z zadań objętych zakresem czynności. 10. Przygotowywanie miesięcznych zestawień w zakresie ubezpieczeń pracowników: PZU i SUPRA BROKERS. 11. Wydawanie informacji w zakresie Funduszu Ubezpieczeń Społecznych Rolników. 12. Prowadzenie spraw dotyczących opłaty miejscowej w zakresie: a) informowania kwaterodawców o obowiązku poboru opłaty miejscowej, b) zawieranie porozumień z inkasentami opłaty miejscowej.c) wydawanie kwitariuszy i przyjmowanie kwitariuszy d) rozliczanie kwitariuszy e) naliczanie prowizji inkasentom 13. Księgowanie wpłat podatku od nieruchomości od osób fizycznych miejscowość Junoszyno. 14. Windykacja nieterminowych wpłat w podatku od nieruchomości zgodnie z zakresem 15. Prowadzenie postepowań w zakresie likwidacji nadpłat oraz postępowań z zaległościami przedawnionymi. 16. Wydawanie zaświadczeń o zaleganiu i niezaleganiu. 17. Weryfikacja nieruchomości pod kątem prawidłowości opodatkowania podatkiem od nieruchomości na podstawie:a) bazy podatników podatku od nieruchomości;b) ewidencji budynków i gruntów;c) rejestrów ogólnodostępnych (Krajowy Rejestr Sądowy, Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej, księgi wieczyste i inne);d) stron internetowych i innych ogłoszeń prasowych;e) obserwacja w terenie.18. Zgromadzenie materiału dowodowego celem przeprowadzenia postępowania podatkowego dotyczących zweryfikowanych nieruchomości. 19. Uczestniczenie w kontrolach podatkowych. 20. Przygotowywanie projektów pism, uchwał, zarządzeń i regulaminów w sprawach wynikających z zakresu obowiązków. 21. Dokonywanie wstępnej oceny celowości operacji gospodarczych powodujących powstanie zobowiązań finansowych ze sprawami prowadzonymi na zajmowanym stanowisku pracy. 22. Kontrola pod względem merytorycznym legalności i zgodności z ustawą prawo zamówień publicznych w zakresie spraw związanych z zajmowanym stanowiskiem.. 23. Stała obsługa elektronicznego obiegu dokumentów zgodnie z instrukcją. 24. Zastępowanie pracownika ds. podatków oraz pracownika ds.. opłat i rozliczeń należności. 25. Wykonywanie dodatkowych poleceń wydawanych przez Wójta Gminy, Zastępcę Wójta lub Sekretarza Gminy oraz Kierownika referatu.
Urząd Gminy Stegna - 2020-01-03 - Stegna (pomorskie)