PRACOWNIK DO SPRAW SPRZEDAŻY INTERNEOWEJ ZE ZNAJOMOŚCIĄ JĘZYKA NIEMIECKIEGO Łęka Opatowska oferta pracy Firma PHU Roman Idźczak
Stanowisko: PRACOWNIK DO SPRAW SPRZEDAŻY INTERNEOWEJ ZE ZNAJOMOŚCIĄ JĘZYKA NIEMIECKIEGO
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa kontrahentów - utrzymywanie i rozbudowa relacji z klientami. Przygotowywanie i prezentacja ofert handlowych. Prowadzenie skutecznych negocjacji handlowych. Wymagane biegłe posługiwanie się językiem niemieckim w mowie i piśmie. Rozmowa z klientem indywidualnym. Wystawianie towarów na portale aukcyjne. Prowadzenie korespondencji elektronicznej w języku niemieckim. Dobre warunki pracy. Wynagrodzenie do uzgodnienia.
Data publikacji: 2020-09-17
Lokalizacja: Łęka Opatowska (wielkopolskie)
Pracodawca: Firma PHU Roman Idźczak
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kępińska 5, 63-645 Łęka Opatowska, powiat: kępiński, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Obsługa kontrahentów - utrzymywanie i rozbudowa relacji z klientami. Przygotowywanie i prezentacja ofert handlowych. Prowadzenie skutecznych negocjacji handlowych. Wymagane biegłe posługiwanie się językiem niemieckim w mowie i piśmie. Rozmowa z klientem indywidualnym. Wystawianie towarów na portale aukcyjne. Prowadzenie korespondencji elektronicznej w języku niemieckim. Dobre warunki pracy. Wynagrodzenie do uzgodnienia.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Wynagrodzenie do uzgodnienia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
PRACOWNIK DO SPRAW SPRZEDAŻY INTERNEOWEJ ZE ZNAJOMOŚCIĄ JĘZYKA NIEMIECKIEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łęka Opatowska
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 30
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kępiński
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 3008
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Łęka Opatowska
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 18.09.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
niemiecki, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Biegła obsługa komputera
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0: Specjalista do spraw sprzedaży
wymagania_wymaganiaPozadane_zawodySzczegoly_0: Array
Nazwa pracodawcy: Firma PHU Roman Idźczak
danePracodawcy_nip: 6190001861
danePracodawcy_regon: 250765631
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kępnie
Adres pracodawcy:
Kępińska 5, 63-645 Łęka Opatowska, powiat: kępiński, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wynagrodzenie do uzgodnienia.Bardzo dobre warunki pracy.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 30
Powiat pracodawcy: kępiński
danePracodawcy_kodPowiatu: 3008
Gmina pracodawcy: Łęka Opatowska
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Łęka Opatowska
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0202962
Adres strony pracodawcy: www.idzczak-meble.pl
Ulica pracodawcy: Kępińska
Numer budynku pracodawcy: 5
Profil działalności pracodawcy: Produkcja pozostałych mebli
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kępnie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|243305
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 17.09.2020
Oferta pracy ważna do: 15.10.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 17.09.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 17.09.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?d823dc4d1764cab5911c66c4d9fd1673
Podobne oferty pracy
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:-OBSŁUGA MASZYN I URZĄDZEŃ PRODUKCYJNYCH,-KONTROLA BIEŻĄCEJ PRODUKCJI
GLOBALE RESOURCE HUMAINE SP. ZO.O. - 2018-02-01 - Rzeszów (podkarpackie)
Produkcja wędlin, obsługa maszyn do mielenia mięsa
kontakt przez PUP - 2017-04-06 - Dąbrówka Wielka (łódzkie)
REALIZACJA WYZNACZONYCH ZADAŃ ADMINISTRACYJNYCH, PRZYGOTOWYWANIE STATYSTYK, RAPORTÓW, ZESTAWIŃ, PROWADZENIE BAZ DANYCH PRACOWNIKÓW, PROWADZENIE EWIDENCJI ŚREODKÓW TRWAŁYCH, WYMAGANIAWYKSZTAŁCENIE MIN. ŚREDNIE, UMIEJETNOŚĆ PLANOWANIA I ORGANIZACJI, PRAWO JAZDY B, OBSŁUGA KOMPUTERA. KOMUNIKATYWNA ZNAJOMOŚC JĘZYKA ANGIELSKIEGO
STEMOR JAN TRZASKA SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2015-12-12 - Szczecin (zachodniopomorskie)
prace porządkowe i remontowe na terenie miasta i gminy Dobre Miasto - teren objęty działalnością OSiR
kontakt przez PUP - 2018-04-10 - Dobre Miasto (warmińsko-mazurskie)
przyjmowanie i wydawanie towaru, pomoc przy produkcji, układanie na paletach worków z paszą
GREEN FEED POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-29 - Grzebsk (mazowieckie)
Malowanie elewacji budynków, praca na rusztowaniach.
FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA WOJCIECH KUCHARSKI - 2020-06-04 - Kalisz (wielkopolskie)
konfekcja warzyw i owoców, zbiór i pielęgnacja roślin, przygotowywanie produktów do sprzedaży, kontakt z kontrahentami ukraińskojęzycznymi, przestrzeganie określonych norm jakości produktów
kontakt przez PUP - 2016-10-05 - Tarczyn (mazowieckie)
ochrona obiektu
MSU GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ZAKŁAD PRACY CHRONIONEJ - 2019-08-02 - Tuczno (kujawsko-pomorskie)
Wykonywanie prac na odlewni.
PGO S.A. Odlewnia Staliwa Oddział Stalowa Wola - 2019-02-12 - Stalowa Wola (podkarpackie)
konfekcjonowanie materiału - cięcie formatek, cięcie belek materiału
"SUNKEL-ŚRUBY"Sp. z o.o. - 2017-04-20 - Brójce (lubuskie)
Oferta dla osób pow. 50 roku zgodnie z art. 60d ustawy.Wykształcenie zawodowe; min. roczne doświadczenie; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2017-12-14 - Gliwice (śląskie)
Wykonywanie gładzi gipsowych, malowanie, kafelkowanie, zabudowa g-k i inne roboty budowlane, remontowo-wykończeniowe.Oferta skierowna do osób bezrobotnych, które ukończyły 30 rok życia, kwalifikujących się do udziału w projekcie RPO.
kontakt przez PUP - 2020-09-11 - Bielsko-Biała (śląskie)
czynności porządkowe
kontakt przez PUP - 2019-02-14 - Mysłowice (śląskie)
Praca jako pomocnik operatora linii produkcyjnej w branży motoryzacyjnej.
IFA POWERTRAIN POLSKA SP. Z O.O. - 2017-11-28 - Zimna Wódka (opolskie)
Obsługa pakowaczki turbinowej, układanie worków na paletach
CHEMS Sp. z o.o. - 2016-03-02 - Krześlin (mazowieckie)
dozór mienia, prowadzenie dokumentacji związanej z dozorem(godziny pracy w zależności od obiektu)
SIMPLY SERVICE SP.Z O.O - 2016-05-04 - Kraków (małopolskie)
cc
kontakt przez PUP - 2020-10-16 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
demontaż samochodów, segregacja złomu
FHU AUTO - MIX Krzysztof Skibiński - 2016-11-14 - Końskie (świętokrzyskie)
prace administracyjno- biurowe, wprowadzanie danych do systemu, prawidłowe prowadzenie dokumentacji
KONTPOL TOMASZ CHWIEDUK - 2016-10-26 - Niwy (kujawsko-pomorskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:1. Prowadzenie archiwum zakładowego Urzędu Gminy wStegnie w zakresie:-prowadzenia archiwum Urzędu oraz nadzoru nad terminowym i właściwym przekazywaniem akt do archiwum;-prowadzenia spraw związanych zjednolitym rzeczowym wykazem akt wramach istniejących symboli ikategorii archiwalnych oraz przygotowywaniem wtym zakresie stosownych projektów izarządzeń Wójta;-przyjmowania iprzechowywania dokumentacji spraw zakończonych zposzczególnych referatów isamodzielnych stanowisk Urzędu Gminy;-porządkowania iudostępniania dokumentacji;-należytego zabezpieczenia dokumentacji przed zniszczeniem bądź zabraniem przez osoby nieupoważnione;-prowadzenia ewidencji dokumentacji warchiwum;-prowadzenia ewidencji udostępnienia archiwum;-przeprowadzania skontrum dokumentacji;-przeprowadzania procedury brakowania dokumentacji niearchiwalnej;-przekazywania materiałów archiwalnych do archiwum państwowego iinnych właściwych archiwów;-stałej współpracy zArchiwum Państwowym wMalborku;-prowadzenia ewidencji wyników pomiaru temperatury iwilgotności powietrza warchiwum;-doradzania pracownikom urzędu wzakresie właściwego postępowania zdokumentacją wporozumieniu zkoordynatorem czynności kancelaryjnych;-prowadzenia innych czynności archiwalnych zgodnie zobowiązującymi przepisami prawnymi izarządzeniami Wójta Gminy.2. Prowadzenia spraw dotyczących świadczeń socjalnych dla pracowników Urzędu Gminy;3. Przekazywanie aktów prawnych na poszczególne stanowiska;4.Organizowania szkoleń;5.Wykonywania zadań koordynatora wzakresie przekazywania akt do archiwum zakładowego;6.Naliczanie ekwiwalentów pieniężnych dla pracowników Urzędu Gminy za obuwie, odzież roboczą, pranie odzieży roboczej oraz ekwiwalentu pieniężnego za zakup umundurowania dla pracowników Straży Gminnej;7.Prenumeraty czasopism;8Dokonywania analizy kosztów funkcjonowania Urzędu oraz pilnowanie terminowego regulowania opłat;9.Zaopatrzenia Urzędu wniezbędny sprzęt, wyposażenie imateriały eksploatacyjne biurowe iśrodki czystości;10.Prowadzenia punktu potwierdzania profilu zaufania dla umożliwienia przesyłania korespondencji systemem e-puap;11.Zlecania konserwacji idrobnych napraw wpomieszczeniach biurowych wbudynkach Urzędu gminy;12.Nadzór nad utrzymaniem porządku iczystości wbudynkach administracyjnych Urzędu Gminy.13.Nadzór nad aktualizacją polis ubezpieczeniowych na zabezpieczenie mienia gminnego, OC, NW oraz realizację umowy zBROKEREM wzakresie organizacji przetargów na ubezpieczenia.14.Nadzór nad przechowywaniem pieczęci urzędowych;-w tym wymiany iuaktualnianie pieczątek gminnych oraz ich rejestracja15. Prowadzenie rejestrów:-planowanych iodbytych szkoleń-dokumentacji przekazywanej do archiwum zakładowego;16.Inicjowania działań na rzecz ochrony zdrowia;17. Stała obsługa elektronicznego obiegu dokumentów zgodnie z instrukcją. 18. Dokonywanie wstępnej oceny celowości operacji gospodarczych powodujących powstania zobowiązań związanych ze sprawami prowadzonymi na zajmowanym stanowisku pracy.19. Kontrola pod względem merytorycznym, legalności i zgodności z ustawą Prawo zamówień publicznych w zakresie spraw związanych z zajmowanym stanowiskiem.20. Zastępowanie pracownika ds. techniczno-kancelaryjnych oraz pracownika ds. obsługi Rady Gminy w zakresie obsługi komisji i sesji Rady Gminy. 21.Wykonywanie dodatkowych poleceń wydawanych przez Wójta Gminy, Z-cę Wójta i Sekretarza Gminy.Pełna treść ogłoszenia znajduje się na stronie http://bip.stegna.pl/wakaty/2/83/Pracownik_ds_administracyjnych_i_archiwum/
Gmina Stegna - 2019-11-29 - Stegna (pomorskie)
produkcja skrzynki
PPD DREWKUL LIDIA KULKOWSKA - 2020-06-17 - Antoniewo (warmińsko-mazurskie)
skladanie okien z pcv
PPHU ARTECH Artur Jan Mendelewski - 2016-11-18 - Pasłęk (warmińsko-mazurskie)
obsługa klienta ,wypisywanie faktur
Prewenta.sp z.o.o - 2016-02-24 - Mikołów (śląskie)
Obsługa maszyn pralniczych, składanie bielizny pościelowej, pakowaie, liczenie
kontakt przez PUP - 2016-12-29 - Mielenko (zachodniopomorskie)
obsługa zamówień klientów i umów dostaw, monitorowanie płatności, archiwizowanie dokumentów, fakturowanie.
KINGSPAN Sp. z o.o. w Lipsku - 2019-04-24 - Lipsko (mazowieckie)
1.Nabywanie i doskonalenie umiejętności w zakresie:-zapoznanie się ze specyfiką branży,przepisami i dokumentacją ,-nauka obsługi biura oraz urządzeń biurowych,-nauka sporządzania planu dnia,-nauka działań związanych z reklamą firmy: ogłoszenia, ulotki itp. -nauka obsługi interesantów w biurze,-nauka prowadzenia rozmów telefonicznych ,-nauka obsługi podstawowych programów informatycznych ,-nauka umieszczania ogłoszeń w internecie.
kontakt przez PUP - 2016-03-02 - Zgorzelec (dolnośląskie)
-umiejętność pakowania produktów;-naprawianie sprzętu przemysłowego w zakresie podstawowymPraca na czas określony: 18 miesięcy, umowa o pracę tymczasową
Find HR Sp. z o.o. - 2018-03-15 - Biskupice Podgórne (dolnośląskie)
1. Praca socjalna2. Przeprowadzanie wywiadów środowiskowych w miejscu zamieszkania osób lub rodzin3. Współpraca z innymi instytucjami w zakresie realizowanych zadań4. Sporządzanie projektów decyzji administracyjnych w zakresie świadczeń z pomocy społecznej5. Praca na rzecz Zespołu Interdyscyplinarnego6. Współdziałanie z Bankiem Żywności w zakresie odbioru zywności, jej dystrybucji oraz rozliczeń8. Sporządzanie sprawozdań.
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej Mrągowo - 2019-05-28 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)
Wprowadzanie dokumentów do programu, wypełnianie druków do urzędów
kontakt przez PUP - 2018-10-29 - Malbork (pomorskie)
dozór obiektu, obchody, monitoring
WOLF SŁUŻBA OCHRONY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-29 - Kraków (małopolskie)