PRACOWNIK BIUROWY Opole oferta pracy All-tax Wioletta Pawelus
Stanowisko: PRACOWNIK BIUROWY
Wynagrodzenie: ##wynagrodzenie##
Zakres obowiązków: • kompletowanie dokumentów do rozliczenia podatku • wypełnianie dokumentów, w tym w języku niemieckim • praca na niemieckim programie rozliczeniowym • kontakt telefoniczny z zagraniczną instytucją • tłumaczenie i odpowiadanie na pisma z zagranicznej instytucji • mailowy oraz telefoniczny kontakt z klientem
Data publikacji: 2021-06-25
Lokalizacja: Opole (opolskie)
Pracodawca: All-tax Wioletta Pawelus
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Damrota 7, 45-064 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
• kompletowanie dokumentów do rozliczenia podatku • wypełnianie dokumentów, w tym w języku niemieckim • praca na niemieckim programie rozliczeniowym • kontakt telefoniczny z zagraniczną instytucją • tłumaczenie i odpowiadanie na pisma z zagranicznej instytucji • mailowy oraz telefoniczny kontakt z klientem
Forma zatrudnienia: Praktyka absolwencka
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|24
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 15
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 0
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Nazwa stanowiska: PRACOWNIK BIUROWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Opole
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 16
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Opole
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1661
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Opole
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Inny
warunkiPracyIPlacy_odplatny: 1
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2021
Data zakończenia pracy: 31.08.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Nazwa pracodawcy: All-tax Wioletta Pawelus
danePracodawcy_nip: 9910256391
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: MPiPS - PGP
Adres pracodawcy:
Damrota 7, 45-064 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Nie dotyczy. Oferta stażu lub praktyki.
Typ podmiotu pracodawcy: PGP
Województwo pracodawcy: opolskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 16
Powiat pracodawcy: m. Opole
danePracodawcy_kodPowiatu: 1661
Gmina pracodawcy: Opole
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Opole
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0965016
Ulica pracodawcy: Damrota
Numer budynku pracodawcy: 7
Oferta zgłoszona przez: Pracodawca
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|411090
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 25.06.2021
Data dodania oferty pracy: 24.06.2021
Oferta pracy ważna do: 30.06.2021
Data przyjęcia oferty pracy: 24.06.2021
Typ oferowanej pracy: Praktyka
kodJezyka: pl
link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?d70f76421a89e2f71026d5561c9be57d
Podobne oferty pracy
Obsługa portierni, wydawanie kluczy pracownikom zakładu, utrzymanie czystości i trawników zieleni, prace porządkowe na terenie zakładu, w okresie grzewczym dozór kotłowni centralnego ogrzewania.
Górnicza Fabryka Narzędzi Spółka z o.o. - 2020-11-26 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
współpraca z obecnymi klientami firmy,aktywne pozyskiwanie nowych klientów,realizacja celów sprzedażowych,przygotowywanie ofert sprzedaży oraz umów wstępnych.Miejsce wykonywania pracy : Rzeszów, Dębica, Przemyśl,Aplikacje CV I LM prosimy przesłać:rekrutacja.podkarpacie (at) polskapress.pl (z dopiskiem przedstawiciel handlowy). Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).Skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.
POLSKA PRESS SPÓŁKA Z O. O. - 2016-01-07 - Rzeszów (podkarpackie)
obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej
kontakt przez PUP - 2017-11-29 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
obsługa klienta i aktywna sprzedaż art. wyposażenia domu, dbanie o ekspozycję produktów, utrzymanie porżdku w punkcie handlowym
LEVEL WORK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-07 - Tychy (śląskie)
Przygotowanie ofert produktów do sklepu internetowego, realizacja zamówień, kontakt z klientem, wysyłka zamówień
"MERIDDA" Daniel Arim - 2018-08-14 - Bobowo (pomorskie)
- sprzedaż towaru- wystawianie faktur- dokonywanie zamówień- przyjmowanie reklamacji
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Świętochłowice (śląskie)
-Przygotowanie elementów pod lakier,-Lakierowanie i polerowanie,-Staranność i dokładność wykonywanych napraw,-Wynagrodzenie do uzgodnienia,-Osoby zainteresowane prosimy o kontakt telefoniczny: 58 691-08-88.
AUTO-JACUK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-29 - Łęgowo (pomorskie)
Projektowanie programow turystycznych, rozmowa z klientem, negocjacje z hotelami i liniami lotniczymi
kontakt przez PUP - 2015-12-18 - Kraków (małopolskie)
dbanie o porządek w miejscu pracy; zmywanie, pomoc w kuchni; praca w godz.5-13 (+ weekendy)
kontakt przez PUP - 2019-04-25 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa klienta na stacji paliw, praca w systemie 12/24 w godzinach 07.00-19.00, 19.00-07.00, proponowane wynagrodzenie 2800 zł + premia.
Krzysztof Rękas Stacja Paliw - 2019-05-28 - Bolesławiec (dolnośląskie)
kierowanie grupą konserwatorów
AGROTECHNIKA-POL Sp. z o.o. - 2016-07-14 - Zielona Góra (lubuskie)
Wykonywanie wszelkich prac wykończeniowych,budowlanych, rozbiórkowych,skuwanie tynków, demontażdrzwi i okien, możliwe delegacje-pełne oddelegowanie
kontakt przez PUP - 2016-07-06 - Wrocław (dolnośląskie)
Do obowiązków Pracownika ds. koordynacji w Wydziale Inwestycji i Dróg należy :1.Koordynacja zadań wykonywanych przez Wydział Inwestycji i Dróg, w tym:1)delegowanie i egzekwowanie należytego wykonywania zadań przez pracowników wydziału,2)nadzór nad prawidłową realizacją i odbiorem zakresów rzeczowych umów zawartych na roboty budowlane i prace projektowe,3)koordynacja prac zespołu inspektorów nadzoru w zakresie rozliczenia rzeczowego i finansowego zawartych umów na roboty budowlane i prace projektowe,4)wykonywanie obowiązków zarządcy dróg publicznych i wewnętrznych w granicach administracyjnych miasta Chełm,5)współpraca z instytucjami, samorządami, organizacjami lub inwestorami zewnętrznymi w zakresie niezbędnym do prawidłowej realizacji i rozliczenia zadań współfinansowanych ze środków zewnętrznych (dotacji, porozumień, programów inwestycyjnych, środków pomocowych, rezerw celowych i in.), m.in. poprzez: przygotowywanie projektów umów lub porozumień, dotyczących współpracy przy realizacji zamierzeń inwestycyjnych na terenie miasta Chełm, a także nadzór nad ich realizacją,6)przygotowywanie projektów odpowiedzi na interpelacje radnych, wnioski Komisji Rady Miasta, Przewodniczących Rad Osiedli i mieszkańców miasta dotyczące realizacji zadań Departamentu Inwestycji i Rozwoju Urzędu Miasta Chełm,7)prowadzenie spraw administracyjnych i finansowych związanych z realizacją zadań współfinansowanych ze środków zewnętrznych,8)przygotowanie sprawozdań z realizacji zadań oraz stosownych dokumentów dotyczących kontroli, rozliczeń okresowych i ostatecznych,9)uczestnictwo w radach osiedli, sesjach Rady Miasta i in.,10)akceptacja dokumentów sporządzanych przez pracowników wydziału przed dalszym procedowaniem prowadzonych spraw.2. Opiniowanie opracowań projektowych, kosztorysowych oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, sporządzonych w toku realizacji umów na prace projektowe.3. W zakresie udzielania zamówień publicznych:1)przygotowywanie oraz nadzór nad przygotowywaniem, prowadzeniem postępowań oraz odbiorem zamówień na roboty, dostawy i usługi o wartości do 30 tys. euro zgodnie z wewnętrznymi uregulowaniami Urzędu Miasta Chełm,2)szacowanie wartości zamówień na usługi i dostawy oraz kosztorysowanie budowlanych robót branżowych zgodnie z obowiązującymi przepisami,3)sporządzanie opisu przedmiotu zamówienia na roboty budowlane, dostawy i usługi zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie,4)przygotowywanie istotnych postanowień umowy na roboty budowlane dostawy lub usługi,5)przygotowywanie propozycji warunków udziału wykonawców w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego,6)redagowanie wyjaśnień do zapytań wykonawców, złożonych w trakcie prowadzonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego i dotyczących zagadnień merytorycznych prowadzonej sprawy,7)udział w pracach komisji przetargowych oraz rekomendowanie wyboru ofert najkorzystniejszych w postępowaniach do 30 tys. euro.4. W zakresie planowania budżetu Departamentu Inwestycji i Rozwoju:1)szacowanie wartości zamówień na usługi i dostawy oraz kosztorysowanie budowlanych robót branżowych zgodnie z obowiązującymi przepisami,2)przedkładanie propozycji części opisowej zadań inwestycyjnych, zgłaszanych do projektu uchwały budżetowej Miasta Chełm lub innych materiałów planistycznych i sprawozdawczych.5. W zakresie powierzonych spraw:1)terminowe i staranne rozpatrywanie oraz prowadzenie powierzonych spraw aż do ich zakończenia, w tym przygotowywanie projektów korespondencji, protokołów i notatek, redagowanie dokumentów sprawy oraz ich oraz archiwizowane zgodnie z obowiązującą Instrukcją Kancelaryjną.2)prowadzenie powierzonych spraw z dołożeniem należytej staranności, zgodnie z obowiązującymi przepisami i poleceniami przełożonego,3)wykonywanie innych prac poleconych przez przełożonego, o ile dotyczą treści danego stosunku pracy i nie są sprzeczne z prawem.6. W zakresie współpracy z innymi komórkami Urzędu Miasta Chełm:1)współpraca z Departamentem Finansów w zakresie przygotowania, prowadzenia i rozliczania powierzonych zadań, w tym przygotowywania dowodów OT po zakończeniu ich realizacji,2)ścisła współpraca z Wydziałem Wydział Projektów i Funduszy Europejskich poprzez przygotowywanie części merytorycznej wniosków o dofinansowanie zadań inwestycyjnych ze środków zewnętrznych,3)realizacja inwestycji współfinansowanych ze środków zewnętrznych w tym funduszy pomocowych, dotacji celowych i innych,4)pełnienie funkcji asystenta Koordynatora Projektu współfinansowanego ze środków zewnętrznych na podstawie dyspozycji Dyrektora Departamentu Inwestycji i Rozwoju,5)wykonywanie innych zadań i prac na rzecz innych komórek Urzędu Miasta Chełm w ramach powierzonego stanowiska pracowniczego wyłącznie w uzgodnieniu z bezpośrednim przełożonym.7. W zakresie współpracy w Wydziale Inwestycji i Dróg oraz w stosunku do pracowników Departamentu Inwestycji i Rozwoju a także innych komórek Urzędu Miasta Chełm:1)zastępowanie innych pracowników Wydziału Inwestycji i Dróg w czasie ich nieobecności,2)przestrzeganie zasad współżycia społecznego,3)przestrzeganie postanowień Kodeksu Etyki pracowników samorządowych Urzędu Miasta Chełm.
kontakt przez PUP - 2020-01-22 - Chełm (lubelskie)
Rozładunek i załadunek towaru na środki transportu; kompletacja towaru; sortowanie, foliowanie, zabezpieczanie i rozmieszczanie towaru; utrzymywanie czystości na magazynie.Umowa zlecenie: od 13-01-2020 do 12-01-2023Ilość godzin w miesiącu około 150 hWarunki pracy: 150h miesięcznie, praca od poniedziałku do soboty/ również praca w dni wolne/ zmiany 6/14/22.
kontakt przez PUP - 2019-12-05 - Wrocław (dolnośląskie)
orzeczenie o niepełnosprawności,uprawnienia na wózek widłowy,chęci do pracy
Spółdzielnia Inwalidów "PROSNA" - 2016-09-16 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Murarz
Zakład Budowlany Robert Krysztofowicz - 2018-09-11 - Poznań (wielkopolskie)
Dekretacja dokumentów, kontrola należności i zobowiązań, praca w godzinach 07:00-15:00
Ledxon Gmgh Sp. z o.o - 2016-01-18 - Masów (opolskie)
Tworzenie i nadzór nad dokumentacją technologiczną. Nadzór technologiczny nad normowaniem procesów technologicznych oraz procesów produkcji. Optymalizacja procesów produkcyjnych opracowywanie instrukcji. Kalkulacje wyrobów z uwzględnieniem kosztów materiałowych, robocizny oraz kooperacji. Wykonywanie specyfikacji materiałowo-technicznych. Analiza dokumentacji w języku polskim i obcym. Analiza zdolności technologicznych. Uzgodnienie szczegółów projektu, odstępstw i zamian. Identyfikacja zagrożeń realizacji. Proponowanie rozwiązań i praca koncepcyjna - rozwój produktu. Projektowanie wyrobów (bryły 3D), konstrukcja i wdrażanie nowych wyrobów. Rozwiązywanie bieżących problemów produkcji. Koordynacja procesów z innymi branżami i podwykonawcami. Znajomość Narzędzi i techniki Lean management. 3 miesiące okres próbny. Godziny pracy: 7.00- 15.00
LEANN STAŃCZYK S.A. - 2017-10-26 - Słupsk (pomorskie)
Układanie kostki betonowej.
BUDIMED SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-04-03 - Wrocław (dolnośląskie)
Kierowanie zespołem pracowników.Obsługa klientów.Współpraca z kierownikiem regionalnym. Zamawianie towru do placówki.Przygotowywanie grafiku pracy.
LKK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-21 - Władysławowo (pomorskie)
pomoc w pracach z zakresu mechaniki pojazdów samochodowych
Górny - Poczynek Sp.z o.o. - 2019-05-30 - Głogów (dolnośląskie)
Wykonywanie zabiegów kosmetycznych, w tym manicure i pedicure, henny, pielęgnacji twarzy oraz makijażu.Oferta dostępna również dla osób niepełnosprawnych.
FASHION FIT Stylizacja i Wizaż Edyta Fit-Abramik - 2017-07-06 - Lublin (lubelskie)
Montaż konstrukcji stalowych
kontakt przez PUP - 2016-02-02 - Kwidzyn (pomorskie)
Sprzątanie pomieszczeń w cukierni. Praca w godz.: 7:00-15:00. Oferta dostępna w sali B. Kontakt z pracodawcą - osobisty.
CUKIERNIA-KAWIARNIA WOLAK s.c. - 2019-12-30 - Wrocław (dolnośląskie)
przygotowanie i konserwacja urządzeń do obróbki drewna, regulacja urządzeń,obsługa prostych urządzeń do obróbki drewna,pakietowanie i paletowanie
kontakt przez PUP - 2016-06-14 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
Obsługa dystrybutorów paliw. Prowadzenie dokumentacji sprzedaży towarów. Wystawianie faktur na życzenie klienta. Dbanie o dobry wizerunek stacji. Dbałość o profesjonalną obsługę klientów stacji paliw.
"Maldrobud" Sp. z o. o. Spółka Komandytowa - 2017-07-11 - Myślibórz (zachodniopomorskie)
.
Instalatorstwo Elektryczne E. Jakubczak i A. Zygmunt - 2016-02-15 - Krobia (wielkopolskie)
Obsługa gości w restauracji i barze. Praca 5 dni w tygodniu (pon.-niedz.) w godz. 14-22. Wynagrodzenie 2800 zł brutto na okresie próbnym. Praca na ul. Krakowskiej lub ul. Łobzowskiej.
HTI Sp. z o.o. - 2018-09-25 - Kraków (małopolskie)
Zgodnie z załączonym do wniosku programem stażu
kontakt przez PUP - 2021-03-08 - Żywiec (śląskie)
obsługa wizualna i sortowanie wyrobów gotowych
KLAR GLASS SP.Z O.O. - 2019-01-24 - Pobiedziska (wielkopolskie)