PRACOWNIK BIUROWY/ ASYSTENTKA ZARZĄDU Katowice oferta pracy POLIMER INNO TECH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: PRACOWNIK BIUROWY/ ASYSTENTKA ZARZĄDU
Wynagrodzenie: 2 500 - 3 000 PLN
Zakres obowiązków: - Przygotowywanie, zarządzanie dokumentacją biurową. Obsługa korespondencji (w tym przygotowywanie pism) oraz wysyłka. Pomoc przy kompletacji dokumentów księgowych.Przygotowywanie raportów i zestawień na potrzeby zarządu. Obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej. Przygotowanie analiz i opracowań. Kontakt z klientem zewnętrznym.Koordynowanie kalendarza spraw spółki. Inne, standardowe prace biurowe.- Wynagrodzenie: od 2500 do 3000 zł/brutto do negocjacji. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie, wyższe lub w trakcie studiów. Doświadczenie zawodowe NIE jest wymagane, możliwość przyuczenia jednak mile widziane doświadczenie w pracy biurowej. Wymagana znajomość obsługi pakietu Office, mile widziana znajomość systemu księgowego symfonia, łatwość komunikacji, dokładność, sumienność i punktualność, wysoka kultura osobista. Kontakt telefoniczny (Tel. 662 203 144) w godzinach 9:00-17:00 lub e-mail: a.chytrowska (at) polimerinnotech.pl - prosimy o wysyłanie CV
Data publikacji: 2019-06-03
Lokalizacja: Katowice (śląskie)
Pracodawca: POLIMER INNO TECH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Marcina Szeligiewicza 1, 40-074 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Przygotowywanie, zarządzanie dokumentacją biurową. Obsługa korespondencji (w tym przygotowywanie pism) oraz wysyłka. Pomoc przy kompletacji dokumentów księgowych.Przygotowywanie raportów i zestawień na potrzeby zarządu. Obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej. Przygotowanie analiz i opracowań. Kontakt z klientem zewnętrznym.Koordynowanie kalendarza spraw spółki. Inne, standardowe prace biurowe.- Wynagrodzenie: od 2500 do 3000 zł/brutto do negocjacji. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie, wyższe lub w trakcie studiów. Doświadczenie zawodowe NIE jest wymagane, możliwość przyuczenia jednak mile widziane doświadczenie w pracy biurowej. Wymagana znajomość obsługi pakietu Office, mile widziana znajomość systemu księgowego symfonia, łatwość komunikacji, dokładność, sumienność i punktualność, wysoka kultura osobista. Kontakt telefoniczny (Tel. 662 203 144) w godzinach 9:00-17:00 lub e-mail: a.chytrowska (at) polimerinnotech.pl - prosimy o wysyłanie CV
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 500 - 3 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie: od 2500 do 3000 zł/brutto do negocjacji. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: PRACOWNIK BIUROWY/ ASYSTENTKA ZARZĄDU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Katowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Katowice
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Katowice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 500 - 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 03.06.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, inne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Dokładność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Punktualność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Sumienność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Wysoka kultura osobista
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), inne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane wykształcenie min. średnie, wyższe lub w trakcie studiów. Doświadczenie zawodowe NIE jest wymagane, możliwość przyuczenia jednak mile widziane doświadczenie w pracy biurowej. Wymagana znajomość obsługi pakietu Office, mile widziana znajomość systemu księgowego symfonia, łatwość komunikacji, dokładność, sumienność i punktualność, wysoka kultura osobista.
Nazwa pracodawcy:
POLIMER INNO TECH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Adres pracodawcy:
41-103 Siemianowice Śląskie, powiat: m. Siemianowice Śląskie, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV - Kontakt telefoniczny (Tel. 662 203 144) w godzinach 9:00-17:00 lub e-mail: a.chytrowska (at) polimerinnotech.pl - prosimy o wysyłanie CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, Termin: Kontakt telefoniczny lub e-mail, Godziny : 9:00-17:00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Siemianowice Śląskie
Gmina pracodawcy: Siemianowice Śląskie
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Siemianowice Śląskie
Profil działalności pracodawcy:
ODZYSK SUROWCÓW Z MATERIAŁÓW SEGREGOWANYCH. ZBIERANIE ODPADÓW INNYCH NIŻ NIEBEZPIECZNE.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 03.06.2019
Data dodania oferty pracy: 03.06.2019
Oferta pracy ważna do: 03.07.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 03.06.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 03.06.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?910f8a6cd3dae104ffd995061d011dfd
Podobne oferty pracy
prace związane z przygotowaniem nagrobków- również w niepełnym czasie pracy
NEKROPOLIA Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe Mieczysław Jamróg - 2019-02-11 - Zgierz (łódzkie)
-
kontakt przez PUP - 2018-08-29 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
wykształcenie i doświadczenie bez znaczenia, chęć do pracy
Artis P.P.H.U. s.c. B.Stachowska, P. Stachowski - 2017-05-18 - Koźmin Wielkopolski (wielkopolskie)
prace związane z obsługą procesów produkcyjnych
RAWICKA FABRYKA WYPOSAŻENIA WAGONÓW "RAWAG" SP.Z O.O.RAWICZ - 2017-10-31 - Rawicz (wielkopolskie)
Sprzatanie pomieszczeń biurowych, odkurzanie, mycie podłóg.
Interclean Sp. z o. o. - 2016-06-24 - Gorzyce (śląskie)
DOCIEPLANIE BUDYNKU, MALOWANIE ELEWACJI, POMOC W PRACACH REMONTOWYCH
kontakt przez PUP - 2017-03-23 - Gierałtowice (opolskie)
praca w pizzerii - przygotowanie posłków typu bagietki; obsługa klienta; obsługa lokalu - utrzymanie porządku
kontakt przez PUP - 2016-10-13 - Chorzów (śląskie)
Pracownik ochrony fizycznej na budowieNa wyosażeniu budka z agregatem.Ochrona powierzonego mienia
Solid Spółka Akcyjna - 2019-03-28 - Stary Chwalim (zachodniopomorskie)
Utrzymywanie kontaktu mailowego i telefonicznego z klientem, Przyjmowanie zamówień oraz wystawianie faktur sprzedaży, Pomoc w przygotowaniu raportów i zestawień oraz dokumentów księgowych, Dbanie o sprawny obieg dokumentów w firmie.Pracodawca oferuje:Samodzielną pracę w stabilnej i rozwijającej się firmie, Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę, Przyjazną atmosferę w pracy i możliwość rozwoju.
REA Elektronik Sp. z o.o. - 2018-12-12 - Kawczyn (wielkopolskie)
- praca w reatauracji MC Donald's; - przyjmowanie i rozładunek dostaw- przygotowanie magazynów
PROSPERITY BARABARA GROENWALD-NAKONOWSKA POZNAŃ - 2018-01-15 - Pniewy (wielkopolskie)
Branża: Hotelarstwo.Zakres obowiązków: dbanie o porządek na i wokół terenu obiektu, drobne prace naprawcze.
CEGAL Cecylia Gawlik, Kazimierz Gawlik, Artur Gawlik, Marek Gawlik - Spółka Jawna - 2017-03-10 - Łódź (łódzkie)
Wykonywanie prac budowlanych-wykończeniowych gipsowanie, tynkowanie, malowanie.
ADAMCZYK I SYN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-07 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
praca w siemianowicach Śląskich,praca przy lini produkcyjnej
WORK SERVICE S.A. - 2017-07-11 - Wrocław (dolnośląskie)
OBSŁUGA URZĄDZENIA DO ZŁOCEŃ, PRACE PRZY PRODUKCJI UPOMINKÓW
kontakt przez OHP - 2017-05-08 - Gdynia (pomorskie)
Prace porządkowe,drobne naprawy,obsługa parkingu.
E.J.P. HOTELE Sp. z o.o. Sp. K - 2018-04-27 - Wągrowiec (wielkopolskie)
Wykonywanie prac ogólnobudowlanych.
"MARIO" TYNKOWANIE I PRACE WYKOŃCZENIOWE MAREK SZYJA - 2017-05-24 - Czarna (podkarpackie)
kontrola jakości produktu gotowego, załadunek , rozładunek prod. na linii prod. , współpraca z operatorami maszyn prod., odpowiedzialność za bezpieczeństwo w miejscu pracy
RANDSTAD Sp. z o.o. Agencja Pracy Tymczasowej - 2017-02-15 - Święte (dolnośląskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-02-06 - Damięty-Narwoty (mazowieckie)
Obsługa suszarni, prace porządkowe, obsługa zwierząt hodowlanych.
kontakt przez PUP - 2015-12-29 - Karniowice (małopolskie)
Obsługa klienta, wystawianie faktur, sporządzanie umów ratalnych. Wydawanie towaru.
Sklep Meblowy UFO - 2018-01-04 - Stojadła (mazowieckie)
wyszukiwanie miejsc pracy osobom jej poszukującym, wyszukiwanie pracowników mogących zająć wolne stanowiska pracy na zlecenie pracodawcy, uzgadnianie z pracodawcą wymaganych od kandydatów do pracy kwalifikacji zawodowych : formalnego poziomu wykształcenie, kompetencji, umiejętności i cech osobowości zgodnie z krajowymi lub międzynarodowymi uregulowaniami i wymogami, gwarantowanie zgodności kontraktów pracy z wymogami prawa i i ch podpisywanie, współpraca z pracownikami z rynków wschodnich (Ukraina, Białoruś, Mołdowa).
kontakt przez PUP - 2016-07-13 - Zabrze (śląskie)
Prace magazynowe, rozładunek i załadunek towaru.
kontakt przez PUP - 2016-10-10 - Konin (wielkopolskie)
pracownik administracyjno-biurowy
kontakt przez PUP - 2019-03-11 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)
- Ochrona obiektu biurowego na terenie centrum Katowic (Budynek klasy A).- Wynagrodzenie: 9,42 zł/brutto/godzina (6,40 zł/netto/godzina). Praca na umowę zlecenie do końca 2016 r., z możliwością podpisania kolejnej umowy. - Zlecenie wykonywanie w godzinach: 7:00-19:00, 19:00-7:00 + soboty, niedziele, święta - według grafiku (obiekt chroniony całodobowo). Wykształcenie BEZ znaczenia. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Wymagana niekaralność. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: j.kalota (at) m2c.eu
MARK2 CORPORATION FM POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-28 - Katowice (śląskie)
Ręczne i maszynowe mycie ciągów komunikacyjnych, szatni, plaży basenowej i zaplecza sanitarnego w obiekcie basenowym. Usuwanie kurzu ze ścian, mebli, listew przypodłogowych. Wyrzucanie śmieci z wymianą worków foliowych.
kontakt przez PUP - 2017-05-26 - Stanisławów Pierwszy (mazowieckie)
uzupełnianie dokumentacji magazynowej, sprawdzanie terminów przydatności, układanie towaru na półkach
CENTRUM POLSKA SP. Z O.O. - 2018-03-13 - Ogorzelczyn (wielkopolskie)
pracownik prac dorywczych
CYGNUS Sp. z o.o. - 2018-07-23 - Poznań (wielkopolskie)
Archiwizacja dokumentów, zapoznanie z obiegiem dokumentów oraz elektronicznym obiegiem dokumentów PROTON.Przygotowanie akcji informacyjno-promocyjnej budżetu obywatelskiego Gminy Barlinek.Edukacja ekologiczna, przygotowanie i przeprowadzenie akcji sprzątanie świata w ramach dnia ziemi.Zapoznanie się z procedurami oraz przepisami prawnymi dotyczącymi wdrożenia budżetu obywatelskiego Gminy Barlinek,Przyjmowanie oraz rejestracja wniosków projektów projektów do budżetu obywatelskiego. Ocena formalna złożonych projektówWeryfikacja kart do głosowania, opracowanie wyników konsultacji, przygotowanie listy rekomendowanych projektów do realizacji. Zapoznanie się z programem "Aktywna Tablica" oraz monitorowanie jego przebiegu w Gminie Barlinek. Sporządzanie bieżących informacji dla dyrektorów szkół oraz informacji o zmianach w przepisach prawa oświatowego. Przygotowywanie korespondencji dla szkół dotyczącej programu "Aktywna Tablica". Obsluga programu - edytor aktów prawnych XML. Monitorowanie wytycznych i instrukcji z Kuratorium Oświaty w Szczecinie i Ministerstwa Edukacji Narodowej zamieszczonych na stronach internetowych. Zapoznanie sie z przepisami oraz dokumentacją dotyczącą rozliczenia programu "Aktywna Tablica" w Gminie Barlinek.
kontakt przez PUP - 2018-03-14 - Barlinek (zachodniopomorskie)
przygotowywanie posiłków oraz kanapek dla gości wg odpowiednich standardów
AMREST Sp. z o.o. - 2017-10-10 - Tarnów (małopolskie)
- przygotowywanie terenu pod drogi i place do brukowania
kontakt przez PUP - 2018-09-04 - Węgierska Górka (śląskie)