Praca PRACOWNIK BIUROWY - ASYSTENTKA ZARZ膭DU - oferty pracy


Najwi臋kszy wyb贸r odzie偶y

W serwisie internetowym wypr.pl mo偶esz zapozna膰 si臋 ze wszystkimi ofertami pracy PRACOWNIK BIUROWY - ASYSTENTKA ZARZ膭DU, kt贸re s膮 dost臋pne w naszym serwisie internetowych. Mo偶esz przegl膮da膰 6 ofert pracy PRACOWNIK BIUROWY - ASYSTENTKA ZARZ膭DU.

PRACOWNIK BIUROWY/ASYSTENTKA ZARZ膭DU - od 2聽800 PLN

Przygotowywanie przetarg贸w, obs艂uga klient贸w, przyjmowanie/wysy艂ka korespondencji i przesy艂ek, wystawianie faktur i paragon贸w, prowadzenie biura
kontakt przez PUP - 2021-03-08 - Zamo艣膰 (lubelskie)

PRACOWNIK BIUROWY/ASYSTENTKA ZARZ膭DU - od 2聽700 PLN

Przygotowywanie przetarg贸w, obs艂uga klient贸w, przyjmowanie, wysy艂ka korespondencji i przesy艂ek, wystawianie faktur i paragon贸w, prowadzenie biura
kontakt przez PUP - 2020-06-09 - Zamo艣膰 (lubelskie)

PRACOWNIK BIUROWY/ASYSTENTKA ZARZ膭DU - od 2聽700 PLN

Przygotowywanie przetarg贸w, obs艂uga klient贸w, przyjmowanie, wysy艂ka korespondencji i przesy艂ek, wystawianie faktur i paragon贸w, prowadzenie biura
ENERGO-THERM ENGINEERING SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2020-03-17 - Zamo艣膰 (lubelskie)

PRACOWNIK BIUROWY/ASYSTENTKA ZARZ膭DU - od 2聽250 PLN

Prowadzenie biura, obs艂uga urz膮dze艅 biurowych, przygotowywanie ofert, rozliczanie pracownik贸w, obs艂uga korespondencji
PRO-TECH TECHNIKA GRZEWCZA Sp. z o.o. - 2019-10-18 - Zamo艣膰 (lubelskie)

PRACOWNIK BIUROWY/ ASYSTENTKA ZARZ膭DU - 2聽500 - 3聽000 PLN

- Przygotowywanie, zarz膮dzanie dokumentacj膮 biurow膮. Obs艂uga korespondencji (w tym przygotowywanie pism) oraz wysy艂ka. Pomoc przy kompletacji dokument贸w ksi臋gowych.Przygotowywanie raport贸w i zestawie艅 na potrzeby zarz膮du. Obs艂uga poczty przychodz膮cej i wychodz膮cej. Przygotowanie analiz i opracowa艅. Kontakt z klientem zewn臋trznym.Koordynowanie kalendarza spraw sp贸艂ki. Inne, standardowe prace biurowe.- Wynagrodzenie: od 2500 do 3000 z艂/brutto do negocjacji. Praca na umow臋 o prac臋 na pocz膮tek na okres pr贸bny do trzech miesi臋cy. Docelowo praca na sta艂e. Praca w pe艂nym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykszta艂cenie min. 艣rednie, wy偶sze lub w trakcie studi贸w. Do艣wiadczenie zawodowe NIE jest wymagane, mo偶liwo艣膰 przyuczenia jednak mile widziane do艣wiadczenie w pracy biurowej. Wymagana znajomo艣膰 obs艂ugi pakietu Office, mile widziana znajomo艣膰 systemu ksi臋gowego symfonia, 艂atwo艣膰 komunikacji, dok艂adno艣膰, sumienno艣膰 i punktualno艣膰, wysoka kultura osobista. Kontakt telefoniczny (Tel. 662 203 144) w godzinach 9:00-17:00 lub e-mail: a.chytrowska (at) polimerinnotech.pl - prosimy o wysy艂anie CV
POLIMER INNO TECH SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2019-06-03 - Katowice (艣l膮skie)

PRACOWNIK BIUROWY - ASYSTENTKA ZARZ膭DU - od 2聽500 PLN

wykonywanie og贸lnych prac biurowych, dopilnowanie i prowadzenie spraw zarz膮du firmy, kontakt z klientami i kontrahentami w j.niemieckim
KAPICA SP. Z O.O. SP. K. - 2016-07-01 - Zawadzkie (opolskie)